Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 01:22 Sro 24 Maj 2017


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 352, 353, 354  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 68

PostWysłany: 15:15 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Panowie miałbym do Was pytanie. Planuje zakupic uzywanego tura. Chciałbym zapytac czy mozna zalozyc tura od C-330 do C-360 3P??? Czy duzo byloby przeróbek??? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
rusin



Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 251
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 08:35 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zacznij od filtrow ale powodow moze byc sporo. wtryskiwacz leje, za pozny kat wtrysku itp.a na biegu jalowym tez dymi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 03:16 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

audi1986 napisał:
witam dlaczego mój ferguson MF 255 dymi na czarno ?
wymień filtry paliwowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
audi1986



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: wielkopolskie

PostWysłany: 19:25 Pon 29 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam dlaczego mój ferguson MF 255 dymi na czarno ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ka_mil



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 167
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 14:15 Nie 28 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A masz ładowanie? U mnie jak nie ma ładowania to też nie działa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafbak



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: 13:09 Nie 28 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam.mam problem z masejem 3610.niedziała mi komputer do sterowania podnośnikiem.proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafbak



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: 09:43 Nie 28 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam.jestem nowym użytkownikiem.mam ciągnik maseja 3610 i niedziała mi podnośnik.żaden pokrętło nie reaguje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 881
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 07:13 Sob 27 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mf3085 napisał:
Zdjęcie dotyczy mf3080 czyli to samo co w 3085 aha moja skrzynia jest bez gruby biegów A/B ale jeżeli chodzi o to zdjęcie to wizualnie nie różni się ona niczym od skrzyni A/B (mówię konkretnie o tym zdjęciu)
pozdrawiam

Witam, kiedys ktos pisał na forum ze od 1993 roku skrzynie były mniej awaryjne, ktos moze wie naczym polegała ruznica? nie jestem pewny z kturego roku jest mój 92 albo93 niema tabliczki z datą, mój mf posiada jeszcze 4 pólbiegi (dynashift) czy jest to awaryjne-jak z naprawą? a rozkład biegów jest na odwrót niz w 3080, 1-ynka w prawo i wtył, trzeba uwazac przy zmianie zeby sie nie pomylic


Różnica polegała na zmianie producenta skrzyń. Poprzednie były wykonane ze słabego materiału.
Najbardziej były awaryjnee skrzynie z AB czyli 32x32 biegi. Jest to informacja od serwisanta Mfa który wrócił ze szkolenia z Francji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 484
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 18:53 Pią 26 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdjęcie dotyczy mf3080 czyli to samo co w 3085 aha moja skrzynia jest bez gruby biegów A/B ale jeżeli chodzi o to zdjęcie to wizualnie nie różni się ona niczym od skrzyni A/B (mówię konkretnie o tym zdjęciu)
pozdrawiam

Witam, kiedys ktos pisał na forum ze od 1993 roku skrzynie były mniej awaryjne, ktos moze wie naczym polegała ruznica? nie jestem pewny z kturego roku jest mój 92 albo93 niema tabliczki z datą, mój mf posiada jeszcze 4 pólbiegi (dynashift) czy jest to awaryjne-jak z naprawą? a rozkład biegów jest na odwrót niz w 3080, 1-ynka w prawo i wtył, trzeba uwazac przy zmianie zeby sie nie pomylic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jan222



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 266
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 20:34 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="mf3085"]
jan222 napisał:
Jest zabezpieczenie, dopóki dźwignia zmiany biegu żółw zając nie znajdzie się w pozycji, która uruchamia przełącznik, hydraulika nie jest w stanie zmienić biegów ż/z (musiała by zerwać solidne zabezpieczenie, które również służy do wyregulowania widełek jak głęboko mają zazębiać) Zamieszczam zdjęcie (to ta śruba z lewej strony przy widełkach).



pozdrawiam

OK Dzieki, teraz wszystko wiem, jeszcze napisz z jakiego modelu mf to zdiecie jest.


Zdjęcie dotyczy mf3080 czyli to samo co w 3085 aha moja skrzynia jest bez gruby biegów A/B ale jeżeli chodzi o to zdjęcie to wizualnie nie różni się ona niczym od skrzyni A/B (mówię konkretnie o tym zdjęciu)
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 484
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 20:03 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="jan222"]Jest zabezpieczenie, dopóki dźwignia zmiany biegu żółw zając nie znajdzie się w pozycji, która uruchamia przełącznik, hydraulika nie jest w stanie zmienić biegów ż/z (musiała by zerwać solidne zabezpieczenie, które również służy do wyregulowania widełek jak głęboko mają zazębiać) Zamieszczam zdjęcie (to ta śruba z lewej strony przy widełkach).



pozdrawiam

OK Dzieki, teraz wszystko wiem, jeszcze napisz z jakiego modelu mf to zdiecie jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 18:57 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podaj e maila jutro wyslę ci katalog mam jakis mf-a 10 +
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 18:23 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może spróbuj przełączyc przy wyzszych obrotach. Nie wiem czy to przekładnia zsynchronizowana czy nie wciśni sprzęgło dodaj troche gazu i wtedy spróbuj. Z tego co piszesz wyglada że jest jakis problem z dopływem oleju. Nie wiem jak w 2685 ale w 255 czy w 390 a nawet w serii 42xx jest taki dekiel pod spodem i tam masz filtr pompy podnosnika,w tych ciagnikach jest przykrecony 3 srubami, trzeba olej spuscić.
ewentualnie poszukaj z boku skrzyni w niektórych modelach wystepowały w postaci nie wymiennych całych ale wkładów.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marcin_s



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 23
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 18:03 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

buli1979 napisał:
Byc może ma to związek z olejem jeśli jest juz zużyty pod wpływem temperatury traci swoje własciwości. Nie masz problemów z ciśnieniem gdy ciągnik jest ciepły.

tydzień temu był olej(fusch) i filtr wymieniany, teraz przy siewie z agregatem uprawowo siewnym 3m gdy podnosi to np. przy obrotach 1000-1400 zapala się kontrolka od ciśnienia ale podnosi przy obr 1500 i w górę jest wszystko ok tak samo było przed wymianą oleju i raczej nie ma różnicy czy jest ciepły czy zimny może mała że przy zimnym może przy 1400 obr podniesie i nie zapali się kontrolka, nie wiem jaka jest waga zestawu siewnik hassia zasyp ok. 300kg +brona wirowa z wałem pacera ale dla niego to nie jest podobno dużo udzwig mf 2685 to ok 8t, czy jest jeszcze jakiś filtr na hydraulice oprócz tego dużego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 15:56 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byc może ma to związek z olejem jeśli jest juz zużyty pod wpływem temperatury traci swoje własciwości. Nie masz problemów z ciśnieniem gdy ciągnik jest ciepły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marcin_s



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 23
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 14:28 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jan222 napisał:
Jest zabezpieczenie, dopóki dźwignia zmiany biegu żółw zając nie znajdzie się w pozycji, która uruchamia przełącznik, hydraulika nie jest w stanie zmienić biegów ż/z (musiała by zerwać solidne zabezpieczenie, które również służy do wyregulowania widełek jak głęboko mają zazębiać) Zamieszczam zdjęcie (to ta śruba z lewej strony przy widełkach).



pozdrawiam

Ale dlaczego jak jest zimny to można przechodzić pomiędzy ż/z
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jan222



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 266
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 20:14 Sro 24 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest zabezpieczenie, dopóki dźwignia zmiany biegu żółw zając nie znajdzie się w pozycji, która uruchamia przełącznik, hydraulika nie jest w stanie zmienić biegów ż/z (musiała by zerwać solidne zabezpieczenie, które również służy do wyregulowania widełek jak głęboko mają zazębiać) Zamieszczam zdjęcie (to ta śruba z lewej strony przy widełkach).



pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 484
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 19:11 Sro 24 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PiotrS napisał:
marcin_s napisał:
Od jakiegoś czasu pojawia się problem z przełanczaniem biegów z zająca na żółwia w mf 2685, jak ciągnik jest zimny to mogę przechodzić z biegów polowych na szosowe i odwrotnie ale gdy się rozgrzeje i pracuję na biegach polowych to już przejście na szosowe jest problematyczne nieraz po kilku rozprzęgleniach uda się przejść ale sporadycznie, przełanczanie między biegami polowymi odbywa się lekko i nie ma znaczenia czy ciągnik jest ciepły czy zimny, ta usterka zaczeła sie pojawiać stopniowo, może ktoś mnie oświeci co to może być

są tu dwie możliwości: cisnienie oleju potrzebne do załączenia zająca i utrzymania go w pozycji
łożyskowanie biegu zając 3 lub zając 4 w zależności od specyfikacji
zdejmij kapę od zmiany biegówsam zobaczysz czy jest to usterka mech czy hydr


Do PiotrS, w mf3085 jest podobnie, cisnienie oleju potrzebne do załączenia zająca i utrzymania go w pozycji,
brak cisniena oleju to mamy zułwia, a co sie stanie jesli nagle zginie cisnienie oleju np. awaria pompy itp. przy wiekszej predkosci na szosie? czy jest to jakos zabezpieczone? za odpowiedz z góry dziekuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcin_s



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 23
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 14:28 Sro 24 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie jestem po zmianie oleju i filtra i wlałem fuchs
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 00:00 Sro 24 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcin_s napisał:
Od jakiegoś czasu pojawia się problem z przełanczaniem biegów z zająca na żółwia w mf 2685, jak ciągnik jest zimny to mogę przechodzić z biegów polowych na szosowe i odwrotnie ale gdy się rozgrzeje i pracuję na biegach polowych to już przejście na szosowe jest problematyczne nieraz po kilku rozprzęgleniach uda się przejść ale sporadycznie, przełanczanie między biegami polowymi odbywa się lekko i nie ma znaczenia czy ciągnik jest ciepły czy zimny, ta usterka zaczeła sie pojawiać stopniowo, może ktoś mnie oświeci co to może być

są tu dwie możliwości: cisnienie oleju potrzebne do załączenia zająca i utrzymania go w pozycji
łożyskowanie biegu zając 3 lub zając 4 w zależności od specyfikacji
zdejmij kapę od zmiany biegówsam zobaczysz czy jest to usterka mech czy hydr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 23:55 Wto 23 Wrz 2008    Temat postu: Re: porady Odpowiedz z cytatem

erdem napisał:
Kolego PiotrS Tutaj nie chodzi o to że rolnicy kupują złomy , nie czytaja instrukcji leja najtańsze oleje do silników i skrzyń przekładnowych to moze i fakt ,Ale dlaczego tak bronisz tej nieszczesnej serii 30xx.nikt tu nie napada na cała marke MFa tylko problem jest konkretnie z tymi modelami. Skoro jesteś mechanikiem i jesteś tak dobrze rozeznany w tej marce to powinieneś wiedzieć ze te modele sa poprostu do dupy. Powinieneś wiedzieć ze modele z roczników 87-93 maja fabrycznie wadliwe skrzynie i tu nie pomoże znajomość instrukcji obsługi bo wcześniej czy później i tak padnie. Zapytaj Francuskiego rolnika , to odpowie ci że był dwa razy w życiu szczęśliwy raz gdy kupował nowy ciagnik seri 30xx a drugi raz jeszcze bardziej był szcześliwy gdy udało mu sie go sprzedać no i niestety wiekszosć tych ciagników trafia do polski , jaki jest skutek tego to widać . I nie mówi że to wina rolników bo kupuja wyeksploatowany sprzęt a później płacza. Przecież nikt na zachodzie jakos specjalnie nad Mfami sie nie zneca i sa na równi wyeksploatowane jak inne marki a z nimi nie ma takich problemów.
Podkreślam że cały czas mowa o seri 30xx a nie wszystkich MFach ogólnie sa to dobre ciagniki ale ta seri im poprastu nie wyszła . Być moze jesteś mechanikiem i zajmujesz sie naprawą ciagników i jest ci na ręke aby rolnicy kupowali akurat ta serie bo ty z tego żyjesz ale ja miałem ciągnik 3070 i aby mieć czyste sumienie nigdy nikomu go nie polece. Oczywiscie każdy zrobi jak zechce.

przepraszam ze nie podejmuje tematu znasz tak wielu rolników itakie szczegóły dotyczące maszyn z całego świata że poprostu jetes za mądry dla mnie pozdrawiam i życzę powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ppp16



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 49

PostWysłany: 19:36 Wto 23 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcin_s napisał:
Od jakiegoś czasu pojawia się problem z przełanczaniem biegów z zająca na żółwia w mf 2685, jak ciągnik jest zimny to mogę przechodzić z biegów polowych na szosowe i odwrotnie ale gdy się rozgrzeje i pracuję na biegach polowych to już przejście na szosowe jest problematyczne nieraz po kilku rozprzęgleniach uda się przejść ale sporadycznie, przełanczanie między biegami polowymi odbywa się lekko i nie ma znaczenia czy ciągnik jest ciepły czy zimny, ta usterka zaczeła sie pojawiać stopniowo, może ktoś mnie oświeci co to może być


Filtry przedewszystkim sprawdz Wink badz zmien olej na jakis z rodziny fuchs-a Smile pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin_s



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 23
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 17:24 Wto 23 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od jakiegoś czasu pojawia się problem z przełanczaniem biegów z zająca na żółwia w mf 2685, jak ciągnik jest zimny to mogę przechodzić z biegów polowych na szosowe i odwrotnie ale gdy się rozgrzeje i pracuję na biegach polowych to już przejście na szosowe jest problematyczne nieraz po kilku rozprzęgleniach uda się przejść ale sporadycznie, przełanczanie między biegami polowymi odbywa się lekko i nie ma znaczenia czy ciągnik jest ciepły czy zimny, ta usterka zaczeła sie pojawiać stopniowo, może ktoś mnie oświeci co to może być
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 881
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 13:53 Wto 23 Wrz 2008    Temat postu: Re: porady Odpowiedz z cytatem

PiotrS napisał:
tony napisał:
PiotrS piszesz głupoty aż żal... Może i masz jakąś wiedzę na temat MF ale czemu się czepiasz użytkowników 61, 81???? Żeby mnie było stać na 62 to bym sobie taki kupił z instrukcją i fachową obsługą... a jak mnie nie stać na taki wypas to robię w polu 61.. i nie narzekam! Tylko jak mi coś zawodzi to pytam o radę na tym forum i liczę wtedy na fachową poradę a nie na obelgi typu "kup sobie chłopku instrukcję"!
Pozdrawiam Piotr S.

gostku jeżeli przeczytanie istrukcji obsługi lub zapytanie przeszkolonego sąsiada uwazasz za obelge to ok jestes spoko gosc ale nie zsiadaj z c360 bo mozesz zle skonczyc
pozdrawiam


Kolego PiotrS Tutaj nie chodzi o to że rolnicy kupują złomy , nie czytaja instrukcji leja najtańsze oleje do silników i skrzyń przekładnowych to moze i fakt ,Ale dlaczego tak bronisz tej nieszczesnej serii 30xx.nikt tu nie napada na cała marke MFa tylko problem jest konkretnie z tymi modelami. Skoro jesteś mechanikiem i jesteś tak dobrze rozeznany w tej marce to powinieneś wiedzieć ze te modele sa poprostu do dupy. Powinieneś wiedzieć ze modele z roczników 87-93 maja fabrycznie wadliwe skrzynie i tu nie pomoże znajomość instrukcji obsługi bo wcześniej czy później i tak padnie. Zapytaj Francuskiego rolnika , to odpowie ci że był dwa razy w życiu szczęśliwy raz gdy kupował nowy ciagnik seri 30xx a drugi raz jeszcze bardziej był szcześliwy gdy udało mu sie go sprzedać no i niestety wiekszosć tych ciagników trafia do polski , jaki jest skutek tego to widać . I nie mówi że to wina rolników bo kupuja wyeksploatowany sprzęt a później płacza. Przecież nikt na zachodzie jakos specjalnie nad Mfami sie nie zneca i sa na równi wyeksploatowane jak inne marki a z nimi nie ma takich problemów.
Podkreślam że cały czas mowa o seri 30xx a nie wszystkich MFach ogólnie sa to dobre ciagniki ale ta seri im poprastu nie wyszła . Być moze jesteś mechanikiem i zajmujesz sie naprawą ciagników i jest ci na ręke aby rolnicy kupowali akurat ta serie bo ty z tego żyjesz ale ja miałem ciągnik 3070 i aby mieć czyste sumienie nigdy nikomu go nie polece. Oczywiscie każdy zrobi jak zechce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
ppp16



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 49

PostWysłany: 08:06 Wto 23 Wrz 2008    Temat postu: Re: awarie Odpowiedz z cytatem

buli1979 napisał:


http://www.allegro.pl/item443150318_massey_ferguson_3080_91_rok_zobacz_opis_warto.html




Rzeczywiscie Very Happy ten link co podałes to totalny złom :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 352, 353, 354  Następny
Strona 233 z 354

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach