Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Zdejm podłogę i po prawej stronie na skrzyni są zatrzaski od wodzików, sprawdż w jakim stanie są sprężynki. U mnie były niektóre zardzewiałe i popękane. Po wymianie na nowe jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od czego można założyć spomaganie kierownicy w władimircu

Nowe to od MF135 tureckie zostanie ci tylko drążek poprzeczny bo we władku już jest. Cena za komplet ok. 2000pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
100 stopni!!! To albo chłodzenianie masz albo ostro dajesz po garach.Ciągnik

nie koń odpoczywać nie musi ,szkodliwe jest zatrzymanie silnika tak rozgrzanego,

najlepiej potrzymaj go ze 2-3 minuty na średnich obrotach beż obciążenia to

powinien się schłodzić i dopiero zgaś.A tak w ogóle to czyste są żebra cylindrów

i głowicy? Zdjęta jest tarcza na wentylatorze?

U mnie przyczyną była wytarta dźwignia zmiany biegów(była za krótka) i dociskała wodzika do końca i bieg się dobrze nie załączał. Ale to też może być wina sprężynek na wodzikach lub łożyska wyporowego sprzęgła.

A co do pomp wtryskowych to nowa ruska w ok. Lublina kosztuje 480 zł i 80 zł pompka paliwowa. Regeneracja 250 zł, ale jak taką kupiłem to po 2 dniach oddałem bo lipna była i już nową oryginalną wziąłem i jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki moja odpowiedź dotyczyła skrzyni biegów, a co do silnika to ważne jest napięcie paska i czystość silnika. Jak te warunki są spełnione to powinno być ok. A jak komuś mało to niech zapoda wentylator z LTZ. W lecie przy ciężkiej robocie 80 stopni nie przekroczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego silnie ściaga kierownica w prawo i dlaczego cieżko ją utrzymać. Zwrotnice były smarowane i nie ma luzów

 

stuki w zwolnicy jak je zlikwidować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego silnie ściaga kierownica w prawo i dlaczego cieżko ją utrzymać. Zwrotnice były smarowane i nie ma luzów

 

stuki w zwolnicy jak je zlikwidować

a nie założyłeś z przodu może jednej ciut wyższej opony? Ja tak miałem jak jedna była oryginalna a druga od żuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego silnie ściaga kierownica w prawo i dlaczego cieżko ją utrzymać. Zwrotnice były smarowane i nie ma luzów

 

stuki w zwolnicy jak je zlikwidować

 

Co do ściągania to masz ugiętą prawą zwrotnice lub całe ramie, sprawdź kąty wyprzedzenia zwrotnicy i pochylenia koła.

W zwolnicy żadko coś stuka jak już to wysypane koło zębate, ale w T25 najczęściej stuka jak sie popuści zwolnica na pochwie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i ciśnie jes jednakowe

 

jak odpale silnik pochodzi z 10s gasnie a potem cięzko jest go odpalić trzeba długo kręcić rozrusznikiem po jakims czasie pojawi się w rurze biały dym i po długim czasie odpala i w rurze pojawia się czarny dym.

A nastepnie przykażdym odpaleniu pali normalnie co to może być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i ciśnie jes jednakowe

 

jak odpale silnik pochodzi z 10s gasnie a potem cięzko jest go odpalić trzeba długo kręcić rozrusznikiem po jakims czasie pojawi się w rurze biały dym i po długim czasie odpala i w rurze pojawia się czarny dym.

A nastepnie przykażdym odpaleniu pali normalnie co to może być ?

To świadczy że silnik pobiera paliwo przez gurę zbiornika paliwa i jest nieszczelnośc na rurce łączącej ze zbiornikiem. Ażeby się w tym utwierdzić zatankuj do pełna i usterka powinna zniknąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego silnie ściaga kierownica w prawo i dlaczego cieżko ją utrzymać. Zwrotnice były smarowane i nie ma luzów

 

stuki w zwolnicy jak je zlikwidować

ja też tak miałem również ściągał w prawo. Okazało się że kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy był za mały więc wywaliłem kołek blokujący zwrotnicę i obróciłem ją(w osi) . lekko do przodu no i jak ręką odjął .Myślę ,że fabrycznie musiała być źle wspawana bo druga bardziej patrzy do przodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie; mamwładka z1982r. z jedną dzwignia do zmiany biegów .da się założyc taką z rewersem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak kolego da sie Załatw tylko sobie uchwyt z dwiema dzwigniami albo trzeba by troche sie pobawic by przerobic ta co masz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to wystarczy kupic te dwie dzwignie i założyć

Trzeba zmienić jeszcze gniazdo wybieraka na wąskie lub je podspawać i usunąć listwe pod wybierakiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

Czy ktoś podpinał do władka prase kostkującą. Rozważam zakup jakiejś niemieckiej prasy ale nie wiem czy taki zestaw sie sprawdzi?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sąsiedniej wsi dwóch gości ciąga władkami prasy, ale ja nie próbowałem podpinać do swojego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...