Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

ja po prostu kupuje jakis na zlomie i zakladam-tylko trzeba mocowania przerobic a szajba sie nie przejmuje,poprzedni chodzil ze 4lata i z akumulatorem nic sie nie dzialo,teraz mam inny ,ale od czego to nie wiem bo teraz polonez na szrocie to rarytas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam zamiar kupić przedni napęd do Ursusa c 360. Nigdzie nie mogę tego znależć. Działa to dobrze jak w normalnym traktorze 4x4? Monataż tego wymaga dużo przeróbki w ciągniku? Z czego pasuje ten przedni napęd? Proszę o jakieś informację. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na ALLEGRO kiedyś widziałem od ZETORA 5545 pisali ze pasuje do 60tki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytanie-chce kupić termostat do c 360.Widziałem kilka

typów.Ciągnik z 1984r.Pytam bo widziałem ich opisy -

stary i nowy typ.Do tego takie z harmonijką.Jaki wybrać?

Drugie pytanie-zakładał ktoś z kolegów inny wentylator do chłodnicy?

Słyszałem że lepsze są od zetora,tylko nie wiem jakiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolego ja ostatnio tez kupowalem termostat i nie bylo problemu, wząlem wlasnie ten nowego typu do c 360 i jest dobrze bo te z charmonijką to juz przezytek ta charmonijka sie jakos znieksztalcala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co koledzy sądzicie o wierceniu otworków w termostacie?

Ma to jakiś sens?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeden mały dla ułatwienia odpowietrzenia więcej nie ma sensu (bo po co w końcu dziurawy termostat? to tak jakby go w cale nie było)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio regenerowałem pompe paliwa i wtryski po włozeniu pompy i ustawieniu zapłonu na znaki kopci ale nie odpala

prosze o rade co mam zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego,a sprawdzałeś rozrząd?możesz mieć luż na kołach rozrządu i zapłon będzie sie przestawiał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może ktoś wie gdzie teraz na śląsku dobrze robią szlify wałów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Co może być przyczyną przedostawania się paliwa do oleju w 3P. Świecę płomieniową wymieniłem ale to nie to. Może wiecie co może być nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pęknięta mambrana w pomce paliwowej (tej zasilajacej inaczej recznej)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem ostatnio ,ze znajomi zamiast w techlologie to wolą zainwestować w coś prostrzego jak BIELARUS. że niby to sie nie popsuje a jak popsuje to tanie częsci i sam sobie naprawi... ale sam niewiem co o tym mysleć. a pozatym przed chwila bylem na ciekawej stronie z nawozami wszystko ciekawie mają poukladane no i pare ofert jest zainteresowanym podaje link : http://www.nawozeo.pl/index.php

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.W tym tygodniu zamontowałem świecę płomieniową od MF http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog,Ursus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi,katalog+cz*c4*99*c5*9bci/Monta*c5*bc,*c5*9bwieca+p*c5*82omieniowa,MF,Ursus+C-360.wmv.wmv nie wiem jak to zda egzamin(zasilanie opadowe,bez zaworku,bez pompki).W czasie testów wynikł taki problem:kupiłem świecę w Agromie za 25zł.po pierwszym teście drugi raz grzała a nie puściła paliwa.Kupiłem drugą w lokalnym warsztacie za 18zł. w czasie testu grzała i puszczała,ale po zamontowaniu w ciągu doby poziom nafty w zbiorniczku się obniżył o około 0,5cm. znaczy się że nie jest szczelna.
Ja teżmyśle ozałożeniu takiej świecy koszt niewielki a zato jaki efekt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Też zamierzam zamontować w swoim C-360 świecę płomieniową. Jeśli chodzi o przepuszczanie paliwa, to zamierzam na jego dopływie zastosować elektrozawór benzyny z samochodowej instalacji gazowej. Myślę też że na przecieki może mieć wpływ położenie świecy, powinna być montowana poziomo, tak jak w ciągnikach MF ale z tego co słyszę to też potrafi przepuszczać. Poniżej cytat z książki "Podręcznik traktorzysty".

"Dobre wyniki dają urządzenia podgrzewające powietrze odparowanym, zapalonym paliwem typu Thermostart Mark III . Urządzenia takie są stosowane w silnikach SMD-14 i w silnikach Perkins. Urządzenie jest wkręcone w kanał dolotowy silnika w położeniu poziomym. Do króćca doprowadzone jest paliwo z filtru paliwowego. Przepływ jest zamknięty zaworem kulkowym. W stanie nienagrzanym kulka jest dociskana przez pręt zamocowany na końcu rurkowego korpusu, na którym nawinięte jest uzwojenie podgrzewające, przechodzące następnie w uzwojenie zapalające. Po włączeniu prądu rurkowy korpus nagrzany przez uzwojenie wydłuża się i zamocowany na jego końcu pręt cofając się otwiera zawór kulkowy, umożliwiając przepływ paliwa. Paliwo to w szczelinie pomiędzy korpusem i prętem szybko odparowuje i wytryskując zostaje zapalone przez uzwojenie zapalające. Przepływające przez otwory osłony powietrze porywa zapalone cząsteczki paliwa, które spalając się w kanale dolotowym ogrzewają powietrze zasysane do cylindrów. Po wyłączeniu prądu rurkowy korpus szybko stygnie w strumieniu przepływającego powietrza, kurczy się i pręt dociskowy zamyka dalszy przepływ paliw."

Nie mam możliwości zrobienia skanu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed montażem,też się zastanawiałem jak to rozwiązać.Poszedłem po linii prostoty rozwiązania i małych kosztów.Wiedząc że w razie problemów z zasilaniem można będzie paliwo pociągnąć z układu paliwowego.Ale jak na razie , to zostaję przy tym zamontowanym rozwiązaniu.Nie sądzę żeby położenie świecy miało wpływ na szczelność.Raczej jakość wykonania świecy.Zamontowanie elektrozaworu może zlikwidować przeciek,ale czy warto.Jeżeli by to paliwo było podawane pod ciśnieniem cały czas,to tak.W moim wypadku ile może wyciec-ok.50g.Tym bardziej że raz trzyma innym razem nie.Ale to jest tylko mój głos w dyskusji,a nie narzucanie woli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nakręciliscie mnie na tą świece że zamątowałem.A ZROBIŁEM TO NASTĘPUJĄCO. Świeca od MF wspawana w stalowy łącznik między filtrem a kolektorem połoczyłem przewód paliwowy[ też z MF ] .wykrencacie śrubke przelotówke z rurki łonczącej filtry z popką zasilającą wkręcace nową kupioną w sklwpie z przewierconym otworem i wigwintowanym. rurke doginacie tak aby pasowała przecinacie wlutuwujecie końcówke oczko takie od przelewu jak z 60ki ja niemam problemu z puszczaniem paliwa .jesli ktoś kapuje to wie jak to złonczyć wkupe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja 60ka pracuje przy odśnierzaniu prz mrozie -15 karmie ją samostartem bo świeca to zamało. Kupiłem też wysoko obrotowy rozrusznik przed sezonem i sprawdził sie aku ma 6 lat i prądu mu niebrakuje.DLACZEGO TE 60KI TAK CIĘŻKO URCHOMIĆ !!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
....... ja niemam problemu z puszczaniem paliwa ......

Witam.Poprostu niezauważysz zbyt szybko przecieku.Odnośnie zapalania.Opiszę swoją ostatnią przygodę.Zrobiłem przysługę ciągnikiem i w zamian dostałem karnister paliwa.Wlałem odrazu do ciągnika.Przyjechałem do domu bez problemu,na drugi dzień zapalam ciągnik z wielkim problemem odpalił(po dłuższym kręceniu).Dużo nie jeżdziłem bo tylko na terenie gospodarstwa.Na drugi dzień już mi nie zapalił.Już wtedy nic nie robiłem,zostawiając problem.Pierwsze to co pomyślałem to wina paliwa.Następnego dnia podstawiam bańkę ściągam wężyk z pompki zasilającej i kieruję do pojemnika .Paliwo sobie powoli niech tam leci.Po godzinie przychodżę a tu nawet połowa nie ściekła.Wziołem pompkę do powietrza i dmuchnołem w wężyk do zbiornika,i wtedy to dopiero zaczeło cieknąć i już dalej nie spuszczałem tylko założyłem wężyk na pompę.Nic więcej nie robiłem tylko nacisnołem na przycisk rozrusznika.Z trzy obroty i ciągnik zapalił(tem.ok.0*C).I też był dym z tłumika,odstojnik szklany paliwo widać.Widocznie zamało paliwa dostawał na wtryski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...