pawel 85 0 Napisano 2 Lutego 2008 http://www.allegro.pl/item301262464_kultywator_2_50m_z_walkiem_.html coś w tym rodzaju jak głębiej chcesz zrobić łapy łamią się jak zapałki to nie kultywator tylko agregat przedsiewny z głębokością roboczą do 15 cm .... Ja pod siew uprawiam cieżką broną + podwójny wał strunowy. a kultywatora używam tylko pod ziemniaki i nikt mnie nie przekona do uprawek kultywatorem pod zboża ....... nikt nie będzie cię chciał przekonywać, a pod ziemniaki też rób tak jak pod zboża chwast będziesz miał z głowy Ps. odepniesz wał i masz kultywator, ludzie tak u mnie robią Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACUS 0 Napisano 2 Lutego 2008 to przyjedz na jesien-szczegolnie suchą-do mnie ,wtedy pogadamy.a z tym remontem to sie zgodze.szkoda czasu i kasy na taka zabawe.moze zalal go olejem ekologicznym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karola44-81 0 Napisano 2 Lutego 2008 marcin.go Nic nie napisales o temp silnika!!!!,. Jaki olej wlales?? Moze tracic za bardzo lepkosc przy zbyt duzej temp ?? Ale jesli tak to w glownej mierze odpowiedzialne za cisnienie sa sa panewki. I wg. mnie sa 3 wyjscia.1. Jakic paproch zatyka wyjscie oleju i jak chwile pochodzi olej go tak ustawi ze olej ni emoze wywierac odpowiednio duzego cisnienia na czujnik lub manometr. 2. Albo dokladnie sprawdzic temp. i zobaczyc jak to sie ma do lepkosci oleju. Noty katalogowe oleju jaki uzywasz. Moze tetrmostat?? Topotrafi sie popsuc natychmiast. 3 To mechanik dal dupy i zle cos zlozyl na ukaldzie korbowodowym. Po chwili pracy traci szczelnosc i cisnienie spada. To moje propozycje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 2 Lutego 2008 Widzę że mój post pojawiło się kilka odpowiedzi.Po pierwsze nie zalałem go olejem ekologicznym jak napisał kolega "JACUS" W ogóle to termostatu silnik nie posiada tylko poprzewiercaną blaszkę i silnik nigdy nie uzyskiwał temperatury powyżej maksymalnej dopuszczalnej, po drugie napisałem, że remont był mały bo nie był on kapitalny, a wynikał z tego że główki korbowodów miały wyrobione otwory i sworznie miały luz (bardzo hałaśliwa praca) a ponadto silnik brał olej więc zostały wymienione pierścienie. Silnik został zalany świeżym olejem Superol, ale później został wlany olej Tedex i to też nie pomogło. Wydaje mi się że najbardziej prawdopodobna jest wersja "karola44-81", że jakiś paproch zatykał wyjście oleju, tylko gdzie nie wiem bo sprawdzane było dwa razy conajmniej.Na koniec dodam, że po jakimś czasie zaczęło się normować i można było jeździć coraz dłużej (dłuższe okresy między spadkami ciśnienia). Dolegliwość ta zniknęła kiedy pewnego dnia ojciec wziął ciągnik i pojechał uprawiać pod siew. Dał mu tak czadu że odechciało mu się wariacji. Domyślam się tylko że silnik się porządnie rozgrzał i to co mogło blokować układ smarowania ustąpiło.Dzięki za odp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karola44-81 0 Napisano 2 Lutego 2008 Czyli juz mam rozumiec usterka ustapila, a ty jedynie szukales sensownej odpowiedzi co do jej przyczyny??. Trodno mi wymyslic wiecej przyczyn i mozliwosci oprocz podanych wczeniej. Moze faktycznie po remoncie czyingerencji w silnik i nowym oleju w ruchposzly wszystkie szyfy. Zmiana oleju i rownomierna praca ale bez przeciazaniasielnika powinna wyjasnic wszystko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciaastus 0 Napisano 3 Lutego 2008 U mnie cisnienie spadało po porządnym rozgrzaniu silnika. Lampka zapalała się na wolnych obrotach. Mam motor S-4001 (C-4011). Tam jest zawór przelewowy przy filtrze oleju i on szwankował. Przerobiłem filtr na taki od S-4003 (z zaworem przy pompie oleju) i jest gitara. Może tez masz coś z zaworem (tym przy pompie)? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 3 Lutego 2008 robiąc remont przemyliście kanały olejowe? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 3 Lutego 2008 to przyjedz na jesien-szczegolnie suchą-do mnie ,wtedy pogadamy A o czym mamy pogadać ? Do Małopolski mam niedaleko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Farmer70 0 Napisano 3 Lutego 2008 Jak wymienić tarcze sprzegłowe po rozpołowieniu silnika w 60 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 3 Lutego 2008 http://www.allegro.pl/item301262464_kultywator_2_50m_z_walkiem_.html coś w tym rodzaju jak głębiej chcesz zrobić łapy łamią się jak zapałki to nie kultywator tylko agregat przedsiewny z głębokością roboczą do 15 cm .... Ja pod siew uprawiam cieżką broną + podwójny wał strunowy. a kultywatora używam tylko pod ziemniaki i nikt mnie nie przekona do uprawek kultywatorem pod zboża ....... nikt nie będzie cię chciał przekonywać, a pod ziemniaki też rób tak jak pod zboża chwast będziesz miał z głowy Ps. odepniesz wał i masz kultywator, ludzie tak u mnie robią No to walnij wykład na ten temat ........ zamieniam sie w słuch ................ oby ci argumentów wystarczyło ............. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 3 Lutego 2008 Jak wymienić tarcze sprzegłowe po rozpołowieniu silnika w 60 Silnika ? Czy ciągnika ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 3 Lutego 2008 Jak wymienić tarcze sprzegłowe po rozpołowieniu silnika w 60 no chyba trzeba by je wyjąć odkręcasz cały kosz z łapkami i wyciągasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 3 Lutego 2008 Tak "Karola44-81" usterka ustąpiła i chciałem się dowiedzieć co mogło być tego przyczyną i myślę podobnie do ciebie, że jakiś syf zatykał kanał olejowy. Przypomniało mi się teraz jeszcze że na wolniejszych obrotach ciśnienie się utrzymywało do jakiegoś czasu, gdy na wysokich już lampka kontrolna zaczynała świecić (to dopiero dziwne). Pewnie coś zatykał przepływ oleju i im obroty były większe tym bardziej się blokowało a z czasem już nic nie pomagało. Po zatrzymaniu silnika "wszystko się luzowało" i po uruchomieniu olej jako tako płynął przez jakiś czas. Dzięki wszystkim za odpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACUS 0 Napisano 3 Lutego 2008 u nas niektore pola[naszczescie] sa takie ze jak jest sucho to w szczeliny reke po lokiec wlozysz.kolega myslal jak malorolny i sprzedal kultywator.ma brony robione-zeby 20 cm.na to 2 slupy betonowe..a na gorsze pola mnie wysyla z takim agregatem jak na zdjeciu.ja mieszkam na drugim koncu malopolski wiec nie tak blisko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 4 Lutego 2008 u nas niektore pola[naszczescie] sa takie ze jak jest sucho to w szczeliny reke po lokiec wlozysz.kolega myslal jak malorolny i sprzedal kultywator.ma brony robione-zeby 20 cm.na to 2 slupy betonowe..a na gorsze pola mnie wysyla z takim agregatem jak na zdjeciu.ja mieszkam na drugim koncu malopolski wiec nie tak blisko A skąd Ty wiesz co ja myślę ? Wiem co jest dobre na moich polach ................ po agregacie opartym na cieżkiej bronie mam dużo lepsze wschody itp. itd.......... kultywator ma to do siebie że skutecznie przesusza ziemię a ziarno po takiej uprawce wpada jak do popiołu ....... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Lutego 2008 Uuuuu to Panie liche ziemie macie skoro aż tak się przesuszają.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 4 Lutego 2008 Uuuuu to Panie liche ziemie macie skoro aż tak się przesuszają.... No tak ....... III i IV klasa . Tylko kiedy ostatni raz miałeś prawdziwą zimę ? i Odpowiedni poziom wód gruntowych ? Dobra to jest temat o C -360 i znacznie zboczyliśmy z torów.... Sorki..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 8 Lutego 2008 właśnie ciągnik przyprowadziłem od mechanika bo miał robioną skrzyniei skrzynia na razie bardzo hałasuje...dodam że była robiona w "profesjonalnym" zakładzie a mechanik miał za zadanie tylko to rozłożyć i złożyćczy hałas w skrzyni po remoncie to coś normalnego na początku bo wszystko potrzebuje czasu na ułożenie do siebie czy raczej coś jest w niej nie tak złożone? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 8 Lutego 2008 jak były wymieniane jakieś elementy to musi się dotrzeć ale jak nie to trochę niepokojąca sytuacja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek.1970 0 Napisano 10 Lutego 2008 Witam!Skrzynia biegów po remoncie powinna pracowac cicho to ,że hałasuje mogą byc przyczyną wymienione części.Jest teraz tylu producentów części i każdy robi jak mu pasuje,wystarczy że jeden trybik będzie 2 mm szerszy no i cały hałas. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 10 Lutego 2008 Witam!Skrzynia biegów po remoncie powinna pracowac cicho to ,że hałasuje mogą byc przyczyną wymienione części.Jest teraz tylu producentów części i każdy robi jak mu pasuje,wystarczy że jeden trybik będzie 2 mm szerszy no i cały hałas.popieram wniosek przedmowcy.po wykonanym remoncie nie ma mowy o zadnym hałasie-powinno byc cicho. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 10 Lutego 2008 Ja też robiłem skrzynie i jutro odpalam i wyjazd. Zobacze jak bedzie chodziła ale pewne jest że kolejnych 20 lat bez remontu nie wytrzyma bo jakość obecnie produkowanych części jest delikatnie powiedziawszy podła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke16 0 Napisano 10 Lutego 2008 A co według was jest lepsze mf 255 czy c-360 3p??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin82 0 Napisano 10 Lutego 2008 A co według was jest lepsze mf 255 czy c-360 3p???chyba nawet był taki temat, wg mnie to jest to samo. To jak by się zapytać co jest lepsze żuk czy nysa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel 85 0 Napisano 10 Lutego 2008 A co według was jest lepsze mf 255 czy c-360 3p??? Jedno jest do d.. a drugie jeszcze gorsze, plus za to że mało palą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach