Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

CZYM SIĘ RÓŻNIŁO C-355M OD 355

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Do pawcia: a o co ci chodzi????:D jaki wskażniku w jakim ciagniku co to znaczy pierwszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

do Cegła:Nie wiem czy nie umiesz czytać ale wyjaśnie Ci to.Chodzi o ciągnik taki jak w temacie(czyżbyś nie przeczytał )W desce roździelczej są dwa "zegary".Pierwszy wielofunkcyjny a drugi obrotomierz.W tym pierwszym są dwie wskazówki.Pierwsza od temp.a druga niewiem i chciałem się dowiedzieć.

Ktoś mi sugerował że być może to od prądu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

A czym to podłączyć i gdzie Podejrzewam że chyba wężykiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w przewód co idzie od zbiornika powietrza do zaworu orginalnie jest cieniutka rurka metalowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od ciśnienia oleju to masz tylko lampke.. jak nie ma ciśnienia to sie zapali:P:P no i od ładowania jest jeszcze ta druga czerwona... Zegary od temperatury wody i od ciśnienia w pneumatyce:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie ciśnienie oleju.

No dobra, co do ciśnienia to się zgodzę, ale ten wskaźnik pokazuje sprężanie w zbiorniku idącym od sprężarki, już to raz w tym temacie pisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM W mim 360 3-P podczas kopania buraków Kleine 5002 na czwórce terenowej zaczeła wyskakiwać dzwignia od przełaczania tychrze biegów w połorzenie martwe czyli traktor staje w miejscu jest to bardzo denerwujące więc wymęczyłem te buraki przytrzymując tą dzwignie nogą a póżniej skręciłem ją drutem do korpusu podnośnika i tak jest do dziś ale trzeba bdzie coś z tym zrobić . Słyszałem od paru osób że przyczyną tego jes ścięcie frezów na wałku od biegów terenowych .W związku z tym mam pytanie czy trzeba rozpoławiać skrzynie od tylnego mostu , czy to dużo roboty z tym będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kiedyś miałem coś podobnego jak orałem ma 2 i miał ciężko to tez wyskakiwał mi reduktor jakiś czas jeżdziłem tak jak ty czyli go przywiązałem

póżniej wymieniłem widełki od reduktora i zatrzask i ani razu mi nie wyskoczył koszt ok30zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie na kole od reduktora masz podjechane kły

 

Dlaczego nie kopiesz 1 szosowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo u mnie są spore górki ,a poza tym na 4terenowej jest większa prędkość obrotowa i się niezapycha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile można dac za 360 z lat 70-tych, kabina kwadratowa 10 letnia, skrzynia cała zrobiona, cieknie dośc mocno spod kapy od hydrauliki, pompa wtryskowa i wtryskiwacze do remontu, strasznie kopci i daje ognia ,

[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Najpierw dobrze odtłuść wszystko najlepiej naftą , potem dobrze zmyj myjką , jeszcze po tym wskazałbym pomalować podkładówką a potem farbą normalną do metalu . A co do karoserii to najlepiej jak masz nowe blachy to zawieść je do lakiernika niech pryśnie wszystko elegancko tak ze będzie błyszczeć jak nowy samochodzik .....a na jaki kolor będziesz malował ? Ja to proponowałbym najpierw przejrzeć chociażby moto-allegro bo tam można spotkać całkiem fajne C-360-3P Tu masz kilka linków gdzie są fotki C-360 i C 360-3P

http://www.farmphoto.com/photography/message.asp?dsply=all&mid=253620&gkp=

 

http://www.farmphoto.com/photography/message.asp?dsply=all&mid=246532&gkp=

 

http://www.farmphoto.com/photography/message.asp?dsply=all&mid=221862&gkp=

 

Życze jak najlepszych efektów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

moze ktos wie jak podkrecic pompe albo zawor bezpieczenstwa w 360 zeby podnosnik lepiej podnosil,w 330 wiem jak ,ale w 360 nie wiem,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dołożyłem po podkładce pod zawór/ort pompy i cylindra podnośnika albo trudniejsze : załóż/ort dodatkowy siłownik pomocniczy jak w osiemdziesiątkach i jest to wykonalne, sam sie nad tym zastanawiam i kto wie czy nie zrobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

no ale co te podkładki dadzą,nie kumam za bardzo,te drugie rozwiązanie to odpada,bo chodzi mi tez o silniejszego tura,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wiesz gdy przeciążesz pompe to aby jej nie uszkodzić zamontowane są zawory jesli założysz podkładke pod sprężyne zaworu to zwiększysz ciśnienie otwarcia a przez to siłe jaką moze podnieś pompa jak wiesz sprężyny pracujac non stop pod obciążeniem/ort i niejednokrotnie w wysokich temperaturach tracą swoje wartości a podłożenie podkładek niweluje ich zmęczenie materiału

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie kombinuj bo bedziesz drugim polskim kosmonauto. Cisnienie jakie tam panuje jest i tak b.duze, sam jego nie wyregulujesz i przy wiekszych obciazeniach moze Cie zsadzic razem z pokrywo. Lepszy jest sposob z dodatkowym cylindrem. Zetory tak maja i to pasuje do 60-ki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zostaje jeszcze pompa o zwiekszonym przepływie (32l/min).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

witam mam problem z hamulcami w 60 to znaczy nie moge ich odpowietrzyć robie wszystko książkowo przewód na odpowietrznik naczynie szklane itp.

jednak nic nie wychodzi tak jakby nie podawały pompy a są nówki po wymianie lewe koło może i lekko działa hamulec a prawe zadnego oporu czy nieszczelne cylinderki może mają jakiś wpływ na to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem podobną sytuacje jak wymianiłem pompki i lewy cylinderek to prawego wcale nie odpowietrzałem i hamowało a lewe odpowietrzałem i nic nie chciał hamować/ort ale troche pojezdziłem i już oba hamują

 

Jak jeździsz to płynu ci ze zbiorniczka ci ubywa , może cylinderek sie zapiekł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

płyn ze zbiornika uciekł bo pękł przewód elastyczny i po uzupełnieniu stanu nie moge sobie poradzić wcześniej hamował/ort idealnie zaznaszam ze jeżdzilem troche bez płynu i dlatego go zapowietrzyłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...