Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 19:58 Pon 26 Wrz 2016


Agrolok
Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 352, 353, 354  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin_s



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 23
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 14:28 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jan222 napisał:
Jest zabezpieczenie, dopóki dźwignia zmiany biegu żółw zając nie znajdzie się w pozycji, która uruchamia przełącznik, hydraulika nie jest w stanie zmienić biegów ż/z (musiała by zerwać solidne zabezpieczenie, które również służy do wyregulowania widełek jak głęboko mają zazębiać) Zamieszczam zdjęcie (to ta śruba z lewej strony przy widełkach).



pozdrawiam

Ale dlaczego jak jest zimny to można przechodzić pomiędzy ż/z
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jan222



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 266
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 20:14 Sro 24 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest zabezpieczenie, dopóki dźwignia zmiany biegu żółw zając nie znajdzie się w pozycji, która uruchamia przełącznik, hydraulika nie jest w stanie zmienić biegów ż/z (musiała by zerwać solidne zabezpieczenie, które również służy do wyregulowania widełek jak głęboko mają zazębiać) Zamieszczam zdjęcie (to ta śruba z lewej strony przy widełkach).



pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 483
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 19:11 Sro 24 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PiotrS napisał:
marcin_s napisał:
Od jakiegoś czasu pojawia się problem z przełanczaniem biegów z zająca na żółwia w mf 2685, jak ciągnik jest zimny to mogę przechodzić z biegów polowych na szosowe i odwrotnie ale gdy się rozgrzeje i pracuję na biegach polowych to już przejście na szosowe jest problematyczne nieraz po kilku rozprzęgleniach uda się przejść ale sporadycznie, przełanczanie między biegami polowymi odbywa się lekko i nie ma znaczenia czy ciągnik jest ciepły czy zimny, ta usterka zaczeła sie pojawiać stopniowo, może ktoś mnie oświeci co to może być

są tu dwie możliwości: cisnienie oleju potrzebne do załączenia zająca i utrzymania go w pozycji
łożyskowanie biegu zając 3 lub zając 4 w zależności od specyfikacji
zdejmij kapę od zmiany biegówsam zobaczysz czy jest to usterka mech czy hydr


Do PiotrS, w mf3085 jest podobnie, cisnienie oleju potrzebne do załączenia zająca i utrzymania go w pozycji,
brak cisniena oleju to mamy zułwia, a co sie stanie jesli nagle zginie cisnienie oleju np. awaria pompy itp. przy wiekszej predkosci na szosie? czy jest to jakos zabezpieczone? za odpowiedz z góry dziekuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcin_s



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 23
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 14:28 Sro 24 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie jestem po zmianie oleju i filtra i wlałem fuchs
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 00:00 Sro 24 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcin_s napisał:
Od jakiegoś czasu pojawia się problem z przełanczaniem biegów z zająca na żółwia w mf 2685, jak ciągnik jest zimny to mogę przechodzić z biegów polowych na szosowe i odwrotnie ale gdy się rozgrzeje i pracuję na biegach polowych to już przejście na szosowe jest problematyczne nieraz po kilku rozprzęgleniach uda się przejść ale sporadycznie, przełanczanie między biegami polowymi odbywa się lekko i nie ma znaczenia czy ciągnik jest ciepły czy zimny, ta usterka zaczeła sie pojawiać stopniowo, może ktoś mnie oświeci co to może być

są tu dwie możliwości: cisnienie oleju potrzebne do załączenia zająca i utrzymania go w pozycji
łożyskowanie biegu zając 3 lub zając 4 w zależności od specyfikacji
zdejmij kapę od zmiany biegówsam zobaczysz czy jest to usterka mech czy hydr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 23:55 Wto 23 Wrz 2008    Temat postu: Re: porady Odpowiedz z cytatem

erdem napisał:
Kolego PiotrS Tutaj nie chodzi o to że rolnicy kupują złomy , nie czytaja instrukcji leja najtańsze oleje do silników i skrzyń przekładnowych to moze i fakt ,Ale dlaczego tak bronisz tej nieszczesnej serii 30xx.nikt tu nie napada na cała marke MFa tylko problem jest konkretnie z tymi modelami. Skoro jesteś mechanikiem i jesteś tak dobrze rozeznany w tej marce to powinieneś wiedzieć ze te modele sa poprostu do dupy. Powinieneś wiedzieć ze modele z roczników 87-93 maja fabrycznie wadliwe skrzynie i tu nie pomoże znajomość instrukcji obsługi bo wcześniej czy później i tak padnie. Zapytaj Francuskiego rolnika , to odpowie ci że był dwa razy w życiu szczęśliwy raz gdy kupował nowy ciagnik seri 30xx a drugi raz jeszcze bardziej był szcześliwy gdy udało mu sie go sprzedać no i niestety wiekszosć tych ciagników trafia do polski , jaki jest skutek tego to widać . I nie mówi że to wina rolników bo kupuja wyeksploatowany sprzęt a później płacza. Przecież nikt na zachodzie jakos specjalnie nad Mfami sie nie zneca i sa na równi wyeksploatowane jak inne marki a z nimi nie ma takich problemów.
Podkreślam że cały czas mowa o seri 30xx a nie wszystkich MFach ogólnie sa to dobre ciagniki ale ta seri im poprastu nie wyszła . Być moze jesteś mechanikiem i zajmujesz sie naprawą ciagników i jest ci na ręke aby rolnicy kupowali akurat ta serie bo ty z tego żyjesz ale ja miałem ciągnik 3070 i aby mieć czyste sumienie nigdy nikomu go nie polece. Oczywiscie każdy zrobi jak zechce.

przepraszam ze nie podejmuje tematu znasz tak wielu rolników itakie szczegóły dotyczące maszyn z całego świata że poprostu jetes za mądry dla mnie pozdrawiam i życzę powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ppp16



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 49

PostWysłany: 19:36 Wto 23 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcin_s napisał:
Od jakiegoś czasu pojawia się problem z przełanczaniem biegów z zająca na żółwia w mf 2685, jak ciągnik jest zimny to mogę przechodzić z biegów polowych na szosowe i odwrotnie ale gdy się rozgrzeje i pracuję na biegach polowych to już przejście na szosowe jest problematyczne nieraz po kilku rozprzęgleniach uda się przejść ale sporadycznie, przełanczanie między biegami polowymi odbywa się lekko i nie ma znaczenia czy ciągnik jest ciepły czy zimny, ta usterka zaczeła sie pojawiać stopniowo, może ktoś mnie oświeci co to może być


Filtry przedewszystkim sprawdz Wink badz zmien olej na jakis z rodziny fuchs-a Smile pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin_s



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 23
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 17:24 Wto 23 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od jakiegoś czasu pojawia się problem z przełanczaniem biegów z zająca na żółwia w mf 2685, jak ciągnik jest zimny to mogę przechodzić z biegów polowych na szosowe i odwrotnie ale gdy się rozgrzeje i pracuję na biegach polowych to już przejście na szosowe jest problematyczne nieraz po kilku rozprzęgleniach uda się przejść ale sporadycznie, przełanczanie między biegami polowymi odbywa się lekko i nie ma znaczenia czy ciągnik jest ciepły czy zimny, ta usterka zaczeła sie pojawiać stopniowo, może ktoś mnie oświeci co to może być
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 881
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 13:53 Wto 23 Wrz 2008    Temat postu: Re: porady Odpowiedz z cytatem

PiotrS napisał:
tony napisał:
PiotrS piszesz głupoty aż żal... Może i masz jakąś wiedzę na temat MF ale czemu się czepiasz użytkowników 61, 81???? Żeby mnie było stać na 62 to bym sobie taki kupił z instrukcją i fachową obsługą... a jak mnie nie stać na taki wypas to robię w polu 61.. i nie narzekam! Tylko jak mi coś zawodzi to pytam o radę na tym forum i liczę wtedy na fachową poradę a nie na obelgi typu "kup sobie chłopku instrukcję"!
Pozdrawiam Piotr S.

gostku jeżeli przeczytanie istrukcji obsługi lub zapytanie przeszkolonego sąsiada uwazasz za obelge to ok jestes spoko gosc ale nie zsiadaj z c360 bo mozesz zle skonczyc
pozdrawiam


Kolego PiotrS Tutaj nie chodzi o to że rolnicy kupują złomy , nie czytaja instrukcji leja najtańsze oleje do silników i skrzyń przekładnowych to moze i fakt ,Ale dlaczego tak bronisz tej nieszczesnej serii 30xx.nikt tu nie napada na cała marke MFa tylko problem jest konkretnie z tymi modelami. Skoro jesteś mechanikiem i jesteś tak dobrze rozeznany w tej marce to powinieneś wiedzieć ze te modele sa poprostu do dupy. Powinieneś wiedzieć ze modele z roczników 87-93 maja fabrycznie wadliwe skrzynie i tu nie pomoże znajomość instrukcji obsługi bo wcześniej czy później i tak padnie. Zapytaj Francuskiego rolnika , to odpowie ci że był dwa razy w życiu szczęśliwy raz gdy kupował nowy ciagnik seri 30xx a drugi raz jeszcze bardziej był szcześliwy gdy udało mu sie go sprzedać no i niestety wiekszosć tych ciagników trafia do polski , jaki jest skutek tego to widać . I nie mówi że to wina rolników bo kupuja wyeksploatowany sprzęt a później płacza. Przecież nikt na zachodzie jakos specjalnie nad Mfami sie nie zneca i sa na równi wyeksploatowane jak inne marki a z nimi nie ma takich problemów.
Podkreślam że cały czas mowa o seri 30xx a nie wszystkich MFach ogólnie sa to dobre ciagniki ale ta seri im poprastu nie wyszła . Być moze jesteś mechanikiem i zajmujesz sie naprawą ciagników i jest ci na ręke aby rolnicy kupowali akurat ta serie bo ty z tego żyjesz ale ja miałem ciągnik 3070 i aby mieć czyste sumienie nigdy nikomu go nie polece. Oczywiscie każdy zrobi jak zechce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
ppp16



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 49

PostWysłany: 08:06 Wto 23 Wrz 2008    Temat postu: Re: awarie Odpowiedz z cytatem

buli1979 napisał:


http://www.allegro.pl/item443150318_massey_ferguson_3080_91_rok_zobacz_opis_warto.html




Rzeczywiscie Very Happy ten link co podałes to totalny złom :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 09:53 Pon 22 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hadaj napisał:
Czy ktoś ma namiary do kogoś kto oferuje części do MF 255 do zamontowania wspomagania? Bardzo prosiłbym o odpowiedź.

Szukaj na allegro maja tam uzywane cześci do mf ale czy to ma sens.
Policz koszty czesci nie wiem czy w 2000 się wyrobisz miałem 2555 i cięzko nie było bez problemów kierowałem jedną ręką czyba że masz tura.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 08:34 Pon 22 Wrz 2008    Temat postu: Re: awarie Odpowiedz z cytatem

oczywiscie ze mf nie sa zbyt drogimi ciagnikamilecz nie sa tez najtanszymi jest wiele tanszych marek dlaczego ludzie pisza o problemach no bo sami sa sobie winni najczesciej kieruja sie wygladem opona kabina a nie mechanika instrukcja obslugi to dla nich stek bzdur nie warto tam nawet zagladac a co dopiero kupowac masz tu wielu ludzi co pisza o 42/62/82 nie a wiesz czemu bo brali nowe a nie wyeksplatowane na max zlomy ktore na dziendobry kosztuja w remoncie 15-30tys tylko wiesz co nikt tej kasy nie inwestuje tylko jada na zaboj no i sie wkurzaja na producenta a przeciez tak naprawde winni sa urzytkownicy sami tak czy inaczej mf jest był i bedzie wiec nie ma sie co excytowac[/quote]
Tak więc dlatego ludziom którzy nie mają kasy na droższe modele i muszą zadowolić się tymi zgodze się z toba weksplatowanymi lepiej kupic ciągnik prostszy w obsłudze i tańszy w ewentualnych naprawach.
Dotyczy to tez ludzi którzy kupója pierwszy tgz "zachodni" ciagnik i nie maja zmysłu technicznego poprostu mniej skomplikowana budowa więcej wybacza. Tutaj zamieszczam przykład
Pozdrawiam

http://www.allegro.pl/item443150318_massey_ferguson_3080_91_rok_zobacz_opis_warto.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
ppp16



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 49

PostWysłany: 07:25 Pon 22 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hadaj napisał:
Czy ktoś ma namiary do kogoś kto oferuje części do MF 255 do zamontowania wspomagania? Bardzo prosiłbym o odpowiedź.


Korbanek napewno ma Smile mozesz zamowic telefonicznie czesci kurier na nastepny dzien przywiezie czesci:) pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hadaj



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1

PostWysłany: 22:57 Nie 21 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś ma namiary do kogoś kto oferuje części do MF 255 do zamontowania wspomagania? Bardzo prosiłbym o odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 21:38 Nie 21 Wrz 2008    Temat postu: porady Odpowiedz z cytatem

tony napisał:
PiotrS piszesz głupoty aż żal... Może i masz jakąś wiedzę na temat MF ale czemu się czepiasz użytkowników 61, 81???? Żeby mnie było stać na 62 to bym sobie taki kupił z instrukcją i fachową obsługą... a jak mnie nie stać na taki wypas to robię w polu 61.. i nie narzekam! Tylko jak mi coś zawodzi to pytam o radę na tym forum i liczę wtedy na fachową poradę a nie na obelgi typu "kup sobie chłopku instrukcję"!
Pozdrawiam Piotr S.

gostku jeżeli przeczytanie istrukcji obsługi lub zapytanie przeszkolonego sąsiada uwazasz za obelge to ok jestes spoko gosc ale nie zsiadaj z c360 bo mozesz zle skonczyc
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tony



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 258
Skąd: mazowsze

PostWysłany: 19:44 Nie 21 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PiotrS piszesz głupoty aż żal... Może i masz jakąś wiedzę na temat MF ale czemu się czepiasz użytkowników 61, 81???? Żeby mnie było stać na 62 to bym sobie taki kupił z instrukcją i fachową obsługą... a jak mnie nie stać na taki wypas to robię w polu 61.. i nie narzekam! Tylko jak mi coś zawodzi to pytam o radę na tym forum i liczę wtedy na fachową poradę a nie na obelgi typu "kup sobie chłopku instrukcję"!
Pozdrawiam Piotr S.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 531
Skąd: podlasie

PostWysłany: 15:42 Nie 21 Wrz 2008    Temat postu: Re: synchronizator Odpowiedz z cytatem

RobertP napisał:
Witam wszystkich
Mam do wymiany synchronizator w MF3080 mam pytanie czy ktoś może mi podać nr katologowy do tego modelu, jest to pierwszy synchronizator dolnego wałka w skrzyni biegów.

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RobertP



Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 4

PostWysłany: 08:56 Nie 21 Wrz 2008    Temat postu: synchronizator Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich
Mam do wymiany synchronizator w MF3080 mam pytanie czy ktoś może mi podać nr katologowy do tego modelu, jest to pierwszy synchronizator dolnego wałka w skrzyni biegów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 21:31 Sob 20 Wrz 2008    Temat postu: Re: podniosnik Odpowiedz z cytatem

statystyki korbanka zyby je widziec koles to bys musial byc korbanka synem a z tego co piszesz to raczej nie jesstes a jak glupoty bedziesz pisal to 100 ludziska beda kupowac zuuuuupelnie nie potrzebnie wez koles czasem odpowiedzzialność za swoje slowa i w konsekwencji czyjes bledne dzialanie ale wali cie to bo to nie twoja kasa? a jezeli chodzi o historie to nie ksztalcilem sie w polsce wiec koles troche sie pomyliłes
dobranoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 21:20 Sob 20 Wrz 2008    Temat postu: awarie Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się że ludzie którzy na tym forum opisywali rózne przypadki nie wymyslili ich. Przy maszynach 15 - 20 letnich ryzyko awarii zwiększa się wiec oczywiste jest , że im ciagnik prostszy w budowie tym łatwiej go naprawić poza tym jest tańszy i prostszy w utrzymaniu.
Jesli chodzi o sąsiadów jeden kupił 3095 chwalił ciągnik pojechał w pole pługa mu nie chciał podnieść, że chlop jest bystry szybko znalazł kabelek który nie łączył przy elektrozaworze, ale nie kazdy musi się znać. Poza tym wszystko weryfikuje jak zwykle rynek ceny 30xx i 3xx mówią same za siebie.
Pozdrawiam[/quote]
oczywiscie ze mf nie sa zbyt drogimi ciagnikamilecz nie sa tez najtanszymi jest wiele tanszych marek dlaczego ludzie pisza o problemach no bo sami sa sobie winni najczesciej kieruja sie wygladem opona kabina a nie mechanika instrukcja obslugi to dla nich stek bzdur nie warto tam nawet zagladac a co dopiero kupowac masz tu wielu ludzi co pisza o 42/62/82 nie a wiesz czemu bo brali nowe a nie wyeksplatowane na max zlomy ktore na dziendobry kosztuja w remoncie 15-30tys tylko wiesz co nikt tej kasy nie inwestuje tylko jada na zaboj no i sie wkurzaja na producenta a przeciez tak naprawde winni sa urzytkownicy sami tak czy inaczej mf jest był i bedzie wiec nie ma sie co excytowac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fulton



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 1

PostWysłany: 14:47 Sob 20 Wrz 2008    Temat postu: MF 3060 pomoc do kompa Odpowiedz z cytatem

Witam:) niedawno nabyłem MF 3060 AUTOTRONIC i mam załozonego tam kompa ale nie umiem go ustawic:( jakby ktoś wiedział jak sie to robi to prosze o odp:) pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 09:38 Sob 20 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak przy okazji u mnie w 390 sa dwie takie kontrolki czerwona od cisnienia oleju i niebieska czy pomarańczowa nie pamietam od filtra. Czujnik tej ostatniej wkręcony jest własnie w podstawe filtra hydrauliki. W obudowie filtra mam 2 czujniki jeden podłączony drugi nie nie wiem czy to jest dobrze bo widac że poprzedni właściciel trochę przy tym grzebał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 09:23 Sob 20 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może być kiedys miałem tak w 255 najpierw zaczeła migac na wolnych myślałem ze wał do roboty potem zaczeła coraz bardziej wkońcu wyszło na to że czujnik padł wiec wymieniłem. Jesli ta kontrolka zapala ci się jak włączysz zapłon i gasnie jak odpalisz silnik to chyba czujnik jest dobry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
ka_mil



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 167
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 08:40 Sob 20 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Filtr chyba dobry bo to już jest trzeci, a wcześniej nie było problemów
Fleetguard HF 8082.
Wykręciłem ten czujnik rozebrałem, potraktowałem wd40, postukałem, podmuchałem i albo go zepsułem albo się coś naprawiło bo kontrolka już nie świeci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 531
Skąd: podlasie

PostWysłany: 06:42 Sob 20 Wrz 2008    Temat postu: Re: MF 3645 Odpowiedz z cytatem

ka_mil napisał:
Przy korzystaniu z hydrauliki miga kontrolka od filtra oleju(trybik z dwoma kropelkami w środku). Filtr wymieniony na nowy i nie ma żadnej zmiany co to może być?

czujnik od zapchania filtra działa na zasadzie jak czujnik w odkurzaczu jak zatkamy rurę ręko to wskaźnik pokazuje że worek jest pełen wiec może dałeś nieoryginalny filtr o małej przepustowość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 352, 353, 354  Następny
Strona 233 z 354

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach