Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

przejrzałem chyba wszystkie złącza i kostki w tym traktorze i nic, ciągle nic nie działa, nie wiem już co robić, pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to do bani,ni mam pojęcia. Tam patrzyłeś od prawej strony w podłodze od spodu?tam też są te jakieś kostki i ten chyba komputer i chyba kostka łączaca z kablami od stacyjki tam też jest kabel masowy miedziany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to do bani,ni mam pojęcia. Tam patrzyłeś od prawej strony w podłodze od spodu?tam też są te jakieś kostki i ten chyba komputer i chyba kostka łączaca z kablami od stacyjki tam też jest kabel masowy miedziany

 

no patrzyłem tam, wszystko przeczyściłem posprawdzałem i nic, proszę jeszcze o jakieś sugestie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no masakra,bede plutl może cos:tak ogolnie to swiatła wszystko ok?dmuchawa?tam co do kompa kostki prad sprawdzaleś czy w kostkach jest?kiedys u kolegi napęd nie dzialal elektryk nic nie wskórałl,on pewnego dnia myl ciagnik i zobaczyl na obudowie skrzyni kabel przedarty zaizolowal i ok.to bylo w SAME,na komórce mam taki schemat,daj num.komorki to mms ci przysle,może to cos ci da?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no masakra,bede plutl może cos:tak ogolnie to swiatła wszystko ok?dmuchawa?tam co do kompa kostki prad sprawdzaleś czy w kostkach jest?kiedys u kolegi napęd nie dzialal elektryk nic nie wskórałl,on pewnego dnia myl ciagnik i zobaczyl na obudowie skrzyni kabel przedarty zaizolowal i ok.to bylo w SAME,na komórce mam taki schemat,daj num.komorki to mms ci przysle,może to cos ci da?

 

numer:514665645, proszę jeszcze was o jakieś pomysły, bo już nic nie mam, pogoda jest, roboty w polu a ja nie mam czym robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musisz te prądy zobaczyc czy do kompa dochodza? masz foty,i cos tam widać?

 

z komputera na elektrozawory prąd nie idzie, a do komputera nie sprawdzałem, w których kablach powinien być dochodzący do komputera?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli z fotki cos tam widzisz to mysle ze z tych dwóch wtyczek którs to juz tam dojdziesz

Odpisz czy fotki dostałes i czy cos tam dobrze widac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli z fotki cos tam widzisz to mysle ze z tych dwóch wtyczek którs to juz tam dojdziesz

Odpisz czy fotki dostałes i czy cos tam dobrze widac?

 

no na fotkach wszystko widzę ale ciągle nie mam pomysłu na to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to sprawdzisz jakąś kontrolką czy w kostce jest prąd,tam właśnie jak sie nie mylę jedna jest do kompa(kompa ja jeszcze nie widziałem)a ta druga jak sie nie myle to prądy juz do elektrozaworow juz chyba od kompa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie

mam problem ze swoim mf 3115. Sprawa dotyczy silnika, ciągnika używam od 3 lat i nie było problemów, dodam że ciągnik ciężko nie pracuje, głównie w turze. A problem jest taki że zaczyna mi migać kontrolka od ciśnienia oleju w silniku. Myślałem że to wina zużytego oleju ale bezpośrednio po zmianie jest tak samo ( olej Mobil Devlac10W/40) Jak jest zimny silnik to ok kontrolka nie miga, ale jak się już rozgrzeje na dobre to na małych obrotach świeci ciągłym swiatłem, a gaśnie zupełnie tak przy ok 1000 obr/min. jak się zgasi ciągnik i postoi chwilę ( minutę) to znów jakiś czas dobrze a potem obawy wracają, wskazówka obrotościomieża opada na 0 i wskaźnik poziomu paliwa też pokazuje dno. Puki co nie zauważyłem spadku mocy czy nietypowych odgłosów z silnika i niewiem czy to już oznaka, że po silniku, czy że tam coś szwankuje. Co robić? Może jakiś inny olej wlać to pochodzi jeszcze, co o tym myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to sprawdzisz jakąś kontrolką czy w kostce jest prąd,tam właśnie jak sie nie mylę jedna jest do kompa(kompa ja jeszcze nie widziałem)a ta druga jak sie nie myle to prądy juz do elektrozaworow juz chyba od kompa?

 

bardzo bym prosił żeby ktoś mi sprawdził w której kostce i w którym kablu idzie prąd do komputera, bo u mnie w żadnym nie ma prądu i myślę że tu leży przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie

mam problem ze swoim mf 3115. Sprawa dotyczy silnika, ciągnika używam od 3 lat i nie było problemów, dodam że ciągnik ciężko nie pracuje, głównie w turze. A problem jest taki że zaczyna mi migać kontrolka od ciśnienia oleju w silniku. Myślałem że to wina zużytego oleju ale bezpośrednio po zmianie jest tak samo ( olej Mobil Devlac10W/40) Jak jest zimny silnik to ok kontrolka nie miga, ale jak się już rozgrzeje na dobre to na małych obrotach świeci ciągłym swiatłem, a gaśnie zupełnie tak przy ok 1000 obr/min. jak się zgasi ciągnik i postoi chwilę ( minutę) to znów jakiś czas dobrze a potem obawy wracają, wskazówka obrotościomieża opada na 0 i wskaźnik poziomu paliwa też pokazuje dno. Puki co nie zauważyłem spadku mocy czy nietypowych odgłosów z silnika i niewiem czy to już oznaka, że po silniku, czy że tam coś szwankuje. Co robić? Może jakiś inny olej wlać to pochodzi jeszcze, co o tym myślicie?

A jestes pewny czy czujnik cisnienia jest dobry, jesli nie to go wymien, a najlepiej podłoncz manometr i bedziesz wiedział, zmiana oleju na inny niewiele pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to sprawdzisz jakąś kontrolką czy w kostce jest prąd,tam właśnie jak sie nie mylę jedna jest do kompa(kompa ja jeszcze nie widziałem)a ta druga jak sie nie myle to prądy juz do elektrozaworow juz chyba od kompa?

 

bardzo bym prosił żeby ktoś mi sprawdził w której kostce i w którym kablu idzie prąd do komputera, bo u mnie w żadnym nie ma prądu i myślę że tu leży przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze te zdiecia ci pomogą 11b557595d57cb6em.jpg 90c1c7b73e7dde28m.jpg zasilanie to koncówka 1, 2, a po przekreceniu kluczyka i nacisnieciu sprzegła prąd powinien dochodzic na 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na pierwszym rysunku nr.27 to pewnie jest bezpiecznik, sprawdz go.

 

dzięki wielkie jutro to sprawdzę, jak byś mógł to weź mi jeszcze podeślij jakieś schematy tej instalacji na pawelchr@gmail.com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziwna sytuacja, według tego schematu tam gdzie powinien być + to jest -, a doszedłem do tego tak że probwka po dotchnięciu nic nie wskazywała a jak dotchnołem ją do tego kabla i do jakiegoś innego z prądem to po naciśnięciu sprzęgła żarówka świeciła, co to może oznaczać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro ma przyjechać serwis od lokalnego dealera fergusona z Gojcowa, 55zł za godzinę plus dojazd, trochę drogo na ale sam nic nie zrobię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie na temat ale ludzie są aktywni więc pytam . Gdzie i jakim kanalem można dostać części do skrzyni przekładniowej siewnika ISARIA 6050. Ewentualnie namiary na producenta bo Landau leci sobie.... Będę zobowiązany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jutro ma przyjechać serwis od lokalnego dealera fergusona z Gojcowa, 55zł za godzinę plus dojazd, trochę drogo na ale sam nic nie zrobię
i co zrobili ci maszyne czy nie jesli komputer do naprawy to musisz szykowac ponad 2000 zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam panowie. potrzebuję opinii na temat MF 8160:)

chodzi mi o awaryjnośc głownie o skrzynie biegów. no i jak tam sobie w cięższych pracach radzi.

mam zamiar kupic taki sprzet ale nie wiem czy się w to pchac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

 

no ja rozebrałem tylno pochwe,proste ale cięzkie poleciało łozysko,i dwa uszczelniacze.

 

I TERAZ DO WSZYSTKICH niewiem czy wiecie ale te łozyska w tyle się smaruje,tam od dołu są SRUBY Z ŁBEM CZWOROKĄTNYM(KLUCZ gdzie się wkręca do smarowania smarowniczki i się smaruje sprawdzcie u siebie bo to będzie czekać was to samo co mnie.Tam w środku aby rozkręcic potrzebny jest klucz 28 oczywiśćie nasadowy,tak dla wiedzy.

 

PAWLO CO U CIEBIE z tą instalacją?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...