Witamy, aby siďż˝ zarejstrowaďż˝ lub zalogowaďż˝,
skorzystaj z opcji dost�pnych po prawej stronie.
Obecny czas to 09:48 Sro 21 Lut 2018


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 353, 354, 355  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil 23



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 461
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 11:31 Sro 1 Paź 2008    Temat postu: Re: komp podnośnika Odpowiedz z cytatem

Podnośnik nie chce opaść na dół był mechanik i powiedział ze wszystko jest ok tylko nie działa komputer elektrozawory działają pompa działa a podnośnik nie działa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 07:52 Sro 1 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten biały dym spowodowany jest niskim ciśnieniem w komorze spalania moga byc zawory moga byc tłoki, ewentualnie niskie cisnienie wtrysku. Dio tego dochodzi niska temperatura i jest problem z rozruchem. Na holu pali lepiej ponieważ silnik obraca sie szybciej niz przy rozruszniku i powietrze nie zdązy "uciec". Co do ten typ tak ma mam w swojm silnik a4 248 czyli to samo co w 690 i pali bez problemów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 22:33 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: komp podnośnika Odpowiedz z cytatem

kamil 23 napisał:
rafbak napisał:
witam.mam problem z masejem 3610.niedziała mi komputer do sterowania podnośnikiem.proszę o pomoc.
Ja też mam problem z komputerem czy można go gdzieś naprawić czy wymiana na nowy ?

pomogę ci opisz co się dzieje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Peron



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 509

PostWysłany: 19:07 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mały ja mam tak samo w MTZ i powodem są najprwdopodobniej wypalone gniazda zaworów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
kamil 23



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 461
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 18:25 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rafbak napisał:
witam.mam problem z masejem 3610.niedziała mi komputer do sterowania podnośnikiem.proszę o pomoc.
Ja też mam problem z komputerem czy można go gdzieś naprawić czy wymiana na nowy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tony



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 258
Skąd: mazowsze

PostWysłany: 17:56 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To te typy chyba tak mają... Ja miałem 699 i też na zimnym ciężko palił. podłączałem mu na pół godziny grzałkę i palił na dotyk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mały 85



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 92
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 17:37 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, Mam 2 fergusony 690 z sinnikami 4 cylindrowymi jeden z turbem i jest taki problem ze jak jest zimny silnik to tak ciężko palą bo jak juz jest ciepły to jest dobrze, jest nowy akumulator i rozrusznik ok. kręci jak szalony i rzuca białym dymem z tłumika, filtr paliwa jest nowy ciągnik w polu pracuje dobrze nie dymi wszystko ok. tylko z paleniem na zimnym silniku to masakta, ale na zaciąg na zimnym to dosłownie krok i chodzi. Paliwo polskie z cpn,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Mały 85



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 92
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 17:23 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapytaj go to moze ci powie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 68

PostWysłany: 15:15 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Panowie miałbym do Was pytanie. Planuje zakupic uzywanego tura. Chciałbym zapytac czy mozna zalozyc tura od C-330 do C-360 3P??? Czy duzo byloby przeróbek??? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
rusin



Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 251
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 08:35 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zacznij od filtrow ale powodow moze byc sporo. wtryskiwacz leje, za pozny kat wtrysku itp.a na biegu jalowym tez dymi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
PiotrS



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: internet

PostWysłany: 03:16 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

audi1986 napisał:
witam dlaczego mój ferguson MF 255 dymi na czarno ?
wymień filtry paliwowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
audi1986



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: wielkopolskie

PostWysłany: 19:25 Pon 29 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam dlaczego mój ferguson MF 255 dymi na czarno ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ka_mil



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 167
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 14:15 Nie 28 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A masz ładowanie? U mnie jak nie ma ładowania to też nie działa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafbak



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: 13:09 Nie 28 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam.mam problem z masejem 3610.niedziała mi komputer do sterowania podnośnikiem.proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafbak



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: 09:43 Nie 28 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam.jestem nowym użytkownikiem.mam ciągnik maseja 3610 i niedziała mi podnośnik.żaden pokrętło nie reaguje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 881
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 07:13 Sob 27 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mf3085 napisał:
Zdjęcie dotyczy mf3080 czyli to samo co w 3085 aha moja skrzynia jest bez gruby biegów A/B ale jeżeli chodzi o to zdjęcie to wizualnie nie różni się ona niczym od skrzyni A/B (mówię konkretnie o tym zdjęciu)
pozdrawiam

Witam, kiedys ktos pisał na forum ze od 1993 roku skrzynie były mniej awaryjne, ktos moze wie naczym polegała ruznica? nie jestem pewny z kturego roku jest mój 92 albo93 niema tabliczki z datą, mój mf posiada jeszcze 4 pólbiegi (dynashift) czy jest to awaryjne-jak z naprawą? a rozkład biegów jest na odwrót niz w 3080, 1-ynka w prawo i wtył, trzeba uwazac przy zmianie zeby sie nie pomylic


Różnica polegała na zmianie producenta skrzyń. Poprzednie były wykonane ze słabego materiału.
Najbardziej były awaryjnee skrzynie z AB czyli 32x32 biegi. Jest to informacja od serwisanta Mfa który wrócił ze szkolenia z Francji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 484
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 18:53 Pią 26 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdjęcie dotyczy mf3080 czyli to samo co w 3085 aha moja skrzynia jest bez gruby biegów A/B ale jeżeli chodzi o to zdjęcie to wizualnie nie różni się ona niczym od skrzyni A/B (mówię konkretnie o tym zdjęciu)
pozdrawiam

Witam, kiedys ktos pisał na forum ze od 1993 roku skrzynie były mniej awaryjne, ktos moze wie naczym polegała ruznica? nie jestem pewny z kturego roku jest mój 92 albo93 niema tabliczki z datą, mój mf posiada jeszcze 4 pólbiegi (dynashift) czy jest to awaryjne-jak z naprawą? a rozkład biegów jest na odwrót niz w 3080, 1-ynka w prawo i wtył, trzeba uwazac przy zmianie zeby sie nie pomylic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jan222



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 266
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 20:34 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="mf3085"]
jan222 napisał:
Jest zabezpieczenie, dopóki dźwignia zmiany biegu żółw zając nie znajdzie się w pozycji, która uruchamia przełącznik, hydraulika nie jest w stanie zmienić biegów ż/z (musiała by zerwać solidne zabezpieczenie, które również służy do wyregulowania widełek jak głęboko mają zazębiać) Zamieszczam zdjęcie (to ta śruba z lewej strony przy widełkach).



pozdrawiam

OK Dzieki, teraz wszystko wiem, jeszcze napisz z jakiego modelu mf to zdiecie jest.


Zdjęcie dotyczy mf3080 czyli to samo co w 3085 aha moja skrzynia jest bez gruby biegów A/B ale jeżeli chodzi o to zdjęcie to wizualnie nie różni się ona niczym od skrzyni A/B (mówię konkretnie o tym zdjęciu)
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 484
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 20:03 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="jan222"]Jest zabezpieczenie, dopóki dźwignia zmiany biegu żółw zając nie znajdzie się w pozycji, która uruchamia przełącznik, hydraulika nie jest w stanie zmienić biegów ż/z (musiała by zerwać solidne zabezpieczenie, które również służy do wyregulowania widełek jak głęboko mają zazębiać) Zamieszczam zdjęcie (to ta śruba z lewej strony przy widełkach).



pozdrawiam

OK Dzieki, teraz wszystko wiem, jeszcze napisz z jakiego modelu mf to zdiecie jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 18:57 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podaj e maila jutro wyslę ci katalog mam jakis mf-a 10 +
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 18:23 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może spróbuj przełączyc przy wyzszych obrotach. Nie wiem czy to przekładnia zsynchronizowana czy nie wciśni sprzęgło dodaj troche gazu i wtedy spróbuj. Z tego co piszesz wyglada że jest jakis problem z dopływem oleju. Nie wiem jak w 2685 ale w 255 czy w 390 a nawet w serii 42xx jest taki dekiel pod spodem i tam masz filtr pompy podnosnika,w tych ciagnikach jest przykrecony 3 srubami, trzeba olej spuscić.
ewentualnie poszukaj z boku skrzyni w niektórych modelach wystepowały w postaci nie wymiennych całych ale wkładów.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marcin_s



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 23
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 18:03 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

buli1979 napisał:
Byc może ma to związek z olejem jeśli jest juz zużyty pod wpływem temperatury traci swoje własciwości. Nie masz problemów z ciśnieniem gdy ciągnik jest ciepły.

tydzień temu był olej(fusch) i filtr wymieniany, teraz przy siewie z agregatem uprawowo siewnym 3m gdy podnosi to np. przy obrotach 1000-1400 zapala się kontrolka od ciśnienia ale podnosi przy obr 1500 i w górę jest wszystko ok tak samo było przed wymianą oleju i raczej nie ma różnicy czy jest ciepły czy zimny może mała że przy zimnym może przy 1400 obr podniesie i nie zapali się kontrolka, nie wiem jaka jest waga zestawu siewnik hassia zasyp ok. 300kg +brona wirowa z wałem pacera ale dla niego to nie jest podobno dużo udzwig mf 2685 to ok 8t, czy jest jeszcze jakiś filtr na hydraulice oprócz tego dużego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
buli1979



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 271
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 15:56 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byc może ma to związek z olejem jeśli jest juz zużyty pod wpływem temperatury traci swoje własciwości. Nie masz problemów z ciśnieniem gdy ciągnik jest ciepły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marcin_s



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 23
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 14:28 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jan222 napisał:
Jest zabezpieczenie, dopóki dźwignia zmiany biegu żółw zając nie znajdzie się w pozycji, która uruchamia przełącznik, hydraulika nie jest w stanie zmienić biegów ż/z (musiała by zerwać solidne zabezpieczenie, które również służy do wyregulowania widełek jak głęboko mają zazębiać) Zamieszczam zdjęcie (to ta śruba z lewej strony przy widełkach).



pozdrawiam

Ale dlaczego jak jest zimny to można przechodzić pomiędzy ż/z
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jan222



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 266
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 20:14 Sro 24 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest zabezpieczenie, dopóki dźwignia zmiany biegu żółw zając nie znajdzie się w pozycji, która uruchamia przełącznik, hydraulika nie jest w stanie zmienić biegów ż/z (musiała by zerwać solidne zabezpieczenie, które również służy do wyregulowania widełek jak głęboko mają zazębiać) Zamieszczam zdjęcie (to ta śruba z lewej strony przy widełkach).



pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 353, 354, 355  Następny
Strona 233 z 355

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach