Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

być może tylko jak pamiętam to z korbowodami nie miałem takich problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W związku że po robocie w polu postanowiłem wymienić tulejki w przednim zawieszeniu te ze zwrotnicy tak to się fachowo chyba nazywa, wszystko szło ok do momentu kiedy zacząłem wpychać oś w tuleje za małe, na sucho pasowały widać jak je wbiłem to się skurczyły. Po pomiarze różnica 0,7 mmm, oczywiście jakiś fajfus wyprodukował made in stodoła a inni musżą się męczyć i znowu do tokarza.

 

Przejedz je rozwiertakiem dużo im nie trzeba,zrób tak na lekką pasówkę na początku bedzie trochę ciężko ale potem bedzie super,też to robiłem przed pracami wiosennymi już zaczyna lekko chodzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki mam do was pytanie.Jak wymienić olej ze zwolnic w C 360 3P tzn.gdzie jest otwór którędy sie nalewa olei?a i jaki olej zastosować do tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby spuścić olej ze zwolnic to napewno zauważyłeś,że na dole zwolnicy jest korek spustowy.Aby wlać nowy olej to mniej więcej na środku zwolnicy jest śruba wlewu(od strony mostu oczywiście).Uzupełniasz olej aż się trochę uleje z tego otworu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś czego objawem jest stukanie,to znów jakby dzwonienie w silniku??Wczoraj jak pryskałem(nie tylko podczas pryskania to słyszę) to myslałem,że sie rozleci Co to może być??Obawiam się,że długo nie pochodzi moja 60

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiedyś przy c-360 pękł wał korbowy na panece korbowodowej ( przy koszeniu zielonki listwówką) to dzwięk z silnika był zabójczy , ale z pola zjechałem , nie chcę cie straszyć ale jeśli coś dzwoni - stuka , to lepiej na warsztat żeby nie było jeszcze gorzej .Może to rozrząd ,albo pęknięty zawór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Echh wszystkiego się można spodziewać.Sprzęgło już padnięte,pompa paliwowa też(ciągnik dymi i ubywa w niej oleju)obawiam się,że tłoczysko w podnośniku też padnięte bo pełnego opryskiwacza 400L nie mógł podnieść(pół na poł jest superol z hipolem-z braku laku po wycieku).Wiem,żę jak jest silnikowy to gorzej podnosi,ale nie aż tak,że z podniesieniem pługa 2 ma problem.A poza tym silnik bierze olej. Nie wiem co robić.Może go opchnąć,dołożyć trochę i kupić jakąś C-385 na moje ciężkie 10ha byłby taki dobry.Jak już coś to wymiana byłaby możliwa na 2 rok jak sie świń uhoduje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie dopisałem,żę jak woziłem gnój na jesieni to pod małą górkę na 3 biegu ledwo szedł.Było sucho,więc pole było twarde a rozrzutnik normalnie załadowany.Czyli wniosek z tego taki,że i silnik słaby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie ktoś czego objawem jest stukanie,to znów jakby dzwonienie w silniku??Wczoraj jak pryskałem(nie tylko podczas pryskania to słyszę) to myslałem,że sie rozleci Co to może być??Obawiam się,że długo nie pochodzi moja 60

U mnie był cholerny rupot dochodzący z silnika, ale nie szło bliżej określić jego źródła, wyglądało to na pęknięty wał, ale ciśnienie oleju było ok, a przypadkowo tylko doszedłem co to jest po odkręceniu klapki z boku obudowy sprzęgła i zobaczyłem, że koło zamachowe ma drgania w czasie pracy silnika i wtedy ten odgłos powstawał, poprostu puściły śruby od koła zamachowego, wystarczyło rozpołowić traktor i dać nowe śruby i podkładkę zabezpieczającą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te dzwieki dochodzily mnie wczesniej niz rozpoczely sie problemy ze sprzeglem,wiec spodziewam sie najgorszego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to moze byc rozrzad i jak nie robiles w niej jeszcze kapitalki to chyba szykuj kase na remont, ja z ojcem juz mamy i planujemy w tym tygodniu robic kpl.

Musze robic bo w kabinie nie da sie usiedziec przy wiekszych obrotach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie ile by remont kosztował??Szlif wału czy wymina lepsza i ile za to trzeba zapłacić??Kplt naprawcze ile kosztują??Regeneracja pompy?Ogólnie ile remont kosztuje z podziałem cenowym na poszczególne części jeśli ktoś wie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słyszałem od sąsiada, że do wymiany koła talerzowego i atakującego w tylnym moście nie trzeba zdejmować obu zwolnic z pochwami tylko jedną. Czy to możliwe?A kabinę muszę koniecznie ściągać? Za odp. z góry dziękuję.

 

Zgadza się do demontażu nie potrzeba zdejmować obu zwolnic wystarczy tylko jedna dokładnie nie pamietam która,ale do montażu(konkretnie do regulacji położenia koła talerzowego względem koła atakującego)muszą być zdjęte obie zwolnice bo za nimi znajdują się'gwinty"które to umożliwiają,kabiny nie musisz ściągac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie ktoś czego objawem jest stukanie,to znów jakby dzwonienie w silniku??Wczoraj jak pryskałem(nie tylko podczas pryskania to słyszę) to myslałem,że sie rozleci Co to może być??Obawiam się,że długo nie pochodzi moja 60

U mnie był cholerny rupot dochodzący z silnika, ale nie szło bliżej określić jego źródła, wyglądało to na pęknięty wał, ale ciśnienie oleju było ok, a przypadkowo tylko doszedłem co to jest po odkręceniu klapki z boku obudowy sprzęgła i zobaczyłem, że koło zamachowe ma drgania w czasie pracy silnika i wtedy ten odgłos powstawał, poprostu puściły śruby od koła zamachowego, wystarczyło rozpołowić traktor i dać nowe śruby i podkładkę zabezpieczającą.

a u mnie kiedys poluzowaly sie sruby od przeciwwagi i ... tez zaczal stukac

w takim stanie to chyba nie bardzo kto kupi...

zostaje chyba wiec rozbierac i remontowac.

A z cenami to zalezy czy chcesz zrobic kapitalke dla siebie czy tylko zeby chodzil poprawnie. Mozna wylozyc ok.1000, ale i rowniez 2000 zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a u mnie kiedys poluzowaly sie sruby od przeciwwagi i ... tez zaczal stukac

w takim stanie to chyba nie bardzo kto kupi...

zostaje chyba wiec rozbierac i remontowac.

A z cenami to zalezy czy chcesz zrobic kapitalke dla siebie czy tylko zeby chodzil poprawnie. Mozna wylozyc ok.1000, ale i rowniez 2000 zl.

 

Co do sprzedaży to sprzedać by było cięzko jeszcze z tym rozwalonym sprzęgłema i grosze by sie dostalo A za remont w zakładzie trzeba wyłożyć 2500,ale mysle,żę dobrze by zrobili a i gwarancja jakaś chyba jest.Remont bym zrobił dla siebie,bo lubie mieć dobry sprzęt żeby sie nie męczyć i żeby sie nic nie waliło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem o jakimś POM-ie, który robi kapitalne sinika i daje gwarancję (chyba na 6m-cy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze pamiętam to kiedyś POM był Państwowym Ośrodkiem Maszynowym

a teraz jest Pracowniczym Ośrodkiem Maszynowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK,teraz już wiem,dzięki.Ja słyszałem,że w PKS robią remonty ciągników,może by tam wartałooddać silnik albo ciągnikiem pojechać to by też sprzęgło zrobili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to można, bo na naszych pseudo-mechaników to nie ma co liczyć Ciągle coś muszą zj...ć!

Raz tylko nie miałem z nimi problemu - kiedy robiłem kapitalny w c330 i c360, ale to było z 10 lat temu.

Moim zdaniem lepiej oddać ciągnik do jakiegoś zakładu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie ktoś czego objawem jest stukanie,to znów jakby dzwonienie w silniku??Wczoraj jak pryskałem(nie tylko podczas pryskania to słyszę) to myslałem,że sie rozleci Co to może być??Obawiam się,że długo nie pochodzi moja 60

U mnie był cholerny rupot dochodzący z silnika, ale nie szło bliżej określić jego źródła, wyglądało to na pęknięty wał, ale ciśnienie oleju było ok, a przypadkowo tylko doszedłem co to jest po odkręceniu klapki z boku obudowy sprzęgła i zobaczyłem, że koło zamachowe ma drgania w czasie pracy silnika i wtedy ten odgłos powstawał, poprostu puściły śruby od koła zamachowego, wystarczyło rozpołowić traktor i dać nowe śruby i podkładkę zabezpieczającą.

a u mnie kiedys poluzowaly sie sruby od przeciwwagi i ... tez zaczal stukac

w takim stanie to chyba nie bardzo kto kupi...

zostaje chyba wiec rozbierac i remontowac.

A z cenami to zalezy czy chcesz zrobic kapitalke dla siebie czy tylko zeby chodzil poprawnie. Mozna wylozyc ok.1000, ale i rowniez 2000 zl.

Kapitalny remont silnika 360 w moim rejonie, to koszt ok 2500 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
yyyy a co to jest POM??

Jeśli masz dziewczynę, to powinieneś wiedzieć, co to jest POM, a jeśli nie wiesz, to ci powiem; jak idziesz z dziewczyną na spacer pieszo to jest Powolny Obchód Miasta, a jeśli jedziesz z nią autem to jest Powolny Objazd Miasta, a jeśli wyjedziesz już za miasto z dziewczyną, wtedy znaczenie zwrotu Pom nabiera innego znaczenia, bo wtedy to oznacza Powolne Opuszczanie Majtek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakim momentem dokrecac szpilki glowicy w C-360? Prosze o szybka odpowiedz... W internecie nie moge nic znalezc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehehe niezłe tłumaczenie tego skrótu .Co do ceny kapialki to podobno większość zakładów bierze 2500.Powiedzcie mi jeszcze czy w skład remontu wchodzi regenaracja pompy i głowic??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...