Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

a później gaśnie? za gęsty olej lub zatkany filtr trochę może się świecić byle nie ciągle

 

tak kolego, pali sie talko jakiś czas, a raz mignął mi gby był rozgrzany ale przez pół sekundy - a jeszcze nie wymianiałem filtrów i olejów bo nie było czasu ale zrobie to w najbliższych dniach i zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to masz zapchany filtr olejowy od chydrauliki. ta kontrolka jest od ciśnienia w hydraulice. a gaśnie dla tego ponieważ rano jest zimno i olej gęsty po chwili trochę się rozrzednie i jakoś się przeciska. radzę nie jeździć tylko wymienić a najlepiej i olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moim zdaniem to masz zapchany filtr olejowy od chydrauliki. ta kontrolka jest od ciśnienia w hydraulice. a gaśnie dla tego ponieważ rano jest zimno i olej gęsty po chwili trochę się rozrzednie i jakoś się przeciska. radzę nie jeździć tylko wymienić a najlepiej i olej.

 

 

Jak na razie jeździłem tylko z godzinke bo trudno było sie powstrzymać. Mam nadzieje ze to tylko filty i olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ma john deere 2030 ostatnio mam problem z hamulcami tzn. Trzask zgrzyt ale hamują. Nie wiem jak może być przyczyna czy do tarcze czy może coś z układem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moim zdaniem to masz zapchany filtr olejowy od chydrauliki. ta kontrolka jest od ciśnienia w hydraulice. a gaśnie dla tego ponieważ rano jest zimno i olej gęsty po chwili trochę się rozrzednie i jakoś się przeciska. radzę nie jeździć tylko wymienić a najlepiej i olej.

 

 

Jak na razie jeździłem tylko z godzinke bo trudno było sie powstrzymać. Mam nadzieje ze to tylko filty i olej.

Filtr i olej w skrzyni też tak miałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, od niedawna mam JD 2140 i potrzebuję płytki, ewentualnie schematu płytki bezpieczników, która jest pod prawym zegarem. Bez niej nie można odpalić ciągnika (tylko na zwarcie) i brak jakichkolwiek świateł. Nigdzie nie mogę znaleźć owej części i prosiłbym o pomoc. Z miłą chęcią kupiłbym sprawną, ewentualnie jakiś schemat to był zrobił. Jeżeli ktoś chciałby sprzedać i pomóc to jest moje gg: 105893

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem wymieniłem filtry paliowe w JD 6920 i przekręcając kluczy żeby pompka podpompowała paliwo nie podaje tego paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam problem wymieniłem filtry paliowe w JD 6920 i przekręcając kluczy żeby pompka podpompowała paliwo nie podaje tego paliwa.

Pamiętej, że odpowietrznik przy filtrze służy tylko do spuszcznia wody z odstojnika, podczas odpowietrzania musi być on zakręcony.

A pompka paliwowa wytrzymała u mnie jakieś 3 tyś Mgh więc też może być z tym problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moim zdaniem to masz zapchany filtr olejowy od chydrauliki. ta kontrolka jest od ciśnienia w hydraulice. a gaśnie dla tego ponieważ rano jest zimno i olej gęsty po chwili trochę się rozrzednie i jakoś się przeciska. radzę nie jeździć tylko wymienić a najlepiej i olej.

 

Panowie jako niedoświadczony użytkownik JD małe pytanie - zabrałem sie za wymiane wszystkich filtrów i olejów i wszystko szło do czasu zmiany oleju przkładniowego - powiedzcie mi ile JD 6200 ma miejsc spuszczania olejui gdzie - na samym dole znalazłem jeden na samym dole i zleciało oleju dużo za mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompka nie moze przepchnac powietrza wiec nalej bezposrednio paliwa do filtrow + 30 sekund kluczyk .............i zapalaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam problem z podnośnikiem w jd 6200 nie podnosi ramion do końca a czasami wcale nie działa. Czy może to być wina czujnika pozycji podnośnika? Piszcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o tą pompkę, to jesli wszystko jest wykonywane poprawnie, to jak sie odkreci wlew zbiornika, to słychac jak pracuje, a poza tym polecałbym wyciagniecie jej ze zbiornika i wyczysczenie tego smoka przez który pompa ciagnie paliwo, bo moze przy tej wymianie tych filtrów zaciągnęła syf z dołu zbiornika, no w ostatecznosci moze byc pompka, zatkany węzyk, czy błedy przy wykoywaniu odpowietrzania - wszystko mozliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moim zdaniem to masz zapchany filtr olejowy od chydrauliki. ta kontrolka jest od ciśnienia w hydraulice. a gaśnie dla tego ponieważ rano jest zimno i olej gęsty po chwili trochę się rozrzednie i jakoś się przeciska. radzę nie jeździć tylko wymienić a najlepiej i olej.

 

 

Jak na razie jeździłem tylko z godzinke bo trudno było sie powstrzymać. Mam nadzieje ze to tylko filty i olej.

Filtr i olej w skrzyni też tak miałem

 

Panowie mieliście racje - po wymianie kompletu olejów wszystko wróciło do normy czyli lampka przestała świcić. Wszystko zalane Fuch's na filtrach mana - szkoda tylko ze tak droga przyjemność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli chodzi o tą pompkę, to jesli wszystko jest wykonywane poprawnie, to jak sie odkreci wlew zbiornika, to słychac jak pracuje, a poza tym polecałbym wyciagniecie jej ze zbiornika i wyczysczenie tego smoka przez który pompa ciagnie paliwo, bo moze przy tej wymianie tych filtrów zaciągnęła syf z dołu zbiornika, no w ostatecznosci moze byc pompka, zatkany węzyk, czy błedy przy wykoywaniu odpowietrzania - wszystko mozliwe.

 

6920 z common reil ma pompkę po za zbiornikiem po lewej stronie ramy i ciągnie paliwo przez filtry więc odpowietrzniki we filtrach muszą być zakręcone a filtry oczwiście lepiej zalać przed montażem bo szkoda pompki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moim zdaniem to masz zapchany filtr olejowy od chydrauliki. ta kontrolka jest od ciśnienia w hydraulice. a gaśnie dla tego ponieważ rano jest zimno i olej gęsty po chwili trochę się rozrzednie i jakoś się przeciska. radzę nie jeździć tylko wymienić a najlepiej i olej.

 

 

Jak na razie jeździłem tylko z godzinke bo trudno było sie powstrzymać. Mam nadzieje ze to tylko filty i olej.

Ile dałeś za filtry? Ja kupiłem flutgarda (inaczej sie pisze) to dawałem po 200 za sztukę. A fuchsa jakiego nalałeś utto mp?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli chodzi o tą pompkę, to jesli wszystko jest wykonywane poprawnie, to jak sie odkreci wlew zbiornika, to słychac jak pracuje, a poza tym polecałbym wyciagniecie jej ze zbiornika i wyczysczenie tego smoka przez który pompa ciagnie paliwo, bo moze przy tej wymianie tych filtrów zaciągnęła syf z dołu zbiornika, no w ostatecznosci moze byc pompka, zatkany węzyk, czy błedy przy wykoywaniu odpowietrzania - wszystko mozliwe.

 

6920 z common reil ma pompkę po za zbiornikiem po lewej stronie ramy i ciągnie paliwo przez filtry więc odpowietrzniki we filtrach muszą być zakręcone a filtry oczwiście lepiej zalać przed montażem bo szkoda pompki.

 

mam na common railu, wyciągnąłem pompkę, poparzyłem, sprawdziłem czy prąd dostaje i puknąłem lekko śrubokrętem, zadziałała. może była zawieszona

Dzięki za poradę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile dałeś za filtry? Ja kupiłem flutgarda (inaczej sie pisze) to dawałem po 200 za sztukę. A fuchsa jakiego nalałeś utto mp?

 

Co do filtrów do tak jak pisałem poszłem w troche tańsze rzeczy bo większość kasiory poszło na zakup. Ogólnie zestaw filtrów - paliwowy, oleju silnika, dwa oleju przekładniowego - oba krótkie, ( jeden może być długi i rzadzej wymieniany ale dużo droższy), powietrza główny i wstępny - razem poniżej 700 zł, co do oleju to titan truck do silnika i hydramot do skrzyni.

Dzis traktorek pochodził troche w pługu i całkiem ładnie sie sprawował tylko jak wracałem i do załączyłem przedni napęd słysze jakiś cichy pisk i musze zobaczyć co jest tego powodem. Poza tym dałem ciała bo wczesniej pytałem o zmiane oleju a wczoraj znalazłem ukrytą za fotelem książke obsługi i wszystko stało sie sporo łatwiejsze. Na wiosne czeka mnie napełnienie i odgrzybienie klimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A olej znalazłem najtaniej w Grene - 3 beczki przekłdniowego i beczka silnikowego - zapłaciłem 1150 zł. Dzis jedyne stwiedziłem konieczność zmiany filtrów kabinowych bo są mocno zużyte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś ma i chce się podzielić zdaniem na temat John deere 3130 to niech pisze.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam 3140 i kończą się przednie opony (tył 90%) ich rozmiar 13,6x28 ,przydały by się szersze oczywiście o tej samej wysokości może ktoś z was ten temat zna i może doradzać .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam poważny problem z ciągnikiem John Deere typ 2140 z hydrauliką.Przegrzewa się olej, drganie przewodów ciśnieniowych i brak płynności skrętów kierownicą.Chciałbym zaznaczyć, że zbiornik oleju przy chłodnicy jest w normie. Myślę, że wyklucza to pompę pomocniczą. Pompa główna i orbitrol po przeglądzie.

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.Może ktoś zna numery części katalogowych, które ewentualnie można by wymienić lub ustawić.

Przypuszczam ,że mogą to być zawory przelewowe lub dławiące.

Z góry dziękuje za pomoc.

Proszę o odpowiedż na forum lub maila: kazeks@tlen.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Posiadam 3140 i kończą się przednie opony (tył 90%) ich rozmiar 13,6x28 ,przydały by się szersze oczywiście o tej samej wysokości może ktoś z was ten temat zna i może doradzać .

 

380/70R28 powinny miec tą samą wysokosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z zegarami w john deere 6210 SE.Porblem polega na tym że zegary przestały działać.NIe działaja od predkości,obrotów,paliwa,temperatury,a i jeszcze nie działa wyswitlacz motogodzin.Jesli ktos miał podobny problem lub wie na w czym tkwi to prosze o odp lub kontakt mój gg 6627295

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zacząć od bezpieczników, przekaźników (czy któryś nie jest przegrzany) jeśli w skrzynce jest wszystko ok, to pozostaje tylko elektryk... Nie polecałbym zabawy z tym, chyba że ktoś się zna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...