Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamkon
Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 8 Skąd: Kiniki \ok. Płocka
|
Wysłany: 12:22 Sob 28 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
adrianekg1990 napisał: | Trzeba mieć na wyposażeniu klucz "17" i śrubokręt i to tyle jak dla tej przypadłości. | Ale nie w kazdym modelu sie blokuja |
|
Powrót do góry |
|
 |
adrianekg1990
Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 8 Skąd: Polska
|
Wysłany: 12:03 Sob 28 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Trzeba mieć na wyposażeniu klucz "17" i śrubokręt i to tyle jak dla tej przypadłości. |
|
Powrót do góry |
|
 |
adamkon
Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 8 Skąd: Kiniki \ok. Płocka
|
Wysłany: 08:59 Sob 28 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Witam!
Mam pytanie: dlaczego w ursusie c-360 blokuja sie biegi? Co zrobic zeby sie nie blokowaly? |
|
Powrót do góry |
|
 |
miccao

Dołączył: 24 Gru 2006 Posty: 943 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 11:29 Pon 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
MarcinC-360 napisał: | Noooo wreszcie wymieniłem te pompę hydrauliczną. I podnosi lux  | A ja oringi za 4 złote i nie mogę podnosić na dużych obrotach bo aż ciągnikiem telepie jak dobija na samą górę  |
|
Powrót do góry |
|
 |
MarcinC-360

Dołączył: 28 Cze 2006 Posty: 1587 Skąd: Woj. Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17:20 Pią 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Noooo wreszcie wymieniłem te pompę hydrauliczną,leżała ze 2 miechy zanim wymieniłem ale wczoraj i dziś czas sie znalazł,dziś jeszcze musiałem kupić nową tą rurkę co odchodzi od pompy bo była pęknięta z wierzchu(40zł takie coś ) i napęd pompy bo był już wytłuczony (chyba 70-80zł). I podnosi lux  |
|
Powrót do góry |
|
 |
jkustalik
Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 17 Skąd: biala
|
Wysłany: 18:29 Pon 16 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
mnie to się ściąga doskonale tylko nie wiedziałem czym to rozpakować
a o niemożliwości ściągnięcia w całości to przez przypadek w cytat załadowałem czyjąś wypowiedz
a w ogóle to jemu się to niechce ściągnąć w całości bo pewnie ma dysk przeładowany
dzięki za podpowiedż o winrarze |
|
Powrót do góry |
|
 |
bambino56
Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 24 Skąd: Wola Uhruska
|
Wysłany: 17:32 Pon 16 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Niewiem dlaczego Ci nie chce tego ściągnąć mi idzie normalnie. Niewiem może trzeba być tam zalogowanym albo coś nie prubowałem bez logowania.
A po ściągnieciu to Winrar -em to trzeba rozpakować do jakiegoś folderu. Winrar możesz sobie pobrać z sieci za darmo i to zresztą też. |
|
Powrót do góry |
|
 |
jkustalik
Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 17 Skąd: biala
|
Wysłany: 22:58 Nie 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Gremlin napisał: | bambino56 napisał: | No i wreszcie udało mi się.
Książke:
KOŁOWE CIĄGNIKI ROLNICZE URSUS C-360 I 3P
INSTRUKCJA NAPRAW
MOŻNA SOBIE POBRAĆ:
http://tonet.wrzuta.pl/pliki/dVNtQW1J3w/
Może bedzie przydatna...
POZDRAWIAM |
A mi ściąga 1.5MB i wyrzuca że archiwum się skończyło |
a jakim programem to otwierasz? |
|
Powrót do góry |
|
 |
małorolny2
Dołączył: 17 Kwi 2007 Posty: 670 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 10:38 Nie 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
maskin napisał: | ok przerabiaj... chlopu i tak nir przegada  | Do chłopa to mi daleko ....... ale jestem przynajmniej reformowalny .....  |
|
Powrót do góry |
|
 |
maskin
Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 1053 Skąd: Płd.-Wsch.
|
Wysłany: 08:42 Nie 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ok przerabiaj... chlopu i tak nir przegada  |
|
Powrót do góry |
|
 |
małorolny2
Dołączył: 17 Kwi 2007 Posty: 670 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 20:16 Sob 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
maskin napisał: | ha... ha... ha...przeciez na halogenach nie jezdzisz non stop, jak by policzyc to wyjdzie pewnie z 10-20 godzin w roku to czy to zbrodnia, jezeli jest wszystkow porzadku i jexdzisz na wyzszych obrotach i ladowanie jest na poziomie 14,2 v wiec w czym problem? co akumulator zepsujesz?, predzej spieprzysz go czestym zapalaniem, jezeli gasisz go na kazdego papierosa, ja wiem jedno przeróbki sa do dupy i pochlaniaja czas, no chyba ze przeróbka to mus... za pare lat zmienisz instalacje i znowu bedziesz przerabial... jak mowi moj wuj "lepiej posluchac starego rad, jak patrzec na mlodego robote"
P.S. nie mam zamiaru nikogo obrazac, ani docinac, tylko mowie jak jest po to jest to forum  | Na 10- 20 godzin to szkoda halo... zakładać ... lepiej mistrzu do latarki jeździć ........... a tak na marginesie to przeróbka zajmuje chwilkę .... a jest ta jak karta mastercard ...........bezcenna  |
|
Powrót do góry |
|
 |
maskin
Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 1053 Skąd: Płd.-Wsch.
|
Wysłany: 19:44 Sob 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ha... ha... ha...przeciez na halogenach nie jezdzisz non stop, jak by policzyc to wyjdzie pewnie z 10-20 godzin w roku to czy to zbrodnia, jezeli jest wszystkow porzadku i jexdzisz na wyzszych obrotach i ladowanie jest na poziomie 14,2 v wiec w czym problem? co akumulator zepsujesz?, predzej spieprzysz go czestym zapalaniem, jezeli gasisz go na kazdego papierosa, ja wiem jedno przeróbki sa do dupy i pochlaniaja czas, no chyba ze przeróbka to mus... za pare lat zmienisz instalacje i znowu bedziesz przerabial... jak mowi moj wuj "lepiej posluchac starego rad, jak patrzec na mlodego robote"
P.S. nie mam zamiaru nikogo obrazac, ani docinac, tylko mowie jak jest po to jest to forum  |
|
Powrót do góry |
|
 |
małorolny2
Dołączył: 17 Kwi 2007 Posty: 670 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 17:27 Sob 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
[quote="krzant"Małorolny ma racje -matematyka jest okrutna ale prawdziwa- natomiast jesli kolega maskin twierdzi ze wszystko mu działa i nie rozładowywuje akumaltorów to bardzo dobrze. [/quote] Kolejny cud .............. ?  |
|
Powrót do góry |
|
 |
krzant
Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 237 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 17:23 Sob 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Chłopaki naprawdę szkoda dyskusji na ten temat. Małorolny ma racje -matematyka jest okrutna ale prawdziwa- natomiast jesli kolega maskin twierdzi ze wszystko mu działa i nie rozładowywuje akumaltorów to bardzo dobrze. Założenie altka zamiast prądnicy nie jest żadną wielka kombinacją i problemem. Mnie tylko denerwuje swiecenie kontrolki na niskich obrotach ale spróbuje jeszcze założyć tą mocniejszą żarówkę i zobaczymy. Zreszta na prądnicy też mi się świeciła kontrolka na niskich i jakos z tym żyłem . |
|
Powrót do góry |
|
 |
małorolny2
Dołączył: 17 Kwi 2007 Posty: 670 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 16:40 Sob 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
maskin napisał: | krzant napisał: | Musiałem wymienic juz całą instalację elektryczną bo po 20 latach to sie cała sypała więc przy okazji zmieniłem też prądnicę na altka bo światła już były liche. Na pewno przyjacielu prądnica nie jest w stanie zasilić 4 halogenów 2 lamp z przodu i do tego jeszcze żarówek na błotnikach i postojowych z tyłu. Nie mam takiej mozliwości chyba że wszędzie masz żarówki 21 watt . Jeżeli akumlatory ci sie nie rozładowują to albo mało uzywasz tego dodatkowego oswietlenia albo masz jakieś super akumlatory. Ale zapewniam cie że jelsli kupiłeś nowe aku 5-6 lat temu to jak kupisz teraz to wytrzymia max. połowę tego co stare. Pracowałem w firmie co produkuje akumlatory i wiem co mówię. Po prostu przy obecnych cenach ołowiu muszą na czyms zaoszczędzić. Więc oszczędza sie na trwałości. Alee szkoda siię tu kłócic bo każdy chwali to co ma i co mu się dobrze sprawuje i oto przecież chodzi.  |
Nie chwale sie ale po prostu stwierdzam fakt, uzywam tyle ile trzeba zazwyczaj gdy koncze siewy w nocy i szcegolnie przy opryskach, mam zalozone 4 halogeny, nie wiem ile watt maja zarówki ale sa to H3 w malych kwadratowych halogenach. Oczywiscie dlugich równie nie zaluje. Mam tak juz 3 lata, a akumulatory to zwykle 2*6 Piastów. Nie ma zadnych problemów. Naprawde szkoda kombinacji | Anim mądry anim głupi tylko przygłupi........... 4 halogeny to tylko 4 x 55w + 2 X 45 mijania + 4 X 5w (pozycyjne albo jak kto woli postojowe ) policz sumę ......... i pokaż mi taką prądnicę która za spokoi to pragnienie ............ Zyczę aby akumulatory wytrzymały następne 3 lata ......... Rolnika oszukasz..... matematyki niestety nie ....... a pamiętaj że któregoś pięknego ranka wspomnisz moje słowa .........
i  |
|
Powrót do góry |
|
 |
maskin
Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 1053 Skąd: Płd.-Wsch.
|
Wysłany: 21:09 Pią 13 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
krzant napisał: | Musiałem wymienic juz całą instalację elektryczną bo po 20 latach to sie cała sypała więc przy okazji zmieniłem też prądnicę na altka bo światła już były liche. Na pewno przyjacielu prądnica nie jest w stanie zasilić 4 halogenów 2 lamp z przodu i do tego jeszcze żarówek na błotnikach i postojowych z tyłu. Nie mam takiej mozliwości chyba że wszędzie masz żarówki 21 watt . Jeżeli akumlatory ci sie nie rozładowują to albo mało uzywasz tego dodatkowego oswietlenia albo masz jakieś super akumlatory. Ale zapewniam cie że jelsli kupiłeś nowe aku 5-6 lat temu to jak kupisz teraz to wytrzymia max. połowę tego co stare. Pracowałem w firmie co produkuje akumlatory i wiem co mówię. Po prostu przy obecnych cenach ołowiu muszą na czyms zaoszczędzić. Więc oszczędza sie na trwałości. Alee szkoda siię tu kłócic bo każdy chwali to co ma i co mu się dobrze sprawuje i oto przecież chodzi.  |
Nie chwale sie ale po prostu stwierdzam fakt, uzywam tyle ile trzeba zazwyczaj gdy koncze siewy w nocy i szcegolnie przy opryskach, mam zalozone 4 halogeny, nie wiem ile watt maja zarówki ale sa to H3 w malych kwadratowych halogenach. Oczywiscie dlugich równie nie zaluje. Mam tak juz 3 lata, a akumulatory to zwykle 2*6 Piastów. Nie ma zadnych problemów. Naprawde szkoda kombinacji |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil

Dołączył: 13 Sty 2007 Posty: 308
|
Wysłany: 08:06 Pią 13 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
krzant napisał: | emil napisał: | Zmień żarówkę na 4 W i wtedy będzie dużo wcześniej ładował. |
A są takie małe żarówki otakiej mocy żeby weszła w obudowę kontrolki?  |
Są takie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gremlin
Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 1
|
Wysłany: 07:58 Pią 13 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
bambino56 napisał: | No i wreszcie udało mi się.
Książke:
KOŁOWE CIĄGNIKI ROLNICZE URSUS C-360 I 3P
INSTRUKCJA NAPRAW
MOŻNA SOBIE POBRAĆ:
http://tonet.wrzuta.pl/pliki/dVNtQW1J3w/
Może bedzie przydatna...
POZDRAWIAM |
A mi ściąga 1.5MB i wyrzuca że archiwum się skończyło |
|
Powrót do góry |
|
 |
krzant
Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 237 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 07:18 Pią 13 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
emil napisał: | Zmień żarówkę na 4 W i wtedy będzie dużo wcześniej ładował. |
A są takie małe żarówki otakiej mocy żeby weszła w obudowę kontrolki?  |
|
Powrót do góry |
|
 |
krzant
Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 237 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 07:16 Pią 13 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Musiałem wymienic juz całą instalację elektryczną bo po 20 latach to sie cała sypała więc przy okazji zmieniłem też prądnicę na altka bo światła już były liche. Na pewno przyjacielu prądnica nie jest w stanie zasilić 4 halogenów 2 lamp z przodu i do tego jeszcze żarówek na błotnikach i postojowych z tyłu. Nie mam takiej mozliwości chyba że wszędzie masz żarówki 21 watt . Jeżeli akumlatory ci sie nie rozładowują to albo mało uzywasz tego dodatkowego oswietlenia albo masz jakieś super akumlatory. Ale zapewniam cie że jelsli kupiłeś nowe aku 5-6 lat temu to jak kupisz teraz to wytrzymia max. połowę tego co stare. Pracowałem w firmie co produkuje akumlatory i wiem co mówię. Po prostu przy obecnych cenach ołowiu muszą na czyms zaoszczędzić. Więc oszczędza sie na trwałości. Alee szkoda siię tu kłócic bo każdy chwali to co ma i co mu się dobrze sprawuje i oto przecież chodzi.  |
|
Powrót do góry |
|
 |
maskin
Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 1053 Skąd: Płd.-Wsch.
|
Wysłany: 21:03 Czw 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
nie wiem po co kombinowac... ja mam sprawna pradnice, sprawny regulator ze 4 halogeny i nie mam zadnych problemów, akumlatory srednio co 6 lat wymieniam... lepiej klemy dobrze poprzeczyszczac zamiast zmiany w instalacji robic  |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil

Dołączył: 13 Sty 2007 Posty: 308
|
Wysłany: 13:29 Czw 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zmień żarówkę na 4 W i wtedy będzie dużo wcześniej ładował. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Izydor

Dołączył: 26 Mar 2006 Posty: 355 Skąd: wielkopolska, Wysoka
|
Wysłany: 11:05 Czw 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Koło pasowe na altku musi być dużo mniejsze. Nie ma co patrzeć na prądnice to inna bajka. A żarówka musi być 4,5 W bo altek sie w ogóle nie wzbudzi. |
|
Powrót do góry |
|
 |
krzant
Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 237 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 19:44 Sro 11 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Porównywałem z kołem z prądnicy i jest prawie takie samo. Kiedyś gdzieś wyczytałem żeby dać na kontrolkę żarówkę 2 watt że niby altek będzie się wcześniej wzbudzał ale nic to nie pomogło. Chyba to oleje w końcu na tych wolnych obrotach niewiele silnik pracuje. |
|
Powrót do góry |
|
 |
damian9871 Moderator

Dołączył: 12 Cze 2006 Posty: 2685 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 19:13 Sro 11 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
norma altek musi mieć obr jak masz możliwość to pokombinuj z mniejszym kołem pasowym na altku |
|
Powrót do góry |
|
 |
|