Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 03:11 Pon 26 Paź 2020


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 140, 141, 142 ... 353, 354, 355  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 22:16 Czw 24 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

donaldson chodzi po ok 120zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mikruss



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 129
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 22:05 Czw 24 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jezeli masz maly wklad to jest on od dodatkowego oczyszczania od ukladu wspomagania. Orginał (znowuż u Korbanków) 260 zl czy jakoś tak ale facet w serwisie podpowiedział że w Classie jest taki sam o takiej samej przepustowosci i kosztuje ok 140 zł Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 21:40 Czw 24 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ramzesik ten filtr z allegro powinien byc ok chociaz zamiast niego olecił bym ci w tej samej cenie donaldsonaa co do tego małego (wkładu) to przez niego też może ci sie zapalac kontrolka bo na nim jest tez czujnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ramzessik



Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 60

PostWysłany: 21:12 Czw 24 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Heh Razz Oj wiesz, ja narazie się pytam Razz Bo do tej pory miałem i mam MF'a ale 255 i tam nie ma takich kontrolek RazzP Jak do tej pory miałem zetora 7340 tam też takiego czegoś nie było Razz A że nie jestem pewny tego i owego to pisze to co uważam albo mam na sumieniu Razz hehe, to nie jest jakiś większy błąd czy coś, bo zaraz zamówię ten filtr i wymienię i mam nadzieje że będzie git majonez Very HappyVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
eco-rol



Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 311
Skąd: Na granicy - Cieszyn

PostWysłany: 19:31 Czw 24 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ramzesik - ja jestem "młodym" użytkownikiem większych MF-ów, ale chyba bym sie nie przyznał, że zapomniałem o wymianie jednego z 3 (albo 4 filtrów) olejowych skrzyni tylko bym "po cichutku" wymnienił i zapomniał o sprawie (bo tak to będzie wyglądać Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mikruss



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 129
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 19:12 Czw 24 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mnie przestrzegano przed filtrami z allegro bo czesto sie zdarza ze nie takie cisnienie daje itp. Ja dalem u Korbankow 240 za orginal Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ramzessik



Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 60

PostWysłany: 09:31 Czw 24 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może się też dziać tak może temu że nie wymieniłem jeszcze jednego filtru ?? Bo widzę że pod tym czujnikiem jest jeszcze taki filterek http://www.techagro.pl/products/45/p/654 a tego nie zmieniałem. Wiec może to być przyczyną ? Trzeba go będzie jak najszybciej wymienić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ramzessik



Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 60

PostWysłany: 08:56 Czw 24 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pawlo36 napisał:
moze tak być ale dobrze by było jakbys wstawil zdjęcie albo jakiś link do allegro gdzie jest taki filtr jak masz


No to z allegro to takie coś http://allegro.pl/item1068247078_filtr_hydrauliczny_massey_ferguson_wix_filter.html a na stronie producenta nie widzę takiego samego, jest podobny ale wyższy http://www.wixfilters.com/filterlookup/index2.asp?Section=4&Make=416&SubMake=720&Model=14892&SubModel=&Engine=&Year=&TempSection=4&TempMake=416&TempSubMake=720&TempModel=14892&TempEngine=
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 07:47 Czw 24 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze tak być ale dobrze by było jakbys wstawil zdjęcie albo jakiś link do allegro gdzie jest taki filtr jak masz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ramzessik



Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 60

PostWysłany: 07:37 Czw 24 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nehco napisał:
ramzessik napisał:
jeszcze raz ten link http://img97.imageshack.us/img97/9784/img084h.jpg
ta kontrolka to oznacza że albo zapchany jest filtr olejowy ( ten który zmieniałeś) , albo ma za małą przepustowość ( ale raczej niemożliwe). Jeśli nie zauważyłeś jakichś problemów z układami hydraulicznymi, np. ze wspomaganiem - drżenie ciężej się skręca - szczególnie na postoju, lub podnośnikiem - tak skacząco się podnosi to radzę sprawdzić czujnik od tej kontrolki ( znajduje się za filtrem - może go uszkodziłeś zmieniając filtr )


Nie no hydraulika wydaje się być wporządku, podnosi normalnie, wspomaganie działa, i na wyjściach też daje bo prasowałem siano i nie było żadnych problemów. Z tym że on czasem jak ona się zapali to po chwili zgaśnie a potem znowu się zapali i świeci, a może być sytuacja że jednak ten filtr jest gówno warty ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mikruss



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 129
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 22:29 Sro 23 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zalezy tez od wersji Wink
w starszym modelu 3080 (87 rok) nie trzeba bylo odpowietrzac a ze 3120 jest już nowszy (ostatnie wydanie modelowe, po ostatnich zmianach) trzeba odpowietrzac Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 21:54 Sro 23 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i jednak trzeba było odpowietrzyć żeby działało a kiedys ktos sie upierał że zawsze sie wszystko samo odpowietrza a tu jednak nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mikruss



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 129
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 21:24 Sro 23 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to w kupionym 675 zauważona pierwsza usterka Razz
przy kupnie nie wiedzialem co i jak ale pozniej taką samą galkę zauwazylem u znajomego w 590 i okazało sie że maluch ma wzmacniacz momemntu (żółw/zając), który notabene nie działa i jedzie cały czas na żółwiu Smile
z tego co wiem to trzeba dwa razy rozpoławiać albo dekiel od podnośnika w góre bo jest gdzieć za skrzynią. Jedyne co mnie interesuje to to, ile kosztują te tarczki i oringi/pierścionki które trzeba wymienić Smile

A 2 dni temu jeszcze po wymianie filtra oleju w skrzyni w 3120 siedzieliśmy prawie do 1 w nocy i nie mogliśmy dojść do tego dlaczego pompa hydrauliki nie chce zassać oleju i dać ciśnienia?? Okazało się że oprócz odpowietrznika sprzęgła jest jeszcze taki sam mały odpowietrznik koło pompy Smile jedno naciśnienie odp. i zaczeło wsio działaćSmile
Do tego wymienione orinki na wysprzęgliku (w zasadzie na obu-są dwa siłowniki w okół łożyska oporowego). Jakby ktoś kiedyś chciał rozjechać taki model i po orkręceniu wszystkiego nie da rady odjechać silnikiem to odkręcamy dekiel od spodu od sprzęgła i wyciągamy zabezpieczenie z łożyska oporowego (jak w autach ciężarowych).
No i jeszcze cena oringów - w serwisie w Kępnie u Korbanków 400 zł za komplet do jednego tłoczka(są dwa więc x2), a w sklepie z hydrauliką na zamówienie (mają inny wygląd ale zasada działania ta sama) jeden komplecik 60 zł Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nehco



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 125
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 21:08 Sro 23 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ramzessik napisał:
jeszcze raz ten link http://img97.imageshack.us/img97/9784/img084h.jpg
ta kontrolka to oznacza że albo zapchany jest filtr olejowy ( ten który zmieniałeś) , albo ma za małą przepustowość ( ale raczej niemożliwe). Jeśli nie zauważyłeś jakichś problemów z układami hydraulicznymi, np. ze wspomaganiem - drżenie ciężej się skręca - szczególnie na postoju, lub podnośnikiem - tak skacząco się podnosi to radzę sprawdzić czujnik od tej kontrolki ( znajduje się za filtrem - może go uszkodziłeś zmieniając filtr )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ramzessik



Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 60

PostWysłany: 20:56 Sro 23 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeszcze raz ten link http://img97.imageshack.us/img97/9784/img084h.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ramzessik



Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 60

PostWysłany: 20:27 Sro 23 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, mam problem. Otóż wymieniłem filtr hydrauliki i olej i po pewnym czasie zapala mi się kontrolka, tu link do niej http://img97.imageshack.us/img97/9784/img084h.jpg, olej jaki wlałem to Fuchs Titan Hydramot 1040 MC a filtr to Wix 92074E. I nie wiem co to moze być i co może oznaczac. Ma może ktos pojęcie i moze mi pomoć ? Very Happy z gory dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
calibra25



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 66

PostWysłany: 22:00 Wto 22 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe to ma slużyć a nie być wylączone, po to to jest żeby pokazywało usterkę Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
a1980



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 120
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 21:38 Wto 22 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

calibra25 napisał:
Witam mam pilny problem po przekładce licznika przy MF 6180 bo świeci kontrolka od awarii. Przekładałem bo stary nie liczył obrotów, ten liczy. Przy starym było ok, przy tym stale świeci... Odłączałem już kleme dodatnią i nadal świeci... Prosiłbym o porady. Pozdrawiam!
wykręć żarówkę to przestanie świecić Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
calibra25



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 66

PostWysłany: 22:14 Pon 21 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam mam pilny problem po przekładce licznika przy MF 6180 bo świeci kontrolka od awarii. Przekładałem bo stary nie liczył obrotów, ten liczy. Przy starym było ok, przy tym stale świeci... Odłączałem już kleme dodatnią i nadal świeci... Prosiłbym o porady. Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sendar



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246

PostWysłany: 16:42 Pon 21 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,

Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąs maszynę rolniczą to polecam:

http://targ.rolniczy24.pl

dużo ogłoszeń
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 07:40 Pon 21 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do tych swiec to proponuje orginalną a nie jakiś zamiennik bo może sie skonczyć na zgjęciu korbowodu bo nieraz puszczają paliwo (od małych jak najbardziej ale orginał!!!)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mirro



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 204

PostWysłany: 18:17 Nie 20 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś miałem podobne jaja z ukladem paliwowym. Robilem na raty i efekt był chwilowy. Dopiero po wymianie oringów na przewodach stalowych, przedmuchaniu wstecz przewodów (kiedy po dłuższej chwili coś "pizło" o wnętrze zbiornika i wymyciu zbiornika karcherem z gorącą wodą przestało się zapowietrzać. To co wylalo się ze zbiornika mogło by zagrać rolę obcego w "Archiwum X" . Ale wtedy wywalilem też pompkę zasilającą bo to ona najczęściej jest winowajcą wypracowują się zaworki albo elastyczna przepona (po wymianie natychmiast wyrzucić aby nie kusiło kiedyś założyć). Jeśli po jakimś czasie samoistnie uklad zapowietrza się trzeba sprawdzić a najlepiej wymienić świecę płomieniową bo zaworek odcinający paliwo nie trzyma w serii 30xx posuje od malych mf i kosztuje 20 pln a ile daje radości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mick017



Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 107

PostWysłany: 17:15 Nie 20 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nowe filtry nic nie daly ale to bylo przed wyczyszczeniem pompki w ktorej znalazlem syf ale przed tym zdjalem ta pokrywe z pompy paliwowej i moze tam cos popsulem... a zapowietrzac sie przestal bo widocznie to byla wina pompki tylko teraz z opoznieniem na obroty wchodzi i wcale sily nie ma...:/ jutro jeszcze wszystko po kolei przedmucham sprezarka moze cos to pomoze dzieki za pomoc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nehco



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 125
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 13:28 Nie 20 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mick017 napisał:
to mozliwe ze w moim 3070 pompa poszal?? By wrocic ostatnio do domu musialem ja ponad 20 razy odpowietrzac <masakra> teraz sie nie zapowietrza tylko nie ma sily ps. przeczytajcie moj wczesniejszy post bedziecie wiedziec o co chodzi
Pompa raczej nie - skoro udało ci się wrócić. Spadek mocy z takimi objawami jak pisałeś to raczej wina przytkanego układu zasilania paliwem - sprawdź wszystko po kolei zaczynając od baku i przewodu zasysającego , aż do filtrów mikro ( tych co dwa są obok siebie), po drodze sprawdź filtr wstępny !!


Kiedyś sąsiad tak miał z ciągnikiem ( co prawda innym) ale jak się okazało to jakimś cudem wpadł mu do baku kawałek szmatki i co jakiś czas się dostawał w przewód zasysający i ciągnik ledwo jechał. Gościu sprężarką przedmuchiwał w drugą stronę i jeździł dalej aż mu się znów zapychało - taki "rzeźnik".
A przyczyna była banalna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 11:35 Nie 20 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pisałes przeciez ze filtry nic nie dały ale po wyczyszczeniu pompki "jak ręką odjął", wiec teraz co-problem zapowietrzania powrócił??
może jeszcze gdzieś jest jakieś sitko czy cos takiego gdzie sie syfu mogło nazbierać albo ta pompka zasilająca jest kiepska i nie podaje na pompe odpowiedniej ilości paliwa bo pompe główną bym wykluczył jako powód zapowietrzania
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 140, 141, 142 ... 353, 354, 355  Następny
Strona 141 z 355

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach