luki21 0 Napisano 21 Czerwca 2007 Wiatm, prosze o jakies wksazowki dotyczace gdzie i za ile mniej wiecej mozna by bylo kupic blok lub silnik do T25A bo nie stety nie dawno wysiadl Pozdrawiam no wiesz dobrze paffa pyta co to znaczy wysiał co co skłania Cię do tego żeby zaraz kupować cały nowy blok masz pękniety?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomiiii 0 Napisano 22 Czerwca 2007 nie korbowod nie wyskoczyl tylko tuleja od walka od obciaznika sie rozsypala i taki maly waleczek z zebatka sie wygial i wszystko stanelo bo sie zakleszczylo,i trzeba kadlub nowy bo sie powyrabialy otwory na tych walkach a jak zaloze nowa tulejke na walek to i tak nic nie da. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomiiii 0 Napisano 22 Czerwca 2007 A kupisz go w Łukowie. Jest taki sklep z częściami do wszystkich rusków. Na jakiej to jest ulicy nie pamiętam (trafić tam trafię chyba Międzyrzecka tak mi coś świta) w każdym razie jest to przy bazarze. Jak chcesz to mogę Ci nr tel do nich skołować. Mają blisko siebie (w ulicy obok) hurtownie i tam mają wszyściutko Jak mozesz to skoluj numer.Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomiiii 0 Napisano 22 Czerwca 2007 Do paffa:Prosilbym o numer kontaktowy do tego sklepu w Łukowie, a w miare ceny tam maja??Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 22 Czerwca 2007 Do paffa:Prosilbym o numer kontaktowy do tego sklepu w Łukowie, a w miare ceny tam maja??PozdrawiamCeny maja tam bardzo przystępne i do tego wszystko oryginalne. To nie jakieś rzemieślnicze badziewia!!!Teraz jestem w Wawie, ich wizytówkę mam na wsi Jeśli to nie pilne to numer do nich wyślę Ci na PW w niedzielę, ok Pozdrawiam. Nareszcie mój ziom się trafił na forum Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomiiii 0 Napisano 25 Czerwca 2007 chyba nie bedzie konieczne bo po calej rozbiorce silnika tzn. zostal sam kadlub w komplecie z tlokami i walem okazalo sie ze otwory nie sa powyrabiane wiec wystarczy nowa tulejka, kolo zebate i skladac wszystko do kupy :D:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 25 Czerwca 2007 chyba nie bedzie konieczne bo po calej rozbiorce silnika tzn. zostal sam kadlub w komplecie z tlokami i walem okazalo sie ze otwory nie sa powyrabiane wiec wystarczy nowa tulejka, kolo zebate i skladac wszystko do kupy :D:DOtwory gdzie Co się powyrabiało Ja niedawno robiłem cały remont silnika, więc jak będziesz miał jakieś pytania to śmiało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomiiii 0 Napisano 27 Czerwca 2007 chodzi mi o otworki na kola zebate w kadlubku, spoko jakbym mial jakies zapytanka albo problemiki to napisze Pozdro, dzieki wielkie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomiiii 0 Napisano 1 Lipca 2007 Wielkie dzieki paffa Byłem w Łukowie pewnie w tym sklepie co mowiles, i zrobilem udane zakupy:) i teraz mozna skladac bo bedzie kapitalny remoncik ciągniczka T 25A i dalej mam nadzieje bedzie smigal 20 latek :pPozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 1 Lipca 2007 Powodzenia:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XM555 0 Napisano 3 Lipca 2007 Witam.Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co się dzieje z moim Władziem ?Od niedawna zacina mi się 6 bieg, po wrzuceniu na szósteczke pozostaje na swoim miejscu i ani rusz aby zmienic bieg. Dodam jeszcze, iz sie dzieje tak tylko i wyłącznie na tym jednym biegu. Co prawda rozblokowanie skrzyni nie stanowi problemu, ale...W najbliższym czasie przymierzam się zajrzec do skrzyni co się tam dzieje, i w związku z zaistniałą sytuacją mam pytanie: czego tam się mogę spodziewać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 3 Lipca 2007 widocznie jakiś problem tkwi w zatrzasku może być wyrobiony i kulka za daleko wpada i potem nie możesz ruszyć ani wybić biegu...! kole miał podobnie w mtz jak włączył polowe tak już jeżdził na nich bo nie mozna było na szosowe przełączyć trzeba się było ostro naszarpać i u niego problem właśnie tkwił w zatrzasku...! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XM555 0 Napisano 4 Lipca 2007 Dzięki za info.Osobiście też obstawiam na wechanizm wodzikowy.Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, dlaczego to powstało tak nagle, przed pierwszym "wbiciem" biegu nie odczuwałem jakichś zmian, utrudnionego wrzycania biegu etc.No nic rozbiore to się wszystko okaże.Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 4 Lipca 2007 może pękła sprężynka i dlatego jest tak nagle...! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszek19621 0 Napisano 4 Lipca 2007 Coś trwa i coś się kończy.Takie życie.Pozdrawiam ale remont nie do po zazdoszczenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XM555 0 Napisano 5 Lipca 2007 Mam nadzieje, ze to tylko jakiś mały drobiazg np tak jak mówisz luki21 o pekniętej spręzynce. Rozbiorę to się okaze, tylko narazie cięrpię na brak czasu... Co prawda to prawda leszek19621, tylko w moim przypadku jest to zdecydowanie za wcześnie - mój Władzio ma nie całe 1000 mth na liczniku, (od nowości oczywiście). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 5 Lipca 2007 Witam Co do poruszonego tematu musze powiedzieć ze w skrzyni za tą sytuacjie mozwe być odpowiedzialna tylko pierdółka, bo ta skrzynia nie jest tak skoplikowana jak wyglada. Wystarczy tylko sprawdzić czy moze pod dekielkiem tam gdzie sprezyna i kulka nic się nie stało, To znaczy ze mogła się sprezynka zaciać, skorodować i jak wbiłes to nie chce wyjsc. Dlatego polecam odkrecic ten dekielek na 4 śrubach i zobacz co tam sie dzieje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XM555 0 Napisano 6 Lipca 2007 Miras czy chodzi o ten dekilek z góry (pod siedzeniem) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janosikztatr 0 Napisano 6 Lipca 2007 WITAM CZY POMPę ZASILAJąCą MOZNA NAPRWIć CZY TRZEBA KUPIć NOWą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 6 Lipca 2007 WITAM CZY POMPę ZASILAJąCą MOZNA NAPRWIć CZY TRZEBA KUPIć NOWąZależy co się rozp....ło, jak pękła sprężyna tłoka, to możesz wsadzić nową, zaworki też możesz naprawić, uszczelnić, a jeśli pompa przepuszcza paliwo do korpusu pompy wtryskowej to tylko wymiana pompy zasilającej na nową. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 6 Lipca 2007 Miras czy chodzi o ten dekilek z góry (pod siedzeniem) Tak on jest z góry po prawej stronie jak siedzisz na siedzeniu i predzej bedzie on chyba nogami lub prezyzyjnie po prawej stronie od dzwigni zmiany biegów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XM555 0 Napisano 7 Lipca 2007 To chyba się rozumiemy, co do umiejscowienia tego dekielka.W wolnej chwili zajrze co tam się dzieje. Miras DZIĘKI za info. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 9 Lipca 2007 Witam. Do tatamarty...Jesli w pompie wtryskowej tam gdzie ma być olej jest paliwo czy to wynika z nieszczelności pompki zasilającej czy też z winy pompy wtryskowej, Czy tę nieszczelność można usunąc samemu czy też wymaga to rozebrania pompy wtryskowej a zatem i regulacji na stole probierczym. Oraz zapytam o sprzęgło - czy regulację sprzęgła wystarczy przeprowadzić na cięgle - czy też trzeba regulować luz pomiędzy dźwigienkami sprzęgła a łozyskiem wyciskowym. Zgrzytać poczęły biegi przy ich przełączniu , oraz przy ruszaniu chyba zbyt gwałtownie szarpie. Stwierdziłem na razie popękanie sprężyn dźwigienek , dzisiaj je kupiłem i w najbliższych dniach wymienię i będę próbował wyregulować luz tylko czy na cięgle pedału czy tez na dźwigienkach ?[/url] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 9 Lipca 2007 Jeśli paliwo przedostaje się do korpusu pompy poprzez wyeksploatowaną pompke zasilającą, to wystarczy wymiana pompki zasilającej na nową, zrobisz to sam, ale jeśli paliwo przedostaje się poprzez sekcje tłoczącą, to sam nic nie zrobisz, daj pompe do pompiarza, on wymieni ci sekcje i ustawi ciśnienie na pompie, tylko kwestia gdzie to paliwo sie przedostaje do korpusu pompy? nie jesteś w stanie tego zbadać, ale wystarczy wymienic pompke zasilającą i wszystko sie wyjaśni. Natomiast co do sprzęgła, to aby nie szarpało podczas ruszania, to musisz wyregulować łapki, aby były równo ustawione w stosunku do łożyska, a na cięgle to się reguluje skok jałowy pedału.Powodzenia! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian 0 Napisano 9 Lipca 2007 Czy ktoś ma założone przy swoim władku opony bliżniacze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach