Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 08:36 Sob 28 Lis 2020


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1602
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 12:36 Pon 9 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie to samo-czarna chmura jak dam po garach.Przez prawie 20 lat nic nie ruszane(wtryski,pompa).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawel1991



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 170

PostWysłany: 11:54 Pon 9 Kwi 2007    Temat postu: ursus c 360 Odpowiedz z cytatem

witam, mam ursusa C-360, nie wiem co się dzieje bo bardzo, ale to bardzo kopci, wymieniłem końcówki wtrysków i pompę paliwową dałem do regeneracji i nic, jak dodam gazu to jedna czarna chmura nad ciągnikiem, siłę ma to chyba silnik jeszcze dobry. Co jest grane? Proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GDYNIA JASIU



Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 113
Skąd: pomorskie

PostWysłany: 19:41 Nie 8 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 12:35 Nie 8 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam69b napisał:
miccao ma zawsze racje.... a ja jestem debil...

tatamarty.323a napisał:
0,2 ssące i 0,3 wydechowe powinno być

Mój błąd Embarassed 0,2mm i 0,3mm ma być tak orzekł ojciec a on się ponoć na tym zna Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 10:30 Nie 8 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

14kg ale jak założysz pod głowicę uszczelki z blachą to trzeba dać 16 kg bo inaczej leci olej z pod niej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tatamarty.323a



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 1625
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 09:31 Nie 8 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miccao napisał:
0.35mm na zimnym na wszystkich zaworach.

chyba troche za duże te luzy, będzie klekotać Shocked 0,2 ssące i 0,3 wydechowe powinno być
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
GDYNIA JASIU



Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 113
Skąd: pomorskie

PostWysłany: 08:28 Nie 8 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

acha jeszcze jedno a z jaka siła dokrecac głowice ile kg. lub.Nm.i czy po nagrzaniu tez sprawdzamy???????????dzieki Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GDYNIA JASIU



Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 113
Skąd: pomorskie

PostWysłany: 08:25 Nie 8 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to dzieki i pozdrowka Wink wesołego alleluja Smile Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 206
Skąd: z centrum

PostWysłany: 08:16 Nie 8 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mistrz_Yoda napisał:
panowie ile mozna pisac o luzach zaworowych 0,2 mm ssacy 0,3 wydechowy
nie mozna przeczytac watku?
przepraszam za takie wejscie ale czytam forum od dawna a dzisiaj sie zarejestrowalem

Według instrukcji . Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
GDYNIA JASIU



Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 113
Skąd: pomorskie

PostWysłany: 07:13 Nie 8 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam w WIELKANOC Smile to jak z tymi luzami zdecydowaliscie sie w koncu ile...?
Kto ma z was racje?pozdrowka miłych świąt i wogule Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 206
Skąd: z centrum

PostWysłany: 22:00 Sob 7 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miccao ma zawsze racje.... a ja jestem debil...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mistrz_Yoda



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 174
Skąd: lubuskie

PostWysłany: 21:55 Sob 7 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie ile mozna pisac o luzach zaworowych 0,2 mm ssacy 0,3 wydechowy
nie mozna przeczytac watku?
przepraszam za takie wejscie ale czytam forum od dawna a dzisiaj sie zarejestrowalem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 21:03 Sob 7 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

0.35mm na zimnym na wszystkich zaworach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
GDYNIA JASIU



Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 113
Skąd: pomorskie

PostWysłany: 20:47 Sob 7 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jaki powinien byc luz zaworowy na zimnym i ciepłym???pomuzcie dzieki Smile wesołych i zdrowych świąt!!!!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
buchaj



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 808
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 20:30 Sob 7 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie gaśnie zaraz po uruchomieniu silnika i zapala sie po wyłączeniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
piotrz



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: Jerzyce kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 20:20 Sob 7 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak jest u Was z kontrolką ciśnienia oleju, bo u mnie jak zimny silnik(po nocy) to trzyma ok 20 sekund, a jak mocno rozgrzany(po ciężkiej robocie) kontrolka zapala się natychmiast po zatrzymaniu się silnika. Nie wiem czy to w porządku, bo nie pamiętam jak było od nowa(miałem 4 lata jak kupili ursusa Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piotrz



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: Jerzyce kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 20:51 Pią 6 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście że nowy atak i koło talerzowe. Czy podkładki regulacyjne można by podłożyć bez odjeżdżania skrzyni od mostu, tylko z odkręconą pokrywą górną skrzyni? A tak na marginesie, jeszcze nigdy most nie ruszany, może nie będzie konieczna regulacja podkładkami - mam taką nadzieję. A koło talerzowe i atak kupiłem ten z allegro - kilka postów wcześniej o tym pisałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 206
Skąd: z centrum

PostWysłany: 08:05 Pią 6 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piotrz a czy masz na myśli nowy zestaw atak+koło , bo jeśli chcesz ustawić ten który masz w ciągniku to szkoda roboty .Jeśli nówki ja kiedyś ustawiałem i na papier , i na tusz (smarujesz atak i patrzysz na talerzowym wzorek-czy równy) , a w końcu zastosowałem metodę na słuch Very Happy .Tylko zaznaczam że miałem odjechane mostem od skrzyni , najpierw ustawiłem pierwszymi metodami i korygowałem na słuch obracając szybko kołem talerzowym (oczywiście na sucho) i możesz mi nie wierzyć ale udało mi się , z tym że poświęciłem na to z pół dnia .Najważniejsze jest dobre ustawienie ataku , mam na myśli regulację pod obudową łożysk ataku(specjalnymi podkładkami) , wystarczyło że zmieniłem podkładkę o 0,5 mm i była wielka różnica.
Pamiętaj jednak że zrobisz most a zostaną ci głośne zwolnice i skrzynia , to jednak tylko c 360 ,myśl komunistyczna Very Happy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
małorolny



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 157
Skąd: Pokarpacie

PostWysłany: 06:18 Pią 6 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piotrz napisał:
Czy ktoś z Was ma sposób na dobre ustawienie przekładni głównej? Niektórzy ustawiają tak aby tryby nie przecięły kartki papieru, może ktoś ma lepszy pomysł?
Tak. Jest taki sposób ! Czujnik zegarowy !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
martinescu



Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 221
Skąd: małopolska

PostWysłany: 21:29 Czw 5 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do Włodka; przyczyna, według mnie, leży gdzie indziej, mianowicie w rozdzielaczu. do piotrz ten sposób z papierem (właściwie powinien być pergamin) jest "jedynie słuszny"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piotrz



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: Jerzyce kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 20:31 Czw 5 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś z Was ma sposób na dobre ustawienie przekładni głównej? Niektórzy ustawiają tak aby tryby nie przecięły kartki papieru, może ktoś ma lepszy pomysł?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Włodek



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 250

PostWysłany: 20:17 Czw 5 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja jeszcze wróce do tematu tego podnośnika. Wczoraj z agregatem ciągle mi podbijał do góry a jak go odczepiłem, podniosłem ramiona i postawiłem go do garażu tak na podniesionych ramionach to do dziś nie opuścił ani troche. Czy to może być wina tego że cylinter jest porysowany i jak tłok stanie w pozycji gdzie cylinder nie jest zarysowany to trzyma a jak stanie w pozycji gdzie jest rysa to poszcza?? Czy dobrze rozumuje czy przyczyna może leżeć zupełnie gdzie indziej??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
buchaj



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 808
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 13:46 Czw 5 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mała retrospekcja w temacie o c360:
znalazłem już przyczynę grzania się mojej 60. NIE był to termostat (a właściwie jego brak) tylko wysłużona pompa. Wymianiłem ją i teraz wskazówka nawet na zielone nie wchodzi.
A co do termostatu to na razie wstrzymam się z jego założeniem. Dobrze jest i bez niego Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 206
Skąd: z centrum

PostWysłany: 21:34 Sro 4 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poprosić Pudziana żeby sobie rozgrzał jedną ręke Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Włodek



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 250

PostWysłany: 21:29 Sro 4 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może ktoś ma pomysł jak zrobić jakieś przesuwadło żeby tą zwolnice wysunąć i później wsunąć ją tak jak była bo to byłby całkiem niezły pomysł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 129 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach