Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 06:23 Pon 1 Cze 2020


Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 167, 168, 169  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pjq33



Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1

PostWysłany: 20:47 Pon 22 Sty 2007    Temat postu: instrukcja obsługi MTZ 820 Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie
Czy możecie mi podpowiedzieć gdzie można kupić taką instrukcję w języku polskim??
Kupiłem ciągniczek a instrukcja jest tylko po niemiecku Twisted Evil
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1589

PostWysłany: 19:42 Pon 22 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pronar23 napisał:
Natomiast z ładunkiem lub pod górkę nalezy tylko raz wcisnąć sprzęgło i wrzucić begów wuwczas usłyszymy jakze przyjemny dla ucha zgrzyt Mad Crying or Very sad Crying or Very sad
no i jeszcze trzeba przerzucić półbieg Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
glizda70



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 41
Skąd: przemyśl

PostWysłany: 18:25 Pon 22 Sty 2007    Temat postu: Ciągniki Mtz Odpowiedz z cytatem

KOBUSZ napisał:
Witam wszytkich posiadaczy ciągników marki MTZ i Belarus W tym tygodniu dołączyłem do tego grona Tylko że nie mogę się odnaleźć w tym sprzęcie Zwłaszcza że przez 17 jeździłem C-330M Może ktoś ma lub wie gdzie można zakupić instrukcję obsługi do MTZ (98r.) Z góry dziękuję
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Firma Pronar sprzedaje instrukcje i katalogi Wink Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KOBUSZ



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 4
Skąd: Rawa Maz

PostWysłany: 17:57 Pon 22 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszytkich posiadaczy ciągników marki MTZ i Belarus W tym tygodniu dołączyłem do tego grona Tylko że nie mogę się odnaleźć w tym sprzęcie Zwłaszcza że przez 17 jeździłem C-330M Może ktoś ma lub wie gdzie można zakupić instrukcję obsługi do MTZ (98r.) Z góry dziękuję
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pronar23



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 38
Skąd: malopolskie

PostWysłany: 17:37 Pon 22 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ta zmiana biegówz 8 na 9 przy dwukrotnym uzyciu sprzęgła sprawdza się tylko prz jezdzie po równym terenie lub z górki Very Happy Natomiast z ładunkiem lub pod górkę nalezy tylko raz wcisnąć sprzęgło i wrzucić begów wuwczas usłyszymy jakze przyjemny dla ucha zgrzyt Mad Crying or Very sad Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 23:10 Nie 21 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taka swego rodzaju synchronizacja Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bubu



Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 89
Skąd: kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 22:54 Nie 21 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I o to chodzi - sprzęgło na dwa razy- i dźwignia wchodzi elegansio przy wrzucaniu biegu szosowego..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
kules



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 85

PostWysłany: 21:46 Nie 21 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aby nie zgrzytało przy przełanczaniu z 8 na 9 należy wcisnąć sprzęgło wyrzucić 8 następnie zwolnić sprzęgło i ponownie wcisnąć i wrzócić 9 . U mnie pomogło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jozekrej



Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 114
Skąd: łańcuta

PostWysłany: 14:40 Nie 21 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy włączając biegi z uzyciem sprzęgła unikniemy zgrzytów ni cholery już jeżdziłam kilkoma mtz-ami i wszystkie mają ten sam problem z 8 na 9 bieg cud aby nie zgrzytneło :cry: a przy odrobinie wprawy bez użycia sprzęga owiele lepiej prawie ideał
:roll: [/img][/code]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
S-Piotr



Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 740
Skąd: miasto Legnica

PostWysłany: 10:55 Nie 21 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ,czy dokonał ktoś z was w MTZe zamiany pompy zębatej tej od hydrauliki o symbolu H...32A-3 na taką o symbolu H...46 lub H...50 zewnętrzna budowa jest identyczna, mam dostęp do takiej 50tki ,napewno zwiększy się wydajność co przyśpieszy np.obracanie pługa ale napewno przy turze dała by efekt. Question Question Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 09:17 Nie 21 Sty 2007    Temat postu: Re: wodziki Odpowiedz z cytatem

grzegorz200 napisał:
jesli chodzi zas o zmiane biegow bez uzycia sprzegla, to swiadczy to o niewlasciwym dzialaniu zatrzaskow(slabe sprezyny, badz wyrobiona listwa dociskajaca zatrzaski, albo niewlasciwa regolacja owej listwy)taki stan rzeczy grozi zblokowaniem skrzyni ,choc niewatpliwie jest sie czym popisywac(przynajmniej mechanicy maja zrodlo dochodow)


Zgodzę się z tym, że zatrzaski są źle wyregulowane ale nie mam zamiaru tego poprawiać. Jakieś 3 lata temu pierwszy raz wrzuciłem bieg bez wyłączania sprzęgła i robię to dość często w transporcie i jeszcze nigdy nie zblokowałem skrzyni biegów. Jeśli mi się to zdarzy wezmę się za te zatrzaski ale na razie nic na to nie wskazuje. Nikt sie tu niczym nie popisuje i broń Boże nie zachęca innych do takiego experymentowania, aczkolwiek można wspomnieć o takich niekonwencjonalnych zabiegach Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
grzegorz200



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 145
Skąd: bialystok

PostWysłany: 22:59 Sob 20 Sty 2007    Temat postu: wodziki Odpowiedz z cytatem

wodziki wygladaja w zasadzie podobnie, tyle tylko ze sa np okragle albo o przekroju kwadratowym badz prostokatnym.czasem ulega "rozbiciu" wciecie gdzie wchodzi koncowka drazka zmiany biegow(ale jest to awaria bardzo rzadka).czesciej ulegaja wypracowaniu widelki ktore przesowaja poszczegolne tryby.przy skrzyniach wykonanych bardzo dokladnie moze to sie objawiac leciutkim pobrzekiwaniem trybu o tryb na biegu jalowym.jesli chodzi zas o zmiane biegow bez uzycia sprzegla, to swiadczy to o niewlasciwym dzialaniu zatrzaskow(slabe sprezyny, badz wyrobiona listwa dociskajaca zatrzaski, albo niewlasciwa regolacja owej listwy)taki stan rzeczy grozi zblokowaniem skrzyni ,choc niewatpliwie jest sie czym popisywac(przynajmniej mechanicy maja zrodlo dochodow)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1982
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 17:55 Sob 20 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wracając do mojego pytania możecie mi dokładniej wytłumaczyć jak wyglądają te wodziki i po czym poznać ze dany wodzik jest wyrobiony??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 22:47 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W nowszym nawet bym nie próbował Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Miki z Rawicza



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 222
Skąd: Rawicz

PostWysłany: 22:43 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale w nowszych ciągnikach to już chba niezbyt idzie tak przełaczac biegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 22:26 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Otóz to- jeśli nabierze się wprawy to można obejść się bez sprzęgła. A powiem szczerze, że podoba mi się taka jazda Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1589

PostWysłany: 22:21 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bez sprzęgła się da - ale wymaga olbrzymiej wprawy, tylko że minimalne niezgranie prędkości i skrzynia do remontu, a i tak w MTZ skrzynie nie są zbyt trwałe Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miras



Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Dolnyśląsk pow. Wrocławski i Środa Ślaska

PostWysłany: 22:17 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale ja nie wim jak to ma mtz czy nie tak jak we władku że bez sprzegła nie wrzucisz biegu jak i niewyrzucisz Question Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 22:10 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nic się nie psuje, zero zgrzytów. Wszystko plynnie, cichutko i w pełni bezpiecznie. Chociaż przy nowej skrzyni (albo przy wymienionionych wodzikach, bezpiecznikach widełkahi czy moze jeszcze czymś) nie uda się tego zrobić- potrzebny jest minimalny luz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Eryko.



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 576
Skąd: Wlkp

PostWysłany: 20:23 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miccao napisał:
No właśnie na odpowiednim międzgazie możliwe jest przełączanie biegów bez wyłączania sprzęgła. Ja często tak robie w 4011- bardzo szybko i płynnie się to odbywa.


ale to chyba sie skrzynia psuje jak tak sie przelancza co??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Eryko.



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 576
Skąd: Wlkp

PostWysłany: 20:20 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.bartesko.pl/index2.php?id=rolnicze
tu maja kabiny do MTZ.bardzo dobre nawet.za 3500zł wersja owalna.tansze wersje sa takie zwykłe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
jozekrej



Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 114
Skąd: łańcuta

PostWysłany: 20:14 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba z sokółki ale nie jestem pewny bo są mtz z polskimi kabinami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
jozekrej



Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 114
Skąd: łańcuta

PostWysłany: 19:59 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba z sokółki ale nie jestem pewny bo są mtz z polskimi kabinami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Gogo



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 50
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 19:56 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam Mam pytanie- czy do starego mtz tego z małą kabina da sie założyć dużą kabinę? I ile mniej wiecej taka duża kabina może kosztować? Bede wdzieczny za jakas odpowiedz Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 11:47 Pią 19 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie na odpowiednim międzgazie możliwe jest przełączanie biegów bez wyłączania sprzęgła. Ja często tak robie w 4011- bardzo szybko i płynnie się to odbywa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 167, 168, 169  Następny
Strona 118 z 169

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach