marszewo 0 Napisano 14 Grudnia 2010 Masseykowcy -jak długo należy grzać płomieniówką 6170 w-10st.mrozu,stoi w garażu?Podziękował-B.Pomorze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 14 Grudnia 2010 Panowie czy ktos z was mial podobny problem jak ja.Po miesiacu kiedy go ponownie odpalilem,przestalo dzialac ogrzewanie.Sprawdzilem droznosc przewodow,nagrzewnicy,zaworu przy nagrzewnicy .Probowalem od nagrzewnicy zalac przewody i odpowietrzac i nie dziala.Myslalem ze termostat ale po odpaleniu gora chlodnicy robi sie ciepa a dol zimny wiec termostat chyba dobry.Wyglada to jak by pompa wody nie podawala na nagrzewice gdyz po zdjeciu przewodu z nagrzewnicy plyn ni dociera a odpalonym silniku.Dodam ze mam go na plynie od 3 lat.Morze ktos mial podobny problem i cos podpowie.Dzeiki z gory.Tamtej zimy tez znikneło mi ogrzewanie, ale gdy bardziej przegazowałem przez chwile i zaczeło grzac,i teraz zawsze grzeje, pewnie się zapowietrzyło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 14 Grudnia 2010 witam proponował bym ci:zobacz czy wałek napędu nie zerwany,jak ok to chyba rozkręć elektrozawór czy nie zacięty(no czy wogóle działa). jak tam mróz koledzy u mnie mija juz -22 pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franad86 0 Napisano 14 Grudnia 2010 witam kolego marszewo. ja podejrzewam ze moze byc to wina zacietego elektrozaworu skoro po wcisnieciu blokady przod ciagnie.a tak na marginesie czy nazwa twojego loginu jest nazwa miejscowosci w ktorej mieszkasz??jesli tak odezwij sie na maila ( adamfran@poczta.fm ) bo chyba mieszkamy bardzo blisko siebie ok 12 km:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 14 Grudnia 2010 WITAM DO MF3080 JA MIAŁEM TAKI PROBLEM Z OGRZEWANIEM I TEŻ MI NIE DZIAŁAŁO WIĘC POPUŚCIŁEM PRZY NAGRZEWNICY TE DWA WKRĘTY MOCUJĄCE ZAWÓR ABY POWSTAŁA NIEWIELKA SZCZELINA I DODAŁEM GAZU DO 1300 -1500 OBROTÓW I ZE SZCZELINY WYPŁYNĄ PŁYN I TYM CZASIE DOKRĘCIŁEM TE WKRĘTY ,OGÓLNIE MÓWIĄC TRZEBA ODPOWIETRZYĆ UKŁAD NAGRZEWNICA- SILNIK , U MNIE TEŻ TAK JEST, GRZEJE GDY SILNIK WEJDZIE NA WYŻSZE OBROTY A DZIEJE SIĘ DLATEGO TAK BO NAGRZEWNICA ZNAJDUJE SIĘ ZNACZNIE WYŻEJ OD SILNIKA I POTRZEBUJE WYŻSZEGO CIŚNIENIA ŻEBY PRZETŁOCZYĆ PŁYN CHŁODZĄCY , Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 14 Grudnia 2010 Ja grzeję świecę jakieś około 10s a jak wy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 14 Grudnia 2010 Witam.Nie dawno montowałem świece płomieniową od MF do C-360 i przed montażem robiłem test.To naftę puściła(zapaliła)dopiero w 20 sek.grzania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 15 Grudnia 2010 tekmie a zasilanie tej świecy z czego wziąłeś? może w c-330 zdała by lepszy egzamin niż te żarowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 15 Grudnia 2010 Dziękuję eco-rol za pomoc,wyregulowałem ręczny tą nakrętką tak jak napisałeś i już działa.Widzę, że dużo wiesz o masseyach.Ja dopiero się uczę.Przesiadłem się na MF - 6170 110 KM z ursusa U912 i jestem bardzo zadowolony.Ciągnik z 1996r ,a wszystko działa,kabina nowoczesna, grzeje od samego początku.Spala tyle co 912 a robi się dużo szybciej i dużo wygodniej na fotelu pneumatycznym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 15 Grudnia 2010 Witam. Mam MF 3070 który bierze dość duże ilości oleju. Głowica była robiona 2 lata temu i do tej pory było z olejem w miarę dobrze. Panowie czy sama wymiana peirścieni pomoże czy lepiej założyć całe komplety naprawcze??? Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Grudnia 2010 tekmie a zasilanie tej świecy z czego wziąłeś? może w c-330 zdała by lepszy egzamin niż te żaroweWitam.Zamontowałem zbiorniczek płynu hamulcowego od C-360.Dzisiaj przy -6*C.zapalił po ok.40sek.od chwili początku grzania(ok.20 sek).Tu filmik z montażu http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci/Monta*c5*bc*2c*c5*9bwieca+p*c5*82omieniowa*2cMF*2cUrsus+C-360,386753192.wmv Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 15 Grudnia 2010 Dziękuję eco-rol za pomoc przy ręcznym w moim 6170 podregulowałem nakrętką pod dekielkiem i pomogło.Widzę ,że dużo wiesz o masseykach i dobrze ,że się z nami tym dzielisz.Ja kupiłem wiosną przywiezionego ze szkocji i jestem zadowolony ,ze spalania ,z kabinki(rocznik 96 a widzę ,że nowe mają taką samą) i z tego ,że wszystko działa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 15 Grudnia 2010 tekmie a zasilanie tej świecy z czego wziąłeś? może w c-330 zdała by lepszy egzamin niż te żaroweWitam.Zamontowałem zbiorniczek płynu hamulcowego od C-360.Dzisiaj przy -6*C.zapalił po ok.40sek.od chwili początku grzania(ok.20 sek).Tu filmik z montażu http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci/Monta*c5*bc*2c*c5*9bwieca+p*c5*82omieniowa*2cMF*2cUrsus+C-360,386753192.wmv dzięki tekmie dokumentacje to prowadzisz pełną widze, tylko podziwiać:) oby więcej takichmyśle że w c-330 też to wypalipozdrawiam i przepraszam innych za pytanie niedotyczące MF ale na chwile obecną interesujące wszystkich:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Grudnia 2010 Również dzięki.Zawsze ktoś może skorzystać z mojego doświadczeni,lub porównać z swoim i wyciągnąć właściwe wnioski. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 15 Grudnia 2010 no dokładnie, a do tego zbiornika od świecy to mówisz najlepsza nafta? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 16 Grudnia 2010 Tak uznałem z względu na tem.zapłonu.Ale można sprawdzić i na oleju napędowym.W ZT-300 mam podłączone pod przelew(czyli do świecy idzie olej nap.).Ale jego zimą nie odpalam(nie mam takiej potrzeby). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 16 Grudnia 2010 Ja mam w MF oryginalnie pod olej napędowy podpięte więc chyba też bedzie ci tak działać;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 16 Grudnia 2010 w MF to wiadomo ze orginalnie pod ON bo tez tak mam w 6180 tylko zastanawiałem sie czy by nie założyć do c-330 bo może lepszy efekt bedzie niż żarowych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czeczen 0 Napisano 17 Grudnia 2010 witam wszytskim ostatnio tak mysle bo posiadam prawo jazdy kat B i czy moge jezdzic na takim dokumencie moim mf 3065 ktory w dowodzie ma wbite mase wlasna 3850 jak to wogule jest w traktorach ? czy bede musial robic kat T Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 17 Grudnia 2010 Możesz jeździć ciągnikiem bez przyczep bądź z przyczepą lekką;) (do 750kg masy dopuszczalnej w dowodzie) Bądź z czymś podwieszanym co do np beczkowozu to nie wiem jak jest;) Kara jak coś to 250zł;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 17 Grudnia 2010 WITAM potrzebuje instrukcję napraw mf 6140 może ktoś wie gdzie ja zdobyć a ma ktoś jakieś linki z góry wielkie dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 17 Grudnia 2010 Ustawodawca jasno określił kategorie prawa jazdy.kategoria Ba)Pojazdem samochodowym o DMC nieprzekraczającej 3,5 tony z wyjątkiem autobusu i motocyklab)Pojazdem o którym mowa wyżej z przyczepą której DMC nie przekracza masy własnej pojazdu ciągnącego o ile DMC zespołu tych pojazdów nie przekracza 3,5tony.c)ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym.kategoria B+E pojazdami określonymi w kategorii B łącznie z przyczepąKategoria T - ciągnikiem rolniczym z przczepą (przyczepami) bądź pojazdem wolnobieżnym z przyczepą (przyczepami).Wniosek jest jeden na B samym traktorem możesz, z zawieszonym narzędziem możesz ale wszystko co ciągniesz i ma dowód rejestracyjny z wpisem przyczepa bądź może zostać podciągnięte pod kategorię przyczepa rolnicza specjalna np. rozrzutniki, beczkowozy też odpadają. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 17 Grudnia 2010 Ciągnikiem rolniczym z przyczepą lekką można na 100% bo rozmawiałem na ten temat z policjantem z drogówki tzn DMC do 750kg w dowodzie. Co do tych specjalistycznych zapomniałem zapytać;) Bo w końcu one nie maja dowodu;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 17 Grudnia 2010 Art. 88. 3. Prawo jazdy: 1) kategorii B i C+E lub B i D+E - uprawnia do kierowania zespołem pojazdów określonych w kategorii B+E; 2) kategorii C+E i D - uprawnia do kierowania zespołem pojazdów określonych w kategorii D+E; 3) kategorii A, B, B1, C, C1, D lub D1 - uprawnia do kierowania pojazdem w nich wymienionym z przyczepą lekką; (czyli ciągnik też) 4) kategorii B+E, C+E, C1+E, D+E lub D1+E - uprawnia do kierowania ciągnikiem rolniczym z przyczepą (przyczepami). [/b] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 18 Grudnia 2010 WITAM potrzebuje instrukcję napraw mf 6140 może ktoś wie gdzie ja zdobyć a ma ktoś jakieś linki z góry wielkie dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach