Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 02:51 Czw 20 Cze 2019


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 185, 186, 187  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 97

PostWysłany: 21:09 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli ktos jest zinteresowny instrukcją napraw do C360 i 3P to jutro ewentualnie w poniedziałek będe ja miał zeskanowaną i udostępnie ja z darmo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
W3reWolf



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 145
Skąd: Pomorze

PostWysłany: 21:06 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Izydor: Tuleja dystansowa na przedniej ośce, to Twój problem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Izydor



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 367
Skąd: wielkopolska, Wysoka

PostWysłany: 20:53 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Przy C-360 kręcąc lekko nkierownica na postoju przednia oś chodzi do tyłu i przodu i słychac sukanie. Chce sie za to zabrac i może mi ktoś powiedzieć co tam może być za przyczyna.

Pozdro. Wink Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1621
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 19:33 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak miałeś silnik od 355 a blok został zmieniony a reszta częsci silnika 355 została do niego przełożona to dalej jest to 355.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kamil2828



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: woj. Podkarpackie

PostWysłany: 19:25 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli wizualnie sam nie odróznie 60 od 55 zapytm sie mojego mechanika bo dzis nie było czasu zobaczymy jaki z niego fachowiec z tego co wiem to w mojej okolicy najlepszy : Very Happy
a z tym rozrządem to niemam pojęcia ale skoro w papierach miłem ze c360 to silnik chyba tez wszystke czesci były przekładane z jednego bloku do drugiego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kamil2828



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: woj. Podkarpackie

PostWysłany: 19:24 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli wizualnie sam nie odróznie 60 od 55 zapytm sie mojego mechanika bo dzis nie było czasu zobaczymy jaki z niego fachowiec z tego co wiem to w mojej okolicy najlepszy : Very Happy
a z tym rozrządem to niemam pojęcia ale skoro w papierach miłem ze c360 to silnik chyba tez wszystke czesci były przekładane z jednego bloku do drugiego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1621
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 19:12 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sory,że nie w jednym poście,ale jakoś zapomniałem dopisać.Moja 60(kupiona w PGR) to właściwie jest 355,bo jak sprawdzałem w papierach to niby silnik zmienili na S-4003 (C-360) ale tak nie jest,bo zmienili tylko tabliczkę znamionową na silniku(widać jak cholera) ale zapomnieli zmienić tabliczkę koło bezpieczników i pisze,że jest to C-355.Mendy PGR-owskie zmieniły jeszcze licznik więc u mnie nastukałem 1600mth a w papierach pisze,że ten ciągnik zrobił w PGR 4700mth.Wychodzi z tego przebieg 6300mth a następstwem tego przebiegu (i dbałości w PGR) jest spalanie oleju,stukanie wału i pompa do regeneracjii...Tak więc moja 60 a właściwie 355 kwalifikuje się już do remontu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1621
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 19:02 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak wszystko w silniku jest od 355 to jest to 355 bo blok to ci konikow nie doda...ale jak rozrzad jest od 360 to będzie mial 52KM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kamil2828



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: woj. Podkarpackie

PostWysłany: 18:57 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarcinC-360 napisał:
Wizualnie to niczym.Na tabliczce na silniku jaki jest typ silnika??C-360 ma silnik typu S-4003.Jak masz silnik takiego typu to jest to silnik C-360,ajak masz silnik typu S-4002 to jest to silnik C-355.

No teraz to nie pamiętam ale miałem zmieniany blok a na starym to nie wiem co pisało nie pamiętam a natym sprawdze a jesli będe miał blok od c355 do jest to 55 a nie 60 i ma 52KM???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1621
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 18:42 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wizualnie to niczym.Na tabliczce na silniku jaki jest typ silnika??C-360 ma silnik typu S-4003.Jak masz silnik takiego typu to jest to silnik C-360,ajak masz silnik typu S-4002 to jest to silnik C-355.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kamil2828



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: woj. Podkarpackie

PostWysłany: 17:13 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj zawiozłem moją 60 do mechanika i okazało sie to nie jest c360 tylko c355 na forum widzialem ze to rózni sie mocą silnka ze 60 ma 52KM a 55 45KM
ale u mnie na tej tabliczce pisze ze jest c360 czym wizualnie rózni silnk 60 od 55 Question Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 14:05 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lukano napisał:
No bo na tych tulejach poskładałem tydzien temu moją 60 i narazie stoi pod domem i sobie puka i troche mnie zaniepokoiła twoja wypowiedz Sad


Nie mam podstaw twierdzić ze zestaw który założyłeś jest zły,ja tylko opisałem ci swój przypadek z 'angielskim'zestawem,dobrze go podlej i napewno bedzie ci chodził Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
bogdan28



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Lębork

PostWysłany: 14:02 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lukano napisał:
No bo na tych tulejach poskładałem tydzien temu moją 60 i narazie stoi pod domem i sobie puka i troche mnie zaniepokoiła twoja wypowiedz Sad


Docieranie ciągnika na postoju to wręcz głupota. Pierścienie z cylindrami zamiast się docierać tylko się dopasują i to w temperaturze ponożej normalnej temperatury pracy. Po takim dotarciu ciągnik albo będzie słabo ciągnął (będzie dochodziło do zacierania się pierścieni) albo pod wpływem dużego obciążenia dotrze się (przytrze) ponownie ale wtedy luzy między pierścieniami a cylindrami będą za duże i straci na mocy. Poza tym przy docierani powinny mieć miejsce zmienne obroty silnika, oczywiście nie można go zbytnio obciążać i przegrzewać.
Kiedyś mój znajomy docierał MZETZ 251 nie dając za dużo gazu i nie przekraczjąc 80km/h. Jakie było jego zdziwieni gdy po okresie docierania jego motor nie jechał szybciej niż 100 km/h (normalnie to można było i 130)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 97

PostWysłany: 11:57 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No bo na tych tulejach poskładałem tydzien temu moją 60 i narazie stoi pod domem i sobie puka i troche mnie zaniepokoiła twoja wypowiedz Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 11:54 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lukano napisał:
Macin2 napisał:

już się kiedyś przejechałem na angielskim i wiecej go nie chce,założyłem krotoszyn silnik przepracował ok 1700mtg i jak narazie wszystko jest ok

Mógł bys cos wiecej napisac na temat tych zestawu THM???
Jest az tak zły Sad[/quote]
No nie wiem czy jest aż taki zły,opisuje tylko jak było w moim przypadku po założeniu tego zestawu po jednym sezonie silnik zaczoł intensywnie brać olej(nie przegrzałem go).założyłem krotoszyn i jak narazie jest ok,może to pojedyńczy przypadek ale u mnie tak było,może pozostali forumowicze powiedzą ci coś wiecej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 97

PostWysłany: 11:38 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Macin2 napisał:

już się kiedyś przejechałem na angielskim i wiecej go nie chce,założyłem krotoszyn silnik przepracował ok 1700mtg i jak narazie wszystko jest ok
[/quote]
Mógł bys cos wiecej napisac na temat tych zestawu THM???
Jest az tak zły Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 97

PostWysłany: 11:36 Sob 5 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Macin2 napisał:

już się kiedyś przejechałem na angielskim i wiecej go nie chce,założyłem krotoszyn silnik przepracował ok 1700mtg i jak narazie wszystko jest ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kamil2828



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: woj. Podkarpackie

PostWysłany: 21:33 Pią 4 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Maniek183 napisał:
Daje i to sporo Mniej pali mniej kopci ciszej chodzi i wogóle polecam to naprawde działa
Ale lepiej jeszcze dowalić mu ceramizer do oleju silnikowego razem gwarantuje wzrost mocy o 10%!!!! i zmniejszenie zużycia paliwa o 15%!!!!!!!!
I lepsze osiągi na każdym biegu!!!!

Na ulotce wszystko jest podane w km ile przejechac i jaką prędkoscią czy to mozna zastosowc na silnik po generalnym remoncie ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 21:28 Pią 4 Maj 2007    Temat postu: Re: Docieranie Odpowiedz z cytatem

Kamil2828 napisał:
Dobra tuleje krotoszynskie to te z THM to jaks lipa bo to jest 10 zł na jednej szt. a wał z ostrudy bo innego nie ma a co do tej in strukcji docierania to pewineg mechanika twierdzi ze ciągnik powinien jak on to powiedził przepracowc na postoju 50mtg co wy na to dodam ze gosc jest cenionym i dobrym mechanikem i nie słyszałem złego słowa o nim Question

Ja kiedyś też swojemu c-360 dawałem na dotarcie ok 40-50mtg z tym że nie tak do końca na postoju zaraz po rozruchu silnik pracował na postoju ok 15 mtg potem jeżdził bez obciążenia do ok 30mtg,z chwilą gdy z tłumika przestało pluć olejem(żnak że pierscienie ułożyły się w tulejach) ciągnik dostawał lekkie prace np brony,transport lekkich towarów,potem stopniowo zwiększałem mu obciążenie do tych 50mtg(nie mówię że idealnie po 50mtg poszedł w ciężką pracę-mogło być wcześniej lub póżniej-to zależało od sezonu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
lufa13



Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 169
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 20:44 Pią 4 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kupię obudowe skrzyni biegów C-360
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Kamil2828



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: woj. Podkarpackie

PostWysłany: 16:51 Pią 4 Maj 2007    Temat postu: Docieranie Odpowiedz z cytatem

Dobra tuleje krotoszynskie to te z THM to jaks lipa bo to jest 10 zł na jednej szt. a wał z ostrudy bo innego nie ma a co do tej in strukcji docierania to pewineg mechanika twierdzi ze ciągnik powinien jak on to powiedził przepracowc na postoju 50mtg co wy na to dodam ze gosc jest cenionym i dobrym mechanikem i nie słyszałem złego słowa o nim Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 16:20 Pią 4 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kamil2828 napisał:
Chciałem zrobic generalke w mojej 60 ale nie wiem co kupic gdzie no i za ile musze wymienic tuleje stare juz dozyły swego kresu wał 5 szlif i zaczeło cos stukac pompa olejowa była wymeiniana 2 lata temu pompa wtryskowa była robiona rok temu z tego co czytałem to i słyszałem to czesketuleje to raczej nie a co myslicie o jakis THM holenderske czy jakies takie albo ursus tak przynakmiej pisze na pudełkach i tak twierdzi sprzedawca i wał jest tylko z ostrudu niby orginalny nie wiem co kupic bo jestem zielony Embarassed

Ja bym ci polecił pollski zestaw Krotoszyn(komplet tuleje tłoki pierścienie kosztuje gdzieś ok 600zł),już się kiedyś przejechałem na angielskim i wiecej go nie chce,założyłem krotoszyn silnik przepracował ok 1700mtg i jak narazie wszystko jest ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
Kamil2828



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: woj. Podkarpackie

PostWysłany: 12:02 Pią 4 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chciałem zrobic generalke w mojej 60 ale nie wiem co kupic gdzie no i za ile musze wymienic tuleje stare juz dozyły swego kresu wał 5 szlif i zaczeło cos stukac pompa olejowa była wymeiniana 2 lata temu pompa wtryskowa była robiona rok temu z tego co czytałem to i słyszałem to czesketuleje to raczej nie a co myslicie o jakis THM holenderske czy jakies takie albo ursus tak przynakmiej pisze na pudełkach i tak twierdzi sprzedawca i wał jest tylko z ostrudu niby orginalny nie wiem co kupic bo jestem zielony Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawel



Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 50
Skąd: dolnośląskie_pow.złotoryjski

PostWysłany: 21:41 Czw 3 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zimą robiłem sprzęgło w swoim ciągniku. Wózek zrobiłem sam, szyny z odwróconych kątowników, zamiast lewarków hydraulicznych na wózku mam zamontowane grube śruby na zasadzie lewarka mechanicznego, tylko kółka do wózka kupiłem (bo nie mam tokarki).
Wymieniłem całe sprzęgło razem z dociskami, i tu ciekawostka. Docisk kupiłem oryginalny z Chełmna (w Agromie Wrocław) i co się okazało, nie mogłem zjechać ciągnika. Wypustki w docisku, te na szpilki wystawały za bardzo poza obwód i zachaczały o blok (ten pomiędzy skrzynią i silnikiem). Jak je trochę spiłowałem szlifierką to udało mi się zjechać ciągnik, ale okazało się, że i tak za mało zebrałem bo po włączeniu silnika strasznie zaczeły one dudnić o blok. Ale wszystko się dotarło Wink po godzinie pracy. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Macin2



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 316
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 11:14 Czw 3 Maj 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piotrz napisał:
Zmieniłem tryby w przekładni głównej, ale nie udało mi się złożyć tak aby wcale nie wyły. Ale w porównaniu z tamtym wyciem to jest o ponad połowę cichsze. Tryby oryginalne (po 20 latach) były bardzo mało spiłowane (trochę atak tylko z jednej strony) a wyło jak wściekłe. Przyczyną tego był luz na wałku atakującym który powstał w wyniku podrobienia się łożyska na wałku ataku. Zobaczę co będzie dalej, jak będzie bardziej wyło to jeszcze raz rozbiorę i spróbuję ustawić.

To że ci wyje może być także zasługą wypracowanych zwolnic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 185, 186, 187  Następny
Strona 122 z 187

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach