Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 13:44 Czw 17 Paź 2019


Ciągniki Zetor
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 178, 179, 180  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leon



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 31
Skąd: Kielecczyzna

PostWysłany: 21:37 Sro 28 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szukam wiadomosci o zetorze 7745 Turbo co o nim myslicie jesli przeiwnely sie Wam jakies katalogi i instrukcje to leonek211@wp.pl Dzieki z gorki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Przemek B



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 136
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 15:22 Sro 28 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokladnie
ja jak dorabialem to za 3 dni musialem od nowa robic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
nowy



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 430

PostWysłany: 13:44 Sob 24 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dorabiane tulejki długo Ci nie pochodzą,a wiem to z własnego doświadczenia.Oprócz ruchu obrotowego sworzeń pracuje góra -dół także musi być teflon pomiędzy tulejką a sworzniem .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
center



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1707

PostWysłany: 11:55 Sob 24 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no napewno ale zastanawiam się czy jak by był ten czop zjechany to go lekko nie przetoczyć i tulejki takie dorobić co myślisz o tym? pozatym 200zł od amortyzatora to dużo ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
nowy



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 430

PostWysłany: 06:23 Wto 20 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie ,lepiej nowe bo naprawa(rozwiercanie,napawanie) nie na długo pomoże .Oryginalne tulejki mają teflon w środku i to zapewnia im długą żywotność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2706
Skąd: wlkp

PostWysłany: 22:08 Pon 19 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nikt pompy nie podkręcał w 6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
center



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1707

PostWysłany: 19:54 Nie 18 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm a jak porysował to co nowe trzeba ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
nowy



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 430

PostWysłany: 18:28 Nie 18 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na początku piasta z wąsem,następnie tuleja górna z osłona,później dwie nakrętki z wnętrz półosi.Jak poszły same tulejki to sie nie wykosztujesz,ale jak sworzeńporysował półoś i wewnętrzną tuleję to już gorzej![/url]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
center



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1707

PostWysłany: 18:57 Sob 17 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam mam kolejny mały problem w swoim 7211 mianowicie prawy amortyzatorek coś na dole w tej koluimnie ma luz wiecie jak to sięnaprawia czy to skomplikowany i jaki tego może być koszt w częściach ktos to robił ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2706
Skąd: wlkp

PostWysłany: 10:35 Pią 16 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o to właśnie chodzi moja pod obciążeniem nie dymi.przez to chcę podkręcić tylko ile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tdk



Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 331
Skąd: from the 1000 lakes

PostWysłany: 09:26 Pią 16 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Będzie Ci więcej dymił pod obciążeniem. Nie powiem dokładnie ile koni więcej będzie ale troche mniej muli taką szóstkę. Ja mam w 1224 lekko podkeconą Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2706
Skąd: wlkp

PostWysłany: 08:22 Pią 16 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

turbiny nie chcę instalować.inna chłodnica, filtr,wtryski itd.narazie chciałem go podkręcić.robiłem to w mtz i nie ten sam traktor po podkręceniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tdk



Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 331
Skąd: from the 1000 lakes

PostWysłany: 19:50 Czw 15 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lepiej zainstaluj turbo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2706
Skąd: wlkp

PostWysłany: 18:33 Czw 15 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podkręcał ktoś dawkę paliwa w 12045. jeżeli tak to o pół obrotu czy cały.o ile wzrosło zużycie i jak z konikami[/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nowy



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 430

PostWysłany: 08:31 Czw 15 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też mam z lat 80-tych i przeszedł tylko jeden remont kapitalny silnika--szlif wału korbowego ,nowa pompa olejowa silnika,komplety naprawcze,głowice po naprawie,pompa paliwowa.Robie już 11 lat bez zadnych niespodzianek Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wituś



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 122
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: 22:10 Sro 14 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój sąsiad ma 5211 z lat 80 i dwa razy już silnik wymieniał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Sebastian



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 330
Skąd: Kosiska

PostWysłany: 21:02 Sro 14 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

koles ze wsi ma 5211 z 85r i ma 6310,8 mth i narazie musi zrobic tylko pompe Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
center



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1707

PostWysłany: 20:53 Sro 14 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeśli tyle ma od nowości tyo sporo za mało motogodzinek jak na remont!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
DOMINATOR



Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 631
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 14:31 Sro 14 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy posiadasz tego 5211 od nowości? Może po prostu on ma dużo więcej mth.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
filip658387



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 4
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: 09:03 Sro 14 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czesc panowie prosiłbym o porade .Wmoim 5211 zaczelo leciec z rórki odpowietrzajacej silnik na wolnych obrotach jest spoko lecz przy ciężkich pracach wali jak trzeba.Ma 3100mtg czyzby kłaniał sie remont silnika?Jesli tak to wystarczy wymienic same pierscienie czy lepiej całe komplety naprawcze.Problem jest z zakładaniem tulei w bloku czy tez łatwo wchodzą?A może znacie w podlaskim jakiegos dobrego mechanika od zetorków.Jakie problemy mogą wystąpic podczas remontu??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
daniel z



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 21
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 21:42 Nie 11 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nowy to jakiego masz zetora ? ja mam 7711 i mam dwie prędkości wałka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
racha



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 106

PostWysłany: 20:12 Nie 11 Cze 2006    Temat postu: xxx Odpowiedz z cytatem

Jaki ładowacz polecacie do zetora 10145
Zastanawiam się nad Herculesem t 229 czy to dobra maszyna??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nowy



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 430

PostWysłany: 16:24 Nie 11 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A Twoje DZIADOSTWO jak się nazywa Evil or Very Mad Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mietekrolnik



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 2

PostWysłany: 15:53 Nie 11 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zetory - cholerne dziadostwo!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nowy



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 430

PostWysłany: 13:42 Nie 11 Cze 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedna motogodzina to praca silnika z prędkością 1590obr/min w czasie jednej godziny zegarowej.Prędkość ta jest brana w miejscu największego momentu obrotowego silnika.Jeśli chodzi o oznaczenie PTO1000,to byc może podawana jest dla ciągników z możliwością przełączenia prędkości wom-u na 1000obr.Mój nie ma takiej możliwości ,a obrotomierz jest identyczny dla wszystkich modeli,, Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 178, 179, 180  Następny
Strona 132 z 180

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach