Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 10:04 Wto 10 Gru 2019


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 184, 185, 186
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przem
Gość





PostWysłany: 20:28 Sro 21 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w moim starym 360 mialem założone 4 orydinalne i 2 od 80 przerobione i miałem założony zacxzep ale oryginalnych możan założyć 6 na koła przednie i tylne ale nie polecam na przód bo siadają felgi przy transporcie
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 19:52 Sro 21 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ile można założyć obciążników do c-360 ??
Powrót do góry
adam



Dołączył: 12 Kwi 2005
Posty: 127

PostWysłany: 20:18 Pon 19 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie lemiesze z wstawka stali resorowej maią 4krotną żywotność niż zwykłe.A jeżeli chodzi o c360 w wersji eksportowej a tą którą musiał się meczyć człowiek to pod każdym względem nie ma porównania. Np.kabina podłogowa wspomaganie kierownicy skrzynia z reduktorem i zmodyfikowana hydraulika. Żywotność tego ciągnika 2razy większa niż urynoł produkowany dla polskiego rolnika. Miałem swego czasu nową 60 i współczuje tym którzy muszą tym co nie powinno się nazywać ciągnikiem pracować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Marcin_W
Gość





PostWysłany: 11:56 Pon 19 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciągnik c360 to strasznie zacofany ciągnik juz w Afryce w XIX wieku mieli lepsze :wink: .Firma uRSUS wykupiła licencje ZETORA i wtedy powstał c4011 już wtedy był gorszy od ZETORA np. nie mial resorowanego przodu a to było w latach 60 a u nas w 90 do tego jeszcze nie doszli.Zetor po kilku latach zaprzestał produkcji i wymyślił coś lepszego i całkiem nowszego (Zetor wyprzedzał nas z techniką o 10 lat :cry: )My robiliśmy to guwno czyli tą 60 {którą powinienem się dawno ogolić} przez 40 lat.Dosyć że jest to ciągnik zacofany w ch..j żłopie paliwa ile się mu wleje i hałasuje gorzej niż czołg.Dawno tego ciągnika w Polsce nie powinno być tylko że nikogo nie stać na coś lepszego bo zetor w takim wieku jak 60 kosztuje dwa razy wiecej.

A co do skrzyni to skrzynia jest taka se ale się nie psuje ja mam c360 20 lat :cry: i mi się nie popsuła a mam 18ha tylko w niej musi sie znajdować olej.
Orka tym ciągnikiem jest uciażliwa dla życia ludzkiego ale nigdy nie orałem 1 skibą tylko raz orałem 2 skibami a tak zawsze orzę 3 nawet jak jest ziemia bardzo twarda ale najpierw żeby tego dokonać to trzeba miec opony z bieżnikiem a nie łyse, umieć ustawić pług i zmieniać lemiesz czyli to co się zużywa najszybciej a niektórzy nie wiedzą o tym i płaczą że im orze z 1 skibą a wystarczy raz na rok wymienić lemiesze i sprawa załatwiona . Widziałem takich co lemieszy nie wymieniali przez dwa lata i nie mogli uorac z 2 skibami a wystarczy troche pomyśleć i ile się zaoszczędzi paliwa.
Powrót do góry
piter
Gość





PostWysłany: 12:40 Sro 14 Wrz 2005    Temat postu: szmaciarze Odpowiedz z cytatem

Zgadza się.
Mechanicy z skr i większość z Rsp to (słowo zostało usunięte)y jakich mało.
Jeden taki burak zchrzanił mi 330. Czego się tknął albo przecieka, labo jeszcze raz nawaliło.

Mnie nie stać na tanie rzeczy.
Pozdro z nysy
Powrót do góry
Dniowiec
Gość





PostWysłany: 08:56 Sro 14 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgodze sie ze beawarujna praca c-360 w wiekszosci zależy od mechanika.Ja również naprawiam ciągnik u specjalisty.Robił mi juz skrzynie silnik i podnosnik i ciągnik chodzi jak należy.Najgorzej to zawołać jakiegos bylego speca z skr-u ktory bedzie sie paskudzil z remontem niewiadomo ile moze troche mniej wezmie ale spaskudzi robote i wyjdzie na to samo.
Powrót do góry
xeros
Gość





PostWysłany: 15:24 Czw 8 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiecie co mam mechanika ktory moje 60 no robi je i to jest bardzo dobry mechanik pojego robocie to nie ma że tam cos kopci albo zle ustawi cos albo wymieni cos bo mu sie wydaje tak i wcale nie jest drogi...a u mnie we wsi no nie jest to duza wioska to boshe swiety zawsze zastanawiam sie skad ci ludzi biora mechaników nie wiem jeden wozi silnik do zakaldu mechanicznego to wtryski 3 razy zmienial inemu to znowu kopcił jejqu ja sie zastanawiam cxzemu ludzie do takich beztalentnych i partaczy wożą i robia te ciagniki poporstu debilizm z głupotą i nie ma co w mojej wsi to nie sa ludzie to sa buty heh i takiego mechanika nie zmienia z upartoscia beda go brać no i płacic kase heh mowie to nie jest duza wioska i rolnictwo jest wypierane przez renty haha no a nie oszukujmy sie 360 czy 330 czy fucked bialorus to nie john deer jesli chdzi o technologie
Powrót do góry
salmon



Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 23
Skąd: Ełk

PostWysłany: 18:26 Nie 4 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat z instrukcji obsługi C360, punkt "docieranie";

Sposób użytkowania ciągnika w okresie docierania ma znaczny wpływ na trwałość i dalszą pracę ciągnika, dlatego docieranie należy wykonać bardzo starannie.
Silnik S-4003 jest wyłącznie dotarty w wytwórni. Jednak zasadniczo silnik i mechanizmy przekładniowe docierają się w czasie pierwszych 50 motogodzin pracy. Docieranie trzeba także przeprowadzać po każdej naprawie głównej silnika i ciągnika, a nawet po wymianie w silniku tylko tulei cylindrowych i tłoków lub panewek.
W okresie docierania nie należy dopuszczać do dłuższej pracy silnika na niskich obrotach oraz do pracy przez dłuższy czas przy pełnym obciążeniu.
Przy docieraniu należy stosować się do następujących zaleceń:
─ w ciągu pierwszych 10 motogodzin pracy obciążać ciągnik do 1/4 mocy znamionowej
(np. uprawy pielęgnacyjne na glebach lekkich, transport ładunku 1-tonowego po twardej nawierzchni),
─ w ciągu kolejnych 20 motogodzin pracy obciążać ciągnik do 1/2 mocy znamionowej
(np. uprawy pielęgnacyjne, transport ładunku 2-tonowego na niskich biegach),
─ w ciągu kolejnych 20 motogodzin pracy tj. do 50 motogodzin obciążać ciągnik do 3/4 mocy znamionowej (np. średnia orka pługiem dwuskibowym na lżejszych glebach, transport ładunku 2-3-tonowego).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen WP Kontakt
kj
Gość





PostWysłany: 19:35 Sob 3 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ile ma chodzic mth.moja 60 po remoncie kapitalnym zeby mozna bylo ja podczepic do pługa
Powrót do góry
Dniowiec_
Gość





PostWysłany: 12:44 Czw 1 Wrz 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do tomasz: Przyczyn kopcenia moze byc kilka.Mozliwe ze gosć jak remontowal ci ciagnik mogl ustawic zle rozrzad i bedzie kopci l ibedzie slaby.Mozliwe tez ze wtryski sa zuzyte i wymagaja regeneracji , lub pompa wtryskowa jest na wykonczeniu.
Powrót do góry
tomasz
Gość





PostWysłany: 21:09 Sro 31 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakiś rok temu robiłem kapitalny remont silnika i niewiem jakim cudem moja 60 kopci nawet na wolnych obrotach gdy stoi.Co możę być tego przyczyną???
Powrót do góry
salmon



Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 23
Skąd: Ełk

PostWysłany: 21:58 Wto 16 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Dlaczego niektóre 60 dziwnie upuszczają z czegosik powietrze co kilka sekun d?

Bo jakby nie upuszczały, to by instalację pneumatyczną rozpindoliły...

/edit - Nie Sie 21 23:28:27
Czy może mi ktoś w miarę dokładnie przedstawić procedurę wymiany i związanej z tym regulacji pompy wtryskowej w C360 ? Z góry dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen WP Kontakt
tom_
Gość





PostWysłany: 21:13 Wto 16 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolor nie, ale gęstość tak. Olej zatrzymuje zanieczyszczenia i w miarę użytkowania gęstnieje. Zbyt gęsty olej w filtrze powietrza może być przyczyną niskiego ciśnienia w komorze spalania, a co za tym idzie silnik może kopcić bardziej niż z czystym olejem w filtrze. Dlatego ważne jest aby przestrzegać terminów wymiany oleju (lub chociaż kontrolować jego gęstość). Jeśli oleju jest zbyt mało, to filtr może nie działać prawidłowo. Brudy mogą się przedostawać do silnika przyspieszając jego żużycie lub nawet być przyczyną jego zniszczenia.
Powrót do góry
mietek
Gość





PostWysłany: 20:13 Wto 16 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam kilka pytań co do filtra powietrza.Czy kolor oleju <ciemny> ma wpływ na kopcenie?Co sie dzieje jeśli jest go za mało?Jaki wlać?
Powrót do góry
pukiel
Gość





PostWysłany: 20:09 Wto 16 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dlaczego niektóre 60 dziwnie upuszczają z czegosik powietrze co kilka sekun Question d?
Powrót do góry
zimny



Dołączył: 10 Kwi 2005
Posty: 132
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: 07:23 Pon 8 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to spróbój z olejem rzepakowym tylko odczywiście dobrze przygotowaym poczytaj tutaj
http://biodiesel.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
paweł10
Gość





PostWysłany: 21:08 Nie 7 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy chodzi ci o zmiane filtra powietrza?
Powrót do góry
adam



Dołączył: 12 Kwi 2005
Posty: 127

PostWysłany: 19:55 Nie 7 Sie 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dołożyć więcej tlenu żeby się szybciej spalił
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paweł10
Gość





PostWysłany: 19:50 Nie 7 Sie 2005    Temat postu: dymienie Odpowiedz z cytatem

Co zrobić by przestał kopcić? Confused
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 23:35 Sro 13 Lip 2005    Temat postu: Wszystko o Ursus C-360 Odpowiedz z cytatem

W tym wątku opisujemy problemy,pomysły,i różne na temat tego ciągnika.

Ostatnio zmieniony przez Marek Sz dnia Pią Paź 21 21:20:40 GMT, w całości zmieniany 1 raz(y). Zmieniona treść tematu.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 184, 185, 186
Strona 186 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach