Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Witam! Czy posiada ktos a was JD 2030? Potrzebuje kontaktu z użytkownikiem takiego ciągnika w celu wymiany spostrzeżeń i wytłumaczenia mi paru kwestii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ile motogodzin wymieniacie olej w silniku???

wiem ze sa dwa typy lepszy i gorszy,

gorszy wymienia sie co 250 godzin a lepszy podobno co 500

a serwisant który był u mnie powiedział ze to jet chwyt marketingowy i ze lepszy olej mozna wymieniać o 50% wydłużonym czasie

- czyli 250 + 125= 375godzin wychodzi ten lepszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis JD Polska zaleza wymiany oleju co 250 motogodzin. Postąpiono tak ponieważ paliwo w polsce nie zawsze jest najleprzej jakości (czerwone) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto wie jak to jest czy JD mają powrquad czy powerquad bo co wszędzie gdzie spojrze inaczej piszą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Róznica chyba jest tylko w pisowni, nieprawdaż?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawna nazwa to powrquad. tak samo jest z autopowr.

 

/edit

moze jest ktoś kto użytkuje cigniki 7700, 7800. 8100,8200.

interesuje mnie wytrzymałość tych maszyn. mam kilka na oku za dosc dobre pieniądze, ale zastanawiam sie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

no mam 8400 i jest mocny i na razie sie nie psuje. jest ok. a co chcesz wiedziec dokladnie? aha pali tyle ile wleje ale robote tez zrobi. to w koncu 250 km wiec plug 7 ciagnie bez problemu. zreszta widze ze chyba masz jd wiec wiesz jak pala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem właśnie jd 8100 z 96roku, ale ma tylko 6200mth.chodzi jak zyleta.zastanawiam sie jak to będzie chodzić. mój 6920S pali do 22l/h tutaj jest 30km wiecej zastanawiam czy sie bedzie mieścił w 30 litrach. zastanawiałem sie nad 7810 z 99roku, ale miał 500mth wiecej a cena taka sama... więc wziąłem maszyne o klase wyższą i myśle że dobrze... mam rezerwe mocy a jak sie mu chip założy to spokojnie 240 sie z niego wyciągnie...

pytanie do poprzednika. ile twój 8400 ma godzin zrobione?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@czrny jka możesz rozwin tą mysl ze zwiekszaniem mocy w jd ...jka byś mógł napisz w jakich modelach sie cos takiego praktykuje , jak to wpływa na silnik itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest taki koleś, który ma oprogramowanie silników wiekszosci marek ciągników w swoim laptopie. podłącza wom do specjalnego dynamomertu i drukuje diagram mocy i momentu sinika. wpina sie specjalną kostką w kable sterowania pompy, i ponownie robi pomiar mocy i laptopem ustawia uządzenie. silnik w 8100 moze mieć spokojnie 230km a nawet 240. 8100 mozna do 295km srubować...

6620 spokojnie do 145km.6920s do 175podciąga

najlepsze jest to,ze spalanie paliwa nie rośnie, a wniektórych maszynach spada. wszystko przez ominiecie norm euro2,3, po takim chipowaniu silnik nie uzyskuje żednej z tych norm, a to właśnie normy czystości spalin najbardziej podnoszą spalanie ciągnikom...a w silniku nie dzieje sie nic złego. nie ma żadnych skutków ubocznych typu zwiekszone zuzycie sinika czy cokolwiek innego.chip po zdjeciu nie zostawia po sobie zadnego śladu w komputerze ciagnika.wiec serwis sie takze nie dowie... jeżeli sa chętni, to moge dać namiary do gościa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko czy przebieg 6200 mth to jest dużo w tym ciągniku bo spotkałem się z przebiegiem ponad 11 000 mth. Może ktoś powiedzieć jaka jest żywotność tych ciągników.

Możesz "czarny" napisać ile za niego (jd 8100 z 96roku, ale ma tylko 6200mth) dałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mała pomyłka. 8400 mozna do 295km podciągnać.

po całej zabawie z chipem dostajesz wykres mocy i momentu przed założeniem i po założeniu. koszt około 4000zł.

gościu mierzy także moc ciągników. jak kupujecie ciągniki dzwonicie do kolesia i przyjezdza z dynamometrem i zmierzy. około 600zł taka przyjemność. oczywiście wykres mocy i momentu dostajesz...

 

/edit

tak jak mówisz oli007.. tak jak chipowanie samochodów.

grześ, dałem za niego 130tyś. ale ciągnik igła. na kołach 30cali i 42cale.z przodu 540 z tyłu 650. pneumatyka klima kpl. zaczepów i obciążników. radio.poza tym facet wziął moją fiacine w rozliczeniu, więc dokładam do interesu 70tys i zapierdzielam...a co do przebiegu. mam znajomego który ma 8400 z 95r i sprzedał go jak miał19900mth...na chodzie. ale silnik miał do wymiany układ paliwowy a hydraulika juz słabła... ale wynik imponujący.

mój 6920s ma juz prawie 3000mth a ma dopiero 2.5roku. pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czarny masz moze jakieś namiary przez internet do tego gościa ??

Nie wiesz czy może byłoby możliwe zrobienie takiego czegos w Lamborghini R4 105. Jeżeli tak to moze orientujesz się o ile ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak jak mówisz oli007.. tak jak chipowanie samochodów.

grześ, dałem za niego 130tyś. ale ciągnik igła. na kołach 30cali i 42cale.z przodu 540 z tyłu 650. pneumatyka klima kpl. zaczepów i obciążników. radio.poza tym facet wziął moją fiacine w rozliczeniu, więc dokładam do interesu 70tys i zapierdzielam...a co do przebiegu. mam znajomego który ma 8400 z 95r i sprzedał go jak miał19900mth...na chodzie. ale silnik miał do wymiany układ paliwowy a hydraulika juz słabła... ale wynik imponujący.

mój 6920s ma juz prawie 3000mth a ma dopiero 2.5roku. pozdrawiam.

No to taki przebieg to nawet nie połowa jego życia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak da rade daj mi naniary na niego na priv-a

 

ciekawa sprawa z tym chipem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje to chipowanir jest mozliwe we wszystkich cignikach które maja sterowana pompe wtryskowa komputerem. Czy np. maja system comon rail tak jak JD.

 

To wyglada identycznie jak chipowanie w samochodach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

do czarnego moj 8400 ma teraz okolo 6200 mth i jest z 99 r juz z zolta galka powershifta. tez jest w bdb stanie ale go nie chipowalem. na razie nie musze daje rade z 7 plugiem choc gorki mam niezle. wschodni rejon w-mazur wiec pagorki i b.mocna glina wiec ciagniki maja co robic. szukam teraz uzywanego jd serii 6000 do opryskiwacza i rozsiewacza. polecasz jakiegos handlarza? albo moze wiesz kto chce opylic? u kogo kupiles 8100? a sprzet ze slowacji i czech raczej mnie nie grzeje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Zobaczcie to LINK

 

czy to fabryczny ciagnik czy ktos sobie jaja zrobil i umalowal zetora na kolory JD

 

To jest fabryczny ciągnik. Przez jakiś czas John Deere sprzedawał ciągniki Zetora pod swoją marka, m.in w obu Amerykach, Europie Południowej i na Dalekim Wschodzie. Do tej pory przez sieć John Deere'a w Stanach mozna kupić części do Zetora.

 

wiecej:

http://www.zetorworld.com/licensees.html

i na farmphoto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zwany komputer steruje tylko i wyłącznie dawką i czasem wtrysku paliwa co owocuje dokładnym jego spaleniem. Aby podnieść moc trzeba te wartości zmienić czyli poprostu zwiekszyć dawkę paliwa. Ten zabieg da nam kilku % wzrost mocy ale i zwiększy zużycie paliwa. Nowe ustawienia trzeba zapisać w układzie sterujacym (komputerze) i gotowe.

Czarny nie wciska ludziom kitu ze chiptiuningu nie pozosawia śladu w ciągniku i ze serwis się nie zoriętuje bo tak nie jest. Dlatego nie polecam tego robic z ciągnikami na gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czarny ma racje serwis nie wykryje zmian w kompie, bo chiptuning polega na tym ze zamiast oryginalnej kosci kompa0 sterownika montuje sie druga kosc9 chip) i w wiekszosci pojazdow mozna go sobie w kazdej chwili wyjac i włozyc oryginał. Jedynym problemem moga byc plomby na obudowie sterownika. Po drugie chipowanie to nie jest tylko podnoszenie dawki paliwa, to jest o wiele bardziej skomplikowana sprawa, i trezba sie na tym znac zeby cos takiego zrobic. Najlepsze jest to ze zuzycie paliwa w silnikach samochodowych najczesciej spada, rośnie moc i moment obrotowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawa jest taka z tym zuzyciem paliwa. paliwa ciągnik nie spali wiecej po optymalizacjii(tzw.chipowanie).częściowo zostaje osiągniete zmniejszenie zużycia paliwa przez umiejetne wykorzystanie nadwyżki mocy.po prostu przy mniejszej prędkości obrotowej sinika mamy do dyspozycji większą moc. Czyli...wzrost mocy silnika o około15-20% przy jednoczesnej poprawie przebiegu momentu obrotowego.

 

ciągnik nie spali więcej paliwa!!! a jesli dobrze wykorzystasz moc i moment uzyskasz zmniejszenie zuzycia paliwa.

 

dla niedowiarków podaje mail. p. Robert Pliszka truck_serwis@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro jade na prezentacje nowego 8030 ma podobno pracowac z gleboszem!

Jade z ciekawosci by zobaczyc tego kolosa w akcvji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...