Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

.Co stosujecie i czy się sprawdza.dodam jeszcze ze zamierzam wymienić filtr na pompie i zamiast uszczelek dać silikon.Potrzebuje pilnie informacji.Pozdro

Silikon zamiast uszczelek to nie jest dobry pomysł- pokrywa pompy zblizy sie do walka napedu i może sie skonczyc rozpadnieciem mostka ktory napedza pompe oleju-lepiej zamontuj uszczelke i silikon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem AGROL6 tak teraz nazywa się teraz HIPOL6 to ten sam olej.jak rozbierałem dekiel od pompuy to był na uszczelce i silikonie.zrobiłem tak samo dokręciłem śróby zalałem olejem i narazie nie leje,a podnosnik podnosi super szybko na wolnych obrotach.miałęm zapchany tez smok przy pompie i dałem nowy.a olej w opakowaniu 27 kg kosztował 195 złotych.dzieki za uwagi i pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanko.

Mam koła z oponami 12.4/32, założe na te felgi oponę 14.9/28 ?

powodzenie w rozciąganiu czterech cali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmiar mówi sam za siebie...Przecież opona 14.9 R28 jest mniejsza jak kolega niżej napisał o 4" i niby jak ma wejść na felgę 32"? Przecież to logiczne.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie w c 360 poszła mi woda do oleju. Ciągnik jest stary, bo z około 1980 roku, od nowości jest u nas, to jest sto procent oryginał, jeszcze na oryginalnych oponach i oryginalnym lakierze. Od kilku lat używany sporadycznie w turze, który do niego założyłem. Co może być przyczyną? Czy naprawa jest kosztowna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co napisałeś niewiele mozna wywnioskować. Najprawdopodobniej poszła ci uszczelka pod którąś głowicą. Trzeba je odkręcić i po prostu sprawdzić. Jeśli umiesz sam to zrobić- a nie jest to skomplikowane- to koszty spokojnie zamkną się w kwocie 100 zł przy czy zostanie ci jeszcze na kilka piw oczywiście na zakończenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągnik stary i w dodatku mało używany...Możliwe,że uszczelka ale również może być możliwe,że tuleje/a skorodowały/a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padło ładowanie-macie jakis sposob zeby sprawdzić prądnice i regulator napiecia mechaniczny

śzczotki sprawdziłem, komutator tez wizualnie jest ok.

Czy miernikiem i probówką jestem w stanie sprawdzić prądnice i regulator??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój problem nie jest może ścisle związany z ciągnikami ponieważ może sie wydarzyc w każdym pojezdzie silnikowym niestety :/

A więc w mojej maszynie mam niewielki wyciek ropy z baku :/ nie mogę go niestety zlokalizować macie może jakieś pomysły jak to naprawić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciek może pochodzić z okolic kranika, może uszczelnienie jest niewystarczające. Odkręć kranik i wkręć na pakuły. Możliwe że pękł bak w którymś miejscu, np na szewku i cieknie, albo się gdzieś przetarł. Możliwe jest również że paliwo ucieka przez wężyk od baku po pompkę zasilającą (chyba że jest metalowa rurka), bo u kolegi zdarzył się taki przypadek, że wężyk był cały czas mokry a ropki ubywało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z 40... kosiłem kukurydze i nagle przestał się kręcic WOM...Myslełem, że to wina zatrzasku, że mi wywala dźwignię na luz, ale tam było wszystko ok... Wałek na pewno się nie ukręcił, łożyska też w porządku bo kręcąc ręką wszystko chodzi jak trzeba... Napęd zależny też nie działa, pompa nie chodzi - podnośnik stoi...Po zgaszeniu silnika słychać jakiś szum - podejrzewam, ze obraca się tarcza sprzęgłowa, dlatego myślę, ze tam tkwi przyczyna - może ścięły się nity? Macie jakieś inne propozycje? Jutro muszę się za to wziąć, od czego zacząć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy zerwanych nitach tarczy wom będzie działał napewno na zależnych biegach bo miałem taką przygodę podczas oprysków więc jeśli napewno na zależnych ci nie kręci to tarcza odpada pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak włączyłem zależne to kręcił przez kilka sekund, później znowu nic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I po robocie, tak jak przypuszczałem ścięło nity, na dodatek pękła tarcza I stopnia... 120 zł i cały dzień w plecy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie do znawców 60. Czy jazda na powyżej 2200obr/min jest bezpieczna?? ostatnio ustawiłem obroty maksymalne na 2600 i nie wiem czy

silnik takie coś zniesie. Znajomy od kilku dobrych lat jezdzi na obrotach 2800 i jakoś nic złego się nie wydarzyło. Ostatnio muszę jeździć w dłuższe trasy, więc

kilka km/h wiecej by si przydało. Co myślicie na ten temat???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ten silnik miał pracować na tak dużych obrotach to od razu fabrycznie miałby takie ustawione. Nie radze podkręcać a jak już to zrobiłeś to zmniejsz do nominalnych. Takie zabawy są niebezpieczne dla silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oprócz wiru w baku nic nie powinno się wydarzyć, ale wkrecaj go przy małym obciążeniu, przed większymi górkami zbij obroty do około 2200, zbytnie obciążanie silnika na tak wysokich obrotach może skończyć się szukaniem tłoków na poboczu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich i bardzo prosze o pomoc. potrzebuje jakich kolwiek informacji na temat rozrzadu ursusa c 360, jakieś instrukcje co kolwiek. robiłwm remont silnika i dalem inny wał korbowy a teraz nie wszystko juz po skrecałem i teraz ma bardzo duze problem z kołami od rozrzadu nie mam pojecia co i jak. sa oznaczenia jakies ale rozne czesci wiec nic sie nie zgadza BARZDO PROSZE O POMOC jak to teraz morzna ustawic. prosze o pomoc z gory bardzo dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy jeździł C330 na 2800 obrotów a nawet na większych i nic się specjalnego nie działo, ale jak koledzy wspominali wcześniej silnik nie musi tego wytrzymać. Moim zdaniem ustawione jest fabrycznie 2200 obr/min bo wtedy silnik ma największą wydajność jaką można osiągnąć, a praca przy obrotach wyższych jest dopuszczalna ale wtedy spalanie rośnie jak diabli. Zbyt wysokie obroty również nie są zbyt korzystne ze względu na dosyć spore masy wirujące a poza tym występuje zjawisko wstrzeliwania zaworów ponieważ sprężyny już nie wyrabiają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BARDZO PROSZE O POMOC ODNOSNIE ROZRZADU W URSUSIE C 360 WSZYSTKIE INFORMACJE JAK USTAWIĆ ITP ITD BARDZO WSZYSTKIM Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na kazdym kole zebatym sa wybite znaki-takie kropki,zakladasz je tak zeby sie stykaly.nie ma innej mozliwosci.albo kup instrukcje napraw i am jest to dokladnie opisane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...