Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam nastepujacy problem z C360: po nagrzaniu oleju swieci sie kontrolka cisnienia oleju. Kontrolka niedawno byla wymieniana na nowa. Pompa tez byla wymieniona. Jak olej jest zimny, to wszystko jest OK.

 

Czy ktos z Was spotkal sie z takim problemem? Poradzcie co moze byc przyczyna.

musiasz wymienić panewki albo olej, ja miałem ten sam problem i u mnie było coś zle z zawokiem przy smoku jak go wymieniłem to było wszysko oki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej mam taki problemik 360 gdy sobie troche pochodzi i wejdzie tak na 2000obr-orka czy cuś to jest tak jakby nie dostawała paliwa zaczyna kopcic,słabnąć,wnet gaśnie fakt ze zamiast oleju w pompie wtryskowej juz jest od dawna ropa zamiast oleju,jezdzie 4rok na opale filtry paliwowe maja cos koło 150mtg.odstojnik czysty moze kranik sie zapycha albo pompa siada???Z góry Dzieki!!!!Pozdrawiam!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie ostatnio miałem problem ze zbyt czszelnym korkiem w baku i po 5minutach pracy zapowitrzał sie bo nei mógł z baku pociągnąć paliwa, ale w twoim przyadku to moze być pompka paliwowa, pompa wtryskowa lub wtryskiwacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wie ktoś ile zapłace za rurki+gniazda =te sróby co wychodzą z rozdzielacza do tych rurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, który z Was wie, co jest przyczyną braku napędu niezależnego WOM i pompy hydraulicznej??

 

Dźwignia jest max. do przodu, zauważyłem także że wałek się obraca ale można go zatrzymać ręką Napęd zależny jest w porządku.

 

Z góry dziękuję mlynek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, który z Was wie, co jest przyczyną braku napędu niezależnego WOM i pompy hydraulicznej??

 

Dźwignia jest max. do przodu, zauważyłem także że wałek się obraca ale można go zatrzymać ręką Napęd zależny jest w porządku.

 

Z góry dziękuję mlynek

odkręć "bezpiecznk" na skrzyni pierwszy z lewej i pchnij listwe maksynalnie do tyłu, aż pojawi sie rowek, bo może dzwignia nie dopycha do końca listwy. jezeli to nie pomoże to musisz ściągać pokrywę na skrzyni i zobaczyć co sie stało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otóż ostatnio wziołem się za wymianę uszczelniaczy na tłoczysku i wymianę oringów w rozdzielaczu.Po złożeniu wszystkiego dzo kupy podnośnik dział jak chce tzn czasami podnosi normalnie czasami do połowy ateraz to sam bez względu na to jak jest połoznona dzwignia to i tak sam podnosi a np na siłowej ani nie drgnie.Bardzo was proszę o pomoc bo niby miałem naprawic a zrobiłem jeszcze gorzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

remont zawsze jest tańszy chyba że masz dziurę w bloku albo panewy się kręciły i blok też trzeba napawać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, który z Was wie, co jest przyczyną braku napędu niezależnego WOM i pompy hydraulicznej??

 

Dźwignia jest max. do przodu, zauważyłem także że wałek się obraca ale można go zatrzymać ręką Napęd zależny jest w porządku.

 

Z góry dziękuję mlynek

odkręć "bezpiecznk" na skrzyni pierwszy z lewej i pchnij listwe maksynalnie do tyłu, aż pojawi sie rowek, bo może dzwignia nie dopycha do końca listwy. jezeli to nie pomoże to musisz ściągać pokrywę na skrzyni i zobaczyć co sie stało.

 

Pomogło Odkręciłem bezpiecznik i zobaczyłem rowek, ale od pozycji neutralnej, czyli napęd wyłączony.Zauważyłem że dzwignia sterująca jest nieoryginalna , wybiłem kołek ,obróciłem dzwignię , wbiłem kołek i dzwignia sterująca chodzi jak trzeba i wałek też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie mam takie pytanie bo kupiłem juz to o co się pytałem na forum lecz nie wiem czy sprzedawca dał mi dobrą częś,ć otóż chodzi mi o to czy śruba, łączaca rurkę hydrauliki zewnętrznej z rozdzilaczem ,nie jest czasem za krótka bo jak na moje oko jest.Proszę niech ktos mi odpowie bo jutro bym mógł jeszcze ewentualnie wymienić a sam w tym momencie niemam mozliwości sprawdzenia przy ciągniku.Poniżej fotki

c1d9809839c0d55am.jpg

6422e401af195b64m.jpg

140fb051650681d4m.jpg

Czy może poprostu tam powinna byc jeszcze jedna sruba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale przecierz wpokrywie podnosnika zanim sie wkręca do rozdzielacza jest jeszcze przerwa i dopiero gwint.Nie wiem jak ma byc bo przedtem nie miałełem tych wyjśc tylko były zaślepione.Może ktos makatolog albo cos i mógł by to sprawdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno styknąć i pamiętaj że gniazdo kiprowania przyczepy podpina się do wyjścia z rozdzielacza gdzie jest strzałka na pokrywie podnosnika skierowana w stronę środka ciągnika jak sie nie myle to jest blizej kierownicy,w tedy jak bedziesz kiprował to dzwignie do góry jak póścisz to będzie trzymało cisnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim byłym 360 do obydwu gniazd mogłem podpiąć wąż od kiprowania przyczepy i na obydwu wyjściach trzymało ciśnienie po puszczeniu wajchy w pozycję środkową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak mówi tata u nas w C-360 mamy 2 wyjścia pod siedzeniem i oba wykorzystujemy przy kombajne ziemniaczanym. Jedno do podnoszenia tależy i łap wchodzacych w ziemie a drugie od wywalania ziemniaków. Kombajn 2 rzędowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 60-tce dźwignia hydrauliki zewnętrznej blokuje się w położeniu swobodnym(pływającym) - i gdy wykipujesz wywrotkę, to nie musisz siedzieć w ciągniku przy opuszczaniu,a gdy nie chcesz żeby wywrotka opadała-trzeba dźwignię ustawić w położeniu neutralnym (stop)

Gdy wywrotka podpięta jest pod gniazdo,gdze do wywrotu dźwignia musi być ustawiona "do góry" ,to po puszczeniu tej dźwigni wraca ona do połozenia stop.

A gdy podepniemy się do drugiego gniazda - gdzie do wywrotu dźwignię ustawiamy "do dołu"- i po puszczeniu tej dźwigni , zostaje ona w położeniu swobodnym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!!

mam pytanie czy w waszych c-360 tez na 4 czy tam 5 biegu nie pamietam juz kreci sie walek znaczy to gdzie sie podczepia walek tam z tylu wiecie o co chodzi

zawsze zapominam zapytac kogos z rodziny a to mnie nurtuje bo jak siedze na przyczepie i tam patrze na traktor to wpada mi tio w oko od razu nie rozumiem tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...