Skocz do zawartości
Gość erykol

Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus

Rekomendowane odpowiedzi

Masz przeciek z pompy hydrauliki i płyn ze zbiornika hydrauliki przez pompę leci do skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie jak dostać się do łożyska przedniego w Belarusie 952.3? Może być jakiś filmik lub zdjęcia to byłoby dla mnie bardzo przydatne. Proszę o szybką odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie strasznie mi się pieni olej w mechanizmie serwa, wymieniłem filtr, olej, łączniki gumowe, i nie mam pomysłu. co jest grane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ukraina.Kupie ciagniki rolnicze MTZ 82 Belarus.Czernihowski obw.Gospodarstwo rolne kupie uzywane traktory,ciagniki rolnicze MTZ 82 Belarus do 8lat w dobrym stanie.Kopaczke do ziemniakow,kola jezdne,transporter przednie i tylne, inny sprzet rolniczy.Stale oferujemy ziemniaki jadalne roznych odmian wlasnej produkcji.Sprzedaz hurtowa, najwyzsza jakosc,atrakcyjne ceny.Uprawa ziemniakow na chipsy i frytki. Zapraszamy do wspolpracy wszystkich zainteresowanych. Telefon: +380505806241 (polsk.), E-mail: nieruchomosci@ukr.net Skype:IgorKijow

Europart,ul.O.Teligi 21,lok.24 Kijow 04060 Ukraina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o oleje do tych maszyn to ja wlewam Revline. Idealnie trzyma ciśnienie i się tak nie gotuje jak inne. A do tego Polski sprawdzony olej bo z rafinerii koło Jasła :3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Mam Pronara 82A, stary typ hydrauliki z dwoma zbiornikami paliwa z tyłu. Oba mają od dołu dwa otwory. Jeden do kranika, a drugi do czego? Może spuszczania paliwa? Właśnie z tego drugiego kapie mi ON, jest tam jakiś korek ale z otworem w środku. Czym to uszczelnić? Co dokupić? Ten korek ma nietypowy gwint i chyba muszę dokupić oryginalny. Ale w necie nie mogę znaleźć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat z instrukcji obsługi

W celu usunięcia osadów (zanieczyszczeń) należy odkręcić:

• korek spustowy 1 zbiornika paliwa 2;

• korek spustowy 3 wstępnego filtra paliwa;

• korek spustowy 4 dokładnego filtra paliwa

i spuścić osad do uprzednio przygotowanej wanny, aż ukaże się czyste paliwo. Po wykonaniu tych czynności

korki 1, 3 i 4 należy zakręcić i stwierdzić ich szczelność.

W razie konieczności przeprowadzić odpowietrzanie układu paliwowego.

UWAGA: Korek spustowy zbiornika paliwa należy dokręcać siłą nie przekraczającą 10

Nm. W przeciwnym wypadku może to grozić zerwaniem gwintu i przeciekiem paliwa.

U mnie w Bizonie jak przeciekało to wytarłem do sucha,posmarowałem silikonem(czerwonym),skręciłem i przestało się "pocić".

Może to coś pomorze-obraz z katalogu

http://agrotrade.home.pl/kategoria,282,0,.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...