Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 14:50 Sob 30 Maj 2020


Ciągniki Zetor
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 179, 180, 181  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek10



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 57

PostWysłany: 08:48 Pon 10 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z 2005.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Przemek B



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 136
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 06:49 Pon 10 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a z ktorego roku ten zetor>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1629
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 10:42 Nie 9 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podnies dach ( 3 sruby z góry M8 ) i bedziesz wszystko widział, co jest a czego nie ma. na głosniki kabli napewno nie bedzie, a zasilanie to sobie pocigniesz jakby nie bylo od wentylatorów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 10:24 Nie 9 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

napewno będzie puściutko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
misiek10



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 57

PostWysłany: 10:22 Nie 9 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam! Czy ktos z Was, szanownych uzytkownikoww tego portalu i ciagnikow ZETOR instalowal juz w nowym zetorze 7340 Turbo radio? Chodzi mi czy ma on juz wbudowane kable i kosc do podlaczenia radia, czy musze sam zarobic koncowki, kable itp?
Pewnie znajda sie tacy, co mi napisza, zebym sam zobaczyl. Niestety nie moge tego zrobic, bo w miejscu, gdzie bedzie radio i glosniki jest taka gabko-siateczko-wysciolka i nie chce jej rozrywac, jesli ma sie okazac, ze nie ma kosci i kabli do glosnikow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
timi99



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 67
Skąd: PIOTRKOW

PostWysłany: 15:38 Sob 8 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlasnie nie wiem a moglbys opisac obydwa przypadki ??
Jak tak to wielkie thanks!!

/edit - Sob Lip 8 19:26:29
wydaje mi sie ze to na galkach a jak to zlikwidowac??
a na korku jak jest luz to o co chodzi z tym korkiem?'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
nowy



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 428

PostWysłany: 06:11 Pią 7 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale konkretnie w którym miejscu;;;na wałku ramienia czy na nakrętce????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
timi99



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 67
Skąd: PIOTRKOW

PostWysłany: 21:54 Czw 6 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Siemano !!!Mam zetora 5211 z 1991 i mam pytanie czy ktos likwidowal luzy w kierownicy? Jak tak to napiszcie jak mniej wiecej to przebiega.zetor 5211 to swietny ciagnik ktory moze konkurowac nawet z ursusem 360 i jest o niebo lepszy.z 2 skibami oralem na glinie gleboko i dawal sobie rade a rzadko widuje ursusa 360 zeby ciagnal 3 skiby bo przeciez tak powinno byc.
Czy ktos orientuje sie ile zetor z 1991 roku moze kosztowac?
Napiszcie co wiecie. Wink

/edit nie stosujcie ludzie dużysz liter do całej wypowiedzi. Traktowane jest to jako krzyk. MOD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
martinescu



Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 221
Skąd: małopolska

PostWysłany: 16:16 Czw 6 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A nic, zakupiłem onegdaj takie cudo i chciałem się doświadczeniami powymieniać
bo go częssto lekuje. stąd mój post (w końcu też Zetor).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Przemek B



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 136
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 15:56 Czw 6 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moj sasiad ma a co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
oli007



Dołączył: 17 Kwi 2005
Posty: 449

PostWysłany: 22:07 Sro 5 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój wujek ma:) Jest na kołach od skota( takich szerokich) i przez swój moment obrotowy i przełożenie nie ma lepszego ciągnika do odśnieżania:) idzie jak przeciąg 360 nie ma do niego szans bo odrazu zrywa z pod kół a on ciągnie jak głupi:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
martinescu



Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 221
Skąd: małopolska

PostWysłany: 18:42 Wto 4 Lip 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ma ktoś jeszcze z szanownego towarzystwa "Majorka" (3011)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariusz103



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 4

PostWysłany: 17:47 Czw 29 Cze 2006    Temat postu: Re: Hamulec prawego koła Odpowiedz z cytatem

Miałem ten sam problem w zetorze 7211 i prawdopodobnie musisz zawór od powietrza obczyścić albo tarcze hamulcowe są zużyte i zwierają do bębna i nie powracają
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
leon



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 31
Skąd: Kielecczyzna

PostWysłany: 21:37 Sro 28 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szukam wiadomosci o zetorze 7745 Turbo co o nim myslicie jesli przeiwnely sie Wam jakies katalogi i instrukcje to leonek211@wp.pl Dzieki z gorki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Przemek B



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 136
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 15:22 Sro 28 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokladnie
ja jak dorabialem to za 3 dni musialem od nowa robic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
nowy



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 428

PostWysłany: 13:44 Sob 24 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dorabiane tulejki długo Ci nie pochodzą,a wiem to z własnego doświadczenia.Oprócz ruchu obrotowego sworzeń pracuje góra -dół także musi być teflon pomiędzy tulejką a sworzniem .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
center



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1707

PostWysłany: 11:55 Sob 24 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no napewno ale zastanawiam się czy jak by był ten czop zjechany to go lekko nie przetoczyć i tulejki takie dorobić co myślisz o tym? pozatym 200zł od amortyzatora to dużo ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
nowy



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 428

PostWysłany: 06:23 Wto 20 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie ,lepiej nowe bo naprawa(rozwiercanie,napawanie) nie na długo pomoże .Oryginalne tulejki mają teflon w środku i to zapewnia im długą żywotność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 22:08 Pon 19 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nikt pompy nie podkręcał w 6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
center



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1707

PostWysłany: 19:54 Nie 18 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm a jak porysował to co nowe trzeba ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
nowy



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 428

PostWysłany: 18:28 Nie 18 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na początku piasta z wąsem,następnie tuleja górna z osłona,później dwie nakrętki z wnętrz półosi.Jak poszły same tulejki to sie nie wykosztujesz,ale jak sworzeńporysował półoś i wewnętrzną tuleję to już gorzej![/url]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
center



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1707

PostWysłany: 18:57 Sob 17 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam mam kolejny mały problem w swoim 7211 mianowicie prawy amortyzatorek coś na dole w tej koluimnie ma luz wiecie jak to sięnaprawia czy to skomplikowany i jaki tego może być koszt w częściach ktos to robił ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 10:35 Pią 16 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o to właśnie chodzi moja pod obciążeniem nie dymi.przez to chcę podkręcić tylko ile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tdk



Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 331
Skąd: from the 1000 lakes

PostWysłany: 09:26 Pią 16 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Będzie Ci więcej dymił pod obciążeniem. Nie powiem dokładnie ile koni więcej będzie ale troche mniej muli taką szóstkę. Ja mam w 1224 lekko podkeconą Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 08:22 Pią 16 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

turbiny nie chcę instalować.inna chłodnica, filtr,wtryski itd.narazie chciałem go podkręcić.robiłem to w mtz i nie ten sam traktor po podkręceniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 179, 180, 181  Następny
Strona 132 z 181

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach