Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 10:44 Czw 8 Gru 2016


Agrolok
Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 224
Skąd: warmia

PostWysłany: 21:54 Pon 14 Sty 2013    Temat postu: nowe głowice Odpowiedz z cytatem

Witam dziś kupiłem 2 głowice Chełmno a co sądzicie o takich wynalazkach od prywaciarzy za 180-200 zł.Na Allegro jest kilka takich???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1615
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 23:29 Pią 4 Sty 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma sprawy.Ja wymieniałem to jeszcze w latach 90 ubiegłego wieku.To o dobrodziejstwie internetu nikt jeszcze oficjalnie nie słyszał.Pojechałem do Agromy to nie mieli ani nie słyszeli o takiej części.Bo nawet ta rurka nie występowała w katalogu,więc trzeba było poradzić sobie inaczej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kon28



Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 20:49 Pią 4 Sty 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tekmie napisał:
Witam.Ja kilka lat temu wymieniałem u siebie ponieważ pękła.Jeden problem to brak dostępu(koło talerzowe mechanizmu różnicowego),a drugi to że nie było jej na części zamienne i dopasowywałem z jakiejś innej rurki.Należy zdemontować górę(plecak) oraz dół (podstawa pompy).wymontować takie krótkie łączniki.Następnie postarać się ją obruszać(żabka) i zagnieść(zamiąć)(np.śrubokręt) do środka końcówki aby można było ją przesunąć w obudowie.Nową dopasować długość i kształt a po włożeniu w otwory końcówki rozklepać do kształtu gniazd.Ja miałem dotoczony bolec o odpowiednim kształcie.

Dzięki tekmie za pomoc, zamiast żabki zastosowałem wiertarkę i wiertło 13 przewierciłem rurkę od stron kołnierzy. Rurkę wybiłem trzpieniem 12,5. Problem z zakupem nowej rurki został rozwiązany dzięki google: 55112534 (numer katalogowy z zetora 7211) Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1615
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:12 Sob 29 Gru 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Ja kilka lat temu wymieniałem u siebie ponieważ pękła.Jeden problem to brak dostępu(koło talerzowe mechanizmu różnicowego),a drugi to że nie było jej na części zamienne i dopasowywałem z jakiejś innej rurki.Należy zdemontować górę(plecak) oraz dół (podstawa pompy).wymontować takie krótkie łączniki.Następnie postarać się ją obruszać(żabka) i zagnieść(zamiąć)(np.śrubokręt) do środka końcówki aby można było ją przesunąć w obudowie.Nową dopasować długość i kształt a po włożeniu w otwory końcówki rozklepać do kształtu gniazd.Ja miałem dotoczony bolec o odpowiednim kształcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kon28



Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 17:39 Sob 29 Gru 2012    Temat postu: hydraulika Odpowiedz z cytatem

Mam prośbę jak wymienić przewód stalowy łączący pompę hydrauliczną z rozdzielaczem (stalowa rurka w znajdująca się w obudowie tylnego mostu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bimber



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 257
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: 23:20 Sro 28 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tekmie napisał:
Jeszcze dodam że jak już byś musiał demontować półoś to najpierw musisz wymontować tą dużą zębatkę zwolnicy(wał koła) bo o nią opiera się łożysko półosi.


A więc skończone dzieło - wszystko bangla, bez problemów - podziękował za rady. Dopiero dzisiaj skończyłem zakładać zwolnicę, rurkę ham., cylinderek ham., i pare simeringów. No ale właśnie jak ktoś kiedyś mądry powiedział jak rozbierałeś - tak składaj - więc bez paru głębszych składanie się nie obeszło Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Jednak naprawy ciągników ( w moim przypadku) bardzo intergrujące są z lokalną społecznością Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sendar



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 253

PostWysłany: 16:29 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi.

http://targ.rolniczy24.pl

Naprawdę dużo aktualnych ogłoszeń rolniczych z całej polski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1615
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 11:20 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze dodam że jak już byś musiał demontować półoś to najpierw musisz wymontować tą dużą zębatkę zwolnicy(wał koła) bo o nią opiera się łożysko półosi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bimber



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 257
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: 10:26 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok - dzięki - zaraz polecę sprawdzić co i jak Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 275

PostWysłany: 08:18 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten kołnierz to pochwa. Musisz zdemontować całość zwolnicę z pochwą odkręcając od tylnego mostu najpierw. Ale zanim to zrobisz trzeba popuścić taśmę ręcznego hamulca która obejmuje bęben. Do wymiany cylinderka nie trzeba pochwy odkręcać od zwolnicy tylko zdjąć bęben hamulcowy z półosi.
Jest zabezpieczony segerem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1615
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:03 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Aby wymienić cylinderek hamulcowy odkręcasz pochwę od tylnego postu(chyba tak odkręciłeś) i widzisz bęben hamulcowy który po zdjęciu pierścienia zegera powinien zejść.Nieraz jest ciężko ponieważ trzymają szczęki.I jak zdejmiesz bęben to już masz dostęp do cylinderka.U mnie na http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci jest kilka zdjęć z remonty kiedy sam wymieniałem.To może trochę rozjaśnią problem.Aby rozdzielić pochwę z zwolnicą to musisz półoś "wybić na koło"czyli i tak najpierw zdemontować bęben hamulcowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bimber



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 257
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: 00:06 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam - mam pytanko - w 360 (co prawda 3p) ale to nie ma znaczenia - chodzi mi o wymianę cylinderka z lewej strony - no i ..... Laughing Za bardzo emocjonallnie podeszliśmy do tematu i odkręciliśmy zwolnicę z tym kołnierzem Laughing

Teraz popuściłem śruby od samej zwolnicy - poszła z 1 cm i nie chce iśc dalej - jakieś sugestie? Czy młot i brecha Laughing

Sory za może i durne pytanie, ale mechanikiem nie jestem - liczę na pomoc bardziej doświadczonych Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 224
Skąd: warmia

PostWysłany: 13:52 Nie 11 Lis 2012    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Ok, dzięki za informacje.Hamulce ma dobre jak żyleta ale przy okazji można zerknać na wykładziny.Za remont wezmę sie za miesiac bo na razie traktorek pracuje;)pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sławek2209



Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 803
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 10:01 Nie 11 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w wiekowym ciagniku moze byc wytarta os w miejscu kontaktu z symeringiem.sama wymiana uszczelnaczy pomaga nie na dlugo.zwroc na to uwage przy remoncie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 275

PostWysłany: 07:36 Nie 11 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajna robota tylko prawą stronę źle się składa. Wejdź do sklepu to według katalogu da ci komplet uszczelek. Sprawdź też stan okładzin na bębnie. Warto wymienić przy okazji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 224
Skąd: warmia

PostWysłany: 22:26 Sob 10 Lis 2012    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

o jej ile tych uszczelek Rolling Eyes
Rozbierzemy to troszkę się pobawimy hehe;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 275

PostWysłany: 20:45 Sob 10 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdejmujesz tylko zwolnicę odkręcasz pokrywkę i w niej jest pierwszy uszczelniacz.
Od zwolnicy odkręcasz pochwę i wymieniasz oring i profilową uszczelkę w bębnie hamulcowym i uszczelniacz na półosi w zwolnicy. W 4011 jest jeszcze uszczelniacz w podstawie szczęk hamulcowych. Zobaczysz jak rozbierzesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 224
Skąd: warmia

PostWysłany: 19:49 Sob 10 Lis 2012    Temat postu: przeciek Odpowiedz z cytatem

Mam mały problem w mojej 40-ce. otóż olej przekładniowy z tylnego mostu przedostaje się do zwolnic.Ile jest uszczelniaczy?czy plecak trzeba sciągać czy tylko zwolnice z osią???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1615
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:21 Pią 17 Sie 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Oryginalny schemat instalacji Ursusa C-360 https://picasaweb.google.com/lh/photo/AVfX1E5QAqd0oAspMv2Uf9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink I tu są inne oznaczenia 19 to akumulator a w twoim to prawdopodobnie będzie +B czyli całkiem inaczej.Jeżeli jest mechaniczny to można pokusić się o porównanie wewnętrznej budowy.A jaki to jest typ(producent) tego regulatora.Wtedy może coś w sieci się znajdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dawid17



Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 1

PostWysłany: 11:59 Pią 17 Sie 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Jak mam podłączyć regulator napięcia ?
Mam 4kable:
-czarny i zielony idący od prądnicy
-żółty i czarny
Na regulatorze są 4wejścia:
-na jednym jest oznakowanie "19"
-na drugim "B+"
-na trzecim i czwartym jest bodajże "D+"
Widać,że "D+" łączy się pod spodem z "19" czyli oba czarne powinny być tam podpięte ? Jak z resztą ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dzbanek23



Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 22

PostWysłany: 14:57 Pon 6 Sie 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Panowie kupie kabinę do ursusa c-360. Czeską lub sokółke. Najlepiej jakby była ze śląskiego, łódzkiego albo opolskiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Arek11



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 5

PostWysłany: 19:30 Czw 19 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie a gdzie znajdę ile dokładnie powinna wynosić szczelina między stopą tłoka a pokrywą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sendar



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 253

PostWysłany: 15:03 Pon 16 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cześć,

Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z darmowymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąś maszynę rolniczą to polecam:
http://targ.rolniczy24.pl

ogłoszenia rolnicze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 275

PostWysłany: 06:48 Pon 16 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sorrki za tyle dubli. Coś mi fiksuje komp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 275

PostWysłany: 18:38 Nie 15 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 7 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach