korsarz 0 Napisano 5 Grudnia 2010 ale marka i model muszą sie zgadzać?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 6 Grudnia 2010 ale marka i model muszą sie zgadzać??no raczej by się przydało, a najlepiej jak numer ramy tez by się zgadzał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 6 Grudnia 2010 Zwykle wystarczy przekręcić tablice rejestracyjne. To rzyczepa i to przyczepa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzio777 0 Napisano 7 Grudnia 2010 Witam.A jak sprawa wygląda jeśli chodzi o rejestracje wózka do przewozu świń tzw dwukołówka?czy musi być rejestrowany czy wystarczy trójkąt i światła? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 7 Grudnia 2010 Jeśli ma koła to podlega rejestracji ,a gdy jest już zaczepiany na tuz (bez kół)to spokojnie można ''blondynki'' wozić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzio777 0 Napisano 7 Grudnia 2010 No ale rozrzutnik obornika też ma koła a rejestracji nie potrzeba! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 7 Grudnia 2010 Poczytaj ten temat dokładnie już to było wałkowane, nasyp na rozrzutnik piachu i jedź po drodze publicznej a mandat Cię nie minie.Z obornikiem jest OK a z piachem już nie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzio777 0 Napisano 11 Grudnia 2010 No i właśnie słyszałem że podobnie jest ze "świniarkami".Ponoć jeśli wieziesz blondyny to rejestracja nie jest potrzebna! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 12 Grudnia 2010 panowie jeśli będe remontował przyczepe od podstaw nowa podłoga i burty to jest wykonalne dolne zamykanie burt czy to jest zaskomplikowane? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 12 Grudnia 2010 Tak jest wykonane fabrycznie http://moto.allegro.pl/nowa-przyczepa-wywrotka-3-str-unia-brzeg-p-8-p-8-i1349537955.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 12 Grudnia 2010 Widziałeś to z bliska pujdzie to samemu zrobić? Nigdy niewidziałem takiego mechanizmu z bliska Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 12 Grudnia 2010 I jeszcze jedno pytanie czy można pod wywrot chydrauliczny podłśączyć powietrze i wywracać pneumatycznie, czy to są jakieś inne siłowniki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 12 Grudnia 2010 I jeszcze jedno pytanie czy można pod wywrot chydrauliczny podłśączyć powietrze i wywracać pneumatycznie, czy to są jakieś inne siłowniki?pod warunkiem że z 6 atmosfer zrobisz 160 tyle mniejwięcej ma olej w hydraulice nowego ciągnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 12 Grudnia 2010 Może i tyle ma ale do wywrotu może potrzebne jest mniej a nie całe 160 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 12 Grudnia 2010 panowie jeśli będe remontował przyczepe od podstaw nowa podłoga i burty to jest wykonalne dolne zamykanie burt czy to jest zaskomplikowane?Na tej str.są elementy do wywrotekhttp://www.autoakcesoria.com.pl/pl/sklep/wywrotki/allrows,85,query,,order,,desc,,offset,0,eqor,.htmlZ pewnością jest to wykonalne .Jak to dokładnie jest wykonane to obecnie nie potrafię wyjaśnić,bo w realu to widziałem ale dokładnie się nie przyglądałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 12 Grudnia 2010 Tutaj widać http://motoallegro.pl/zamki-centralne-burt-burty-hl-brandys-d-55-d47-i1207531823.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciej.goo 0 Napisano 12 Grudnia 2010 I jeszcze jedno pytanie czy można pod wywrot chydrauliczny podłśączyć powietrze i wywracać pneumatycznie, czy to są jakieś inne siłowniki?pod warunkiem że z 6 atmosfer zrobisz 160 tyle mniejwięcej ma olej w hydraulice nowego ciągnikaTak, do wywrotu potrzeba nieco mniej niz 160 atm. Ale gdybys chcial wywrot na powietrze to tlok musialby miec srednice przynajmniej 70 cm. Przy cisnieniu 6 atm taki tlok dawal by sile ok 80 kN (8 ton).Pytanie skad wziac taki tlok... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 12 Grudnia 2010 Niektóre przyczepy mają wywrot pneumatyczny mi chodzi o to żeby sie olej niemieszał, myślałem że wystarczy dmuchnąć powietrze w zwykły tłok i terz wywruci ale jak to jest niewykonalne to osrać to i zostane przy oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 13 Grudnia 2010 To może rozważyć skonstruowanie przenośnej pompy oleju z napędem z WOM .Coś na wzór tego systemu który jest do sprzedania tutaj http://www.autoakcesoria.com.pl/pl/sklep/wywrotki/allrows,85,query,,order,,desc,,offset,0,eqor,.html Kupić gotowy zestaw to według mnie jest drogo.W czeskich ładowaczach były pompy olejowe które były zakładane bezpośrednio na WOM ciągnika do tego jakiś zbiornik oleju, zawór przelewowy,rozdzielacz i przewody hydrauliczne.I mamy zewnętrzną hydraulikę nie zależną od hydrauliki ciągnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 13 Grudnia 2010 Równie dobrze może to na stałe do przyczepy zaczepić nawet bez rozdzielacza by szło;) Wyłączysz WOM to zejdzie olej przez pompę;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 13 Grudnia 2010 Masz rację że bez rozdżielacza podniesie,tylko że jak wyłączy WOM to jeszcze szybciej opadnie.A przytrzymywać na sprzęgle i czekać aż się zsunie materiał,to trochę "kaskaderstwo".Ale np.zwalanie zboża do dmuchawy to trzeba utrzymać przyczepę częściowo podniesioną,a o to bez rozdzielacza raczej trudno. Ale my tu sobie dyskutujemy a "Korsarz"I tak postąpi po swojemu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 13 Grudnia 2010 każda opinia jest cenna i wszystkie czytam z ciekawością. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 13 Grudnia 2010 Zawór zwrotny dławiący tanio wychodzi albo rozdzielacz za 140 zł kupi nowy z wszystkimi zabezpieczeniami Tzn anty-szokowy zawór i nadciśnieniowy;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciej.goo 0 Napisano 13 Grudnia 2010 jesli chodzi o nie mieszanie sie oleju, to mozna zrobic "membrane" z silownika. potrzebny jest silownik wiekszy, lub taki sam jak w przyczepie ale dwustronny. olej z ciagnika idzie to tegoz silownika, tloczysko sie przesuwa, wypycha olej z dugiej strony, do wlasciwego silownika przyczepy. za "membrana" mozna zastosowac trojnik, zawor kulowy i dodatkowy waz, co pozwoli uzywac wywrotki ciagnikami z osobnymi zbiornikami na hydraulike jak i starymi rumplami, kipujacymi blotem ze skrzyni biegow. warunkiem dzialania "membrany" jest super szczelna instalacja hydrauliczna przyczepy. opis malo klarowny, ale patent super! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 13 Grudnia 2010 A teraz sobie wyobraź jaki wielki by musiał być ten tłok w przyczepie;) Równie dobrze można by dać 2 pompy szczepione to akurat gdzieś już widziałem;) jedna działa jak silnik 2 pompuje;) pompa dobra nie przepuszcza;) Równie dobrze może to być pompa 2 sekcyjna;) jeden ciągnik idzie przez te pompy itd 2 normalnie;) Albo najprostsze rozwiązanie - w obu ciągnikach ten sam olej:D choć nie wiem jak by się np Zetor 7211 spisywał na 10W30 w skrzyni;) No a Hipol do czegoś lepszego to śmierć skrzyni raczej bezsprzeczna;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach