Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 09:21 Wto 26 Lip 2016


Agrolok
Wszystko o Ursus C-330
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 172, 173, 174  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hienio



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 2

PostWysłany: 23:13 Pon 11 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co sie orientowalem to ten escort jest produkowany w Polsce przez firme Farmtrac bedaca spolka polskich i jakichs zagranicznych firm,ten escort 335 posiada 32 KM i kosztuje 51.240 brutto, jesli odradzacie zakup tego cignika to jakie sa wasze propozycje interesuja mnie cigniki o podobnej cenie i mocy Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1686

PostWysłany: 21:36 Pon 11 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to jest C-330 który wrócił z Indii, ja bym wolał kupić oryginał C-330 w lepszym stanie, bo do tego Escorta to wątpię żeby tak pasowały części od 30-stki, a co będzie za nawet 5 lat to nikt nie wie Rolling Eyes czy w ogóle ten Escort będzie w Polsce Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hienio



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 2

PostWysłany: 20:30 Pon 11 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
Mam zamiar kupic sobie nowy ciagnik przeglądajac różne oferty natrafilem na ciagnik ESCORT 335 ma to byc niby jakis nastepca c 330 w zwiazku z tym mam pytanie czy ktos słyszł cos o tych ciagnikach obecnie posiadam ciagnik c330 rocznik 1967 ogulnie nie nazekam na niego ale wiek robi swoje i coraz wiecej jest w nim do naparawy ciekwa jestem czy ten escort dorównuje 330'stce .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rolnik 1417



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 4
Skąd: podkarpacie

PostWysłany: 17:03 Pon 11 Gru 2006    Temat postu: malowanie Odpowiedz z cytatem

robiłe kapitalke ciagnika i teraz pasuje jakoś pomalować tylko jak mogli byćcie mi doradzic?? Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
grzegorz200



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 145
Skąd: bialystok

PostWysłany: 19:03 Czw 7 Gru 2006    Temat postu: tuleje Odpowiedz z cytatem

tuleje mosiezne rozwiertak bierze na calej powierzchni, z bialymi (przecietymi ) bywa roznie.spotkalem sie z przypadkami , ze w tuleje przeciete sforzen wchodzil bez rozwiercania
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
wielam



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 41
Skąd: woj. Łódzkie

PostWysłany: 21:08 Sro 6 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

TEMAT: przednia os
Mam pytanie; na przednie sworznie są dostepne tuleje cięte białe (podobno orginał) i całe mosiężne , jakie najlepiej założyć??
POZDRAWIAM Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1686

PostWysłany: 20:47 Sro 6 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Gcheda, a sprawdzałeś czy jest drożny kranik w baku ( najlepiej zdjąć wężyk z pompki i czy dobrze leci paliwo), albo króciec przed pompką zasilającą ( czasem brudy staną w króćcu i blokują przepływ, gdy zdejmiesz filtr wstępny na pompce zasilającej to powinno być widać czy dobrze leci ropa ), zdjąc wężyk i cienkim drutem da się wyciągnąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 881
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 20:39 Sro 6 Gru 2006    Temat postu: Re: pompa paliwowa Odpowiedz z cytatem

gcheda napisał:
od jakiegoś czasu moja 30 nie chce palic wina tkwi w pompie jezeli naleje paliwo do baku i zaczynam pompowac to po ilus powtórzeniach pompka powinna chodzic ciężko a w przewodzie nie powinno byc widac powietrza a tu nic z tego jak i po 1 ruszeniu chodzi lekko tak i 50. myslałem ze to filtry nie puszczaja paliwa wymieniłem na nowe i odpowietrzałem odkrecając srubke przy pompie i przy filtrach ale nic to nie daje myśle ze to pompa skąś sobie powietrze bierze i trzeba go naprawde długo hełtac zeby zapalił a czasami to i 300m ciągać mieliście coś podobnego( a pompa była robona ze 2 lata temu)


nie koniecznie to pompa .Sprawdź pompke zasilajacą i zaworek zwrotny może tylko sie zacioł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
gcheda



Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 7
Skąd: radom

PostWysłany: 20:33 Sro 6 Gru 2006    Temat postu: pompa paliwowa Odpowiedz z cytatem

od jakiegoś czasu moja 30 nie chce palic wina tkwi w pompie jezeli naleje paliwo do baku i zaczynam pompowac to po ilus powtórzeniach pompka powinna chodzic ciężko a w przewodzie nie powinno byc widac powietrza a tu nic z tego jak i po 1 ruszeniu chodzi lekko tak i 50. myslałem ze to filtry nie puszczaja paliwa wymieniłem na nowe i odpowietrzałem odkrecając srubke przy pompie i przy filtrach ale nic to nie daje myśle ze to pompa skąś sobie powietrze bierze i trzeba go naprawde długo hełtac zeby zapalił a czasami to i 300m ciągać mieliście coś podobnego( a pompa była robona ze 2 lata temu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 4166
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 12:12 Nie 3 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tomu napisał:
Witam!!! Mam dylemat. Chce kupic tura do c-330 lub sprzedac 30stke i kupic cos wiekszego z turem. Mam na oku Renaulta 74.14 lub MF-a 3060. Mój znajomy ma renie z silnikiem mana i bardzo ja chwali a MF-a nie poleca. Co robić doradzcie!!!

Też poleciłbym Renówke zamiast MF poczytaj o MF w temacie co tam sadzą o seri 3xxx. No chyba że wyczeczysz nie dobitego MF. Bo z tego co widziałem to wszystkie maja niby po 5-6 tyś. godzin a z przodu i z tyłu opony łyse; to raczej jedynka z przodu uciekła przy tych przebiegach. A przebieg powyżej 12 tys mth dla MF to już wystarczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rolnik 1417



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 4
Skąd: podkarpacie

PostWysłany: 11:10 Nie 3 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam was mam jedno pytanie mam ursusa c 330 z 1975r robiłem kaitalny remont silnika przodu(bukszowanie) i remont tyłu teraz pasuje go pomalować jakie kolory byście mi radzili?? był z góry dzięki Smile Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tomu



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 34
Skąd: Lubelszczyzna

PostWysłany: 21:29 Sro 29 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!!! Mam dylemat. Chce kupic tura do c-330 lub sprzedac 30stke i kupic cos wiekszego z turem. Mam na oku Renaulta 74.14 lub MF-a 3060. Mój znajomy ma renie z silnikiem mana i bardzo ja chwali a MF-a nie poleca. Co robić doradzcie!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KamilZ



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 138
Skąd: Podlasie

PostWysłany: 21:21 Wto 28 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wyjmij tlok z siłownika i zawies do tokaza, powiec zeby dotoczyl trzeci rowek na pierscien. Wtedy bedzie trzymac wiecznosc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
ansu



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 838
Skąd: ja się tu wziąłem

PostWysłany: 20:27 Wto 28 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zauważyłem, że jeśli podnośnik opada to najczęstszą przyczyną jest nieszczelność siłownika i po wymianie pierścieni wszystko wraca do normy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pepcio11



Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 37
Skąd: lidzbarka war

PostWysłany: 17:44 Wto 28 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja wiem że pompa nic nie ma do tego ona tylko podnosi.Olej mam stary i to może być to .Dzięki!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
pawel24



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 149

PostWysłany: 18:41 Pon 27 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja miałem coś podobnego w 330 i się okazało że się po prostu pierścienie przesunęły :
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1686

PostWysłany: 17:53 Pon 27 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa nie ma nic do opadania ( ona nie jest od tego ) tylko do podnoszenia, może być rozdzielacz, przewody lub siłownik. Wymieniałeś olej Confused bo może stary i już nie ma lepkości po rozgrzaniu Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pepcio11



Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 37
Skąd: lidzbarka war

PostWysłany: 17:23 Pon 27 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa jest lux opdnosze rotacyjną czy orkan do kukurydzy na wolnych obrotach tylko co traktor nie zgasnie ale jak olej jet goracy to opada.Znajomy powiedział mi że może ona być przeciązona
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Marko



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 15

PostWysłany: 21:19 Nie 26 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze jakis uszczelniacz poszedl a pompa dziala
?? Ja mialem tak ze mi zerwalo klina na pompie i wszystko nagle opadlo i juz sie nie podnioslo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ansu



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 838
Skąd: ja się tu wziąłem

PostWysłany: 16:22 Nie 26 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grześ napisał:
Jak masz stare papiery to idź do wydziału komunikacji i się dowiesz. Z tego co ja wiem to wystarczy załatwić przegląd i ci zarejestrują.

Jeśli jest umowa i opłata skarbowa lub faktura to można zarejestrować, kiedy się chce
Kiedyś kupiłem przyczepę, której właściciel nie rejestrował jej na siebie przez 10 lat dokumenty były na jeszcze na poprzedniego właściciela przedstawiłem obie umowy wraz z opłatami skarbowymi i przeglądem technicznym nie było problemów a u mnie ponad rok stała jeszcze nie rejestrowana.
Jeśli chodzi o pojazd, który posiada dowód na osobę, która nie żyje to umowa powinna być sporządzona za życia i powinna być uiszczona opłata skarbowa chyba w ciągu miesiąca ewentualnie sprawa spadkowa w sądzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pepcio11



Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 37
Skąd: lidzbarka war

PostWysłany: 12:27 Nie 26 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ktos by mi mógł powiedziec czemu mi pompa podnosnikowa w 330 nie trzyma.Kupiłem nowy tłok, cylinder, pierscienie,pompe, i rozdzielacz ma dwa lata.Z początku jak założyłem to wszystko ładnie trzymało ale po pewnym czasie jak podnosiłem rotacyjną i był rozgrzany olej to zaczeła opadac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 4166
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 19:38 Pią 24 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak jest na tego kto ją chce rejestrować to nie będzie problemu. Jak na kogoś innego to pewnie będziesz musiał podpisać jakąś umowę albo darowiznę. Ale powtarzam najpierw popytajcie w wydziale komunikcji tam wszystkiego się dowiecie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2761
Skąd: wlkp

PostWysłany: 19:34 Pią 24 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a nie wiecie czy na fakture zakupu z 1980r da rade zarejestrować ciągnik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 4166
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 19:29 Pią 24 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak masz stare papiery to idź do wydziału komunikacji i się dowiesz. Z tego co ja wiem to wystarczy załatwić przegląd i ci zarejestrują.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Silver



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 355

PostWysłany: 11:37 Pią 24 Lis 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ojciec wyrejestrował ją jak kupił mf a c330 stała na dziadka który już dawno nie żyje więc nie wiem czy tak łatwo zarejestrować, ale u nas niektórzy właśnie pytają o wyrejestrowany więc..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 172, 173, 174  Następny
Strona 124 z 174

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach