Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Niby przez te 50mth docierania jak bierze olej to niby normalka bo zanim się dopasują pierścionki to wiadomo.Czyli zmieniłeś pierścienie po tych 50mth i po 240mth?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niby przez te 50mth docierania jak bierze olej to niby normalka bo zanim się dopasują pierścionki to wiadomo.Czyli zmieniłeś pierścienie po tych 50mth i po 240mth?

Nie zmieniłem tylko po 240 mth. i tak samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

docierałeś to znaczy co robiłeś?? na pewno "bierze" czy może cieknie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
docierałeś to znaczy co robiłeś?? na pewno "bierze" czy może cieknie??
J

jeździłem na pusto trochę stukał na postoju ale mało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam . Panowie zdrobniłem kapitalny remont w 360 docierałem ja 50 mth. Brał olej i ponownie po 240 mth założyłem nowe pierścionki i wraz bierze olej co jest przyczyną Podpowiedzcie . Z góry wielkie dzięki
A ile tego oleju bierze ? A dobrze założyłeś te pierścionki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam . Panowie zdrobniłem kapitalny remont w 360 docierałem ja 50 mth. Brał olej i ponownie po 240 mth założyłem nowe pierścionki i wraz bierze olej co jest przyczyną Podpowiedzcie . Z góry wielkie dzięki
Nie mam zamiaru cię zniechęcać ...... albo sie chwalić , ale mój ciągnik przez 190 mth po remoncie nie wziął kropli oleju , a po 11 mth dostal kultywator żeby mu się nie nudziło ............ coś ktoś spierd ......... ale na odległość to sobie można ...... jakiej firmy były komplety ? Głowice też zrobione ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie będzie to wina głowicy ,może była zrobiona

ale ktoś zapomniał jej dotrzec i sprawdzic na szczelnośc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawdopodobnie będzie to wina głowicy ,może była zrobiona

ale ktoś zapomniał jej dotrzec i sprawdzic na szczelnośc

Prawdopodobnie a raczej na pewno możemy sobie tak do rana dyskutować ........ wystarczy że ktoś się pomylił i założył pierścienie odwrotnie a ktoś powtórzył ten błąd.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No myślę ,że jak ktoś się bierze za jakiś remont to pewne podstawowe rzeczy powinien wiedziec,a jak nie to szkoda naszego dyskutowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No myślę ,że jak ktoś się bierze za jakiś remont to pewne podstawowe rzeczy powinien wiedziec,a jak nie to szkoda naszego dyskutowania
Świat należy do odważnych ...........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niewiem co by ci doradzić ale moim zdaniem to daj go do dobrego zaufanego mechanika bo podkładki i uszczelnienia niesą tanie jeżeli sam sie bawisz a nieznasz sie na tym to może cie to jeszcze dużo kosztować a to szkoda czasu i przedewszystkim pieniędzyja to mam zawsze tak ze jak coś robie to rozkręcam i kombinuje na skali wszystkich wykonanych zabiegów wyszłem napewno na plusie ale przy silniku jak sie niedoinformowałem do dopiero na trzecich uszzelkach pod głowice skączyłem wiec dobrze radze do mechanika ale trakiego dobrego co niechce zarobić tak jak dobrze zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niewiem co by ci doradzić ale moim zdaniem to daj go do dobrego zaufanego mechanika bo podkładki i uszczelnienia niesą tanie jeżeli sam sie bawisz a nieznasz sie na tym to może cie to jeszcze dużo kosztować a to szkoda czasu i przedewszystkim pieniędzyja to mam zawsze tak ze jak coś robie to rozkręcam i kombinuje na skali wszystkich wykonanych zabiegów wyszłem napewno na plusie ale przy silniku jak sie niedoinformowałem do dopiero na trzecich uszzelkach pod głowice skączyłem wiec dobrze radze do mechanika ale trakiego dobrego co niechce zarobić tak jak dobrze zrobić

A propo remont robił mechanik z dużym stażem pracy . A trktor na 10mth. bierze od kreski do kreski więcej niz przed remontem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

potrzebuje informacji o prędkości jazdy w c360.

konkretnie ile wynosi prędkość jazdy na 2 i 3 biegu przy 1500 obr/min ???

ma ktoś dokładne dane?

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niewiem co by ci doradzić ale moim zdaniem to daj go do dobrego zaufanego mechanika bo podkładki i uszczelnienia niesą tanie jeżeli sam sie bawisz a nieznasz sie na tym to może cie to jeszcze dużo kosztować a to szkoda czasu i przedewszystkim pieniędzyja to mam zawsze tak ze jak coś robie to rozkręcam i kombinuje na skali wszystkich wykonanych zabiegów wyszłem napewno na plusie ale przy silniku jak sie niedoinformowałem do dopiero na trzecich uszzelkach pod głowice skączyłem wiec dobrze radze do mechanika ale trakiego dobrego co niechce zarobić tak jak dobrze zrobić

A propo remont robił mechanik z dużym stażem pracy . A trktor na 10mth. bierze od kreski do kreski więcej niz przed remontem .

Czyli jakby był totalnie zajechany ........ mechanik to ma staż ale w chlaniu .............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam.

potrzebuje informacji o prędkości jazdy w c360.

konkretnie ile wynosi prędkość jazdy na 2 i 3 biegu przy 1500 obr/min ???

ma ktoś dokładne dane?

pzdr

mam tylko takie prędkości

0e8998f48a68f32am.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niewiem co by ci doradzić ale moim zdaniem to daj go do dobrego zaufanego mechanika bo podkładki i uszczelnienia niesą tanie jeżeli sam sie bawisz a nieznasz sie na tym to może cie to jeszcze dużo kosztować a to szkoda czasu i przedewszystkim pieniędzyja to mam zawsze tak ze jak coś robie to rozkręcam i kombinuje na skali wszystkich wykonanych zabiegów wyszłem napewno na plusie ale przy silniku jak sie niedoinformowałem do dopiero na trzecich uszzelkach pod głowice skączyłem wiec dobrze radze do mechanika ale trakiego dobrego co niechce zarobić tak jak dobrze zrobić

A propo remont robił mechanik z dużym stażem pracy . A trktor na 10mth. bierze od kreski do kreski więcej niz przed remontem .

Czyli jakby był totalnie zajechany ........ mechanik to ma staż ale w chlaniu .............

też jest taka mozliwośc o zajechaniu bo po 50 nth. poszedł odrazu w belarkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łooooo chłopie w rolkę brać go od razu... Ja bym go dał w podorywkę z nie zadużym pługiem na niskim biegu a nie belarke targać! Po dotarciu lekkie prace jeszcze przez jakiś czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łooooo chłopie w rolkę brać go od razu... Ja bym go dał w podorywkę z nie zadużym pługiem na niskim biegu a nie belarke targać! Po dotarciu lekkie prace jeszcze przez jakiś czas.

Niebyło inne go wyjścia i tak zwlekałem długo leżał 13 ha słomy a trzydziestka niezdatna do belarki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łooooo chłopie w rolkę brać go od razu... Ja bym go dał w podorywkę z nie zadużym pługiem na niskim biegu a nie belarke targać! Po dotarciu lekkie prace jeszcze przez jakiś czas.

Niebyło inne go wyjścia i tak zwlekałem długo leżał 13 ha słomy a trzydziestka niezdatna do belarki

No i pewnie nieźle deptałeś po garach i przy okazji przegrzałeś silnik ..... teraz to sama wymiana pierścieni nic nie załatwia , obawiam się że trzeba będzie zafundować nowe komplety , a tak w ogóle to sprawny masz czujnik temperatury i patrzysz na to cudo czasami ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łooooo chłopie w rolkę brać go od razu... Ja bym go dał w podorywkę z nie zadużym pługiem na niskim biegu a nie belarke targać! Po dotarciu lekkie prace jeszcze przez jakiś czas.

Niebyło inne go wyjścia i tak zwlekałem długo leżał 13 ha słomy a trzydziestka niezdatna do belarki

No i pewnie nieźle deptałeś po garach i przy okazji przegrzałeś silnik ..... teraz to sama wymiana pierścieni nic nie załatwia , obawiam się że trzeba będzie zafundować nowe komplety , a tak w ogóle to sprawny masz czujnik temperatury i patrzysz na to cudo czasami ?

sprawny bo przed remontem miłem zapchana chłodnicę i goo zagotowałem i za tydzień wał urwałem .I przy okazji zrobiłem cały silnik . ale lepiej bym zrobił jak bym nierobił tylko wał nowy . A tak pozatym to 360 idzioe w odstawkę kupiłem mf 95 km i teraz 360 zostanie robota przy foliarce i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,znalazłem taka ofertę na allegro http://www.allegro.pl/item327272244_zestaw_naprawczy_silnika_c_360_zetor_oryginal.html

 

Słyszałem od ludzi co powymieniali zużyte komplety nie na jakieś polskie podróby ale właśnie na zestawy Zetor i... 360 rakieta na takich zestawach. A jak wasze doświadczenia? Chyba się skłonie w ich stronę i je kupie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie,znalazłem taka ofertę na allegro http://www.allegro.pl/item327272244_zestaw_naprawczy_silnika_c_360_zetor_oryginal.html

 

Słyszałem od ludzi co powymieniali zużyte komplety nie na jakieś polskie podróby ale właśnie na zestawy Zetor i... 360 rakieta na takich zestawach. A jak wasze doświadczenia? Chyba się skłonie w ich stronę i je kupie.

Kup Krotoszyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...