Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 17:35 Pią 20 Wrz 2019


Znaleziono 24 wyników
Forum Forum PPR Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Jaki zgarniacz obornika???
adamus

Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 66895

PostForum: Mleczarstwo   Wysłany: 15:20 Wto 20 Lis 2007   Temat: Jaki zgarniacz obornika???
Poczytaj na forach o tych zgarniaczach. Wiekszosc wypowiedzi wskazuje na to, ze hydrauliczne sa po pierwsze drogie a po drugie bardziej zawodne. Moim zdaniem najtaniej i tez, nie glupim rozwiązaniem j ...
  Temat: Czym zwalczacie owady w budynkach inwentarskich?
adamus

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 51134

PostForum: Produkcja Zwierzęca   Wysłany: 23:24 Nie 1 Lip 2007   Temat: Czym zwalczacie owady w budynkach inwentarskich?
1.Oxyfly
2. Quick Bayt
3. K-Othrine
4. Agita

no i Sanoska klepka na muchy:)

Oxyfly na 1 miejscu!
A ponieważ wszyscy mają już po pare klapek z Sano i siadala im sprzedaż teraz rozdają ...
  Temat: Bydło rasy BBB
adamus

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 25541

PostForum: Produkcja Zwierzęca   Wysłany: 23:17 Nie 1 Lip 2007   Temat: Bydło rasy BBB
wszystkie krzyzówki sa dobre bo zwieksza sie poziom heterozji i sa wyzsze wyniki.95% pogłowia usa to mieszance.
Heterozja najlepiej ujawnia się w 1 pokoleniu i przydaje się przy produkcji towarowej- ...
  Temat: odrobaczanie bydła
adamus

Odpowiedzi: 22
Wyświetleń: 22802

PostForum: Produkcja Zwierzęca   Wysłany: 23:00 Nie 1 Lip 2007   Temat: odrobaczanie bydła
Ja używam Eprinex-preparat pour-on.Po prostu polewasz wzdłuż grzbietu i po kłopocie. jest może drogi ale skuteczny i nie ma karencji na mleko. A od meszek i komarow w sezonie dobrze sprawdza się Tecto ...
  Temat: Forumowi absolwenci.
adamus

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 13189

PostForum: Edukacja   Wysłany: 22:25 Nie 11 Mar 2007   Temat: Forumowi absolwenci.
Akademia Podlaska Siedlce
  Temat: Użytki zielone
adamus

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń: 22862

PostForum: Unia Europejska   Wysłany: 22:16 Nie 11 Mar 2007   Temat: Użytki zielone
(...) 0,3 DJP na 1ha tj. 3,33krowy na 1 ha.
1krowa na 3,33ha.
Lub 0,3 krowy na 1ha


andrzej2110 masz oczywiście racje:0,3 krowy na 1ha lub 1 krowa na 3,33ha. sorry za pomylke. doplata ma dotycz ...
  Temat: Doradztwo w sprawie pozyskiwania funduszy unijnych
adamus

Odpowiedzi: 22
Wyświetleń: 13687

PostForum: Unia Europejska   Wysłany: 13:03 Nie 11 Mar 2007   Temat: Doradztwo w sprawie pozyskiwania funduszy unijnych
Jak w każdym zawodzie są świetni fachowcy, przeciętni i partacze. W ODR jest jeszcze kupa fachowców z poprzedniej epoki którzy chca doczekać do emerytury. A wszyscy narzekają na marne płace. Może to s ...
  Temat: Użytki zielone
adamus

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń: 22862

PostForum: Unia Europejska   Wysłany: 12:52 Nie 11 Mar 2007   Temat: Użytki zielone
Ma być dodatkowa dopłata tylko do trwałych użytków zielonych tj użytków wieloletnich które zgłosiłeś w zeszłym roku. wymagana jest minimalna obsada przeżuwaczy 0,3 DJP na 1ha tj. 3,33krowy na 1 ha. Pr ...
  Temat: Obowiązki sołtysa - informacje, materiały, linki itp
adamus

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 27452

PostForum: Prawo i rachunkowość   Wysłany: 12:42 Nie 11 Mar 2007   Temat: Obowiązki sołtysa - informacje, materiały, linki itp
"teraz czuję się jak sołtys: wysoko , najedzony i za nic nie odpowiada" Pamiętacie taki tekst z filmu "Kochaj albo rzuć" . kiedyś był przynajmniej prestiż a dziś szkoda gadać... w ...
  Temat: Jaka rasa zainsyminuowac krowe rasy polskiej czerwonej?
adamus

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 12404

PostForum: Produkcja Zwierzęca   Wysłany: 11:41 Nie 11 Mar 2007   Temat: Jaka rasa zainsyminuowac krowe rasy polskiej czerwonej?
ja bym zainseminowal limousinem- latwe porody, przyrosty ok i najwazniejsze przy pokryciu krowy o umaszczeniu czerwonym otrzymasz czerwonego cielaka podobnego umaszczeniem do czysego limousina a hand ...
  Temat: Po ile sprzedajecie cielęta 3-7 dniowe.
adamus

Odpowiedzi: 41
Wyświetleń: 32112

PostForum: Produkcja Zwierzęca   Wysłany: 20:26 Nie 18 Lut 2007   Temat: Po ile sprzedajecie cielęta 3-7 dniowe.
Tygodniowe byczki hf po 12zl za kg czyli od 360zl do 600zl. Chętnych nie brakuje.W lubelskim oczywiście.
  Temat: Krowy
adamus

Odpowiedzi: 298
Wyświetleń: 274142

PostForum: Weterynaria   Wysłany: 16:37 Pon 1 Sty 2007   Temat: Krowy
wielkie dzięki Robern
  Temat: GMO szansa czy zagrożenie dla rolnictwa
adamus

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 7709

PostForum: Pasze   Wysłany: 00:08 Wto 26 Gru 2006   Temat: GMO szansa czy zagrożenie dla rolnictwa
I tu się z kolegą zgadzam. wszystkie zboża z pszenżytem na czele to efekt modyfikacji genetycznej. przecież w przyrodzie naturalnie nie występują. Podobnie hodowane przez nas rasy zwierząt-wyselekcjon ...
  Temat: Krowy
adamus

Odpowiedzi: 298
Wyświetleń: 274142

PostForum: Weterynaria   Wysłany: 23:31 Pon 25 Gru 2006   Temat: Krowy
Mam parę takich 3-ćwiartkowych w stadzie: 2 po ostrych zapaleniach, u jednej odkleił sie nablonek w kanale strzykowym,; zdarza się też że na końcu strzyka pojawia się pierscień a z czasem dziwny strup ...
  Temat: Sprzedaż kwoty mlecznej
adamus

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 44219

PostForum: Mleczarstwo   Wysłany: 18:28 Sob 16 Gru 2006   Temat: Sprzedaż kwoty mlecznej
w lubelskim dają mi ok 40 gr. ale ceny spadają. sprawdż ceny na www.kwotymleczne.com - dużo jest do uzg ale można się ogólnie zorientować.
  Temat: Krowy
adamus

Odpowiedzi: 298
Wyświetleń: 274142

PostForum: Weterynaria   Wysłany: 18:14 Sob 16 Gru 2006   Temat: Krowy
Jeśli jest to już końcówka laktacji to możesz przy zasuszeniu podać bardzo silny antybiotyk, na który w zasadzie nie ma oporności - nazwy nie pamiętam - ale będę musiał niedługo przypomnieć - bo u jed ...
  Temat: knur do wykastrowania
adamus

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 29841

PostForum: Weterynaria   Wysłany: 08:26 Pią 8 Gru 2006   Temat: knur do wykastrowania
tak wlasnie robia mysliwi po zabiciu dzika
  Temat: knur do wykastrowania
adamus

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 29841

PostForum: Weterynaria   Wysłany: 00:35 Pią 8 Gru 2006   Temat: knur do wykastrowania
witam
Moze to zabrzmi dziwnie ale my z ojcem ubijalismy knura ok 250kg bez kastrowania wczesniej. po ogłuszeniu i spuszczeniu krwi trzeba natychmiast wyciąć prącie nasieniowody i jądra. można od razu ...
  Temat: niewiem co robic??doradzcie cos!!
adamus

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 4814

PostForum: Finanse   Wysłany: 00:30 Wto 14 Lis 2006   Temat: niewiem co robic??doradzcie cos!!
mlodym rolnikiem jest osoba ponizej 40 lat i musisz wystapic o pomoc w ciagu roku od przejecia gosp. do tego wymagane jest wyksztalcenie rolnicze. mozesz skorzystac tez z kredytow inwestycyjnych. po z ...
  Temat: Pasze pełnoporcjowe w żywieniu krów mlecznych
adamus

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 26453

PostForum: Pasze   Wysłany: 00:11 Wto 14 Lis 2006   Temat: Pasze pełnoporcjowe w żywieniu krów mlecznych
tak jak piszecie wszystko zalezy od wydajnosci stada, wielkosci stada, organizacji pracy i paru innych rzeczy. przygotowanie mieszanki w oparciu o wlasne zboze i zakupie koncentratu lub pasz wysokobia ...
  Temat: Szanse dla bydła mięsnego!?
adamus

Odpowiedzi: 960
Wyświetleń: 455389

PostForum: Produkcja Zwierzęca   Wysłany: 10:16 Czw 19 Paź 2006   Temat: Szanse dla bydła mięsnego!?
ok Blazej pochwal sie co Ci wyjdzie z badan. ja kupilem juz nasienie bbb i bede inseminowal swoje hf. nasienie mozna dostac w ABS albo WWS Polska po niezlych cenach. slyszalem juz ze nie ma wiekszych ...
  Temat: Szanse dla bydła mięsnego!?
adamus

Odpowiedzi: 960
Wyświetleń: 455389

PostForum: Produkcja Zwierzęca   Wysłany: 20:19 Nie 8 Paź 2006   Temat: Szanse dla bydła mięsnego!?
czy slyszal ktos z was o krzyzowaniu hf z rasa BB (belgijska blękitna)? podobno w Wielkopolsce kryje sie tym sporo i wychodza piekne mieszance. nie ma problemow z wycieleniami? chcialbym uzywac tej ra ...
  Temat: Szanse dla bydła mięsnego!?
adamus

Odpowiedzi: 960
Wyświetleń: 455389

PostForum: Produkcja Zwierzęca   Wysłany: 10:14 Nie 8 Paź 2006   Temat: Szanse dla bydła mięsnego!?
Panowie powidzcie po jakim czasie można otwożyć kiszonke z kukurydzy? Nigdy mi sie nieśpieszyło z otwarciem silosu ale w tym roku mam brak paszy i musze maksymalnie szybko zacząć karmić kiszonką.

m ...
  Temat: ceny
adamus

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 4327

PostForum: Pasze   Wysłany: 20:47 Pią 8 Wrz 2006   Temat: ceny
kupywałem diamond po 8,24zl za kg, tak że dawka 60g na krowe kosztowala 43gr. ale nie uzywam juz pare miesiecy to moze cos sie zmienilo. teraz kupuje drozdze suszone z krosniewic pass yeas? ( chyba t ...
 
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do: