bookovsky 0 Napisano 29 Maja 2009 Panowie potrzebuje książkę obsługi i/lub katalog części do kombajnu dronningborg d7000. Kombajn jest na hydrostacie i ma dodadkowa wialnię.Mam taki kombajn i instrukcje do niego , z tym .że jest bardzo gruba i nawet ksero dużo by kosztowało . no i jest w języku duńskim Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drozd 0 Napisano 29 Maja 2009 Używa ktoś takich osłon w zo56http://www.allegro.pl/item639578192_oslona_obudowa_chlodnicy_kombajn_bizon_zo56.html ,jak tak ,to prosze o wypowiedzi jak sie to spisuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 1 Czerwca 2009 Potrzebuję katalogu części do kombajnu zbożowego DUTZ-FAHR M-770. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzbanek23 0 Napisano 3 Czerwca 2009 Kupię rozgarniacz łanu do kombajnu Bizon. Kontakt gg. 4870802 lub szymons1993@wp.pl. Nr tel. 603064826 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drozd 0 Napisano 6 Czerwca 2009 Co sądzicie o tym kombajnie,jest wart tej cenyhttp://www.allegro.pl/item654403654_kombajn_claas_dominator_68_2003rok.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 6 Czerwca 2009 Nowy rozdzielacz łanu kosztuje około 600 zł ja też szukałem jak się dowiedziałem jaka cena bo kupiłem z jednym a potem dorobiłem sobie wygląda lepiej niż oryginał z Płocka trochę rurek blachy i gotowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 7 Czerwca 2009 sprzedam dwie opony do bizona używane rozmiar 23.1x26 stan dobry ok 40% bieżnika gg 9553723 cena 1000 zł za sztuke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz.paw 0 Napisano 11 Czerwca 2009 Witam. Panowie zastanawian sie nad kupnem kombajna ,miedzy FORTSCHRITT 524 MDW moc ok. 170 KM a bizon BS Z-110 podobnej mocy ,no i wlasnie ktorego wybrac ,moze cos doradzicie . Kwote ktora chce przeznaczyc to ok. 100 tys. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasiek29 0 Napisano 25 Czerwca 2009 Witam!! Panowie potrzebuje rady jaka powinna być szczelina wlotowa i wylotowa między klepiskem a cepami na skręconym klepisku w kombajnie new holland? wymieniam klepisko i cepy i niewiem dokładnie jaką szczeline ustawić. prosze o rade. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiatr911 0 Napisano 26 Czerwca 2009 Witam.Chce kupic nowe cepy. Jakiej firmy zamienik polecacie do Classa mercatora? W necie sa po okolo 200zl para co slyszeliscie o Polskiej firmie JAG? A w Grene 410zl!i tez jakis zamienik nie wiem jakiej firmy.Chyba zdecyduje sie na te z JAG sa o polowe tansze od Grene... Za pomoc Dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 26 Czerwca 2009 W moim DEUTZ-FAHRZE szczelinę na wlocie mam 16mm ,a na wylocie 3mm i jest ok nie bije i wymłaca wszystko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 26 Czerwca 2009 Jeśli ma ktoś Deutz Fahr 4080 Topliner to bardzo proszę o odpowiedz gdyż potrzebuję opisu kontrolek w kabinie gdyż świeci mi jedna kontrolka od czujnika co jest na silniku przy tłoku i nie wiem co to. Symbol to taki bagnet "laska" i kapią z niej kropelki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 27 Czerwca 2009 Jeśli ma ktoś Deutz Fahr 4080 Topliner to bardzo proszę o odpowiedz gdyż potrzebuję opisu kontrolek w kabinie gdyż świeci mi jedna kontrolka od czujnika co jest na silniku przy tłoku i nie wiem co to. Symbol to taki bagnet "laska" i kapią z niej kropelki.pewnie smarowanie?!?! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 27 Czerwca 2009 Co że nie ma ciśnienia? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 27 Czerwca 2009 Co że nie ma ciśnienia?niemam takiego kombajnu ale z Twojego opisu nasuwa mi sie taki wniosek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 27 Czerwca 2009 A jaka może być przyczyna ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 27 Czerwca 2009 A jaka może być przyczyna ? znasz tą maszyne czy kupiłeś dopiero? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
isuzu 0 Napisano 28 Czerwca 2009 mnie to wyglądo raczej na niski stan oleju,a nie na brak ciśnienio. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 28 Czerwca 2009 Jak byłby to niski stan oleju to czujnik zamontowany na misce olejowej, a na bloku silnika to tylko czujnik od ciśnienia oleju silnikowego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiatr911 0 Napisano 28 Czerwca 2009 Jeśli ma ktoś Deutz Fahr 4080 Topliner to bardzo proszę o odpowiedz gdyż potrzebuję opisu kontrolek w kabinie gdyż świeci mi jedna kontrolka od czujnika co jest na silniku przy tłoku i nie wiem co to. Symbol to taki bagnet "laska" i kapią z niej kropelki.A jaki to jest silnik? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 28 Czerwca 2009 A o co Ci chodzi dokładnie? Mam jeszcze jedno pytanie za co odpowiada ten czujnik zaraz obok takie coś jak literka F tylko z trzema kreskami podświetlany na zielono?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiatr911 0 Napisano 29 Czerwca 2009 A o co Ci chodzi dokładnie? Mam jeszcze jedno pytanie za co odpowiada ten czujnik zaraz obok takie coś jak literka F tylko z trzema kreskami podświetJlany na zielono??Jeśli to było do mnie to pytam czy Mercedesa Perkinnsa Dutza - chłodzony cieczą czy powietrzem? A co do kontrolek przy silniku to wiadomo wskazuja temperature i ciśnienie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 29 Czerwca 2009 To silnik Mercedesa. Nie chodzi mi o same kontrolki przy silniku ale o cały panel w kabinie ponieważ nie mam instrukcji obsługi w języku polskim i nie wiem co znaczą niektóre wskaźniki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 29 Czerwca 2009 Poprawka Silnik Deutz chłodzony powietrzem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiatr911 0 Napisano 30 Czerwca 2009 Jeśli ma ktoś Deutz Fahr 4080 Topliner to bardzo proszę o odpowiedz gdyż potrzebuję opisu kontrolek w kabinie gdyż świeci mi jedna kontrolka od czujnika co jest na silniku przy tłoku i nie wiem co to. Symbol to taki bagnet "laska" i kapią z niej kropelki.Tez nie mam instr.itd .Wiem troche co do silnika Deutz F6 L912 chlodzony powietrzem Mam taki w Mercatorze. Nie wiem jak jest u Ciebie. Wiec 912ka ma dwa czujniki przy silniku, cisnienie oleju i czujnik od przegrzania sie silnika ktory zalacza sie przy okolo 115st cel. Pisze okolo bo slyszalem ze byly dwa rodzaje ...i jakies roznice.Czujnik przegrzania znajduje sie zazwyczaj na trzecim cylindrze w komorze ze tak powiem chlodzenia ( gdzie dmucha dmuchawa na cylindry i chlodnice oleju)na samej gorze pod wtryskami. Ja zrobilem w tym roku dodadkowo na stale przy kierownicy zegar cisnienia oleju jak rowniez temperatury silnika ( teraz wszystko dokladnie bedzie pod kontrola). Moze daj jakies zdjecia, moze ktos pomozeA...jest jeszcze u mnie czujnik dzwiekowy zerwania paska od dmuchawy...no ale to juz troche inna sprawa:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach