Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 23:37 Sro 25 Maj 2016


Agrolok
Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 352, 353, 354  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 16:12 Sob 15 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie zgrzytają wajcha stawia opór. Bez przyspieszacza biegi wchodzą lepiej ale też nie jest to tak jak powino byc trzeba wrzucac z wyczuciem bo też czasami stawia opór ale jest to owiele mniejszy opór.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 531
Skąd: podlasie

PostWysłany: 08:26 Sob 15 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nakrętka powinna być dokręcona do oporu .napisałeś na przyspieszaczu w czasie jazdy nie można zmieniac biegów 1234 po wyłączeniu jest dużo lepiej ,czyli co zgrzytają przy przerzucaniu czy ciężko jest poptostu przepchnąć wajchę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 20:07 Pią 14 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozebrałem jeszcze raz mf tym razem sprawdziłem sprawdziłem cały rewers jest ok. Ale zauwarzyłem iż nakrętka z dolnego wałka mimo że jest fabrycznie zabezpieczona ma luz jak dobrze poruszałem kołem przenoszącym napęd na rewers był luz czyli był leki luz na całym wałku dolnym.czy to morze byc przyczyną moich problemów zbiegami o którch pisałem niżej.Łorzysko storzkowe od strony nakrędki jest ok załorzyc nową nakrędke i dokręcic czy wyjmowac skrzynie i cały dolny wałek.Jak ma byc dokręcona dokręcona ta nakretka do oporu czy trzeba sprawdzac napięcie łorzysk było tutaj na forum poruszane problemy z tą nakrędką ale nieznalazłem odpowiedzi na mój problem.Luzy między kołami dolnego wałka to około 0,25 na synchronizatorach jest ponad 1 mm prosze o wszelkie porady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 483
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 18:51 Pon 10 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://agro-mechanika.com.pl/oferta-serwis-ciagnikow/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
aderson



Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 7

PostWysłany: 18:07 Pon 10 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zna ktoś dobrych mechaników z okolic siedlec, mińsk mazowieckiego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 07:20 Nie 9 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mały 85 napisał:
Witam, Tez mam podobny problem w MF 3060 tylko ze u mnie nie da sie wrzucać biegów nawet na postoju, rewers i biegi wchodzą ciężko a jak wcisne przyśpieszacz to słychać że silnik ma obciąrzenie, wspomaganie chodzi leciuteńko, jak rewers jest na luzie to 1234 chodzą idealnie, sprzęgło jest ok.



Czy znalazłes może przyczyne uszczelniłem cały przyszpieszacz wymieniłem sprzęgło dalej jest to samo. Sprawdziłm całą szkrzynie oprucz pękniętych widełek które pospawałem nie znalazłem przyczyny wszystko wygląda ok
Tak jak pisałem wczesniej na przyspieszaczu w czasie jazdy nie można zmieniac biegów 1234 po wyłączeniu jest dużo lepiej
Czy nikt nie zna przyczyny?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 531
Skąd: podlasie

PostWysłany: 11:48 Sro 5 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak możesz pospawać migomatem robiłem to wiele razy , a jeżeli chodzi o olej tak jak pisałeś zdania są podzielone ważne aby był stan
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 381

PostWysłany: 11:15 Sro 5 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nowy chiba ponad 1000zl,ale tu chyba na forum ktoś pisał że spawał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 10:14 Sro 5 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam jeszce jedno pytanie po sciągnięciu dekla okazało
sie ze mam pęknięty wodzik 3 i4 biegu czy moge dac go pospawac nowy pewnie będzie drogi .sam wodzik nie jest wytarty .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 10:07 Sro 5 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie odnosnie oleju do skrzyni mf 3060 jestem w trakcie składania po wymianie uszczelnienia przyspieszacza i sprzęgła ciągnik mam 6 miesięcy z Francji. Chce zalac nowym olejem l załorzyc nowe filtry czytam to forum dosc długo i dalej niewiem czy moge zalac go agrolem utto
opinie są podzielone. Mam w przyczepach ten agrol w ciągniku niewiem jaki jest dlatego chce go wymienic l prosiłbym o opinie osób które mają wlany ten olej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 381

PostWysłany: 08:27 Sro 5 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak wogole to te kontrolki to wielka lipa i tak nie wskazują tak jak ma byc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 381

PostWysłany: 07:36 Sro 5 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w moim3115 są z prawej strony pod kabino wizawi kolo tylnie,drugi od dołu. wyjm go ,najpierw odkrenc to nakrentke co trzyma cewke,zdejm cewke a potem odkrec ten trzpien. po wyjeciu za łóż cewke na trzpien ,podlacz prąd i zobaczysz czy dziala. naj prostszy sposób sprawdzenia czy dziala.jak ni dziala to jeszcze uderz mocno kluczem w ten trzpien(nakrentka co nakładasz na klucz)bo sie zacinają. NIE UDERZAJ w trzpień co nałozona cewka bo pogniesz i srodek ni odbije,a nowy 918zl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
aderson



Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 7

PostWysłany: 21:05 Wto 4 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a w którym miejscu są te elektrozawory?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 531
Skąd: podlasie

PostWysłany: 12:03 Wto 4 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli ciągnik posiada blokadę przedniego mostu to uniesione tylko jedno koło to dalej brak możliwości zakręcenia kołem uniesionym
są też ciągniki bez AUTOTRONIKA i ze skrzynią gdzie jest pierwszy bieg wrzuca sie jak 3eci ale to już tak na marginesie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 10:15 Wto 4 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli chodzi o przedni napęd to na postoju jest on cały czas włączony żeby go wyłączyc musi dostac napięcie na elektromagnez i wtedy cisnienie oleju go rozłonczy ale gdy ciągnik stoi jest zawsze załączony bierze informacje od czujnika prędkosci.Tak więc ciągnik zgaszony przednie koło podniesione powinien byc zblokowany ptzedni napęd jesli nie usterka mechaniczna
Na odpalonym ciągniku brak napięcia na elektrozaworze napęd niezablokowany zacięty elektrozawur .cały czas napięcie na elektro zaworze usterka elektryczna napięcie powinno byc gdy napęd jest wyłączony po wczesniejszym nacisnięciu chamulca i gdy ciągnik jest w ruchu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 531
Skąd: podlasie

PostWysłany: 19:41 Pon 3 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aderson napisał:
Witam,
Jestem posiadaczem MF 3085 i mam problem z przednim napędem. Kontrolka się świeci, że przód jest włączony, a on w ogóle nie ciągnie. wiecie jaka może być przyczyna?

przyczyn może być wiele oto niektóre z nich
zerwany frez na tulejce łączącej wałek ataku z wałem lub zsuniecie sie z frezu
brak napięcia na elektrozaworze(drugi od dołu)defekt instalacji elektrycznej
padnięty elektrozawór
tarczki do wymiany oto nie które przyczyny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 483
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 19:30 Pon 3 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podnieś jedno przednie koło i kręć nim i patrz czy się obraca wał napędowy, jeśli obraca się to pewnie ścieło tarczki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
aderson



Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 7

PostWysłany: 16:54 Pon 3 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
Jestem posiadaczem MF 3085 i mam problem z przednim napędem. Kontrolka się świeci, że przód jest włączony, a on w ogóle nie ciągnie. wiecie jaka może być przyczyna?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 531
Skąd: podlasie

PostWysłany: 10:01 Pią 31 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najprostszy sposób to młotek i śrubokręt
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 531
Skąd: podlasie

PostWysłany: 09:55 Pią 31 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zolwik1990 napisał:
Witam posiada ktoś może katalog części do mf serii 3000 chodzi mi akuret o mf 3085. Jak coś to prosił bym o przesłanie na zolwik1990@onet.pl

taki katalog zajmuje około 4 GB wiec jest problem z przesłaniem są w sieci poszukaj jak sie niemule to zapikaj do Gustlika on miał chyba na chomikuj
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 381

PostWysłany: 09:53 Pią 31 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po zmianie paliwa na arctic traktor pali od razu, paliwo do -40, bez dłuższego krecenia rozrusznika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 381

PostWysłany: 09:51 Pią 31 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

grzałka


Czy ktoś wyciągał korek z bloku żeby wstawić grzałkę?
Jaki jest najprostszy sposob jego wyciagniecia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 531
Skąd: podlasie

PostWysłany: 09:49 Pią 31 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

proMateusz napisał:
Jak sprawdzić stan tarcz hamulcowych, synchronizatorów i sprzęgła w serii 61xx?
Pytam bo chciałbym sprawdzić u siebie, i myślę że innym też się przyda. I jeszcze kwestia blokady prędkości w tej serii, na czym jest blokada? (czy na komputerze autotronic?) Pozdrawiam

bez rozbierania podzespołów się nie da . a blokada prędkości jeżeli jest to na kompie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 19:12 Czw 30 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja kupiłem polską grzałkę kiedyś za poniżej 100złRazz Potem zrobiłem głowicę - i dopiero wtedy się skończyła męczarnia aku;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 531
Skąd: podlasie

PostWysłany: 13:19 Sro 29 Sty 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kris01 napisał:
witam ,bende wstawial grzalke w blok,moze ktos juz wstawiał to cos mi podpowie. wiem zl chyba ma byc z lewej strony w korku,jak prosto go wyjac?jak z wklejeniem?grzalka juz w drodze cos ponad 1000zl,(ale skonczy sie wreszcie meczenie akumulatora)slynna werwa lod w odstojniku

a moze cos takiego lepiej http://allegro.pl/promocja-podgrzewacz-cieczy-silnika-z-pompa-1100w-i3926387821.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 352, 353, 354  Następny
Strona 7 z 354

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach