Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 09:34 Sob 28 Lis 2020


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 20:56 Sro 4 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętaj, że zwolnica zachowuje się jak mimośród - będzie ją skręcać więc trzeba uważać. Utrudnia to, i to w znacznym stopniu, jej ponowne założenie. A i jeszcze jedno - poluzuj taśmy hamulca ręcznego a przy zakładaniu najlepiej podwiązać je sznurkiem bo opadną Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 206
Skąd: z centrum

PostWysłany: 20:05 Sro 4 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy wymontowywaniu zwolnicy z pochwą w c 360 trzeba dwóch silnych (waży trochę ponad 100 kg) , uważać trzeba by nie uszkodzić simeringu uszczelniającego półosie w moście , a najlepiej po naprawieniu chamulcy załóż te simeringi nowe i montaż najlepiej przeprowadzić w trzy osoby by te simeringi się nie wywinęły , ja kiedyś montowałem samemu, ale przy pomocy suwnicy . Gdy ściągniesz zwolnice z ciągnika dalsza naprawa nie powinna być skomplikowana, a najpierw to sprawdź może pompki chamulcowe może ściąganie zwolnic jest niekonieczne. Powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1602
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 17:16 Sro 4 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jest.Najpierw odkręcasz koło potem zwolnice.Zwolnica jest ciężka i bezpieczniej jest ją we dwóch zdejmować(ja zwolnic nie zwalałem,tylko znajomy),nic nie powinno powypadać.Jak dobrze mysle,to za zwolnicami masz bębny hamulcowe.Jak ci nie hamują to może to byc przyczyna zapiczenia się cylinderków rozpierających szczęki,lub poprostu wyciek płynu hamulcowego(w okolicach bębna.U mnie ubywa płynu,więc jest wyciek w okolicach bębna,nie chce mi się tego robic,bo jeszcze jakoś hamuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Włodek



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 250

PostWysłany: 15:18 Sro 4 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok. Odkręcam koło i później zwolnice?? Nic tam się nie rozleci w tej zwolnicy w środku jak ją zdejme?? Żadne półosie ni powpadają do środka?? Jak ona jest wogóle osadzona?? Ciężka jest?? Wole się upewnić zanim przystąpie do roboty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pupek



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 50

PostWysłany: 15:11 Sro 4 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żeby sie dostać do hamulcy musisz ściągać całą zwolnicę (obie jak z oby dwóch stron)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Włodek



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 250

PostWysłany: 14:49 Sro 4 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a mi tam blokada działa. Urzywam jej zgodnie z przeznaczeniem tzn jak się jedno koło kopie i widze że bez blokady nie da rady to ją włączam ale niema mowy żebym wykonywał jaką kolwiek robote w polu na blokadzie. Nigdy. Szkoda skrzyni. W zeszłym roku jak wcisnołem ją to mi obmykała tzn jak stanołem na (słowo zostało usunięte) to mi przeskakiwała i pedał delikatnie unosiło do góry ale podciągłem na tej całej lince i teraz jest ok. Wszystko działa. Możecie mi powiedzieć co zrobić aby dostać się do hamulcy?? Bo mam problem. Otóż skończył mi się przegląd i pojechałem tak jak zawsze z dowodem do stacji doagnostycznej a oni mi mówią że niestety nie podstęplują bo mają teraz kamery i musze przyjechać. Przyjechałem i okazało się że hamulcy brak. I mi nie postęplowali ze względu na kamery i cały monitoring. Musze robić hamulce tylko niewiem jak się do tego zabrać, co zdjąć wogóle nic niewiem. Tzn niewiem jak porozbierać bo jak już się dostane do hamulcy to sobie poradze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
małorolny



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 157
Skąd: Pokarpacie

PostWysłany: 06:48 Sro 4 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miccao napisał:
I wszystko jasne - używając blokady zgodnie z jej przeznaczeniem czyli w wyjątkowych okolicznościach i na krótkich odcinkach wszystko gra i nie ma z nią problemu Cool A tym wszystkim, dla których orka bez blokady jest ewenementem radzę zacząć od naostrzenia lemieszy, dobrego ustwienia pługa i zaczekania na optymalne warunki. A nie byle szybciej, "na chama" mówiąc kolokwialnie Rolling Eyes



Nic na siłę ! Wszystko młotkiem ! Wink Czytam tą waszą dyskusję i dochodzę do wniosku że fabrycznie źle rozwiązano konstrukcję blokadę w C -360 , ludzie których znam i mają C-360 już dawno poprzerabiali ten mechanizm na proste zęby i nikt nie marudzi. Chyba ze ktoś nie dba o ciagnik i zbytnio nie zależy mu na jego sprawnosci a ponadto lubi się meczyć przy pracy. Blokada służy tylko do chwilowej jazdy w ekstremalnych warunkach , osobiscie uzywam tylko przy orce czasem przy kultywatorze i agregacie , a wynika to z tego że mam pola na górkach a w dodatku arcy lekką ziemię ( w ciapku potrafi braknąc 3 biegu w orce pod górę ) . Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 22:29 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I wszystko jasne - używając blokady zgodnie z jej przeznaczeniem czyli w wyjątkowych okolicznościach i na krótkich odcinkach wszystko gra i nie ma z nią problemu Cool A tym wszystkim, dla których orka bez blokady jest ewenementem radzę zacząć od naostrzenia lemieszy, dobrego ustwienia pługa i zaczekania na optymalne warunki. A nie byle szybciej, "na chama" mówiąc kolokwialnie Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 206
Skąd: z centrum

PostWysłany: 22:23 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I dlatego kupiłem większy ciągnik , a spróbuj nie włączyć w ciągniku 4*4 przedniego napędu ,nawet bron nie pociągnie po pulchnym polu Laughing .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 22:20 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dociążył tył ( np. woda w dętki) albo kupił inny traktor Rolling Eyes . Blokadą cudów się nie zdziała, szkoda się męczyć. Nie jestem zwolennikiem zasady "nic na siłę - weź młotek".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 206
Skąd: z centrum

PostWysłany: 22:16 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miccao a co byś zrobił gdybyś mial ciężką ziemię i c 360 na 2 skiby buksuje nawet na blokadzie w optymalnych warunkach ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 22:12 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wracając do blokady to nie wiem kto wpadł na pomysł by orać non stop ze zblokowanym dyferencjalem. U mnie podczas orki oba koła idą równo tylko sporadycznie np. pod górkę albo na ciężkiej glinie zmuszony jestem zablokować koła. Nawet w instrukcji napisano, że blokadę powinno włączać się tylko na krótkich odcinkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 206
Skąd: z centrum

PostWysłany: 21:39 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To koło talerzowe wygląda na ursusowskie , pamiętam jak kilka lat temu kupowałem w agromie i facet wpuścił mnie na zaplecze to te tańsze miały jasny metaliczny kolor , a te ursusowskie były ciemne (chyba od hartowania?) i droższe , tylko ta cena jest podejrzanie niska , ja 8-10 lat do tyłu dałem 260 zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
piotrz



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: Jerzyce kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 20:40 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co myślicie o tym kole talerzowym? http://www.allegro.pl/item180653086_nowe_kolo_talerzowe_ursus_c_360.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1602
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 18:02 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może to jednak jest 3512.Spójrzcie na przednia oś-jest inna niz w C-360.Myśle,że chłop jakis niekumaty i nie umie czytać(napisów na masce) i ktoś mu powiedział,że to C-360 3p Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Artek7745



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 53
Skąd: Małopolskie

PostWysłany: 17:40 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

prze chłop wrzucił kabine i maske od 3514 na 60 i jeszcze napisał ze 2004 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gelw



Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 91
Skąd: Małopolska

PostWysłany: 17:12 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co to za sprzęt Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1602
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 14:58 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam69b napisał:
w większości c 360 blokada nie działa


U mnie nie działa i mi to wisi,nic nie bede robił przy niej.

Co do C-362 z przednim napędem,to ciekawejak sie sprawuje w robocie,bo prezentuje sie niezle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
abuk14



Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 260
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 14:37 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.agripunkt.pl/index2.php?page=uzywane
Tamten C-362 ma przedni napęd. Ciekawe czy samoróbka czy fabryczny. Z Ursusami nic nie wiadomo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 206
Skąd: z centrum

PostWysłany: 14:01 Wto 3 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miccao ja nie zakładam , tylko jestem tego pewny że w większości c 360 blokada nie działa , a jeśli działa to tylko wtedy gdy ciągnik ma lekko , wiem to z doświadczenia , u mnie gdy nabyłem c 360 i pojechałem orać , napierw trochę trzymała , później stałem cały czas nogą ,zemdlała mi noga-zabiłem dźwignie jakimś sworznie ale i to nie pomogło bo skrzywiły się dzwignie którymi załączamy blokadę. W końcu rozebrałem tylny most i okazało się że sprzęgło kłowe załączające blokadę jest ze stożka a przy c 330 jest na zębach prostych (podobnie u zetora jest na prostych) .Wymontowałem więc cały mechanizm różnicowy i naciąłem kątówką zęby na obudowie mechanizmu i sprzęgle kłowym na prosto , jest trochę luzu ale działa bez problemu ,skróciłem jeszcze o dwa zwoje sprężyne rozłanczającą.
Wiem że teraz robią nowe mechanizmy z zębami od blokady na wprost , a przy oryginalnych c 360 jeżeli nikt nie nacinał zębów lub nie wymieniał mechanizmu to blokada na pewno nie działa ,a jesli działa to tak jak pisałem na początku. U mnie na wsi dwóch sobie zęby nacięło i dopiero im działa a tak to nie działa nikomu.
A tak wogóle to teraz już c 360 nie używam do orki i blokada nie ma dla mnie znaczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 21:32 Pon 2 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam69b napisał:
A czy ktoś z was ma sprawną blokadę w c 360 bo moja działa tak jak w c 330. Very Happy

Z góry zakładasz, że w większości 60 blokada nie dziala. A ja mam dobre doświadczenia jeśli chodzi o blokadę w sześćdziesiątkach, cóż może jestem wyjątkiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 21:28 Pon 2 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Janek44 napisał:
z atakiem jest problem. Nie pasuje.

Trzeba dotoczyć jakąś podkładkę ale konkretnie co i jak nie wiem - była na forum o tym mowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Janek44



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 441
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 21:22 Pon 2 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam69b napisał:
. Koło talerzowe pasuje na bank ,

Właśnie z atakiem jest problem. Nie pasuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
piotrz



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: Jerzyce kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 20:45 Pon 2 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam sprawną blokadę, i działa tak jak pisze w instrukcji, tylko musiałem ją podciągnąć. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 206
Skąd: z centrum

PostWysłany: 20:10 Pon 2 Kwi 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Janek44 a czemu twierdzisz że atak od zetora nie pasuje do c 360 , z tego co pamiętam jest szerszy ,ale do ciągnika nie wkładałem . Koło talerzowe pasuje na bank , jeśli to próbowałeś założyć to opisz to szerzej .
A czy ktoś z was ma sprawną blokadę w c 360 bo moja działa tak jak w c 330. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 130 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach