emil87 0 Napisano 25 Lipca 2014 Posiadam w c330 filtr powietrza nowego typu chyba taki jak w emkach i mam pytanie czy tam w tą miske u góry co się przykręca na nią dekielek śrubką to leje się tam olej? Tam osadza się dużo pułu z tego co widze. Bo w tą dolną miske się leje z tego co wiem 400ml oleju silnikowego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 25 Lipca 2014 Tam do góry oleju się nie leje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 25 Lipca 2014 Czyli tą górną miske tylko się czyści z tego pyłu co się osadza?Bo w instrukcji pisze tak:Napełnić miske filtra olejem silnikowym w ilości 450ml (czyli tą na dole tzw miską filtra mokrego)?Co 20-30 mth czyścić zbiornik osadczy cyklonu, a przy pracy w dużym zapyleniu codziennie napełniając jednocześnie olejem w ilości 75ml( czyli chodzi o ten górny zbiornik ja to zwe miską o który pytałem w poprzednim poście)? Nakłada się na to pokrywke i przykręca nakrętką motylkową. Czyli według mojego rozumowania leje się tam olej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solonez 0 Napisano 5 Sierpnia 2014 witam wszystkich mam problem z podnośnikiem c-330 .a mianowicie załozyłem pompe wzmacnianą helmetowską do tura . wszystko było ok ciapek podnosił płynnie talerzówkę i tura. następnego dnia już był zgrzyt w skrzyni i ścięty klin na na wałku pompy pod trybem i tak kilka razy bez poprawy. dziś zawiozłem rozdzielacz do majstra przejrzał powiedział ze rozdzielacz ok . przykreciłem rozdzielacz próbuje podnieś a ciapek schodzi z obrotów tak jakby miał za chwile zgasnąc i w tym samym czasie buja sie do przodu jakby chciał jechac . pomocy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Farmer158 0 Napisano 21 Września 2014 Mam problem koledzy... po odpaleniu trzydziestki pojawia się głuchy klekot jakby dwa klocki drzewa o siebie waliły i potem słychać tak przy dodawaniu gazu. Co to będzie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 21 Września 2014 u mnie też tak było, w zimie zrobiłem remont w którym wyszło że na jednym sworzniu tłoka był luz i w pompie coś tam się tłukło, ja stawiam na pompę, oczywiście mowa o paliwowej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Farmer158 0 Napisano 22 Września 2014 Pompa miała robiony remont przed sezonem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 23 Września 2014 a może zbyt wczesny zapłon? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Farmer158 0 Napisano 26 Września 2014 Wątpie że to zapłon. Albo panewki, albo sworzeń. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Farmer158 0 Napisano 4 Października 2014 Przepraszam emil. Miałeś racje. To zbyt wczesny zapłon. Tylko co teraz zrobić? Pompe przekręcić czy co? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 5 Października 2014 Za pompą wtryskową jest dekielek który trzeba odkręcić i tam jest koło żębate na pompie przykręcone 3 śrubami do pompy i trzeba poluzować te 3 śruby i delikatnie przekręcić tym kołem tylko już niepamiętam w którą strone. Ale chyba w tą co się pompa kręci to wtedy chyba się opóźni.Ten dekielek jest z przodu ciądgnika na pokrywie rozrządu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 5 Października 2014 Troche źle wytłumaczyłem bo to koło zębate stoi nieruchomo a obraca się wałek pompy tą środkową śrubą w odwrotną stronę niż kręci się to koło zębate. Czyli stojąc przed ciągnikiem to odwrotnie do ruchu wskazówek zegara. Jak się myle to niech mnie ktoś z forumowiczów poprawi.A i ten zapłon cofamy odrobine o 1mm a nie 1cm i patrzymy co się dzieje.Bo jeszcze można ustawić precyzyjnie na kołek ale to już dłuższa i bardziej skomplikowana zabawa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sanczo110470 0 Napisano 23 Kwietnia 2015 Panowie mam problem z ładowaniem nie gaśnie mi kontrolka od ładowania - podłączyłem prostownik pod akumulatory , gdy po 15 min przyszłem sprawdzić jak się ładują to już prostownik był spalony - okazało się że jedna cela miała zwarcie - założyłem nowe akumulatory , i niema ładowania , a ten kabel od alternatora co byl podłączony do rozrusznika to wisi lużno , jak go dotknę do automatu rozrusznika - do jego dolnej śruby , to jest zwarcie --pomóżcie , czy ktoś wie co sie mogło jeszcze stać , czy padł też alternator ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 7 Maja 2015 Niemal na pewno padł alternator. 99% Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 6 Listopada 2015 Kosiłem sobie dziś trawe w sadzie gałęziarą i nagle coś zagrzechotało w skrzyni biegów i wałek przekaźnika przestał działać i podnoszenie też i obrotomierz także .Biegi działają i traktor normalnie jeździ więc co tam mogło się popsuć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 8 Listopada 2015 coś w okolicach sprzęgła 2 stopnia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 8 Listopada 2015 ale ten rumot dobiega z okolic skrzyni i tylnego mostu i szarpie dźwignią od włączania pompy. Jak włącze wałek to jest cicho i wałek się niekręci a jak go przekręce ręką to zaczyna się kręcic i wtedy jest straszny rumot więc bedzie coś chyba z wałkiem lub trybami jakimiś. Tak czy siak czeka mnie rozbieranie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mrky95 0 Napisano 17 Grudnia 2015 Pozdrawiam z chorwackim i opieki, która jest różnicą pomiędzy Ursus C-330 Ursus C335 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 18 Grudnia 2015 Witam.Dużo pisania.Najlepiej porównać w katalogu części nphttp://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsusC-330M*2cC-335M*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 10 Lutego 2016 Wziolem się dzisiaj za naprawę nie działającego wałka przekaźnika i jak zdjolem pokrywę skrzyni biegów to zauważyłem niestety zjedzone pierwsze tryby ten mały i duży pod nim a za tym dużym zepsutym kołem odkrecona nakrętka i czy to ona mogła być przyczyną wyszczerbienia się tych dwóch kół zębatych?Za rozjezdzanie wezme się jutro i chyba trzeba bedzie skrzynią od mostu też odjechać? Bo trzydzieche będę pierwszy raz rozbierać. Jakiś czas temu kilka postów niżej opisałem mój problem i objawy usterki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 23 Lutego 2016 Naprawilem już traktorek i jak naradzie wszystko ładnie działa tylko jak już miałem traktor rozgrzebany to postanowiłem jeszcze przy okazji wymienić simmering w lewej zwolnicy ten przy bębnie hamulcowym bo olej leciał na hamulce i kolo gi jak wyjolem łożysko wewnętrzne i simmering to wyleciał ten mały tryb i niewiem czy dobrze go z powrotem założyłem bo z jednej strony ma większy dystans a z drugiej mniejszy i założyłem go tym mniejszym dystansem w stronę pochwy bo tak jest niby pokazane w katalogu części ale jak dzisiaj zrobiłem jazdę próbną to ta zwolnica jakby bardziej chalasowala niż przed naprawą i niewiem czy dlatego że odwrotnie założyłem ten tryb czy dlatego że wymienilem łożyska na nowe i luzy poginely? Pamięta ktoś może jak ten tryb powinien być założony bo nie chciało mi się drugiej zwolnica rozbierać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 27 Lutego 2016 Znalazłem już odpowiedź na moje pytanie odnosnie tego malego tryba i dobrze wszystko złożyłem. Powinno być założone tym mniejszym wypustem w stronę pochwy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radnesik 0 Napisano 14 Lipca 2017 mam do sprzedania ciągnik ursus C330 http://targ.rolniczy24.pl/ogloszenie-38370-Ursus-C-330-Czeka-na-Ciebie.html Może ktoś zainteresowany ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamcio332 0 Napisano 7 Lutego 2018 Witam szukam pomocy!Mam c 330 M i ciężko jest mi go odpalić za pierwszym razem po nocnym postoju.dodam,że wtryski nowe, zapłon ustawiony.Jedyne co mnie gnębi to pęcherzyki powietrza które znajdują się w wężu idącego od baku do pompki paliwowej.Podłożyłem tekturę i są kropki z paliwa, kropla wisiała tutaj tak od odstojnika w ręcznej pompce.Traktor kręci i kręci nie może złapać i wydaje siwy dym z komina idzie dużo dymu i dopiero po jakimś czasie dopiero łapie, później kolejne rozruchy są już od szczała.jak uszczelnić układ paliwowy? co mam wymienić?Proszę o doradę i z góry dziękuję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek Mocny 0 Napisano 1 Marca 2018 Nowość- oryginalna chłodnica Ursus C-330 już w sprzedaży https://jacekmocny.pl/oryginalne-czesci-ursus/silnik/chlodnice Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach