Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 20:14 Pon 18 Lis 2019


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzant



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 237
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 19:07 Sro 11 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie mam pytanko. Założyłem alternator od Stara 28 i wszystko jest ok super ładowanie w końcu światła są a nie świeczki tylko denerwuje mnie to że poniżej 600 obr/min świeci mi sie kontrolka z ładowania. Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 12:53 Sro 11 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Jeszcze raz odnośnie problemu Adrianekg1990- a może jest przestawiony rozrząd skoro pisałeś, że silnik od początku nie osiągał obrotów znamionowych.
Bardziej prawdopodobne jest, że przyczyna leży w układzie zasilania, ale kto wie.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
Alberto



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 310
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 11:59 Wto 10 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

założyłem nową pochodziła trochę bez pokrywy i wydaje się być oki acha i naderwała się ta pierwsza na wydechu od chłodnicy czas pokaże czy będzie to pracować
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2698
Skąd: wlkp

PostWysłany: 07:55 Wto 10 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz luz na kole rozrządu załóż nową a jak pęknie jeszcze raz to musisz wałek rozrządu zrobić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alberto



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 310
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 01:29 Wto 10 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

urwała (naaderwała) mi się na klawiaturze na wydechowym chyba ta dłuższa krzywka czy to zmęczenie materiału czy coś więcej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2698
Skąd: wlkp

PostWysłany: 17:19 Pon 9 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ucinaj tak z 0,5 cm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adrianekg1990



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: Polska

PostWysłany: 13:45 Pon 9 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pedał wciska się do końca i równocześnie dźwigienka dochodzi do ogranicznika. Problem teraz w tym, że śrubka ogranicznika niestety nawet nie chce drgnąć. Chyba trzeba ja troche uciąć...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 18:25 Nie 8 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Kolego zrób tak jak radzi Damian, albo wykręć troszkę śrubkę ograniczającą albo zobacz czy nie przestawiła się dźwigienka na pompie paliwa. Jest jeszcze inna możliwość, ale to chyba sprawdziłeś - pedał gazu nie wciska sie na maxa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
adrianekg1990



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: Polska

PostWysłany: 16:34 Nie 8 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wcześniej nie było lepiej. Jest tak odkąd założyłem oryginalny - gdzieś 5 lat temu(wcześniej silnik ten stał sobie w garażu 12 lat bo był zatarty, a jeździłem na motorze od c355)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2698
Skąd: wlkp

PostWysłany: 08:41 Nie 8 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na pompie masz śrubę ograniczającą a przedtem było ok? może na frezie się przestawiła dźwigienka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adrianekg1990



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: Polska

PostWysłany: 21:40 Sob 7 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam panowie. Mam mały problem z moją 60-tką. Otóż silnik kręci sie tylko do 1800obr/min Czy można podkręcić w jakiś sposób obroty do 2200???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 21:33 Pią 6 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Janek44 napisał:
ciaastus napisał
Cytat:
14.8 V to jest w bdb warunkach.!3.7 to takie umowne minimum ładowania. Wiadomo, że jesli altek jest O.K. to daje powyżej 14 V,
Sam sobie odpowiedziałeś, więc nie szukaj niczego dobrego w 30-to letniej prądnicy.
Szukajce aż znajdziecie Very Happy a będzie wam dane Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Janek44



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 441
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 20:15 Pią 6 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciaastus napisał
Cytat:
14.8 V to jest w bdb warunkach.!3.7 to takie umowne minimum ładowania. Wiadomo, że jesli altek jest O.K. to daje powyżej 14 V,
Sam sobie odpowiedziałeś, więc nie szukaj niczego dobrego w 30-to letniej prądnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 21:07 Czw 5 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciaastus napisał:
malorolny2, a ty czytać umiesz?! Very Happy
Nie wiem czy to wina prądnicy. Szukam. Więc pytam. 30 lat na pradnicy było O.K. (no prawie O.K. Very Happy ) Przymierzam się do altka, ALE MOŻE NIE DZISIAJ. Alternator powinien dawać minimum 13,7 V, ale pradnicy nigdy nie mierzyłem, więc???? Ile?
Tak ! Czytać potrafię i to nawet ze zrozumieniem ........ szkoda że Ty nie potrafisz zrozumieć że prądnica to porażka .......... Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 36
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 19:31 Czw 5 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

14.8 V to jest w bdb warunkach.!3.7 to takie umowne minimum ładowania. Wiadomo, że jesli altek jest O.K. to daje powyżej 14 V, ale ja tu biore ekstrma pod uwagę. Wiem Janek 44 ,że "nic nie wiesz", więc skoro tak jest, to zrozumiesz o co mi chodzi. Very Happy
No chyba że w twojej prądnicy (altku) szczotki sie nie wydzierają, stojan nie koroduje, wirnik sie nie wyciera, przrewody sie nie utleniaja i nie kruszeją. A akumulatory maja zawsze pełną pojemnośc. Question Idea Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Janek44



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 441
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 20:48 Sro 4 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciaastus napisał.[quote=] 30 lat na pradnicy było O.K. (no prawie O.K. Very Happy ) [/quote]Po takim okresie emerytura się należy.ciaastus napisał.[quote=] Alternator powinien dawać minimum 13,7 V, ale pradnicy nigdy nie mierzyłem, więc???? Ile?[/quote]Nie wiedziałem, że tyle. Zawsze wydawało mi się , że ok. 14,8V, dotyczy to altka i prądnicy. ale ja tam nic nie wiem. Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 36
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 19:52 Sro 4 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję. Very Happy To właśnie chciałem wiedzieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2698
Skąd: wlkp

PostWysłany: 22:05 Wto 3 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie jest 13,4-13,6V bez włączonych świateł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 36
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 21:35 Wto 3 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

malorolny2, a ty czytać umiesz?! Very Happy
Nie wiem czy to wina prądnicy. Szukam. Więc pytam. 30 lat na pradnicy było O.K. (no prawie O.K. Very Happy ) Przymierzam się do altka, ALE MOŻE NIE DZISIAJ. Alternator powinien dawać minimum 13,7 V, ale pradnicy nigdy nie mierzyłem, więc???? Ile?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 20:44 Wto 3 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciaastus napisał:
Pilne! Jakie napiecie ładowania powinno być w 60tce przy prądnicy? I przy jakich obrotach? Z góry dzięki i sorry, ale traktor potrzebny a nie ma czasu.
Czy do ciebie cywilizacja nie dotarła ? Wstaw alternator ...... koszt maksymalnie 100 zeta ..... i trochę chęci Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 36
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 19:54 Wto 3 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pilne! Jakie napiecie ładowania powinno być w 60tce przy prądnicy? I przy jakich obrotach? Z góry dzięki i sorry, ale traktor potrzebny a nie ma czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 96

PostWysłany: 12:09 Pon 2 Cze 2008    Temat postu: Re: :) Odpowiedz z cytatem

marles360 napisał:
Mnialem to samo kiedys sprawdz poziom oleju jak to nie pomoze to trzeba zwalac korpus i sprawdzac tlok w tulei podnosnika mogly pasc uszczelniacze ewentualnie rozdzielacz ale raczej on nie ponosi za to odpowiedzialnosci ewentualnie sprawdz polaczenia przewodow moze gdzies jakis oring albo podkladka padla trzeba przejrzec i tyle Smile

Ja miałem ten sam problem i był to rozdzielacz bo oringi zmieniłem tłok cylinder był w porzadku wszystkie oringi wyminiłem te w kanale olejowymi dalej to samo regeneracja rozdzielacza koszt 250 zł i jest wszystko git Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marles360



Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 65
Skąd: Święcice

PostWysłany: 20:38 Nie 1 Cze 2008    Temat postu: :) Odpowiedz z cytatem

Mnialem to samo kiedys sprawdz poziom oleju jak to nie pomoze to trzeba zwalac korpus i sprawdzac tlok w tulei podnosnika mogly pasc uszczelniacze ewentualnie rozdzielacz ale raczej on nie ponosi za to odpowiedzialnosci ewentualnie sprawdz polaczenia przewodow moze gdzies jakis oring albo podkladka padla trzeba przejrzec i tyle Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Pawelmf



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 130

PostWysłany: 20:12 Nie 1 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie w mijej 360 od jakiegoś czasuu gdy podniosę podnośnik np. z foliarka czy z rotacyjna lub innym sprzętem podskakuje cochwilkię . Task pasuje jak by puszcał co możę być tego przyczyną zza Odpowiedz z góry dziękiu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2698
Skąd: wlkp

PostWysłany: 15:47 Wto 27 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a są jeszcze państwowe zakłady?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 64 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach