Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 02:51 Wto 27 Wrz 2016


Agrolok
Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 97

PostWysłany: 21:12 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lis napisał:
a w czym go kuźwa umyjesz, w zmywarce do naczyń?????
Kasetę filtrującą myjesz w ropie, benzynie (najszybciej wysycha) , nafcie czekasz aż obcieknie i zakładasz z powrotem, nawet jeśli jakaś kropla zostanie na kasecie to przy odpalaniu trafi do komory spalania i przy odpaleniu zadymi, to wszystko. Zatem jeśli nie w ropie to w czym you silly bitch (to do Nowego)?????? Poziom oleju w filtrze powinien sięgać do górego wcięcia znajdującego się na obwodzie miseczki olejowej. W filtrach nowego typu pojemność miseczki to 1,8 l.

Najbardziej denerwują mnie ludzie tacy jak ty you silly bitch ktozy nie umią mądze odpowiadać na posty innych użytkowników w sposób wyrozumiały i prosty a nie kuzwa jak ty lis bo nie każdy urodził sie encyklopedia Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lis



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 6

PostWysłany: 19:50 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z doświadczeń warsztatowych wiem tyle, że ursus 4011 ma inne mocowanie wału niż 60-ka i 55-ka. Dlatego, że 40-ka ma nominalne obroty 2000/min, a 60-ka i 55-ka maja po 2200/min. Nominalna moc 40-ki to 47 KM, a 55 ma 52 KM. Różnice między 40 i 55 łatwo też poznać po predkości jazdy. 40-ka jest szybsza bo ma inne przełożenie na zwolnicach. Tyle wiem napewno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1667
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 18:39 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rożnica mocy w tych traktorach polega na rożnej dawce paliwa i chyba innymi ustawieniami rozrządu,tego drugiego nie jestem pewien.Jak jeszcze coś to dopiszcie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 35
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 17:56 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytanie laika. (sorry Confused ) Na czym polega różnica mocy traktorów c-4011, c-355, c-360??????? Z tego co się w katalogi gapiłem to cylindry i tłoki są takie same. Rozrząd? Czy co? Proszę bez śmiechu. Very Happy Very Happy Very Happy (Jestem rolnikiem "hobbystą") z 10 ha. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lis



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 6

PostWysłany: 15:22 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a w czym go kuźwa umyjesz, w zmywarce do naczyń?????
Kasetę filtrującą myjesz w ropie, benzynie (najszybciej wysycha) , nafcie czekasz aż obcieknie i zakładasz z powrotem, nawet jeśli jakaś kropla zostanie na kasecie to przy odpalaniu trafi do komory spalania i przy odpaleniu zadymi, to wszystko. Zatem jeśli nie w ropie to w czym you silly bitch (to do Nowego)?????? Poziom oleju w filtrze powinien sięgać do górego wcięcia znajdującego się na obwodzie miseczki olejowej. W filtrach nowego typu pojemność miseczki to 1,8 l.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 97

PostWysłany: 14:42 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj rozebralem filtr powietrza i mam tam 4 wkłady z takiego wsztucznego włukna dolny jest na styk z olejem jest caly w oleju ile powino byc wkładów w tym filtrze i ile oleju nalac??? a wkłady umyc ropa czy benzyna czy czyms innym?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
matiks2



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 9

PostWysłany: 13:55 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kto wie jak wymienić koszyczki i uszczelniacz w wałku sprzegłowym? bo nie wiem jak je wyciagnac ze srodka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paffa



Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 249
Skąd: Wieś Łomnica

PostWysłany: 09:30 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nowy napisał:
W życiu nie myj filtru powietrza w ropie Exclamation
To wyjaśnij wszystkim dlaczego Question Question Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
nowy



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 430

PostWysłany: 09:22 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W życiu nie myj filtru powietrza w ropie Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lis



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 6

PostWysłany: 08:01 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy zwózce zboża ze ściernisk ciągnik pracuje w warunkach w których ilość pyłu w powietrzu wynosi nawet 1 g/m3. Przy takim zapyleniu silnik Ursusa c-360 pracujący bez filtra powietrza zasysałby około 100 g pyłu na godzinę. czyli po całym dniu pracy wyglądałby tak samo jakby do cylindrów nasypać kilogram piasku. Osadnik pyłu w filtrze powietrza czyści się co 10 mth. Olej w misce olejowej wymienia się co 400 mth. Kasete filtrujacą co 600 (albo wystarczy ją umyć w czystej ropie). Nie ma nad czym się rozwodzić: to jest poprostu wymagane przy obsłudze ciągnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
pawoln



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 134

PostWysłany: 07:49 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
salmon napisał:
Panowie, nie mieszajcie ludzom w głowach, 16,5:1 czy 17:1 to stopień sprężania a nie ciśnienie... Ciśnienie sprężania zwykłej 60-ki to około 30 atm...


To powiedz mi czym się różni stopień sprężania od ciśnienia sprężania?????


Stopień sprężania to stosunek maksymalnej objętości (jak tłok jest w dolnym zwrotnym położeniu) do minimalnej objętości (gdy tłok jest w górnym zwrotnym położeniu)
Ciśnienie sprężania jest to siła jaka działa na powierzchnię w momencie gdy tlok jest w górnym zwrotnym położeniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 00:24 Czw 30 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

salmon napisał:
Panowie, nie mieszajcie ludzom w głowach, 16,5:1 czy 17:1 to stopień sprężania a nie ciśnienie... Ciśnienie sprężania zwykłej 60-ki to około 30 atm...


To powiedz mi czym się różni stopień sprężania od ciśnienia sprężania????? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
plug_90



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 2

PostWysłany: 20:27 Sro 29 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

możliwe że to od filtra ..... mój sąsiad nie czyścił tego filtra przez 2 sezony i silnik do kapitalki :/:/ a to takie proste go wycziścić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 97

PostWysłany: 19:41 Sro 29 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy jesli filtr powietrza jest zapchany to 60 bedzie dymic na czarno cały czas i bedzie słabsza Question Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KamilC360



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 21

PostWysłany: 19:07 Sro 29 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadza sie dokładne Ciśnienie sprężania 26 ÷ 30 kG/cm2
http://www.hewal.com.pl/param360.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
salmon



Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 23
Skąd: Ełk

PostWysłany: 16:58 Sro 29 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie, nie mieszajcie ludzom w głowach, 16,5:1 czy 17:1 to stopień sprężania a nie ciśnienie... Ciśnienie sprężania zwykłej 60-ki to około 30 atm...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen WP Kontakt
Lis



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 6

PostWysłany: 14:28 Sro 29 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do łożyska dojdziesz od strony sprzęgła, nie musisz ściągać górnej pokrywy (choć to mocno ułatwia sprawę). Łożysko które podlega wymianie będzie w obudowie mocowanej trzema śrubami na klucz imbusowy. Pamiętaj o simeringu i uszczelce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
matiks2



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 9

PostWysłany: 12:25 Sro 29 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam . mam mały problem z moim traktorkiem otózdostaje mi sie olej z przekładni do miejsca gdzie znajduje sie sprzegło, po rozkreceniu wymieniłem uszczelniacz pod tym deklem co nachodzi na wałek z tuleja i uszczelke ale zauwazyłem ze ten wałek z trybami co wchodzi w beben ze sprzegłem chodzi na boki...czyzby to było przyczyna wycieku oleju? dodam ze jak chodzi wałek to olej strasznie cieknie

a czy da sie szybko jakos dojśc do tego koszyczka i tego łożyska? czy koniecze jest sciagnieci górnej pokrywy od skrzyni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
matiks2



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 9

PostWysłany: 12:23 Sro 29 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy da sie jakoś szybko dojsc do tego koszyczka czy trzeba sciagać górna pokrywe od skrzyni
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lis



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 6

PostWysłany: 20:30 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to częsty problem choć ciągnik działa z tą usterką to jednak naprawa tej usreki jest bardzo ważna bo od tego dostaje cała przekładnia. A robi się to tak: jak już odkręcisz "ten dekiel to musisz zajrzeć głębiej do skrzyni tam znajdziesz obudowę lożyska (usterka polega na tym że tą obudowę wypier... razem z łożyskiem), na ktorym chodzi wałek wymieniaj całość łożysko, koszyczek, simering, pod "dekiel" jak będziesz go dokręcał kładz uszczelkę z obu stron posmarowaną czerwonym silikonem. a później wystarczy pamiętać o dokładnym wyciskaniu sprzęgła gdy włączasz i wyłączasz pompę hydrauliczną i będziesz miał z tym spokój.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
neo_mateo



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 5

PostWysłany: 20:29 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

matiks2 napisał:
Witam . mam mały problem z moim traktorkiem otózdostaje mi sie olej z przekładni do miejsca gdzie znajduje sie sprzegło, po rozkreceniu wymieniłem uszczelniacz pod tym deklem co nachodzi na wałek z tuleja i uszczelke ale zauwazyłem ze ten wałek z trybami co wchodzi w beben ze sprzegłem chodzi na boki...czyzby to było przyczyna wycieku oleju? dodam ze jak chodzi wałek to olej strasznie cieknie Question


ten luz jest na łożysku. ale po wymianie uszczelniacza (simeringu) powinno ustać - te stare mają wyparzoną gumę. acha - uszczelka pod pokrywą jest ważna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
neo_mateo



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 5

PostWysłany: 20:27 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Macin2 napisał:

Jest jeden rodzaj rozdzielacza do c-360 a w c-4011 jest jeszcze inny rozdzielacz.moim zdaniem masz coś nie tak z mechanizmem dzwigienek co sterują rozdzielaczem,sprawdz czy się nie zacinają


NO WŁAŚNIE. a ma ktoś jakieś rysunki?. bo mój stary rozdzielacz miał zawór ciśnieniowy z boku. a ten new nie ma. jaż całkiem zglupialem - upierdliwie sie operuje 2 dźwigniami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
matiks2



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 9

PostWysłany: 20:07 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam . mam mały problem z moim traktorkiem otózdostaje mi sie olej z przekładni do miejsca gdzie znajduje sie sprzegło, po rozkreceniu wymieniłem uszczelniacz pod tym deklem co nachodzi na wałek z tuleja i uszczelke ale zauwazyłem ze ten wałek z trybami co wchodzi w beben ze sprzegłem chodzi na boki...czyzby to było przyczyna wycieku oleju? dodam ze jak chodzi wałek to olej strasznie cieknie Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 20:02 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

neo_mateo napisał:
Panowie

mam problem z podnośnikiem w c-360. no więc założyłem nową pompę i rozdzielacz - no i właśnie. podnosi ale z bólem. a żeby jeszcze ciekawiej było - kiedy podczas dźwigania przesunę manetkę obwodu zewn. na podnoś lub opuszczaj to problem znika do momentu podniesienia na daną wysokość. a potem podnośnik wyje puki nie puszczę obwodu zewn. słucham sugestji i podpowiedzi. czy są jaieś rodzaje rozdzielaczy do poczciwej 60? mi sie wydaje, że w rozdzielaczu gdzieś olej ucieka. HELP!!


Jest jeden rodzaj rozdzielacza do c-360 a w c-4011 jest jeszcze inny rozdzielacz.moim zdaniem masz coś nie tak z mechanizmem dzwigienek co sterują rozdzielaczem,sprawdz czy się nie zacinają
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
neo_mateo



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 5

PostWysłany: 19:53 Wto 28 Sie 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie

mam problem z podnośnikiem w c-360. no więc założyłem nową pompę i rozdzielacz - no i właśnie. podnosi ale z bólem. a żeby jeszcze ciekawiej było - kiedy podczas dźwigania przesunę manetkę obwodu zewn. na podnoś lub opuszczaj to problem znika do momentu podniesienia na daną wysokość. a potem podnośnik wyje puki nie puszczę obwodu zewn. słucham sugestji i podpowiedzi. czy są jaieś rodzaje rozdzielaczy do poczciwej 60? mi sie wydaje, że w rozdzielaczu gdzieś olej ucieka. HELP!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 103 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach