Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cinek91
Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 7 Skąd: Płock
|
Wysłany: 23:29 Pon 4 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
co możecie powiedzieć o hydro? W jaki sposób można sprawdzić czy nie jest potrzebna naprawa? |
|
Powrót do góry |
|
 |
mf3085
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 460 Skąd: Wielkopolska, Kalisz
|
Wysłany: 20:37 Pon 4 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
tomasz_as napisał: | Witam
Koledzy potrzebuję porady mam zamiar kupić kombajn tak max za 45-50tyś
Chciałem żeby był to:
-claasa dominatora 76 lub 86
-john deera
-bizon
Pytanie za tą kasę co będzie lepsze stary claas albo john deer czy młodszy bizon?
Pozdrawiam |
Jeśli na większy areał to obowiązkowo kabina i klima musi być, ja bym wzią claasa, u mnie w okolicy jest ich dużo i z częściami nie ma problemu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cinek91
Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 7 Skąd: Płock
|
Wysłany: 16:05 Pon 4 Lut 2013 Temat postu: John Deere |
|
|
witam.
Mam do Was wielką prośbę, chcę kupiś kombajn John Deere 1177, 1188 lub coś podobnego w cenie około 100tys.
I tu prośba do Was jaki najlepiej kupić, chodzi mi o to czym się one różnią i czy warto np. kupić 1177 hydro 4, czy może 1188. A może odradzacie mi i lepiej zainteresować się czymś w stylu class 88?
Jeszcze jedno pytanie: Czy zdarzają się zmniejszanie MTG?
Z góry dzięki za pomoc;) |
|
Powrót do góry |
|
 |
tomasz_as
Dołączył: 15 Mar 2012 Posty: 35 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 16:17 Nie 3 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Witam
Koledzy potrzebuję porady mam zamiar kupić kombajn tak max za 45-50tyś
Chciałem żeby był to:
-claasa dominatora 76 lub 86
-john deera
-bizon
Pytanie za tą kasę co będzie lepsze stary claas albo john deer czy młodszy bizon?
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
karol89pp
Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 27
|
Wysłany: 15:41 Pon 3 Gru 2012 Temat postu: claas homologacja |
|
|
witam. potrzebne jest mi ksero homologacji kombajnu claas mega 360 lub innego modelu do projektu na uczelni. Bez tej homologacji nie weźmie mi projektu. Jeżeli ktoś posiada takie świadectwo proszę o pilną odpowiedz |
|
Powrót do góry |
|
 |
sendar
Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 246
|
Wysłany: 16:31 Sro 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Polecam serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi.
http://targ.rolniczy24.pl
Naprawdę dużo aktualnych ogłoszeń rolniczych z całej polski. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Blanka
Dołączył: 30 Paź 2012 Posty: 3
|
Wysłany: 11:43 Wto 6 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
W sieci znalazłam taką stronkę z częściami do kombajnów http://www.harvestbelts.biz/ może się komuś przyda  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Blanka
Dołączył: 30 Paź 2012 Posty: 3
|
Wysłany: 11:39 Wto 6 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Mojemu dziadkowi zepsóło się coś w kombajnie i poprosił mnie żebym znalazła na internecie pasy klinowe do kombajnu i znalazłam coś takiego http://www.harvestbelts.biz/ co o tym myślicie?? Z góry dzięki za odpowiedź  |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1537 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 22:23 Czw 9 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Witam.Tu http://www.tingheden.dk/index.php?tid=523 jest kilka katalogów w których są wiązki instalacji.Wprawdzie nie ma konkretnie Twojego modelu,ale może są pewne elementy wspólne. |
|
Powrót do góry |
|
 |
luki21

Dołączył: 06 Cze 2006 Posty: 1981 Skąd: pow. złotoryjski
|
Wysłany: 23:28 Sro 8 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie bardzo proszę o kontakt użytkowników kombajnu Deutz Fahr 4080HTS lub podobnych wersja z załączaniem hedera, młócarni w podłokietniku. Poszukuję również schematu instalacji z tego modelu bo coś się zaczyna pieprzyć to wszystko powoli.. |
|
Powrót do góry |
|
 |
andrews

Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 258 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 23:41 Wto 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ja tak miałem z pierwszym biegiem, w moich górkach wyskakiwała i zrobiłem prowizorkę i działa trzy lata a mianowicie przykręciłem zawias taki blaszany do blachy na dole drążka zmiany biegów i po włączeniu jedynki przewracam zawias tak aby nie pozwolił na wyskoczenie biegu. Kwestia tylko nawyku z przewracaniem tego przed wyjęciem jedynki ale tylko jak w góre idzie |
|
Powrót do góry |
|
 |
paul723
Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 45
|
Wysłany: 20:45 Wto 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Witam Panowie.Mam taki problem z sąsiada Bizonem.Wyskakuje mu jedynka już wymienialiśmy koła i oba wałki dolny i górny nawet sprzęgłowy też zatrzaski na prowadnicach nowe.I nadal wyskakuje nie cały czas ale zdarza się i to nie ma jakieś zależności czy to z góry czy pod górę jedzie.Już nie bardzo wiem co wymieniać.Jeszcze zastanawiam się nad podcięciem tego wgłębienia na listwie w które wchodzi kulka może to coś da. Proszę o jakieś podpowiedzi czy już miał ktoś coś takiego ?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
erolnik
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 60
|
Wysłany: 23:01 Nie 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Kolego @andrews musisz zmierzyć napięcie na zacisku 15 regulatora, jeśli mieści się w normie a napięcie na wyjściu alternatora jest wyższe, to znaczy że na połączeniach kabli doprowadzających prąd do zacisku 15 regulatora (stacyjka, skrzynka bezpieczników, wszelkie połączenia) występują duże spadki napięć. Regulator napięcia tak steruje prądem wzbudzenia alternatora by na swoim wejściu (zacisk 15) utrzymać takie napięcie na jakie został ustawiony, co znaczy że napięcie wyjściowe alternatora będzie podwyższone o sumę spadków napięć na drodze zasilania regulatora napięcia. Możesz to sprawdzić łącząc na czas próby wyjście alternatora z zaciskiem 15 regulatora, jeśli napięcie na wyjściu alternatora będzie wtedy w normie, to znaczy że w instalacji występują opisane wyżej spadki napięć. Jeżdżenie na światłach (lub obniżanie napięcia poprzez włączanie innych odbiorników prądu) w takim wypadku grozi uszkodzeniem alternatora.
Mam też pytanie. Czy ktoś wie co może oznaczać kod 5EU2 na wyświetlaczu komputera w kombajnie JD 2064, oraz czy "szczekanie"silnika (dźwięk podobny do wydawanego przez silnik kombajnu Vistula) w pewnym zakresie obrotów jest typowe dla tego modelu? |
|
Powrót do góry |
|
 |
erolnik
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 60
|
Wysłany: 23:00 Nie 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Kolego @andrews musisz zmierzyć napięcie na zacisku 15 regulatora, jeśli mieści się w normie a napięcie na wyjściu alternatora jest wyższe, to znaczy że na połączeniach kabli doprowadzających prąd do zacisku 15 regulatora (stacyjka, skrzynka bezpieczników, wszelkie połączenia) występują duże spadki napięć. Regulator napięcia tak steruje prądem wzbudzenia alternatora by na swoim wejściu (zacisk 15) utrzymać takie napięcie na jakie został ustawiony, co znaczy że napięcie wyjściowe alternatora będzie podwyższone o sumę spadków napięć na drodze zasilania regulatora napięcia. Możesz to sprawdzić łącząc na czas próby wyjście alternatora z zaciskiem 15 regulatora, jeśli napięcie na wyjściu alternatora będzie wtedy w normie, to znaczy że w instalacji występują opisane wyżej spadki napięć. Jeżdżenie na światłach (lub obniżanie napięcia poprzez włączanie innych odbiorników prądu) w takim wypadku grozi uszkodzeniem alternatora.
Mam też pytanie. Czy ktoś wie co może oznaczać kod 5EU2 na wyświetlaczu komputera w kombajnie JD 2064, oraz czy "szczekanie"silnika (dźwięk podobny do wydawanego przez silnik kombajnu Vistula) w pewnym zakresie obrotów jest typowe dla tego modelu? |
|
Powrót do góry |
|
 |
erolnik
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 60
|
Wysłany: 22:59 Nie 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Kolego @andrews musisz zmierzyć napięcie na zacisku 15 regulatora, jeśli mieści się w normie a napięcie na wyjściu alternatora jest wyższe, to znaczy że na połączeniach kabli doprowadzających prąd do zacisku 15 regulatora (stacyjka, skrzynka bezpieczników, wszelkie połączenia) występują duże spadki napięć. Regulator napięcia tak steruje prądem wzbudzenia alternatora by na swoim wejściu (zacisk 15) utrzymać takie napięcie na jakie został ustawiony, co znaczy że napięcie wyjściowe alternatora będzie podwyższone o sumę spadków napięć na drodze zasilania regulatora napięcia. Możesz to sprawdzić łącząc na czas próby wyjście alternatora z zaciskiem 15 regulatora, jeśli napięcie na wyjściu alternatora będzie wtedy w normie, to znaczy że w instalacji występują opisane wyżej spadki napięć. Jeżdżenie na światłach (lub obniżanie napięcia poprzez włączanie innych odbiorników prądu) w takim wypadku grozi uszkodzeniem alternatora.
Mam też pytanie. Czy ktoś wie co może oznaczać kod 5EU2 na wyświetlaczu komputera w kombajnie JD 2064, oraz czy "szczekanie"silnika (dźwięk podobny do wydawanego przez silnik kombajnu Vistula) w pewnym zakresie obrotów jest typowe dla tego modelu? |
|
Powrót do góry |
|
 |
korsarz

Dołączył: 05 Kwi 2006 Posty: 1788 Skąd: Wielkopolska sam dół
|
Wysłany: 21:31 Pon 23 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Koledzy ratujcie gdzie można kupić wentylator taki jaki jest w bizonie rekordzie kabinowy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1537 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 22:08 Sro 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba chodziło o to http://www.youtube.com/watch?v=yW-WDIawitg Tylko szkoda że nie pokazałeś wskażników.A jeśli chodzi o koszenie to Wy kosicie a u nas jeszcze wszystko zielone,a dodatkowo jeszcze mokro.Niektórzy popryskali jęczmienie ozime(już mogą kosić) a nie mogą ruszyć bo deszcze padają.Sprawdz napięcie ładowania na akumulatorach i jeżeli będzie przekraczać 29V(najlepiej żeby nie przekraczało 12 razy2,4V=28,8V) napraw bo raz dwa wykończysz akumulatory. |
|
Powrót do góry |
|
 |
andrews

Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 258 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 21:29 Sro 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
no muszę coś zrobić bo nawet jazda na światłach nic nie daje. możecie zobaczyć ja yt "jęczmień jary 2012" |
|
Powrót do góry |
|
 |
mf3085
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 460 Skąd: Wielkopolska, Kalisz
|
Wysłany: 20:10 Sro 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Do sprawdzenia napięcia użyj dokładnego woltomierza, bo ten na pulpicie pewnie nie dokładnie wskazuje. |
|
Powrót do góry |
|
 |
mf3085
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 460 Skąd: Wielkopolska, Kalisz
|
Wysłany: 20:10 Sro 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Do sprawdzenia napięcia użyj dokładnego woltomierza, bo ten na pulpicie pewnie nie dokładnie wskazuje. |
|
Powrót do góry |
|
 |
mf3085
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 460 Skąd: Wielkopolska, Kalisz
|
Wysłany: 20:09 Sro 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Do sprawdzenia napięcia użyj dokładnego woltomierza, bo ten na pulpicie pewnie nie dokładnie wskazuje. |
|
Powrót do góry |
|
 |
men2face
Dołączył: 16 Maj 2008 Posty: 831
|
Wysłany: 16:52 Sro 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
mozesz jezdzic na swiatlach.tez tak kiedys mialem |
|
Powrót do góry |
|
 |
damian9871 Moderator

Dołączył: 12 Cze 2006 Posty: 2685 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 15:54 Sro 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
wygotuje tobie elektrolit zmniejsz to napięcie lekko odegnij blaszkę jest bardzo czuły ten mechanizm w regulatorze |
|
Powrót do góry |
|
 |
andrews

Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 258 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 22:50 Wto 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
zegar raczej dobry bo cały założony przed zeszłym sezonem, a czy ładowanie 30V jest dobre?? nic się nie stanie jak tak cały dzień będzie |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1537 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 19:40 Wto 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
andrews napisał: | Panowie a co zrobić jak po założeniu nowego regulatora napięcia w bizonie ładowanie jest około 30V kupiłem mechaniczny regulator bo podobno można zmienić napięcie ładowania tylko nie wiem czy się da i jak to zrobić. |
Witam.Nowy regulator do Bizona jest ustawiony na 28,4(+/-0,6)V.Czyli może być nawet 29V.I teraz jest pytanie czy jesteś pewien sprawności swojego woltomierza.Jeżeli tak,a chcesz zmienić napięcie ładowania,regulujesz wielkość szczeliny między stykami przez zmianę napięcia sprężyny oraz dogięcie styków(metodą prób i błędów).A jeżeli faktycznie jest wadliwy to nie kombinuj tylko wymień(jeżeli jest taka możliwość).Ja tak walczyłem z nowym(w ciągniku C330)i nic z tego nie wyszło aż w końcu przełożyłem styki do starego regulatora,wyregulowałem i działa. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|