Skocz do zawartości
zbych

Wszystko o ciągnikach Farmer

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie bagnet nie jest bezpośrednio w korpusie skrzyni tylko na takiej rurce. Pewnie z tego powodu jest dłuższy. Jaki jest rodzaj skrzyni u Ciebie? HD cz UP?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kończą mi się szczotki rozrusznika czy to można wymienić? Rozrusznik LPH. Jest tam dziwnie zlutowany szczotko - trzymacz z stojanem. Czy mam rozumieć, że trzeba wymienić cały rozrusznik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w nowym roku i życzę wszystkim posiadaczą Farmerów zadowolenia ze swoich maszyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam; czy ktoś z użytkowników F 8244 c2 miał w nim taką przypadłość jak samoczynne rozłączanie się przedniego napędu ? Zauważyłem to na jesieni początkowo podczas orki wyglądało to ta jak by się zaczepiło o kamień takie szarpnięcie wydawało się normalne ale podczas siewu z agregatem uprawowym siewnym gdy rola była dość miękka co jakiś czas znowu szarpnięcia i tak co jaki czas kilka razy, gdy sam rozłączyłem napęd efekt był podobny szarpnięcie coś tak jakby bieg na sekundę wyskoczył i znowu ciągnie i za chwile znowu szarpnięcie może ktoś z kolegów spotkał się z czymś takim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu gdy jeszcze przyjeżdżał serwisant,to mówił o takim przypadku że naprawiał to.Z tego co pamiętam,to było zbyt wysokie ciśnienie oleju,które szło do zaworku sterującego załączanie przodu.Trzeba wyjąć fotel odkręcić pokrywę pod fotelem.Na pokrywie skrzyni biegów jest ten zawór,idzie do niego cienka rurka i kable.Ale jak on to naprawił to nie wiem.Tam bym szukał.A może jest gdzieś przetarty kabel od zaworu do włącznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam użytkowników farmerów,

Panowie mam problem, jestem posiadaczem farmera f8258 od 6 lat mam przejechane około 2500mtg. Wszystko było ok ale od jakiegoś czasu przy transporcie zaczął mi się strasznie grzać tylny most i olej w nim. Nie wiem co jest tego przyczyną. Dodam że olej jest regularnie wraz z filtrami zmieniany. Oczywiście wczesniej tez sie zagrzewał ale nie aż tak bardzo mocno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dawno tu nie pisałem tylko zaglądałem ,a tu był taki spokój więc wszystkich pozdrawiam.

 

Nie jestem mechanikiem ale to grzanie oleju w skrzyni może być spowodowane układem Hydraulicznym zacięcie zaworu Przepływającego może powodować grzanie się oleju .

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

kolego myślę, że najlepiej będzie jeśli zadzwonisz w tej sprawie do sewisu w Sokółce i tam Ci wszystko powiedzą, jak by nie patrzeć już parę ładnych lat są te ciągniki więc pewnie spotkali się z takim przypadkiem.

P.S. Najlepeij jeśli trafisz na Pana Romka (którego serdecznie pozdrawiam ) to jest gość który ma olbrzymią wiedzę na temat tych ciągników. Mam nadzieję, że tam jeszcze pracuje bo już dawno tam nie dzwoniłem.

 

Pozdrawiam, a tak przy okzazji życzę Wszystkim zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczęścia, zdrowia, radości, Miłości,

pieniędzy, pomyślności, żeby uśmiech

co dzień witał na Waszej twarzy, Abyście

mieli wszystko, co się Wam wymarzy,

żeby życie Wasze było piękne i

bajecznie kolorowe, żeby każdy dzień przyniósł

Wam miłych chwil, A także dodawał

Wam mnóstwo sił, a na koniec życzę

Wam Kochani Wesołych świąt.[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się jak przerobić ten wałek pod skrzynią biegów który trzyma belki od podnośnika na TUZ-ie. Oryginalny wytrzymał może ze 2 lata potem wytoczyłem inny,który służył 5 lat. Jesienią zrobiłem nowy,ale się wykrzywił. Zawsze urywa się po lewej stronie. Myślę ten wałek wyrzucić i założyć osobne dłuższe śruby i jakieś dodatkowe boczne uciągi żeby to usztywnić. Może ktoś coś z tym już zrobił lub ma jakiś inny pomysł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś morze mi napisać gdzie można kupić pompę hamulcową do farmera f 9258te i ile ona morze kosztować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy może ktoś orientuje sie jak można usunąc błąd krytyczny na panelu przy Farmerze F5 12272s. Ewentualnie od kogo można dostac oprogramowanie?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam skrzynia zrobiona wszystkie łożyska wymienione a coś szeleści i piszczy jakby coś miało by się zacierać podczas jazdy i na postoju z włącznym rewsrsem mechanik już nie wie co ma z tym zrobić może miał ktoś taki problem z swoim Farmerem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napiszcie proszę coś o Farmerze bo mam zamiar go kupić tylko nie wiem jak z jego awaryjnością. Jest tańszy od Proximy i jest lepiej wyposażony.

 

Ja mam Farmera. I jak dla mnie, to nie jest zbytnio awaryjny. Mam Farmera 8244 c2 z 2006r , silnik mtz , 1600 mtg; nie zmieniam, bo i po co. Jak dla mnie idealny. Raz poszła łopatka sprzęgła, ale to tyle z większych rzeczy. Tak to tylko rzeczy eksploatacyjne. Ostatnio wymieniłem mu szyby tylną na taką -> (link) i lata jak to się mówi, jak ta lala. Tylko kolego dokładnie sprawdź go przed zakupem. Mój to faktycznie nie jest awaryjny, ale sąsiad ma jednego i mu się ciągle psuje- on z kolei ma F2 8248.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś z jakim JD był montowany silnik z farmera? Muszę wymienić termostat i mam problem z jego znalezieniem. Sokółka nie może pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
źle się określiłem. Termostat jest nad pompa paliwa, nie mogą mi znaleźć wkładu, czyli nie wiedzą jaki tam siedzi fabrycznie.

Jedna firma gdzieś z polski mi znalazła, tylko podobno są aż 3 rodzaje.

Więc traktor zostanie mi uziemiiony na trochę, bo muszę rozebrać, zobaczyć jaki, oni wtedy zamówią i wyślą.

Martwi mnie jeden fakt. Cała obudowa jest przykręcona na 2 śruby, do tej obudowy idzie 1 wąż do chłodnicy i mała metalowa rurka, tylko nie wiem jak ją zdjąć. Nie ma możliwości jej wykręcenia, wygląda jakby była tam wciśnięta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...