Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 20:48 Nie 12 Lip 2020


URSUS C-385
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 22:07 Wto 3 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bierz 385 nie kupuj tego padła 360
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 20:52 Wto 3 Cze 2008    Temat postu: Re: witam Odpowiedz z cytatem

ZLYporucznik napisał:
Witam forumowiczów od jakiegoś czasu śledzę sobie to forum i zebrało mi sie na pytanko: Arrow mam zamiar kupić c 385 z 76 roku kompletnie dojechany bo robił w lesie ale po dobrej cenie 7-8 tysi więc chyba wezmę bo mam tylko c330 i juz za bardzo w dupke dostaje na moich 20h Więc moje pytanko brzmi co o ym ciągniku sądzicie czy może lepiej kupić c 360? bo jak cos to by miał byc muł do roboty -orando, może ciężkie brony z wałkiem i takie tam
aha a co ze spalaniem bo tam jest zbiornik 95 lytry to to zalac opałem to ze 350 złotych i ile zaora na srdniej glebie ha na zbiorniku z 4ką zagonową? \

Z góry za odpowiedz dziękuję i pozdrawiam
Jak kupisz c -360 to bedzie muł ....... a c -385 to będzie koń w w porównaniu z nim ........... a na 20 h to c -385 będzie się nudził .................
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 96

PostWysłany: 18:27 Wto 3 Cze 2008    Temat postu: Re: pytanie Odpowiedz z cytatem

kalisk napisał:
krzych22 napisał:
kalisk napisał:
zastanawiam sie już od dawna a odpowiedzi nie moge znaleśąc na forum moze za słabo szukam jaka jest róznca między 912 a c 385??? moze ktoś coś o tym powiedzieć???

Tak w skrucie to idąc od przodu; maska, silnik (niekture częśći te same), sprzęgło (większa średnica tarczy i wycisk), skrzynia( obudowa morze i ta sama ale w środku niekture łożyska, koła i wałki są inne), tylny most( zmiany w sterowaniu siłowym i prawie cały osprzęt kapy inny), tył (inne zaczepy), kabina( inne wymiary szyb).


silnik sam w sobie ten sam co w 912 nie którzy mówią ze 912 ma wiecej mocy???


Polecam lekturę http://www.ursusy.pl/readarticle.php?article_id=6
i
http://www.ursusy.pl/readarticle.php?article_id=9
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ZLYporucznik



Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 64
Skąd: Zdolnysląsk

PostWysłany: 19:51 Pon 2 Cze 2008    Temat postu: witam Odpowiedz z cytatem

Witam forumowiczów od jakiegoś czasu śledzę sobie to forum i zebrało mi sie na pytanko: Arrow mam zamiar kupić c 385 z 76 roku kompletnie dojechany bo robił w lesie ale po dobrej cenie 7-8 tysi więc chyba wezmę bo mam tylko c330 i juz za bardzo w dupke dostaje na moich 20h Więc moje pytanko brzmi co o ym ciągniku sądzicie czy może lepiej kupić c 360? bo jak cos to by miał byc muł do roboty -orando, może ciężkie brony z wałkiem i takie tam
aha a co ze spalaniem bo tam jest zbiornik 95 lytry to to zalac opałem to ze 350 złotych i ile zaora na srdniej glebie ha na zbiorniku z 4ką zagonową? \

Z góry za odpowiedz dziękuję i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
kalisk



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 202
Skąd: Podlasie

PostWysłany: 17:41 Pon 5 Maj 2008    Temat postu: Re: pytanie Odpowiedz z cytatem

krzych22 napisał:
kalisk napisał:
zastanawiam sie już od dawna a odpowiedzi nie moge znaleśąc na forum moze za słabo szukam jaka jest róznca między 912 a c 385??? moze ktoś coś o tym powiedzieć???

Tak w skrucie to idąc od przodu; maska, silnik (niekture częśći te same), sprzęgło (większa średnica tarczy i wycisk), skrzynia( obudowa morze i ta sama ale w środku niekture łożyska, koła i wałki są inne), tylny most( zmiany w sterowaniu siłowym i prawie cały osprzęt kapy inny), tył (inne zaczepy), kabina( inne wymiary szyb).


silnik sam w sobie ten sam co w 912 nie którzy mówią ze 912 ma wiecej mocy???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 18:07 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spokojnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzant



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 237
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 15:14 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy waszym zdaniem 914 poradzi sobie z agregatem aktywnym 2,5m?? Bo bierny u mnie nie zda egzaminu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
krzych22



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 162

PostWysłany: 12:53 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Re: pytanie Odpowiedz z cytatem

kalisk napisał:
zastanawiam sie już od dawna a odpowiedzi nie moge znaleśąc na forum moze za słabo szukam jaka jest róznca między 912 a c 385??? moze ktoś coś o tym powiedzieć???

Tak w skrucie to idąc od przodu; maska, silnik (niekture częśći te same), sprzęgło (większa średnica tarczy i wycisk), skrzynia( obudowa morze i ta sama ale w środku niekture łożyska, koła i wałki są inne), tylny most( zmiany w sterowaniu siłowym i prawie cały osprzęt kapy inny), tył (inne zaczepy), kabina( inne wymiary szyb).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kalisk



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 202
Skąd: Podlasie

PostWysłany: 10:50 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: pytanie Odpowiedz z cytatem

zastanawiam sie już od dawna a odpowiedzi nie moge znaleśąc na forum moze za słabo szukam jaka jest róznca między 912 a c 385??? moze ktoś coś o tym powiedzieć???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ka_mil



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 167
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 18:38 Pon 14 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

yenon10 napisał:
no z aktywnym to raczej tak ale mysle ze z biernym powinien dać rade

3m bierny famarolu(wał strunowy, 2 rzędy zębów, wał plastikowy) i do tego siewnik amazone d8 daje radę. Wiem bo mam 912 i taki zestaw
Napisałem Ci to już w innym temacie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
yenon10



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 306

PostWysłany: 15:51 Pon 14 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no z aktywnym to raczej tak ale mysle ze z biernym powinien dać rade
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
akwamark



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 4
Skąd: Elbląg

PostWysłany: 20:51 Nie 13 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sąsiad ciągał agregat wirnikowy 3m bez siewnika ale zostawiał za sobą czarną chmurkę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
yenon10



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 306

PostWysłany: 19:11 Nie 13 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no chodzi mi o uprawowo siewny czyli wał ,strunowy kultywator, wał no i siewnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kalisk



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 202
Skąd: Podlasie

PostWysłany: 16:34 Nie 13 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

yenon10 napisał:
czy ktoś próbował użytkować 385 z jakimś agregatem uprawowo siewnym?

a jaki to agregat??? to jest jak kultywator tylko zęby ma gęsciej i wałki strunowe ma sa zobą???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
yenon10



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 306

PostWysłany: 10:21 Nie 13 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy ktoś próbował użytkować 385 z jakimś agregatem uprawowo siewnym?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kalisk



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 202
Skąd: Podlasie

PostWysłany: 08:40 Nie 13 Kwi 2008    Temat postu: pąpa wodna c 385 Odpowiedz z cytatem

sprzedam pąpę wodnną może być przez allegro nówka.zwrócil bym ja do sklemu mam paragon gwarancja ale rałorzylem ja i zalałem woda po czym zobaczyłem ze pasek nie chodzi dobrze i wmontoweałem ja więc pompa jest nopwa nie chodziła. cena do uzgodnienia. to jest pąpa do "80" a u mnie jest do 914 chistoria tego nieszczesnego zakupu mozna przeczytac na temacie wszystko o ursus. pozdrawaim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
matii



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 345
Skąd: LCH

PostWysłany: 22:18 Sro 9 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak a drugi otwor jest to gorny martwy punkt (GMP)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Przekeeeek



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 89
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 21:59 Sro 9 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a tak szczegółowo to jak się ustawia początek wtrysku? na kole zamachowym są dwa otwory, początek wtrysku powinien nastąpić kiedy sworzeń wejdzie w ten pierwszy otwór? będzie to zapłon dla pierwszego cylindra?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
akwamark



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 4
Skąd: Elbląg

PostWysłany: 19:45 Wto 8 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drugi problem dotyczy redukcji biegów. Praktycznie jestona niemożliwa żeby zredukować bieg muszę zatrzymać ciągnik. Sprzęgła nie mogę już bardziej podciągnąć bo zaczyna się ślizgać, wymieniłem też bolec hamujący skrzynię aleto teżniewiwle dało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
akwamark



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 4
Skąd: Elbląg

PostWysłany: 19:39 Wto 8 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok dzięki już doszedłem
na tulejce pompy wył wyłamany ząbek i źle ją zakładałem...jużjest ok i zetorem burczy jak dawniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
matii



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 345
Skąd: LCH

PostWysłany: 20:30 Pon 7 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

akwamark napisał:
Jestem tu nowy więc WITAM wszystkich!!!

Mam problemik typu ustawienie początku wtrysku (zetor 10145)
Usiłuję ustawić początek wtrysku wg instrukcji ale następuje one dobre 3-4cm przed znakiem, pompa przekręcona do oporu, poradźcie jak to ugryść
Jezeli robisz to dobrze czyli kręcisz wałem i wkładasz sworzeń w koło zamachowe to albo masz zły tryb na pompie wtryskowej(bo pasują one z kazdego ursusa np.1224,1614,912,a tak ze z 360) albo koło rozrządu przestawione.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
akwamark



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 4
Skąd: Elbląg

PostWysłany: 18:36 Pon 7 Kwi 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem tu nowy więc WITAM wszystkich!!!

Mam problemik typu ustawienie początku wtrysku (zetor 10145)
Usiłuję ustawić początek wtrysku wg instrukcji ale następuje one dobre 3-4cm przed znakiem, pompa przekręcona do oporu, poradźcie jak to ugryść
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ulan



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 439
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 20:07 Wto 25 Mar 2008    Temat postu: Literatura C385 Odpowiedz z cytatem

Witam!
Mam isntrukcje i katalog do C385,
jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
krzych22



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 162

PostWysłany: 19:17 Sob 15 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="gacusek-s"]
Skoro masz katalog to składaj według katalogu, między tarczami musi być luz żeby wzmacniacz mógł rozłączyć. Przy okazji sprawdź uszczelniacze na tłoku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gacusek-s



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 71
Skąd: okolice Radomia

PostWysłany: 20:10 Pią 14 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie, mam Ursusa 1012, rozsypał się wzmacniacz momentu. Rozebrałem i nie wiem co jest grane. Podług katalogu mam w środku mieć 3 tarczki miedziane z ząbkami do środka i trzy blaszki z ząbkami na zewnątrz (mniej niż w 912), a na samej górze przed zabezpieczeniem tarcza oporowa, w katalogu ta tarczka ma ząbki, a w moim przypadku brak tych ząbków(na pewno nie było ich tam i się nie ścięły).Właśnie pod tą tarczą oporową która podług katalogu powinna mieć ząbki ja mam założoną dodatkową czwartą tarczkę blaszaną z ząbkami na zewnątrz, taka jaka jest użyta do przekładek między tarczami miedzianymi.
Gdy wymontowałem stary komplet to wszystkie tarcze były sklinowane przez zabezpieczenie i nie miały żadnego luzu. Jak kupiłem traktor od początku nie działał wzmacniacz. Proszę o opis po kolei co powinno być założone i ile sztuk i czy jak się założy zabezpieczenie to tarczki powinny mieć delikatny luzik i można je ręcznie kręcić. Bo jak ja włożyłem nowe i w takich ilościach jak wymontowałem to wszystko jest sklinowane i tarcze się nie ruszają.G dy włożę tak jak podaje katalog 3 tarczki z okładzinami i trzy tarczki blaszane z ząbkami na zewnątrz to jest luzik delikatny.
Dziękuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 8 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach