Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

A co według was jest lepsze mf 255 czy c-360 3p???

 

Jedno jest do d.. a drugie jeszcze gorsze, plus za to że mało palą

wide paweł 85 że znasz sie na rzeczy jak nie wiem co, masz wogóle pojecie o tych traktorach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też robiłem skrzynie i jutro odpalam i wyjazd. Zobacze jak bedzie chodziła ale pewne jest że kolejnych 20 lat bez remontu nie wytrzyma bo jakość obecnie produkowanych części jest delikatnie powiedziawszy podła

jak na razie to jeszcze u mnie troche hałasuje, zobaczymy co dalej jak pójdzie w pole... jak będzie dalej hałas to reklamacja...

i tak już jest lepiej niż na początku bo mechanik co mi składał ciągnik to powiedział że na początku to myślał że skrzynia sie rozleci taki był hałas dopóki olej na łożyska sie nie dostał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co według was jest lepsze mf 255 czy c-360 3p???

 

Jedno jest do d.. a drugie jeszcze gorsze, plus za to że mało palą

wide paweł 85 że znasz sie na rzeczy jak nie wiem co, masz wogóle pojecie o tych traktorach?

Siada osa na ............. Powiedzial prawde ........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też robiłem skrzynie i jutro odpalam i wyjazd. Zobacze jak bedzie chodziła ale pewne jest że kolejnych 20 lat bez remontu nie wytrzyma bo jakość obecnie produkowanych części jest delikatnie powiedziawszy podła

jak na razie to jeszcze u mnie troche hałasuje, zobaczymy co dalej jak pójdzie w pole... jak będzie dalej hałas to reklamacja...

i tak już jest lepiej niż na początku bo mechanik co mi składał ciągnik to powiedział że na początku to myślał że skrzynia sie rozleci taki był hałas dopóki olej na łożyska sie nie dostał...

Szkoda że jemu do głowy się nie dostał .......... spier... robotę i tyle ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A od kiedy wklada sie lozyska nie smarujac je wstepnie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A od kiedy wklada sie lozyska nie smarujac je wstepnie ??
W skrzyni masz smarowanie rozbryzgowe ............ czyli olej dostaje się w ułamku sekundy wszędzie ..............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co według was jest lepsze mf 255 czy c-360 3p???

 

Jedno jest do d.. a drugie jeszcze gorsze, plus za to że mało palą

wide paweł 85 że znasz sie na rzeczy jak nie wiem co, masz wogóle pojecie o tych traktorach?[/quote

 

Miałem szczęscie pracować na mf 255 i 3p.... mf na opałówece max 1800obr/min ( i ani obrotu więcej, mólowaty że...plus za to że ma szybki wsteczny) 3p za słaby jak na podstawowy ciągnik w gospodarstwie, dwa razy do roku poradził mi wydmuchnąć uszczelkę jak dostał mocniej po garach (zwykła 60 bije go pod każdym względem silnik 2x dłuższa żywotność, oprócz spalania oczywiście)... a jako ciągnik pomocniczy w mniejszych gospodarstwach bez preblemu mf i 3p może zastąpić C 330 to jest tylko moje zdanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Noooo nie powiedział bym że Perkins mułowaty,raczej rakieta a S-4003 to muł.(robiłem oboma)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Noooo nie powiedział bym że Perkins mułowaty,raczej rakieta a S-4003 to muł.(robiłem oboma)

 

Ten mój tylko na opale był mułowaty a tak to szedł nawet nawet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

paweł 85, posiadam p3 juz 20 lat, przez 15lat był podstawowym ciagnikiem na 22ha od 5 lat mam u902, w tym roku dopiero zamiezam robić silnik, raz sasiad pozyczył ciagnik i zalał 5 litów opału i zatarł pompe wtryskowa, zawsze jezdze na ON, z silnikiem nie mam problemu, ale sie zgodze że jako postawowy ciągnik to jest za słaby ale jako pomocniczy do lekkiej roboty to jest niezastapiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na naszym gospodarstwie(40h) 3p był głownym ciagnikiem od 1987 roku do 2001 i nigdy nie zawiodł.Na opale to nie wiem ile jezdził ale kilka tysiecy litrow przepalił i do dzisiaj pompa nawet nie tknieta.Mielismy jeszcze 60 ale od kiedy kupilismy 3p ojciec nie lubiał nia robic bo mowił ze za duzo pali w porownaniu do tego pierwszego.Dzis 3p ma 17600 mth i czeka go remont na wiosne(wyrzuca olej wydechem).Jedyną usterka jaka sie powtarzała to wywalanie uszczelki pod głowica ok. 2 razy w roku ale to musiał porzadnie w dupe dostac(np.w 3m ciąganej talerzowce sam 2 razy uszczelke wywaliłem ale co roku ok 25h talerzowałem).Jedyna rzecza jaka ojciec poprawił to całkowicie wykrecił ogranicznik obrotow z pompy tak ze zegar zamykał bez problemów bo ten silnik potrzebuje wysokich obrotów.

Po zakupie JD raczej nie widze 3p jako głownego ciagnika ale patrzac na te wszystkie lata moge polecic go jako ciagnik pomocniczy z pełna odpowiedzialnoscia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na naszym gospodarstwie(40h) 3p był głownym ciagnikiem od 1987 roku do 2001 i nigdy nie zawiodł.Na opale to nie wiem ile jezdził ale kilka tysiecy litrow przepalił i do dzisiaj pompa nawet nie tknieta.Mielismy jeszcze 60 ale od kiedy kupilismy 3p ojciec nie lubiał nia robic bo mowił ze za duzo pali w porownaniu do tego pierwszego.Dzis 3p ma 17600 mth i czeka go remont na wiosne(wyrzuca olej wydechem).Jedyną usterka jaka sie powtarzała to wywalanie uszczelki pod głowica ok. 2 razy w roku ale to musiał porzadnie w dupe dostac(np.w 3m ciąganej talerzowce sam 2 razy uszczelke wywaliłem ale co roku ok 25h talerzowałem).Jedyna rzecza jaka ojciec poprawił to całkowicie wykrecił ogranicznik obrotow z pompy tak ze zegar zamykał bez problemów bo ten silnik potrzebuje wysokich obrotów.

Po zakupie JD raczej nie widze 3p jako głownego ciagnika ale patrzac na te wszystkie lata moge polecic go jako ciagnik pomocniczy z pełna odpowiedzialnoscia.

Jeżeli twój 3p nie miał nigdy wcześniej kapitalki to jestem pod wrażeniem 17600 mth to jest przebieg godny pozazdroszczenia ..... jak na nasze warunki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A od kiedy wklada sie lozyska nie smarujac je wstepnie ??
W skrzyni masz smarowanie rozbryzgowe ............ czyli olej dostaje się w ułamku sekundy wszędzie ..............

 

Z tymi ulamkami sekund troszke przesadziles Ja tam zawsze wstepnie smaruje, olej lub smar, zalezy w czym bedzie lozysko pracowac - ot taki nawyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A od kiedy wklada sie lozyska nie smarujac je wstepnie ??
W skrzyni masz smarowanie rozbryzgowe ............ czyli olej dostaje się w ułamku sekundy wszędzie ..............

 

Z tymi ulamkami sekund troszke przesadziles Ja tam zawsze wstepnie smaruje, olej lub smar, zalezy w czym bedzie lozysko pracowac - ot taki nawyk

No może i przesadziłem i wcale się nie wypieram .... ale zanim olej podejdzie do łożysk w skrzyni na pewno nie trwa to całej wieczności .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mampytanie czy ta blokada w c 360 to naprawde taki szajs pomuzcie bo mam zamiar kupic c 360 do lekkich prac w lesie i kolo domu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy mampytanie czy ta blokada w c 360 to naprawde taki szajs pomuzcie bo mam zamiar kupic c 360 do lekkich prac w lesie i kolo domu

 

Blokada to raczej do cięzkich prac jest przydatna a do lekkich jest zbędna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy mampytanie czy ta blokada w c 360 to naprawde taki szajs pomuzcie bo mam zamiar kupic c 360 do lekkich prac w lesie i kolo domu

Niestety blokada w 360 do najlepszych nie należy. Jest bardzo mało odporna na uderzenia (nagłe wciśnięcie bez sprzęgła, gwałtowne odpuszczenie). Potrafią popękać widełki załączające sprzęgło blokady (uroki żeliwa). A przy częstym używaniu ściera się uzębienie i wdeptać pedał blokady w podłogę jest cięzko nawet ważąc 90kg i waląc głową w dach kabiny.

Ale do lekkich prac i tak raczej za często blokady używał nie będziesz, chyba że na jakimś bagnie mieszkasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat blokady był już poruszany wielokrotnie i faktycznieto szajs w tym ciągniku ale do opanowania. Przejżyj posty wcześniej tam są opisane rozliczne sposoby jej skutecznego zrobienia. Jak bedziesz potrzebował pomocy to pisz na priva

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

małorolny2 jedż z tą skrzynią do mechanika? już bo jak pójdzie wiosna to trzeba w polu robic , a nie ładowac. Ja w swojej sześdziesiątce robiłem skrzynie i od razu cichutko.Ze znajomym w C-330 zmieniliśmy aby jedną zębatkę i hałas nie do wytrzymania okazała sie kilka mm szersza.Jeżeli nie rozpołowisz jej teraz to pamiętaj że te opiłki swoje zrobią nie tylko w skrzyni, ale pompie i podnośniku.W blokadzie trzeba skrucic trochę sprężynęi podpiłowac trochę zęby trochę pomaga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy taki alternator nadawał by sie do ciągnika ??

http://allegro.pl/item310653838_alternator_vw_passat_b4_1_9_tdi_golf_3_tdi.html

chodzi mi o to czy jego obudowa nie jest za bardzo otwarta i przez to zbieralo by sie tam za dużo kurzu i innych syfów . Może ktos z was zastosował taki w swoim ciągniku ... jeśli tak to jak sie sprawuje . Z góry dzieki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest b. dobry alternator( mam u siebie w 60-tce tez od vw),ale nie wiem jak go zastosujesz bo te akurat maja pasek wieloklinowy a nie klinowy musiałbyś zmienic koło pasowe a nie wiem czy bedzie pasowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alternator jest bardzo dobry ale do ciągnika nie będzie się nadawał... tak jak już kolega wspomniał pasuje na wieloklin a nie taki jak tobie potrzebny a jego cena jest dosyć wysoka żeby pozwolić sobie na zakup i jeszcze na przeróbkę napędu lepiej jechać na pierwszy lepszy szrot samochodowy dopaść coś za 30zł i niech chodzi

a po drugie to jak go osłonisz przecież on ma wszystko na wierzchu... szukaj starszych modeli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest elektrownia nie alternator

 

Powaznie to jest bardzo dobry, 120A max. Otwarta obudowa sie nie przejmuj. W samochodach niejednokrotnie pracuje bardzo nisko zawieszony i czesto dostaje woda po obudowie. A otwarty jest bo tak male gabaryty przy takiej mocy trzeba jakos brzedmuchac skutecznie.

Jednak uwazam ze za polowe tej ceny kupisz inny np 70A alternator z odpowiednim kolem pasowym, ktory bedzie bez przerobek sie nadawal.

No chyba ze wstawilej ten link tylko w celu obejrzenia fotki i masz ten alternator juz. To laduj go smialo. Kola pasowe na 90% pasuja od innych alternatorow. Nie wiem nawet czy od pradnicy srednica wewnetrzna ni epodejszie na os tego alternatora. Kolo od pradnicy na pewno ma za duza srednice wewnetrzna dla alternatorow polskich. Te boschowskie maja wieksza oske i chyba podejdzie.

Wklikaj na allegro cene od 30 do 60-70 zl i masz wybur jak z pomidorami w Tesco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie szkoda kasy na nowy żeby do 60-tki go wsadzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...