Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie potrzebuje pomocy a mianowicie sprawa polega na tym ze ma c 360 i pozyczyłem od kolegi obrotówke wszystko fajnie dzwiba i w ogóle ale nie chce obracać normalnie to znaczy jak zasteruje dzwignią obwodu zewnętrznego to tłok sie wysówa doś szybko a gdy ja puszcze to powraca z powrotem i pług sie lekko przechyla tak jak by sie chciał obrucic ale sie nie obraca na drugą strone.mam w ciagniku jedno gniazdo podpięte jest do korpusu podnośnika pod siedzeniem do otworu gdzie jest strzałka która jest wzrócona w bok na zewnątrz ciągnia w stronę prawego koła a i dzwignią steruje na dół.niewiem co robić.kolega nigdy nie orał tym sprzetem bo go kupił a ciagnik ma w remoncie.Prosze napiszcie co robic,a i pług ma jeden wąż

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zepsuty rozdzielacz?? na siłowniku nie ma nic takiego jak rozdzielacz.wąż wchodzi do siłownika i to wszystko jest to siłownik jednostronnego działania w druga strone powraca pod wpływem sprężyn.wygląda tak ze uchodzi ciśnienie na odcinku siłownik złącze i sam powraca.a tak w ogóle to czy w c360 jak sie kipruje przeczepe to jak sie steruje ta dzwignia i jak troche dzwignie załuzmy do polowy to jak pusci sie ta dzwignie to skrzynia przyczepy opadnie czy bedzie w połozeniu jak ja siłownik uniósł?? podajcie ktos gg pogadł bym z kimś na ten temat.piszcie co mam robic z tym pługiem>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zepsuty rozdzielacz?? na siłowniku nie ma nic takiego jak rozdzielacz.wąż wchodzi do siłownika i to wszystko jest to siłownik jednostronnego działania w druga strone powraca pod wpływem sprężyn.wygląda tak ze uchodzi ciśnienie na odcinku siłownik złącze i sam powraca.a tak w ogóle to czy w c360 jak sie kipruje przeczepe to jak sie steruje ta dzwignia i jak troche dzwignie załuzmy do polowy to jak pusci sie ta dzwignie to skrzynia przyczepy opadnie czy bedzie w połozeniu jak ja siłownik uniósł?? podajcie ktos gg pogadł bym z kimś na ten temat.piszcie co mam robic z tym pługiem>

 

Siownik powinien zostac w polozeniu tak jak mowisz,moze zacina ci sie rozdzielacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak w ogóle Marcin wiesz moze czy po obrocie pługu ciśnienie w węzu pozostaje i czy siłownik pod ciśnieniem "dobija" rame do odbojów tych ograniczników którymi rególuje sie kąt orki.Masz moze gg to podaj pogadamy o tej sprawie????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysłany: Nie Paź 21 10:56 GMT 2007 Temat postu: pług obrotowy

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

zepsuty rozdzielacz?? na siłowniku nie ma nic takiego jak rozdzielacz.wąż wchodzi do siłownika i to wszystko jest to siłownik jednostronnego działania w druga strone powraca pod wpływem sprężyn.wygląda tak ze uchodzi ciśnienie na odcinku siłownik złącze i sam powraca.a tak w ogóle to czy w c360 jak sie kipruje przeczepe to jak sie steruje ta dzwignia i jak troche dzwignie załuzmy do polowy to jak pusci sie ta dzwignie to skrzynia przyczepy opadnie czy bedzie w połozeniu jak ja siłownik uniósł?? podajcie ktos gg pogadł bym z kimś na ten temat.piszcie co mam robic z tym pługiem>

 

Podłącz przewód pod drugą końcówkę a wtedy po puszczeniu dżwigni nadal będzie trzymać ciśnienie w przewodzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki Wojtek76 jutro kupie drugie gniazdo i podłącze bo mam jedno z tyłu.ktoś pewnie widocznie podpiął żle a tak miz sie zdaje ze teraz to mam podpieta na pozycje pływającą i jeat do bani.napisze co udało mi się zrobić.jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły niech pisze.Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki Wojtek76 jutro kupie drugie gniazdo i podłącze bo mam jedno z tyłu.ktoś pewnie widocznie podpiął żle a tak miz sie zdaje ze teraz to mam podpieta na pozycje pływającą i jeat do bani.napisze co udało mi się zrobić.jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły niech pisze.Pozdro

 

Nie musisz kupować poprostu załóż to co masz na drugie wyjście od rozdzielacza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem w 4011 jak jade to po paru metrach steję bo sie zapowietrza i trzeba odpowietrzać wymieniłem pompę i to nic niedało to złomy i nemam do nich zdrowiaa szczególnie c 330 przecież to się nienadaje do pracy w polu mam tez Mtz wersję exportowa to nima poruwnania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przemko83 ty muwisz o wywrotku ale są z siłownikiem dwustronnym i o ten typ mi chodzi do pługa idą 2 przewody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście mam jeden wąż.Nie mogłem sie powstrzymać pzrełożyłem te rurki i gnizada.OBRACA SUPER trzyma ciśnienie!!!Dzięki wszystkim za pomoc.Pozdrawiam.a pług to frost 2x33cm ma dwa koła podporowe,w przyszłum tygodniu troche go odremontuje.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam prośbę o pomoc przy wymianie łożysk koła tylnego.

Jakieś porady, wskazówki i narzędzia.

Z góry dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam taki problem w 4011 jak jade to po paru metrach steję bo sie zapowietrza i trzeba odpowietrzać wymieniłem pompę i to nic niedało to złomy i nemam do nich zdrowiaa szczególnie c 330 przecież to się nienadaje do pracy w polu mam tez Mtz wersję exportowa to nima poruwnania
Naucz się poprawnie odpowietrzać !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ponawiam prośbę o pomoc przy wymianie łożysk koła tylnego.

Jakieś porady, wskazówki i narzędzia.

Z góry dzięki!

 

Narzędzia ?

Solidny młotek to podstawa ! Oczywiście do tego potrzeba coś z miękkiego metalu ( aluminium , miedz , lub brąz, mosiądz ) Przecież to jest banalnie proste. eeeee.........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam katalog i instrukcje obsługi oraz INSTRUKCJE NAPRAW w języku polskim do C360

 

 

jesli ktos potrzebuje, prosze pisac:

 

 

 

Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam gdzie moge kupic 3 korpus do pługa i ile by to kosztowało
Do jakiego pługa ? Widziałem dodatkowy korpus z kawałkiem ramy do średniego pługa podorywkowego ( chyba szerokość orki 25 cm za ~ 600 zeta )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam taki problem w 4011 jak jade to po paru metrach steję bo sie zapowietrza i trzeba odpowietrzać wymieniłem pompę i to nic niedało to złomy i nemam do nich zdrowiaa szczególnie c 330 przecież to się nienadaje do pracy w polu mam tez Mtz wersję exportowa to nima poruwnania
Jak będziesz lał syf do baku to zaraz i Mtz zacznie się zapowietrzać. Posprawdzaj też przewody i kraniki przy baku. Może masz pozamykane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam gdzie moge kupic 3 korpus do pługa i ile by to kosztowało
Do jakiego pługa ? Widziałem dodatkowy korpus z kawałkiem ramy do średniego pługa podorywkowego ( chyba szerokość orki 25 cm za ~ 600 zeta )

Witam!

Wydaje mi się , że chodzi o przystawkę do "dwójki" z Grudziadza.

A może ma ktoś na sprzedanie dobrą "trójkę" grudziądzką w okolicach między Łodzią a Poznaniem????? W rozsadnej cenie oczywiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A.... Zapomniałem dodać. Najbardziej interesuje mnie rama i "nogi" (tzn. czy nie pokrzywione). Stan odkładni, lemieszy i.t.p mniej ważny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem pomóżcie. chcę założyć do c-360 wspomaganie jak najniższym kosztem i wogule nie wiem jak się za to zabrać. piszcie propozycje na witek_rado@wp.pl z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam nastepujacy problem z C360: po nagrzaniu oleju swieci sie kontrolka cisnienia oleju. Kontrolka niedawno byla wymieniana na nowa. Pompa tez byla wymieniona. Jak olej jest zimny, to wszystko jest OK.

 

Czy ktos z Was spotkal sie z takim problemem? Poradzcie co moze byc przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Mam nastepujacy problem z C360: po nagrzaniu oleju swieci sie kontrolka cisnienia oleju. Kontrolka niedawno byla wymieniana na nowa. Pompa tez byla wymieniona. Jak olej jest zimny, to wszystko jest OK.

 

Czy ktos z Was spotkal sie z takim problemem? Poradzcie co moze byc przyczyna.

Cisinie pewnie ucieka na wale albo pompa nawaliła różnie to teraz bywa z nowymi najlepiej załóż zegar to będziesz wszystko wiedział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...