Witamy, aby siďż˝ zarejstrowaďż˝ lub zalogowaďż˝,
skorzystaj z opcji dost�pnych po prawej stronie.
Obecny czas to 19:16 Wto 12 Gru 2017


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 352, 353, 354  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 381

PostWysłany: 08:30 Czw 6 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zolwik kiedys u mnie gdy naprzyklad Mana chciałem wyciągnąc poprostu kola ni kręciły sie ,napewno objawy i wczesniej byly jakieś mniej widoczne. to była TARCZA sprzęgłowa do kitu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zolwik1990



Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 43
Skąd: Piotrków

PostWysłany: 19:37 Sro 5 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krzysiek1983 każdy dobry tokarz ci dorobi taką tuleję ja nie dawno robiłem przy swoim i nie było problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Krzysiek1983



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 15

PostWysłany: 22:42 Wto 4 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gdzie dorobić tuleje do przednij.w.
ego mostu mf 698. jest nietypowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Krzysiek1983



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 15

PostWysłany: 22:20 Wto 4 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdzie dopasuje mi ktoś tuleje do podwieszenia przedniego mostu w mf 698.?? Most jest nietypowy bo wzmocniony??

nie kupi się ich w oryginale..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Krzysiek1983



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 15

PostWysłany: 21:57 Wto 4 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pomocy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Krzysiek1983



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 15

PostWysłany: 21:55 Wto 4 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.ppr.pl/forum/viewtopic.php?t=43334&start=0&postdays=0&postorder=desc&highlight=
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zolwik1990



Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 43
Skąd: Piotrków

PostWysłany: 20:42 Wto 4 Mar 2014    Temat postu: Sprzęgło Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem ze sprzegłem, gdy puszczam sprzegło to ciągnik bardzo słabo ciągnie czy sprzegło mogło sie zetrzeć do tego stopnia czy też może jest to wina docisku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
danek



Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 150
Skąd: wschód

PostWysłany: 18:27 Nie 23 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poszukuje opini o mf 5600 .. był u mnie dealer od korbanka i namawiał na własnie ten ciagnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 533
Skąd: podlasie

PostWysłany: 12:09 Nie 23 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

flamenko napisał:
koledzy prosze o porade czy kompletny tur z adaptacją zdjety z ciagnika MF 3080 bendzie pasował bez zadnych przerubek do modelu 6260?
raczej nie , tao zależy od modelu tura . główne mocowanie może biec od skrzyni do tyłu lub od przodu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
flamenko



Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 551

PostWysłany: 00:45 Nie 23 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

koledzy prosze o porade czy kompletny tur z adaptacją zdjety z ciagnika MF 3080 bendzie pasował bez zadnych przerubek do modelu 6260?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 20:55 Czw 20 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy wie ktos jakie mają byc luzy na koszu przyspieszacza to znaczy na tulejce gdzie jest podparty na osce rewersu jest 0,5 natomiast luz osiowy przód tył to1,5mm czy to morze byc przyczyną moich problemów z biegami o których pisałem niżej bo już sprawdziłem chyba wszystko i sam niewiem co jeszcze morze byc tego powodem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 10:49 Pon 17 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie czy morze ktos wie jaki powinien byc luz na koszu przyspieszacza chodzi o tą tulejke gdzie przyspieszacz jest podparty na wałku rewersu jest tam dosc duży luz ok. 0.7 mm cały kosz jest osadzony z takim luzem czy ktos morze posiada dane jakie tam powiny byc pasowania .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 533
Skąd: podlasie

PostWysłany: 17:22 Nie 16 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zyga12345 napisał:
Jak odkręce tą nakrętke to wałek ma luz pionowy i pozimy. Niewiem czy ztym pw pisałes do mnie bo jestem tu od niedawna zarejestrowany i niemoge znależ tego. pw.
przy odkreślanej nakrętce zawsze będzie luz sory PM wejdz na poczte tam będzie wiadomość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 16:34 Nie 16 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak odkręce tą nakrętke to wałek ma luz pionowy i pozimy. Niewiem czy ztym pw pisałes do mnie bo jestem tu od niedawna zarejestrowany i niemoge znależ tego. pw.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 533
Skąd: podlasie

PostWysłany: 16:26 Nie 16 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale o jakim luzie piszesz podłużnym czy pionowym jak pionowy to masz padnięte łożyska ta nakrętka ściska tryby A B
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 533
Skąd: podlasie

PostWysłany: 16:08 Nie 16 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na PW podaje ci do mnie numer jak masz ochote to zadzwoń pogadamy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 15:46 Nie 16 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest to szkrzynia bez połówek to znaczy 4 biegi podstawowe żułw zając i przyspieszacz który jest jako pierwszy za sprzęgłem przed rewersem rewers nie może ciągnąc bo własnie jak on jest załączony a bieg na luzie to go ciągnie a jak rewers dam na luz i wrzuce bieg to wtedy nic nie ciągnie. Mysle czy przez ten leki luz na wałku dolnym on sie nie kantował i przenosił napęd na wałek żułw zając.U mnie w okolicy niemam fachowców którzy mogli by mi pomuc sam zawsze naprawiałem ale było to 360 i podobne tali ciągnik mam poraz pierwszy i musze sobie porsdzic sam z pomocą literatury i tego forum dlatego dziękuje za pomoc i wszelkie sugestie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 533
Skąd: podlasie

PostWysłany: 15:21 Nie 16 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tego co opisujesz zdaje sie ze masz wszystko nieźle niepokoi mnie ta wypowiedz (włączyłem rewers obojętniie czy przód czy tył a biegi dałem na luz i pusciłem sprzęgło to go leko szarpie )być może rewers czy połuwki nierozłąńczaja było bu to widoczne po zdjeciu dekla i poszczeniu skrzyni w ruch
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jozef999



Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 13:52 Nie 16 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem z moim MF 6150 a dokładnie z półbiegiem nie chce go przełączać. Jak zatrzymał się ma D tak nie chce go wrócić na C . dodam że jest to skrzynia speed shift i występuje tu tylko jeden półbieg. A jeszcze zamierzam wymienić olej w skrzyni i tu mam pytanie w ilu miejscach są korki od spuszczania oleju. Proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 13:35 Nie 16 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodam jeszcze że jak rewers był na luzie biegi wchodzą idealnie nawet w czsie jazdy mam jeszcze pytanie odnosnie kosza przyspieszacza jest on podparty od strony rewersu na tulejce która pracuje na osi rewersu z drugiej strony jest podparty obudową na osi tam gzie są te dwa pierscionki uszczelniające mimo że niewidac sladu zurzycia po pomiarach jest to osadzone z luzem 0.7 z obu stron tal samo czy jest to prawidłowy luz bo wydaje mi sie dosc durzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 12:47 Nie 16 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W tym momęcie mam go rozebrany to znaczy rozpołowiony i wyjęty przyspieszacz rozebrany rewers igiełki na rewersie ichoince oraz bierznie bez żadnych sladów zużycia luzy na dystansach minimalne.jedynie był ten luz na dolnym wałku nakrętke odkręciłem gwint nie jest zerwany ale wałek był luźny.Na żułwiu też jest to samo a morze nawet gorzej.był taki efekt na postoju jak włączyłem rewers obojętniie czy przód czy tył a biegi dałem na luz i pusciłem sprzęgło to go leko szarpie na żułwiacz szarpanie jest większe jak rewers dałem na luz a szkrzynie na bieg ciągnięcia niema .Czego zrobic zdjęcia? Stoje przed dylematem czy wymienic nakrędke dokręcic czy rozebrac jeszcze dolny wałek ale to chyba muszewyjąc szkrzynie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 533
Skąd: podlasie

PostWysłany: 11:56 Nie 16 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak masz możliwość to zrób kilka fotek i wrzuć na forum spróbuj jeszcze takiej opcji spuść olej i zobacz jak wtedy będzie się zachowywać skrzynia druga opcja zobacz czy jest różnią na żółwio a na zającu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 16:12 Sob 15 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie zgrzytają wajcha stawia opór. Bez przyspieszacza biegi wchodzą lepiej ale też nie jest to tak jak powino byc trzeba wrzucac z wyczuciem bo też czasami stawia opór ale jest to owiele mniejszy opór.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 533
Skąd: podlasie

PostWysłany: 08:26 Sob 15 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nakrętka powinna być dokręcona do oporu .napisałeś na przyspieszaczu w czasie jazdy nie można zmieniac biegów 1234 po wyłączeniu jest dużo lepiej ,czyli co zgrzytają przy przerzucaniu czy ciężko jest poptostu przepchnąć wajchę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zyga12345



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 20:07 Pią 14 Lut 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozebrałem jeszcze raz mf tym razem sprawdziłem sprawdziłem cały rewers jest ok. Ale zauwarzyłem iż nakrętka z dolnego wałka mimo że jest fabrycznie zabezpieczona ma luz jak dobrze poruszałem kołem przenoszącym napęd na rewers był luz czyli był leki luz na całym wałku dolnym.czy to morze byc przyczyną moich problemów zbiegami o którch pisałem niżej.Łorzysko storzkowe od strony nakrędki jest ok załorzyc nową nakrędke i dokręcic czy wyjmowac skrzynie i cały dolny wałek.Jak ma byc dokręcona dokręcona ta nakretka do oporu czy trzeba sprawdzac napięcie łorzysk było tutaj na forum poruszane problemy z tą nakrędką ale nieznalazłem odpowiedzi na mój problem.Luzy między kołami dolnego wałka to około 0,25 na synchronizatorach jest ponad 1 mm prosze o wszelkie porady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 352, 353, 354  Następny
Strona 7 z 354

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach