Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 06:51 Czw 21 Mar 2019


Agrolok
Znaleziono 60 wyników
Forum Forum PPR Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Expert BASF dostępny na PPR!
pielowiej

Odpowiedzi: 163
Wyświetleń: 158438

PostForum: BASF   Wysłany: 21:44 Sro 5 Cze 2013   Temat: Expert BASF dostępny na PPR!
Witam mam pytanie do Pana Eksperta a mianowicie w pszenicy ozimej która jest w fazie 49-50 wystąpiło wtórne zachwaszczenie ostrożeniem polnym czy istnieje możliwość zastosowania jakiegoś herbicydu
  Temat: Expert BASF dostępny na PPR!
pielowiej

Odpowiedzi: 163
Wyświetleń: 158438

PostForum: BASF   Wysłany: 20:36 Sro 7 Lis 2012   Temat: Expert BASF dostępny na PPR!
A kiedy w Polsce firma Basf wprowadzi produkty zawierające Xemium
  Temat: Ceny usług.
pielowiej

Odpowiedzi: 705
Wyświetleń: 438280

PostForum: Maszyny   Wysłany: 21:35 Pon 30 Cze 2008   Temat: Ceny usług.
300 zl za godzine Bizonem mysle kest realna cena. Po podwyzce cen paliwa i czesci to jest mysle nie kzywdzaca cena. A komu sie nie podoba to niech kose klepie i w pole, Ja prezentow robic nie zamiezam ...
  Temat: Ceny Środków Ochrony Roślin i Odżywek
pielowiej

Odpowiedzi: 233
Wyświetleń: 230466

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 19:56 Wto 29 Kwi 2008   Temat: Ceny Środków Ochrony Roślin i Odżywek
ktos sie orientuje ile kosztuje Opera max i Swing top
  Temat: Ceny Środków Ochrony Roślin i Odżywek
pielowiej

Odpowiedzi: 233
Wyświetleń: 230466

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 20:22 Sro 23 Kwi 2008   Temat: Ceny Środków Ochrony Roślin i Odżywek
helm tribi 100g - 153 zl
fastac 1l - 130 zl
cycocel 10l - 102 zl
siarczan magnezu 1 wodny 25kg - 50zl
granstar 100g - 200 zl
  Temat: Ceny Środków Ochrony Roślin i Odżywek
pielowiej

Odpowiedzi: 233
Wyświetleń: 230466

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 10:09 Nie 16 Mar 2008   Temat: Ceny Środków Ochrony Roślin i Odżywek
a ktos moze wie ile kosztuje cycocel
  Temat: Ceny Środków Ochrony Roślin i Odżywek
pielowiej

Odpowiedzi: 233
Wyświetleń: 230466

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 10:09 Nie 16 Mar 2008   Temat: Ceny Środków Ochrony Roślin i Odżywek
Galera 5l 1810zl
  Temat: Ogłoszenia - sprzedaż i kupno.
pielowiej

Odpowiedzi: 1974
Wyświetleń: 1406498

PostForum: Maszyny   Wysłany: 21:31 Nie 21 Paź 2007   Temat: Ogłoszenia - sprzedaż i kupno.
sprzedam Ursusa 1224 1990r. stan idealny 100% sprawny zadbany cena 48000zl

plug Unia Grudziadz 2004r. 4 skibowy 6500zł

opryskiwacz 600l 12m. Tad Lem

kom. 500663900
PODLASKIE
  Temat: Rzepak
pielowiej

Odpowiedzi: 9568
Wyświetleń: 4976794

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 23:55 Pią 5 Paź 2007   Temat: Rzepak
ja galere stosuje tylko na wiosne i mam spokj chociaz drog to wychodzi ale na podlasiu mam duze ryzyko wymarzniecia a tak jak na wiosne rzepak jest obiecujacy to pryskam galera i mam czysciutko. Jezel ...
  Temat: Rzepak
pielowiej

Odpowiedzi: 9568
Wyświetleń: 4976794

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 19:48 Sro 3 Paź 2007   Temat: Rzepak
czego mu w koncu brak liscie czerwonieja albo cale jakies zolte sie robia.
  Temat: Pszenica
pielowiej

Odpowiedzi: 9565
Wyświetleń: 5369773

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 18:27 Nie 23 Wrz 2007   Temat: Pszenica
pewnie chodzi im o sprzedaz ziemi hehhehe
  Temat: Pszenżyto
pielowiej

Odpowiedzi: 886
Wyświetleń: 635863

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 23:03 Sob 22 Wrz 2007   Temat: Pszenżyto
nie nie mozna. ono bedzie tylko sie intensywnie krzewic a nie bedzie w zdzblo sztrzelac. u nas juz nie jeden sie oszukal zamias pszenicy jarej zimowol posial. Takie jest to kupywanie nasion na targu.
  Temat: Pszenica
pielowiej

Odpowiedzi: 9565
Wyświetleń: 5369773

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 12:48 Nie 12 Sie 2007   Temat: Pszenica
ja to teraz gestosc siewu sobie obliczam i sie sprawdza. Wczesniej to tez bylo strzelanie a to za duzo to za malo. A pozatym sprawdzilem ze przy gestrzym siewie to pszenica mniej odpowiada czesc polo ...
  Temat: Wszystko o kombajnach zbożowych
pielowiej

Odpowiedzi: 3025
Wyświetleń: 2422173

PostForum: Maszyny   Wysłany: 09:18 Nie 29 Lip 2007   Temat: Wszystko o kombajnach zbożowych
do Bialy 2005 jesli chcesz nie miec kloskow w zbiorniku to za sitami wstaw paski blachy wysokosci 8 cm a serokoscitak jak sito. I ta blacha ma byc z otworkami najlepiej jak moze masz od starej warmink ...
  Temat: Pszenżyto
pielowiej

Odpowiedzi: 886
Wyświetleń: 635863

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 09:06 Nie 29 Lip 2007   Temat: Pszenżyto
Ja tez mam Fidelio i nie nazekam ma duze dobrze wyrownane ziarno jest niskie nie wylega tylko potrzebuje nieco lepszej ziemi od moderato i troche mniej wydaje od moderato ale plon ma w miare stabilny ...
  Temat: Pszenżyto
pielowiej

Odpowiedzi: 886
Wyświetleń: 635863

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 21:27 Pią 27 Lip 2007   Temat: Pszenżyto
Moderato ponizej 7t/ha nie schodzi tylko wieksze ryzyko ze sie polozy. Duza tolerancja na zakwaszenie gleby. Mam 2 rok i jestem zadowolony i to bardzo. Naprawde polecam Exclamation Exclamation
  Temat: Co sądzicie o kombajnie BIZON ZO56?
pielowiej

Odpowiedzi: 1122
Wyświetleń: 915341

PostForum: Maszyny   Wysłany: 19:55 Sro 25 Lip 2007   Temat: Co sądzicie o kombajnie BIZON ZO56?
ty bralem na szybkiego co bylo pod reka tamtem stary ma 7 lat. Nie nazekam na centre w kazdym sprzecie siedza u mnie i siadaja srednio po 8 latach ale 1 raz mi sie zdazylo zeby wybuchl. Korki byly dro ...
  Temat: Co sądzicie o kombajnie BIZON ZO56?
pielowiej

Odpowiedzi: 1122
Wyświetleń: 915341

PostForum: Maszyny   Wysłany: 21:11 Wto 24 Lip 2007   Temat: Co sądzicie o kombajnie BIZON ZO56?
u mnie to w z056 akumulator wybuchl dobrze ze nik nie stal z boku bo twarz by popazylo. A za nowy z Centry zaplacilem 488 zl
  Temat: Pszenica
pielowiej

Odpowiedzi: 9565
Wyświetleń: 5369773

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 20:53 Wto 3 Kwi 2007   Temat: Pszenica
na przytulie granstar+grodyl bierze w kazdej fazie stosuje juz od 3 lat i jest ok
  Temat: Łubin
pielowiej

Odpowiedzi: 385
Wyświetleń: 470719

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 21:24 Sro 14 Lut 2007   Temat: Łubin
ja sieje lubiny waskolistne. Mam odmiane sonet. Jest to wczesnodojrzewajaca roslina i idealnie nadaje sie na pasze. Jezeli masz zamiar przyorac go na poplon to mozesz posiac odmiane Polonez jest to od ...
  Temat: Fotki i Filmy o rolnictwie
pielowiej

Odpowiedzi: 1138
Wyświetleń: 654115

PostForum: Pogawędki   Wysłany: 21:25 Wto 19 Gru 2006   Temat: Fotki i Filmy o rolnictwie
te filmiki sa dostepne na stronie claasa i mozna do prawie kazdej maszynki wychodzacej z pod tego loga znalesc
  Temat: Fotki i Filmy o rolnictwie
pielowiej

Odpowiedzi: 1138
Wyświetleń: 654115

PostForum: Pogawędki   Wysłany: 22:52 Pon 4 Gru 2006   Temat: Fotki i Filmy o rolnictwie
http://www.alsaceagri.com/videos.htm
  Temat: Fotki i Filmy o rolnictwie
pielowiej

Odpowiedzi: 1138
Wyświetleń: 654115

PostForum: Pogawędki   Wysłany: 20:06 Wto 31 Paź 2006   Temat: Fotki i Filmy o rolnictwie
www.alsaceagri.com
  Temat: Wszystko o Massey Ferguson
pielowiej

Odpowiedzi: 8856
Wyświetleń: 6452589

PostForum: Maszyny   Wysłany: 19:11 Pon 30 Paź 2006   Temat: Wszystko o Massey Ferguson
wspominaliscie ze MF do 95r. miely elektronike ktora sie psuje to napewno po waszych postach wiem ze modele 30XX sie psuly a czy 36XX tez sie psuly i co. Pytam bo jesescie bardziej wtajemniczeni a moz ...
  Temat: Rzepak
pielowiej

Odpowiedzi: 9568
Wyświetleń: 4976794

PostForum: Produkcja roślinna   Wysłany: 19:01 Pon 30 Paź 2006   Temat: Rzepak
ja terz mialem znim problem jak wczesniej pisalem. Umnie on sie przeniosl z samosiewow starej plantacji na nowo posiana obok.Najwiecej tam gdzie glina i grudki byly bo on nanoc mial sie zchowac. Mozes ...
 
Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do: