Skocz do zawartości
Bart

Opinia o ciągnikach CASE - zapraszam do wypowiedzi.

Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio pojawai sie sporo ciagników z USA JD i CASE z małymi przebiegami, młode roczniki i sa dosc tanie. Rozmawiałem z jednym z importerów to mówił ze powód to kryzys w rolnictwie w USA. PAtrzyłem na wyszukiwarce używanych ciagników w USA to bardzo dużo jest młodych JD może i mówił prawde Tam ciagniki do 100 sa mało obciażane to one w polu ciezkich robót nie robia tylko sa to ciagniki pomocnicze (wszechstronne) bardzo czesto z ładowaczami. Do ciezkiej pracy to maja serie 8 i 9 czasami 7 z JD

podaj jakies namiary na strone z tymi ciagnikami z usa albo do importera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!!!

 

Posiadam CASE 1056XL z 92roku.

 

No i mam pewnien problem a mianowicie pieprzy mi sie przedni napęd.

 

Tzn, raz jest raz nie ma, czasami przez godzine jest a potem co chwile sie włancza i wyłancza...

 

Przód włanczam na guzik, jak działa to kontrolka pali sie na zielono a jak sie wyłonczy to kontrolka gaśnie.

 

Np jak mi sie wyłonczy to jak stane, zmiejsze obroty i poczekam chwile to sie spowtrotem załaczy ale i tak po chwili sie rozłączy...

 

znajdz elektrozawor od przedniego napedu podlacz prad przez zarowke z akumulatora podjedz pod drzewo jak podajesz i zdejmujesz napiecie musi sie wlaczac i wylaczac bez dodoawania gazu jak nie masz przeciek wewn w hydraulice i to twoj problem

jak jest to przeciek to lepiej to zrob bo mozesz sie czasem zdziwic

pozdro

 

 

 

Czy ktoś wie co to może byc?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawaim...

 

A to nie ma czasami tak byc?

Bo w 5150 naped sie zalancza jak jest potrzeba. Ciagnik jak poczuje ze sie slizga zalancza naped. Oczywiscie pierw wlancza sie przyciskiem ale on sam reaguje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do case wszystkie części prowadzi firma interhhandler pod nr 0 801 11 30 20

kupisz wszystko i przyślą ci dhl-em do domu z fakturą. ja zawsze od nich biore części

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam przeczytałem ten temat ale nie znalazłem opisu ciągnika international 844S ma ktoś może taki to jak się spisuj?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

panowie prosze o opinie na temat 5150. tylko takie rzeczowe a nie w stylu ja gdzies słyszałem.....

ps. ciagniki wyjatkowo tanie w cenie chodzi mi o uzywke z 96-98r czy to wina sprzętu czy małego zainteresowania .??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Też poszukuje 5150.

Dzwoniłem do serwisu case (firma interhadler) aby się dowiedzieć czy jest możliwość zweryfikowanie czy licznik jest cofnięty.

W odpowiedzi usłyszałem że jet mozliwość cofania liczników ale nie możla tego sprawdzić. Aby to potwierdzić zadzwiniłem jeszcze do czterech oddziałów tej firmy- powiedzieli to samo.

Co do silnika wszyscy byli zgodni - jest nie do zajechania. Oczywiście jeżeli oleje są wymieniane i nie przeciążany. Można zrobić około 15-20 tys MTH.

Jakby nie patrzeć B6T-590 cummis, ten sam silnik był jeszcze montowany w seri MX100-170.

Co do skrzyni zdania były podzielone jeden powiedział że remont co 5tys mth.

Inni mówili że jeżeli oleje wymieniane i nie przepalone sprzęgła to można zrobić dużo więcej, zależy jak był eksplatowany, ale nikt nie chciał powiedzieć ile taka

skrzynia wytrzyma bez remontu. Olej do skrzyni w serwisie kosztyje 1200zł 80 litrów i wymienia się co 1000 mth. I jeszcze jedno prawie wszyscy cofają liczniki. Musisz dokładnie patrzeć na stan techniczny. Jakby co to mój nr gg to 1699349 (cały czas jestem niewidoczny)

pozdrawiam

Anusiak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej kupić olej o takich samych parametrach poza serwisem? troszku pracowałem na 5150 o ile dobrze pamietam miał coś koło 6-7 tyś mtg wydmuchaną uszczelkę, jakąś usterke w skrzyni i znajomemu kiedyś w pracy poprostu zgasł - nawaliło coś z elektyryki ale szybko się z tym uporali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega niedawno kupił 5140 i właśnie jast w trakcie kapitalki silnika, również jest cos ze sprzegłem bo rewers nie załańcza sie łagodnie tylko łapie odrazu.Ostatnio jakos sporo tych ciagników pojawia sie w sprzedarzy i to nawet z rozsądnymi cenami tylko trzeba uważać zeby nie było to coś w stylu MFa serii30xx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie pobieram zaliczki a ściągam tez ....jak sie nie spodoba w kraju to można nie kupować i z tym case-em co za 54 tys to niemożliwe.....pozdrawiam chcących kupić ciągnik z anglii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś może jak zamontować sprężarkę w ciągniku nternational 844s z 76r?

kupiłem bez ukł pneumatycznego a przyczepy trzeba jakoś zatrzymać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja nie pobieram zaliczki a ściągam tez ....jak sie nie spodoba w kraju to można nie kupować i z tym case-em co za 54 tys to niemożliwe.....pozdrawiam chcących kupić ciągnik z anglii

 

 

 

Ja chce kupić ciągnik, obojętnie z kąd. Podaj jakieś namiary na siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z case mx270? jeżeli tak to proszę o kontakt przez maila lub na forum. Interesują mnie głównie opinie na temat niezawodności tego modelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Anusiak . Jak cos to pisz na prywatnie, co cie interesuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem

wie ktoś może gdzie sprawdza się stan olejuw skrzyni biegów w IHC 844s oraz czy w zwolnicach skrzyni i hydraulice jest jeden olej

do hydrauliki dolewam z tyłu ciągnika tak jakby prosto do podnośnika zastanawiam się czy do skrzyni jest osobny wlew i w zwolnicach też jest korek spustowy z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam posiadam ciągnik ihc 844s i w tym traktoze w skrzyni i w tylnim moscie jest olej przekładniowy nie chydrauliczny. hydrauliczny dolewa sie z tylu tak jak piszesz. wlew do skrzyni jest pod siedzeniem taka wysoka śryba z przodu siedzenia jak sie siedzi to pomiedzy kolanami. skrzynia i tylny most jest połączona razem i leje sie tam olej przekładniowy. postaw traktor na równej powieżchni i odkręć korki te z tyłu w moście jeden jest z boku na moscie z tylu a drugi z przodu lej olej gurą do tąd aż zacznie sie przelewać tymi korkami ach jest jeszcze jeden korek w skrzyni po lewej stronie napewno go znajdziesz jest on wkręcony w taki dekielek z boku skrzyni on też pokazuje stan oleju. pozdrawiam mam juz taki ciągnik 5 lat jak masz jakieś pytani to pisz smialo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

od kilku dni posiadam case 5150 i miałbym parę pytań z nim związanych, chętnie porozmawiam z kimś kto będzie mógł się wypowiedzieć na ten temat:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam posiadam ciągnik ihc 844s i w tym traktoze w skrzyni i w tylnim moscie jest olej przekładniowy nie chydrauliczny. hydrauliczny dolewa sie z tylu tak jak piszesz. wlew do skrzyni jest pod siedzeniem taka wysoka śryba z przodu siedzenia jak sie siedzi to pomiedzy kolanami. skrzynia i tylny most jest połączona razem i leje sie tam olej przekładniowy. postaw traktor na równej powieżchni i odkręć korki te z tyłu w moście jeden jest z boku na moscie z tylu a drugi z przodu lej olej gurą do tąd aż zacznie sie przelewać tymi korkami ach jest jeszcze jeden korek w skrzyni po lewej stronie napewno go znajdziesz jest on wkręcony w taki dekielek z boku skrzyni on też pokazuje stan oleju. pozdrawiam mam juz taki ciągnik 5 lat jak masz jakieś pytani to pisz smialo

 

Dzięki Kolego

ja dopiero kupiłem i właśnie chce go dopracować przed sezonem trafił mi się z turem 3 sekcyjnym za 17500 nie za dużo tylko trochę zaniedbany w kabinie silniczek chodzi ładnie ale widzę że olej trochę ubywa ale nie jest źle napisz jak się sprawdza w polu ja tak na próbę założyłem do niego agregat na belce U902 5,4m (sześć bron z wałkami) i dawał rade podnosi dobrze i po orce jesiennej teraz jechałem na 4 polowej taka nie najgorsza prędkość ale trochę ciężko idzie zobaczę może na wiosnę coś pomyślę innego jak nie będzie sobie radził jeszcze chcę go pomalować bo trochę nie za bardzo wygląda napisz skąd jesteś jeśli to nie tajemnica bo u mnie w okolicy nie widziałem takiego w akcji nikt nie ma 844s jestem z okolic strzelina koło Wrocławia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja internationala 844s mam juz chyba 5 lat. ten traktor ma 80 km i ja mam do niego pług 4 skibowy na duzej ramie i nie ma z nim zadnych problemów myśle że pięć skib by pociągnoł. ja moim pługiem jeżdrze 2 drogową a czasem pod góre włączam zwolnienie. mam doniego tależówke o szerokości 3.30 m i agregat też tejsamej szerokości ciągnie bez problemu. mój ma zrobione 7500 motogodzin i tez olej bieze ale nie zawiele nie jest tak źle. jak narazie to wymieniałem w nim tylko gałki na przednim drążku kierownicy i na tłoku od wspomagnaia oprucz tego pracuje bezawaryjnie. jezdrze na oleju 15 w 40 ale teraz przejde chyba na 20 w 50 powinien mniej go brać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...