Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 09:47 Pon 9 Gru 2019


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 23:35 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miccao napisał:
Marcin2, MarcinC-360, bogdan28 już kiedyś o tym pisałem:
"Ciągnik C-355, produkowany również w wersji C-355M, wersja rozwojowa C-4011 i poprzednik Ursusa C-360 (różniącego się od protoplasty głównie kosmetyką i zwiększoną mocą z 45 KM do 52 KM dzięki zmianie rozrządu).
Istotne zmiany w C-360 w stosunku do modelu poprzedniego C-355:
wprowadzono siedzisko kierowcy typu „Grammer",
ustawiono szybką wymianę zaczepu wahliwogo na zaczep do przyczep jednoosiowych,
poprawiono układ hamulcowy,
zunifikowano obciążniki przednie i tylne z C-330,
wprowadzono silnik o mocy 30,2 kW."

Co masz na myśli mówiąc zmiana rozrządu-tzn że wałek ma w innym miejscu krzywki i są inne kątu otwarcia zaworów?Twierdzisz że zwolnice w c-355 są identyczne jak w c-360?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
piotrz



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: Jerzyce kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 20:48 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po wymianie trybów przekładni głównej i dobrej regulacji nie powinna ona teoretycznie wcale wyć? Bo po moim ustawianiu nadal wyje (chociaż o ponad połowę mniej) i to na pewno przekładnia główna a nie zwolnice. Jak ustawiałem to mi się wydawało że tryb atakujący za mocno wystaje do tyłu ciągnika (tak ze 3mm za mocno był wysunięty) i wyjąłem jedną z podkładek dystansowych spod wałka ataku. Teraz się martwie że niepotrzebnie, bo orginalny tryb też był tak wysunięty. Myślę czy nie rozebrać jeszcze raz i podłożyć tą podkładkę. Dodam że były tam dwie grubsze (chyba po 0,5mm) i ta jedna co ją wyjąłem cieńsza (chyba 0,2mm). Doradźcie co robić, bo narazie to zrobiłem z 15 kilometrów dopiero na tym ustawieniu. A luz międzyzebny według kartki (aby nie przecinał).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 17:39 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marcin2, MarcinC-360, bogdan28 już kiedyś o tym pisałem:
"Ciągnik C-355, produkowany również w wersji C-355M, wersja rozwojowa C-4011 i poprzednik Ursusa C-360 (różniącego się od protoplasty głównie kosmetyką i zwiększoną mocą z 45 KM do 52 KM dzięki zmianie rozrządu).
Istotne zmiany w C-360 w stosunku do modelu poprzedniego C-355:
wprowadzono siedzisko kierowcy typu „Grammer",
ustawiono szybką wymianę zaczepu wahliwogo na zaczep do przyczep jednoosiowych,
poprawiono układ hamulcowy,
zunifikowano obciążniki przednie i tylne z C-330,
wprowadzono silnik o mocy 30,2 kW."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Kamil2828



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: woj. Podkarpackie

PostWysłany: 17:30 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

acha zpomniałem sam to napewno nie wymienisz bo musisz miec do tego odpowiedni sprzet Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kamil2828



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: woj. Podkarpackie

PostWysłany: 17:28 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co ja wiem zuzyte koncuwki wtryskiwaczy objawija sie bodczas ostrego dodania gazu strugą biłego dymu z komina a jesli chcesz sprawdzis koncuwki w prosty sposób to na zapolonym cigniku poluzuj pojedynczo rurke doprawdzające paliwo do wtryskiwacza jesli ciągnik zaraguje tzn lekko go zmuli to jako tako jeszcze działa a jesli nie zaraguje to koncuwka do wymiany tak po kolei sprawdzasz wszystkie koncuwki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gelw



Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 91
Skąd: Małopolska

PostWysłany: 17:10 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A myślisz że nie czyściłem.... ba nawet olej zmieniłem,dlatego myśle że to może przez to.Niech ktoś napisze czym sie objawia zużycie końcówek wtryskiwaczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
buchaj



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 827
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 16:04 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zadniem to nie filtr, bo kopci na sino a z tego co Gelw napisał, to ciągnik ma moc. Ale wyczyszczenie filtra na pewno nie wyjdzie mu na złe Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
tatamarty.323a



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 1625
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 15:25 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gelw napisał:
Mam pytanie odnośnie końcówek wtryskiwaczy.problem jest w tym że ze 4 lata temu robiłem kapitalke i jak przyszedł od mechanika to lekko kopcił na jasny kolor a właśnie wtryskiwacze nie były zmieniane.Pompa paliwowa jest nowa więc to nie jej wina,silnik nie bieże oleju i mam mocy od groma tylko denerwuje mnie że kopci.Jak myślicie czy to może być to? Czym objawia się zużycie końcówek wtryskiwaczy i czy dam rade to sam wymienić?

Jeśli kopci nie ma mocy, to wyczyść filtr powietrza, a jeśli to nie pomoże, to dopiero wtedy możesz próbować z wtryskami, bo to o wiele droższa przyjemnośc, jak wymycie filtra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
bogdan28



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Lębork

PostWysłany: 15:22 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla łatwego zobrazowania różnicy prędkości
przy 2000 obr/min 4011 jedzie 10 km/h, 360 tylko 9 km/h (dokładnie 9,01) Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bogdan28



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Lębork

PostWysłany: 15:18 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego Macin2. Na jakiej podstawie twierdzisz, że 355 ma na małym kole w zwolnicy 1 ząb więcej? Czy dysponujesz instrukcją do tego ciągnika mówiącą o przełożeniu zwolnicy?
Wiem na pewno, że 4011 ma na małym kole 12 zębów, na dużym zaś 55 (przełożenie 4,5833 wg instrukcji), 360 ma odpowiednio 11 i 56 (5,0909). Jeżeli masz dane do 355, to je podaj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gelw



Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 91
Skąd: Małopolska

PostWysłany: 14:59 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie odnośnie końcówek wtryskiwaczy.problem jest w tym że ze 4 lata temu robiłem kapitalke i jak przyszedł od mechanika to lekko kopcił na jasny kolor a właśnie wtryskiwacze nie były zmieniane.Pompa paliwowa jest nowa więc to nie jej wina,silnik nie bieże oleju i mam mocy od groma tylko denerwuje mnie że kopci.Jak myślicie czy to może być to? Czym objawia się zużycie końcówek wtryskiwaczy i czy dam rade to sam wymienić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 13:43 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="Macin2"]
MarcinC-360 napisał:
Z tym rozrządem to tak napisałem,bo pomyślałem,że skoro 4011 ma 45KM i nie różni sie niczym od 360 oprócz mocy to tak samo jest z 4011.Bardzo dużo osób mówi,że w 4011 i 355 da się zwiększyć moc poprzez zmianę rozrządu na ten od 360.Więc prosty wniosek- 4011 i 355 różni się od 360 mocą co jest spowodowane innym rozrządem (a może innym ustawieniem Confused ) Co do zwolnic to też się niezgodze,bo wujek ma 4011 i jak robiliśmy próbę to 4011 był szybszy na każdym biegu od mojego 355.Znów prosty wniosek- 355 różni się od 360 tylko mocą a nie zwolnicami.[/quot

Ursus c-355 to starsza wersja ursusa c-360,ciągniki te różnią sie następującymi elementami:w c-355 przednie koła są 18-ki a w c-360 16-ki,w nowszych modelach c-360 w odróżnieniu do c-355 zakładano płaską oś,silnik w obu ciągnikach jest taki sam(c-4011 też ma taki sam silnik z wyjątkiem filtru oleju który składa się z dwu kielichów któty nie jest wymienialny tylko myty),nie czepiając się już szczegółów tego typu że c-355 ma jeszcze inne lampy na błotnikach to c-360 ma inny rozdzielacz w podnośniku,natomiast wracając do zwolnic to c-355 ma o jeden ząbek więcej na małym kole zębatym w wyniku czego ma większe przełożenie i jest bezkompromisowo szybszy od c-360.Prosty wniosek C-360 dlatego wydaje się mocniejszy bo jest ciut wolniejszy,osobiście mam c-355 jak sie przesiadłem na kolegi c-360 gdy wrzuciłem mu 5 to miałem takie wrażenie jakbym swoim jechał tak 4,5.silnik pracował na max obrotów a ciągnik tylko tylko jechał

c-355 miały jeszcze odśrodkowy filtr oleju taki jak w mtz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 13:41 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="MarcinC-360"]Z tym rozrządem to tak napisałem,bo pomyślałem,że skoro 4011 ma 45KM i nie różni sie niczym od 360 oprócz mocy to tak samo jest z 4011.Bardzo dużo osób mówi,że w 4011 i 355 da się zwiększyć moc poprzez zmianę rozrządu na ten od 360.Więc prosty wniosek- 4011 i 355 różni się od 360 mocą co jest spowodowane innym rozrządem (a może innym ustawieniem Confused ) Co do zwolnic to też się niezgodze,bo wujek ma 4011 i jak robiliśmy próbę to 4011 był szybszy na każdym biegu od mojego 355.Znów prosty wniosek- 355 różni się od 360 tylko mocą a nie zwolnicami.[/quot

Ursus c-355 to starsza wersja ursusa c-360,ciągniki te różnią sie następującymi elementami:w c-355 przednie koła są 18-ki a w c-360 16-ki,w nowszych modelach c-360 w odróżnieniu do c-355 zakładano płaską oś,silnik w obu ciągnikach jest taki sam(c-4011 też ma taki sam silnik z wyjątkiem filtru oleju który składa się z dwu kielichów któty nie jest wymienialny tylko myty),nie czepiając się już szczegółów tego typu że c-355 ma jeszcze inne lampy na błotnikach to c-360 ma inny rozdzielacz w podnośniku,natomiast wracając do zwolnic to c-355 ma o jeden ząbek więcej na małym kole zębatym w wyniku czego ma większe przełożenie i jest bezkompromisowo szybszy od c-360.Prosty wniosek C-360 dlatego wydaje się mocniejszy bo jest ciut wolniejszy,osobiście mam c-355 jak sie przesiadłem na kolegi c-360 gdy wrzuciłem mu 5 to miałem takie wrażenie jakbym swoim jechał tak 4,5.silnik pracował na max obrotów a ciągnik tylko tylko jechał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
bogdan28



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Lębork

PostWysłany: 13:23 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tą mocą 4011 i 360 to nie do końca prawda. W instrukcji 4011 podają moc 42KM na haku. Nie wiem jaka jest definicja mocy na haku, ale domyślam się że chodzi o moc silnika pomniejszoną o sprawność przekładni (skrzynia, zwolnice, tylni most) i dlatego jest mniejsza od mocy nominalnej silnika (bo taką podaje się dla 360). Tak więc różnic w wałku rozrządu też nie ma. 4011 ma szybsze w stosunku do 355 i 360 zwolnice. 355 były produkowane z okrągłą osią przednią a silnik miał odśrodkowy filtr oleju (jak w 385).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1604
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 10:49 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tym rozrządem to tak napisałem,bo pomyślałem,że skoro 4011 ma 45KM i nie różni sie niczym od 360 oprócz mocy to tak samo jest z 4011.Bardzo dużo osób mówi,że w 4011 i 355 da się zwiększyć moc poprzez zmianę rozrządu na ten od 360.Więc prosty wniosek- 4011 i 355 różni się od 360 mocą co jest spowodowane innym rozrządem (a może innym ustawieniem Confused ) Co do zwolnic to też się niezgodze,bo wujek ma 4011 i jak robiliśmy próbę to 4011 był szybszy na każdym biegu od mojego 355.Znów prosty wniosek- 355 różni się od 360 tylko mocą a nie zwolnicami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 10:38 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarcinC-360 napisał:
Jak wszystko w silniku jest od 355 to jest to 355 bo blok to ci konikow nie doda...ale jak rozrzad jest od 360 to będzie mial 52KM.

A czym sie różni rozrząd c-355 od c-360?moim zdaniem jest taki sam,'mniejsza moc'c-355 spowodowana jest tym że ciągnik ten jest szybszy od c-360 chodzi mi tu o pzrełożenia na zwolnicach(c-355 ma takie zwolnice jak c-4011)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1604
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 10:33 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lukano napisał:
Jesli ktos jest zinteresowny instrukcją napraw do C360 i 3P to jutro ewentualnie w poniedziałek będe ja miał zeskanowaną i udostępnie ja z darmo


Jeżeli waszmość okaże chęć to ja byłbym chętny Very Happy .Szukałem w okolicznych sklepach z częściami i w żadnym nie było instrukcji napraw do C-360.Byłbym bardzo wdzięczny za przesłanie skanu,bo ostatnio mój traktor nie jest bezawaryjny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alberto



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 310
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 10:05 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej lukano jak możesz byłoby extra jakbyś udostępnił ja na necie żeby ściągnąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
dcnt



Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 284
Skąd: okolice Tarnowa

PostWysłany: 09:07 Nie 6 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o byloby milo, raz skanowalem ksiazke (nie mozna jej bylo kupic, a skads trzeba bylo miec jej zawartosc) mozolna robota Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 96

PostWysłany: 21:09 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli ktos jest zinteresowny instrukcją napraw do C360 i 3P to jutro ewentualnie w poniedziałek będe ja miał zeskanowaną i udostępnie ja z darmo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
W3reWolf



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 145
Skąd: Pomorze

PostWysłany: 21:06 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Izydor: Tuleja dystansowa na przedniej ośce, to Twój problem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Izydor



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 359
Skąd: wielkopolska, Wysoka

PostWysłany: 20:53 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Przy C-360 kręcąc lekko nkierownica na postoju przednia oś chodzi do tyłu i przodu i słychac sukanie. Chce sie za to zabrac i może mi ktoś powiedzieć co tam może być za przyczyna.

Pozdro. Wink Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1604
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 19:33 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak miałeś silnik od 355 a blok został zmieniony a reszta częsci silnika 355 została do niego przełożona to dalej jest to 355.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kamil2828



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: woj. Podkarpackie

PostWysłany: 19:25 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli wizualnie sam nie odróznie 60 od 55 zapytm sie mojego mechanika bo dzis nie było czasu zobaczymy jaki z niego fachowiec z tego co wiem to w mojej okolicy najlepszy : Very Happy
a z tym rozrządem to niemam pojęcia ale skoro w papierach miłem ze c360 to silnik chyba tez wszystke czesci były przekładane z jednego bloku do drugiego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kamil2828



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: woj. Podkarpackie

PostWysłany: 19:24 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli wizualnie sam nie odróznie 60 od 55 zapytm sie mojego mechanika bo dzis nie było czasu zobaczymy jaki z niego fachowiec z tego co wiem to w mojej okolicy najlepszy : Very Happy
a z tym rozrządem to niemam pojęcia ale skoro w papierach miłem ze c360 to silnik chyba tez wszystke czesci były przekładane z jednego bloku do drugiego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 121 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach