Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam mf 6150 czy do silnika mozna spokojnie lać olej TURDUS podpowiedzcie

W 15/40 spowodzeniem nawet jest zalecany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś z uzykowników forum orientuje się jak dokonać regulacji ustawienia siłownika zmieniającego grupy biegów A/B w ciągnikach serii 30xx. Znalezłem rysunki jak sie to robi jednak opis jest po niemiecku i nie jestem pewien jak to dokładnie zrobić. Według rysunków regulacji dokonuje sie poprzez odpowiednie wkręcenie lub wykręcenie takiej dużej śruby przez która mozna wyjąc cały siłownik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy może ktoś z uzykowników forum orientuje się jak dokonać regulacji ustawienia siłownika zmieniającego grupy biegów A/B w ciągnikach serii 30xx. Znalezłem rysunki jak sie to robi jednak opis jest po niemiecku i nie jestem pewien jak to dokładnie zrobić. Według rysunków regulacji dokonuje sie poprzez odpowiednie wkręcenie lub wykręcenie takiej dużej śruby przez która mozna wyjąc cały siłownik.

witam ogulnie to jest ustawione fabrycznie nacodzień takich regulacji się nieprzeprowadza miałem taki przypadek biegi A poprostu zgżytały i myślałem że ten siłowniczek ma zamały skok że niedopycha dokońca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy może ktoś z uzykowników forum orientuje się jak dokonać regulacji ustawienia siłownika zmieniającego grupy biegów A/B w ciągnikach serii 30xx. Znalezłem rysunki jak sie to robi jednak opis jest po niemiecku i nie jestem pewien jak to dokładnie zrobić. Według rysunków regulacji dokonuje sie poprzez odpowiednie wkręcenie lub wykręcenie takiej dużej śruby przez która mozna wyjąc cały siłownik.

witam ogulnie to jest ustawione fabrycznie nacodzień takich regulacji się nieprzeprowadza miałem taki przypadek biegi A poprostu zgżytały i myślałem że ten siłowniczek ma zamały skok że niedopycha dokońca

Z tego co udało mi się zrozummiec z tych rysunków to właśnie takiej regulacji nalezy dokonac po kazdej wymianie uszczelnien na siłowniku a także po wymianie trybów i wodzika od zmiany grup biegów a poza tym nie jestem pewien jak to było ustawione fabrycznie bo ktos to już rozbierał i wkręcił tą śrube na taśme izolacyjną zamiast uszczelnienia. Miałbym do ciebie prośbe jeżeli miałbys możliwośc to czy mógłbys zmierzyc ile mm ta śruba wystaje poza obudowę (jak mocno jest wykręcona) to czymógłbys podac mi ten wymiar??? Z góry dziękuje i pozdrawiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy może ktoś z uzykowników forum orientuje się jak dokonać regulacji ustawienia siłownika zmieniającego grupy biegów A/B w ciągnikach serii 30xx. Znalezłem rysunki jak sie to robi jednak opis jest po niemiecku i nie jestem pewien jak to dokładnie zrobić. Według rysunków regulacji dokonuje sie poprzez odpowiednie wkręcenie lub wykręcenie takiej dużej śruby przez która mozna wyjąc cały siłownik.

witam ogulnie to jest ustawione fabrycznie nacodzień takich regulacji się nieprzeprowadza miałem taki przypadek biegi A poprostu zgżytały i myślałem że ten siłowniczek ma zamały skok że niedopycha dokońca

Z tego co udało mi się zrozummiec z tych rysunków to właśnie takiej regulacji nalezy dokonac po kazdej wymianie uszczelnien na siłowniku a także po wymianie trybów i wodzika od zmiany grup biegów a poza tym nie jestem pewien jak to było ustawione fabrycznie bo ktos to już rozbierał i wkręcił tą śrube na taśme izolacyjną zamiast uszczelnienia. Miałbym do ciebie prośbe jeżeli miałbys możliwośc to czy mógłbys zmierzyc ile mm ta śruba wystaje poza obudowę (jak mocno jest wykręcona) to czymógłbys podac mi ten wymiar??? Z góry dziękuje i pozdrawiem.

snap1nk7.th.png

ja zawsze tę śtube 77 co siedzi naniej oring 76 wkręcam natyle aby oryng schował sie za gwint w obudowie i niepuszczał oleju czyli jak najmniej wtedy tłoczek ma jajwiększy skok umnie jest wkręcona natyle że wydac tylko jeden gwint z obudowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro jedną sprawe mamy załatwiona to teraz prosiłbym o pomoc w inne kwestii, a mianowicia czy ktos mógłby mi doradzic jak w łatwy sposób wymienić krzyżaki (łozyska w krzyżakach) w przednim moście, moze ma ktoś na to jakis patent żeby zrobic to łatwo i szybko????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam prośbe, szukam instrukcji napraw do Mf 3125. Jesli znajdzie się taka osoba, prosze o kontakt na pooprad@vp.pl. Z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro jedną sprawe mamy załatwiona to teraz prosiłbym o pomoc w inne kwestii, a mianowicia czy ktos mógłby mi doradzic jak w łatwy sposób wymienić krzyżaki (łozyska w krzyżakach) w przednim moście, moze ma ktoś na to jakis patent żeby zrobic to łatwo i szybko????

witam ;patent nato jest jeden łatwy i szybki moge ci to zrobić po 100 zł od krzyżaka pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie.Mój Massey Ferguson 3670 kiedy się nagrzeje podczas ruszania z miejsca przy puszczaniu sprzęgła szarpie choć sprzęgło puszczam bardzo po woli.Natomiast kiedy jest zimny tego problemu nie ma rusza sie ok.Powiedzcie co morze być tego przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam pytanie.Mój Massey Ferguson 3670 kiedy się nagrzeje podczas ruszania z miejsca przy puszczaniu sprzęgła szarpie choć sprzęgło puszczam bardzo po woli.Natomiast kiedy jest zimny tego problemu nie ma rusza sie ok.Powiedzcie co morze być tego przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro jedną sprawe mamy załatwiona to teraz prosiłbym o pomoc w inne kwestii, a mianowicia czy ktos mógłby mi doradzic jak w łatwy sposób wymienić krzyżaki (łozyska w krzyżakach) w przednim moście, moze ma ktoś na to jakis patent żeby zrobic to łatwo i szybko????

witam ;patent nato jest jeden łatwy i szybki moge ci to zrobić po 100 zł od krzyżaka pozdrawiam

Z krzyzakami jeszcze moze sam sobie poradze ale mam jeszcze sprzęgło do roboty bo uszczelniacze puściły i olej cieknie na tarcze,a to tez wypadałoby usunąć. Teraz mam pytanie ile wziąłbys za zrobienie tego sprzęgła??? Bo właśnie poszykuje osoby która mogłaby się tym zająć. Sam nigdy nie robiłem sprzęgła w tym sprzęcie i troche sie obawiam robic to samemu, dlatego moje pytanie jest jak najbardziej powazna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro jedną sprawe mamy załatwiona to teraz prosiłbym o pomoc w inne kwestii, a mianowicia czy ktos mógłby mi doradzic jak w łatwy sposób wymienić krzyżaki (łozyska w krzyżakach) w przednim moście, moze ma ktoś na to jakis patent żeby zrobic to łatwo i szybko????

witam ;patent nato jest jeden łatwy i szybki moge ci to zrobić po 100 zł od krzyżaka pozdrawiam

Z krzyzakami jeszcze moze sam sobie poradze ale mam jeszcze sprzęgło do roboty bo uszczelniacze puściły i olej cieknie na tarcze,a to tez wypadałoby usunąć. Teraz mam pytanie ile wziąłbys za zrobienie tego sprzęgła??? Bo właśnie poszykuje osoby która mogłaby się tym zająć. Sam nigdy nie robiłem sprzęgła w tym sprzęcie i troche sie obawiam robic to samemu, dlatego moje pytanie jest jak najbardziej powazna.

jakoś tam śmieszno sume 500 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy w mf6150 akumulatory są 24 czy 12 V . Bo mam w swoim 2*12V 74ah . aniepatrzałem jak są podłączone . Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich. Mam prośbe, szukam instrukcji napraw do Mf 3125. Jesli znajdzie się taka osoba, prosze o kontakt na pooprad@vp.pl. Z góry dziękuje

 

 

 

chcesz instrukcje napisz pod ten num gg tylko po angielsku bedzie 9739397

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy w mf6150 akumulatory są 24 czy 12 V . Bo mam w swoim 2*12V 74ah . aniepatrzałem jak są podłączone . Z góry dzięki

12V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znajomy ma MF i mówił że nie będzie chodził na opale On ma narazie 5500MTG i sprawuje sie dobrze

mam tego 595 78 rok i chodzi na opale bez problemu ,od gosc od ktorego kupilem ma same fergusony rozne modele i te nowsze ,mowil ze pracuje na opale pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Panowie mam problem z hamulcami w swoim MF 3070. Po dłuższym postoju zapowietrzaja mi sie hamulce. I zauwazylem ze scieka olej z tego wezyka co idzie od pompek do rozdzielacza. Co moze byc przyczyna??? Prosze o pomoc. Pozdrawiam

sorki ze sie wcinam mam 595 ale sie jeszcze nanim nie znam no i z tym przekaznikiem mam problem ten symeryng wymienic bo olej cieknie noi przetdtem ten wlek chodzil mi ok wlanczal sie i wylanczal a teraz kreci sie caly czas czy ta wajcha w dole czy na gorze i zagladalem i nie moge znalezc przyczyny pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie jaki jest rozmiar szpilek oraz ich rozstaw w MF255 ? Gdzie można kupić felgi do międzyżędzi? oraz czy koła od C330 pasuje Do MF ? Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemka wszystkim mam pytanie jakie parametry powinien miec olej do skrzyni do mf 61** bo ja ostatnio zalalem go agrol-u ale ktos cos kiedys muwil ze to nie jest dobry olej wie ktos cos na ten temat jaki to olej jest najlepzy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sam mam takiego mf i pytałeś się o olej do skrzyni i zalecają aby nie zalewać olejem hydraulicznym ani agrolem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Bardzo pilnie potrzebuje książkę techniczną lub instrukcje obsługi do ciągnika Massey Ferguson 365. Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czym różnią Mf 235 i 255? interesuje mnie zwłaszcza różnica w budowie silnika i napędu. Czy to prawda że mają inne skrzynie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...