szczewko 0 Napisano 29 Grudnia 2008 Koło pasowe przewaznie jest przykrecone na duuuza srube i zawsze jest na klinie lub na stozku aby bylo jakos blokowane. Jesli uszczelniacz sie obraca w obudowie to mozesz miec do wymiany obudowe.Zobacz czy nowy uszczelniacz wchodzi Ci na ciasno bo jak nie to wymiana obudowy cie czeka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pronar23 0 Napisano 30 Grudnia 2008 tylko ze za cholery nie moge odkrecic tej sruby no ale jakos bende muisał sobie poradzić ...... no ale dziekuje za info Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 30 Grudnia 2008 no to młoteczek przecinaczek nie no żartuje, ale można w ostatecznosci spróbować młotkologii Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pronar23 0 Napisano 31 Grudnia 2008 no bez młota nie robota! szczesliwego nowego Roku panowie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny18 0 Napisano 2 Stycznia 2009 mam pytanie jaką turbosprężarkę możnazamontować w mtz 82 chodzi mi głównie o parametry takiej co by pasowała Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mati123642 0 Napisano 4 Stycznia 2009 WitamPrzymieżam sie do kupna nowego Belarusa 105 konnego. Tylko mam kilka pytań na temat spalanie. Czy rzeczywiście bardzo mało spala ??????? Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 6 Stycznia 2009 Jeśli ktoś potrzebuje literature do MTZ lub Belarus , mój mail : Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klemens 0 Napisano 8 Stycznia 2009 WitamPrzymieżam sie do kupna nowego Belarusa 105 konnego. Tylko mam kilka pytań na temat spalanie. Czy rzeczywiście bardzo mało spala ??????? PozdroSpala około 12 l/mh. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 12 Stycznia 2009 Witam mam pytanie montował ktoś z was grzałkę do podgrzewania płynu chłodzącego w bloku w mtz82??? dzięki za podpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sienapl 0 Napisano 17 Stycznia 2009 WITAMMAM PROBLEM ZE ZDEMONTOWANIEM POMPY WTRYSKOWEJ W BELARYSIE 820 CZY MOŻE KTOŚ MI POMÓCPOZDRAWIAM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a1980 0 Napisano 17 Stycznia 2009 WITAMMAM PROBLEM ZE ZDEMONTOWANIEM POMPY WTRYSKOWEJ W BELARYSIE 820 CZY MOŻE KTOŚ MI POMÓCPOZDRAWIAM od strony chłodnicy masz 1 czy 2 śruby Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darbie6 0 Napisano 20 Stycznia 2009 Witam czy mugłby mi ktoś wytłumaczyć jak działa zawór do pompowania powjetrza w MTZ 82 bo po przykręceniu przewpdu i włączeniu sprężarki powjetrze jest pompowane do zbjornika a nie jdzie przewodem do koła ,w c-360 wystarczy przykręcić przewód i już pompuje a w MTZcie niechce. Bardzo proszę o pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klemens 0 Napisano 21 Stycznia 2009 Witam czy mugłby mi ktoś wytłumaczyć jak działa zawór do pompowania powjetrza w MTZ 82 bo po przykręceniu przewpdu i włączeniu sprężarki powjetrze jest pompowane do zbjornika a nie jdzie przewodem do koła ,w c-360 wystarczy przykręcić przewód i już pompuje a w MTZcie niechce. Bardzo proszę o pomoc. mugłby-mógłbypowjetrza-powietrzaprzewpdu- zapewne przewoduzbjornika- zbiornikajdzie-idzieniechce-nie chce sporo tego...a przez to nie rozumiem tego postu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesiuagusia 0 Napisano 21 Stycznia 2009 nauczyciel polskiego się znalazł pomyliłeś fora Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy77 0 Napisano 21 Stycznia 2009 nauczyciel polskiego się znalazł pomyliłeś foraSzanowny Lesiu,a Ty do Agusi też się zwracasz w języku zulu-gula,czy tak bardziej po polskiemu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesiuagusia 0 Napisano 21 Stycznia 2009 znaleźli się poloniści całe młode życie człowieka dręczyli i nawet na forum się udzielają a tak z życia kto był dobry z polskiego to był kiepski z matematyki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 21 Stycznia 2009 Witam panowie, czy aby wyjąć cylinder podnośnika( to pod podłągą co podnosi i opuszcza podnośnik)) trzeba koniecznie odkręcic lewe koło i wyjąć lewy zbiornik paliwa ,czy może jest jakiś inny sposób ,a może da się wymienić tłok cylindra (ten który wystaje z cylindra i łączy sie bolcem z ramionami podnośnika) bez wyciągania całego cylindra w MTZ 82 4*4 91 ROK. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klemens 0 Napisano 23 Stycznia 2009 znaleźli się poloniści całe młode życie człowieka dręczyli i nawet na forum się udzielają a tak z życia kto był dobry z polskiego to był kiepski z matematyki.Jestem takim samym chłopem jak Ty "lesiuagusia, ale jak mówię i piszę to chcę żeby mnie druga osoba zrozumiała, a wcześniej post trudno było zrozumieć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zetor84 0 Napisano 23 Stycznia 2009 ja jak zmmieniałem uszczelniacze w tłoku to odkręciłem podłoge pod siedzeniem i tłok wyszedł.koła i baku nie odkręcałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1Hubert2005 0 Napisano 23 Stycznia 2009 Do "agnes" Jeżeli chcesz wyjąć cały siłownik musisz odkręcić koło i wyjąć bak inaczej nie wybijesz bolca przechodzącego przez uszy siłownika i podstawy, a rozbieranie siłownika w ciągniku nie jest takie proste, lecz gorzej będzie z jego złożeniem.Czyli lepiej będzie jak go wyjmiesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klemens 0 Napisano 24 Stycznia 2009 Do "agnes" Jeżeli chcesz wyjąć cały siłownik musisz odkręcić koło i wyjąć bak inaczej nie wybijesz bolca przechodzącego przez uszy siłownika i podstawy, a rozbieranie siłownika w ciągniku nie jest takie proste, lecz gorzej będzie z jego złożeniem.Czyli lepiej będzie jak go wyjmiesz.[/quote agnes. Zdejmować koła nie trzeba i nie trzeba wyjmować zbiornika.Wystarczy jak poluzujesz opaski zbiornika i go przesuniesz w kierunku koła i wówczas da się wybić sworzeń siłownika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a1980 0 Napisano 24 Stycznia 2009 Do "agnes" Jeżeli chcesz wyjąć cały siłownik musisz odkręcić koło i wyjąć bak inaczej nie wybijesz bolca przechodzącego przez uszy siłownika i podstawy, a rozbieranie siłownika w ciągniku nie jest takie proste, lecz gorzej będzie z jego złożeniem.Czyli lepiej będzie jak go wyjmiesz.[/quote agnes. Zdejmować koła nie trzeba i nie trzeba wyjmować zbiornika.Wystarczy jak poluzujesz opaski zbiornika i go przesuniesz w kierunku koła i wówczas da się wybić sworzeń siłownika.wystarczy poluzować opaski sam tak robiłem,ale koła miałem na max rozstawione.najlepiej w dwie osoby 1 odciąga zbiornik drugi wyjmuje sworzen Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 25 Stycznia 2009 Dzieki wszystkim za rade wasze posty przeczytałem dopiero jak go wyjołem ,wystarczy tylko odkręcic opaski na baku rozłaczyć zbiorniki tą grubą gumą i lewy zbiornik cofnąć maksymalnie do tyłu i podnieśc go do góry a sworzeń wyjdzie bez wiekszych problemów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WOJTEK1L 0 Napisano 1 Lutego 2009 witam wszyskich posiadaczy ciągników marki PRONAR i MTZ!!! ja posiadam PRONARA 82SA (rok prod.2006), i mam problem... a mianowicie grzeje się pompa hydrauliki(jedną wymieniłem, co nie dało żadnego efektu). aby podnieść np. pługi 4 TUR muszę dać mu wysokie obroty- ok2000 aby je ruszył i to idą ciężko. liczę na waszą pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brukwiaczek 0 Napisano 2 Lutego 2009 mam prblem związany z skrzynią biegów w mtz 82 a mianowicie wyskakują mi szybkie biegi (ale to nie jest reduktor biegów polowych i szosowych) chodzi o ten redyktor na głównej dzwigni biegów. mianowicie on mi wyskakuje głownie jak jade 6 biegem i pod obciążeniem jak sam traktor jedzie bez obciążenia to jest wszystko dobrze na innych biegach tego mi nie robi czy jest tam może jakiś zamek coś jak w c-360 czy trzeba skrzynie rozbierać proszę o odpowiedz U mnie jest to samo gdy jadę szosowymi biegami pod górę z przyczepą lub czymś innym. Bieg wyskakuje i ustawia się pomiędzy pozycją szosowe i polowe. Dobre jest jedynie to że z góry jeszcze mi nie wyskoczył. Miał ktoś oprócz nas ten problem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach