Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam w c330 filtr powietrza nowego typu chyba taki jak w emkach i mam pytanie czy tam w tą miske u góry co się przykręca na nią dekielek śrubką to leje się tam olej? Tam osadza się dużo pułu z tego co widze. Bo w tą dolną miske się leje z tego co wiem 400ml oleju silnikowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli tą górną miske tylko się czyści z tego pyłu co się osadza?

Bo w instrukcji pisze tak:Napełnić miske filtra olejem silnikowym w ilości 450ml (czyli tą na dole tzw miską filtra mokrego)?

Co 20-30 mth czyścić zbiornik osadczy cyklonu, a przy pracy w dużym zapyleniu codziennie napełniając jednocześnie olejem w ilości 75ml( czyli chodzi o ten górny zbiornik ja to zwe miską o który pytałem w poprzednim poście)? Nakłada się na to pokrywke i przykręca nakrętką motylkową. Czyli według mojego rozumowania leje się tam olej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich mam problem z podnośnikiem c-330 .a mianowicie załozyłem pompe wzmacnianą helmetowską do tura . wszystko było ok ciapek podnosił płynnie talerzówkę i tura. następnego dnia już był zgrzyt w skrzyni i ścięty klin na na wałku pompy pod trybem i tak kilka razy bez poprawy. dziś zawiozłem rozdzielacz do majstra przejrzał powiedział ze rozdzielacz ok . przykreciłem rozdzielacz próbuje podnieś a ciapek schodzi z obrotów tak jakby miał za chwile zgasnąc i w tym samym czasie buja sie do przodu jakby chciał jechac . pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem koledzy... po odpaleniu trzydziestki pojawia się głuchy klekot jakby dwa klocki drzewa o siebie waliły i potem słychać tak przy dodawaniu gazu. Co to będzie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie też tak było,

w zimie zrobiłem remont w którym wyszło że na jednym sworzniu tłoka był luz i w pompie coś tam się tłukło, ja stawiam na pompę, oczywiście mowa o paliwowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam emil. Miałeś racje. To zbyt wczesny zapłon. Tylko co teraz zrobić? Pompe przekręcić czy co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za pompą wtryskową jest dekielek który trzeba odkręcić i tam jest koło żębate na pompie przykręcone 3 śrubami do pompy i trzeba poluzować te 3 śruby i delikatnie przekręcić tym kołem tylko już niepamiętam w którą strone. Ale chyba w tą co się pompa kręci to wtedy chyba się opóźni.Ten dekielek jest z przodu ciądgnika na pokrywie rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche źle wytłumaczyłem bo to koło zębate stoi nieruchomo a obraca się wałek pompy tą środkową śrubą w odwrotną stronę niż kręci się to koło zębate. Czyli stojąc przed ciągnikiem to odwrotnie do ruchu wskazówek zegara. Jak się myle to niech mnie ktoś z forumowiczów poprawi.

A i ten zapłon cofamy odrobine o 1mm a nie 1cm i patrzymy co się dzieje.

Bo jeszcze można ustawić precyzyjnie na kołek ale to już dłuższa i bardziej skomplikowana zabawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z ładowaniem nie gaśnie mi kontrolka od ładowania - podłączyłem prostownik pod akumulatory , gdy po 15 min przyszłem sprawdzić jak się ładują to już prostownik był spalony - okazało się że jedna cela miała zwarcie - założyłem nowe akumulatory , i niema ładowania , a ten kabel od alternatora co byl podłączony do rozrusznika to wisi lużno , jak go dotknę do automatu rozrusznika - do jego dolnej śruby , to jest zwarcie --pomóżcie , czy ktoś wie co sie mogło jeszcze stać , czy padł też alternator ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosiłem sobie dziś trawe w sadzie gałęziarą i nagle coś zagrzechotało w skrzyni biegów i wałek przekaźnika przestał działać i podnoszenie też i obrotomierz także .

Biegi działają i traktor normalnie jeździ więc co tam mogło się popsuć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ten rumot dobiega z okolic skrzyni i tylnego mostu i szarpie dźwignią od włączania pompy. Jak włącze wałek to jest cicho i wałek się niekręci a jak go przekręce ręką to zaczyna się kręcic i wtedy jest straszny rumot więc bedzie coś chyba z wałkiem lub trybami jakimiś. Tak czy siak czeka mnie rozbieranie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam z chorwackim i opieki, która jest różnicą pomiędzy Ursus C-330 Ursus C335

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wziolem się dzisiaj za naprawę nie działającego wałka przekaźnika i jak zdjolem pokrywę skrzyni biegów to zauważyłem niestety zjedzone pierwsze tryby ten mały i duży pod nim a za tym dużym zepsutym kołem odkrecona nakrętka i czy to ona mogła być przyczyną wyszczerbienia się tych dwóch kół zębatych?

Za rozjezdzanie wezme się jutro i chyba trzeba bedzie skrzynią od mostu też odjechać? Bo trzydzieche będę pierwszy raz rozbierać. Jakiś czas temu kilka postów niżej opisałem mój problem i objawy usterki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawilem już traktorek i jak naradzie wszystko ładnie działa tylko jak już miałem traktor rozgrzebany to postanowiłem jeszcze przy okazji wymienić simmering w lewej zwolnicy ten przy bębnie hamulcowym bo olej leciał na hamulce i kolo gi jak wyjolem łożysko wewnętrzne i simmering to wyleciał ten mały tryb i niewiem czy dobrze go z powrotem założyłem bo z jednej strony ma większy dystans a z drugiej mniejszy i założyłem go tym mniejszym dystansem w stronę pochwy bo tak jest niby pokazane w katalogu części ale jak dzisiaj zrobiłem jazdę próbną to ta zwolnica jakby bardziej chalasowala niż przed naprawą i niewiem czy dlatego że odwrotnie założyłem ten tryb czy dlatego że wymienilem łożyska na nowe i luzy poginely? Pamięta ktoś może jak ten tryb powinien być założony bo nie chciało mi się drugiej zwolnica rozbierać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem już odpowiedź na moje pytanie odnosnie tego malego tryba i dobrze wszystko złożyłem. Powinno być założone tym mniejszym wypustem w stronę pochwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szukam pomocy!

Mam c 330 M i ciężko jest mi go odpalić za pierwszym razem po nocnym postoju.

dodam,że wtryski nowe, zapłon ustawiony.

Jedyne co mnie gnębi to pęcherzyki powietrza które znajdują się w wężu idącego od baku do pompki paliwowej.

Podłożyłem tekturę i są kropki z paliwa, kropla wisiała tutaj tak od odstojnika w ręcznej pompce.

Traktor kręci i kręci nie może złapać i wydaje siwy dym z komina idzie dużo dymu i dopiero po jakimś czasie dopiero łapie, później kolejne rozruchy są już od szczała.

jak uszczelnić układ paliwowy? co mam wymienić?

Proszę o doradę i z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...