Witamy, aby siďż˝ zarejstrowaďż˝ lub zalogowaďż˝,
skorzystaj z opcji dost�pnych po prawej stronie.
Obecny czas to 13:06 Nie 17 Gru 2017


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1640
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 07:34 Sob 29 Cze 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Po Twoim opisie uważam że jest pęknięta głowica gdzieś w "okolicach"kanału wydechowego.Odkręć kolektor wydechowy i powinno być widać z której głowicy jest przeciek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
adrianekg1990



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: Polska

PostWysłany: 16:27 Pią 28 Cze 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
W mojej 60 ubywa wody z układu chłodzenia. Codziennie muszę dolać do chłodnicy ze 3 litry. Kraniki, przewody, pompa wody, korek, kolektor - wszystko szczelne. Górą nie wywala, bo mam zbiornik wyrównawczy i w nim nie przybywa wody. W oleju też nie ma śladu wody. Remont silnika robiony około 300 motogodzin temu (nowe tłoki, tuleje, wał, głowice, kolektor, wtryski) i po remoncie nie było tego problemu ze znikającą wodą. Znajomy stwierdził, że jeden z cylindrów mógł opaść. Jeśli przyjąć taką przyczynę to by wyjaśniało ubywanie wody i fakt, że wewnątrz tłumnika zbiera się wilgoć.
Czy takie opadnięcie tulei jest możliwe?
W jaki sposób mogło do tego dojść?
A może jest jakaś inna przyczyna znikającej wody, a ten wilgotny tłumnik, to tylko przypadek?
Proszę o pomoc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jahooo



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 220
Skąd: Lubelskie - Krasnystaw

PostWysłany: 07:30 Wto 4 Cze 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jakie masz cisnienie w instalacji ? Nie podkręcałeś zaworu bezpieczeństwa ? Bo to co piszesz, to zazwyczaj objawy zbyt wysokiego ciśnienia w układzie - rozdzielacz się zawiesza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
28kolo197



Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 9

PostWysłany: 10:58 Nie 2 Cze 2013    Temat postu: POMPA HYDRAŁLICZNA W C-360 PODNOSI A NIE OPUSZCZA Odpowiedz z cytatem

Panowie potrzebuje pomocy,
Posiadam ciągnik C-360, problem jest z podnośnikiem podnosi ale nie chce opuszczać, wyczyściłem rozdzielacz wymieniłem cylinder z tłoczyskiem na nowy, bo stary był już strasznie porysowany i się klinował, i nadal jest to samo. Sąsiad podpowiada żeby sprawdzić czy rolki od mechaniznu czasem nie spadają z pół księżycy ale wszystko jest ok. Czy padł rozdzielacz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rolnick007



Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 21

PostWysłany: 08:50 Czw 11 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://targ.rolniczy24.pl/ darmowy portal z ogłoszeniami rolniczymi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 278

PostWysłany: 22:29 Pon 4 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://instrukcja.pl/i/ciagnik_rolniczy_kolowy_ursus_c360_i_c3603p_instrukcja_napraw_1#photo_top
Strona 67.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 237
Skąd: warmia

PostWysłany: 21:22 Pon 4 Mar 2013    Temat postu: sprzęgło Odpowiedz z cytatem

Witam panowie.Mam tura przy swojej 40-ce i rozregulowane sprzęło.jak je ustawić żeby można było operować turem bez wybijania biegu i podobno można to zrobić przez okienko;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lubas74



Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 54

PostWysłany: 20:07 Pon 4 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a w dwóch głowicach od prywaciaży doszło do rozszczelnienia i woda poszła wydechem dwie chodzą jusz rok ale wymieniłem tamte na chełmskie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lubas74



Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 54

PostWysłany: 20:04 Pon 4 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ppanowie jest pytanie remont skrzyni biegów c360 wymieniony wałek 2 stopnia z z zębatką i koło stałego zazębienia te co napędza ten wałek od wom teraz po załączeniu womu strasznie wyje czy to kwestja dotarcia trybów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
raaaf82



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 164
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 21:36 Sro 27 Lut 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Zamierzam założyć wspomaganie do mojej 40stki,Jakie jest lepsze rozwiązanie z pompą montowaną od rozrządu pompy wtryskowej czy z wału korbowego,a może pompa np od Fiata ducato na pasku ,zdałaby egzamin?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 237
Skąd: warmia

PostWysłany: 21:54 Pon 14 Sty 2013    Temat postu: nowe głowice Odpowiedz z cytatem

Witam dziś kupiłem 2 głowice Chełmno a co sądzicie o takich wynalazkach od prywaciarzy za 180-200 zł.Na Allegro jest kilka takich???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1640
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 23:29 Pią 4 Sty 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma sprawy.Ja wymieniałem to jeszcze w latach 90 ubiegłego wieku.To o dobrodziejstwie internetu nikt jeszcze oficjalnie nie słyszał.Pojechałem do Agromy to nie mieli ani nie słyszeli o takiej części.Bo nawet ta rurka nie występowała w katalogu,więc trzeba było poradzić sobie inaczej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kon28



Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 20:49 Pią 4 Sty 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tekmie napisał:
Witam.Ja kilka lat temu wymieniałem u siebie ponieważ pękła.Jeden problem to brak dostępu(koło talerzowe mechanizmu różnicowego),a drugi to że nie było jej na części zamienne i dopasowywałem z jakiejś innej rurki.Należy zdemontować górę(plecak) oraz dół (podstawa pompy).wymontować takie krótkie łączniki.Następnie postarać się ją obruszać(żabka) i zagnieść(zamiąć)(np.śrubokręt) do środka końcówki aby można było ją przesunąć w obudowie.Nową dopasować długość i kształt a po włożeniu w otwory końcówki rozklepać do kształtu gniazd.Ja miałem dotoczony bolec o odpowiednim kształcie.

Dzięki tekmie za pomoc, zamiast żabki zastosowałem wiertarkę i wiertło 13 przewierciłem rurkę od stron kołnierzy. Rurkę wybiłem trzpieniem 12,5. Problem z zakupem nowej rurki został rozwiązany dzięki google: 55112534 (numer katalogowy z zetora 7211) Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1640
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:12 Sob 29 Gru 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Ja kilka lat temu wymieniałem u siebie ponieważ pękła.Jeden problem to brak dostępu(koło talerzowe mechanizmu różnicowego),a drugi to że nie było jej na części zamienne i dopasowywałem z jakiejś innej rurki.Należy zdemontować górę(plecak) oraz dół (podstawa pompy).wymontować takie krótkie łączniki.Następnie postarać się ją obruszać(żabka) i zagnieść(zamiąć)(np.śrubokręt) do środka końcówki aby można było ją przesunąć w obudowie.Nową dopasować długość i kształt a po włożeniu w otwory końcówki rozklepać do kształtu gniazd.Ja miałem dotoczony bolec o odpowiednim kształcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kon28



Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 17:39 Sob 29 Gru 2012    Temat postu: hydraulika Odpowiedz z cytatem

Mam prośbę jak wymienić przewód stalowy łączący pompę hydrauliczną z rozdzielaczem (stalowa rurka w znajdująca się w obudowie tylnego mostu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bimber



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 257
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: 23:20 Sro 28 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tekmie napisał:
Jeszcze dodam że jak już byś musiał demontować półoś to najpierw musisz wymontować tą dużą zębatkę zwolnicy(wał koła) bo o nią opiera się łożysko półosi.


A więc skończone dzieło - wszystko bangla, bez problemów - podziękował za rady. Dopiero dzisiaj skończyłem zakładać zwolnicę, rurkę ham., cylinderek ham., i pare simeringów. No ale właśnie jak ktoś kiedyś mądry powiedział jak rozbierałeś - tak składaj - więc bez paru głębszych składanie się nie obeszło Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Jednak naprawy ciągników ( w moim przypadku) bardzo intergrujące są z lokalną społecznością Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sendar



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 253

PostWysłany: 16:29 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi.

http://targ.rolniczy24.pl

Naprawdę dużo aktualnych ogłoszeń rolniczych z całej polski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1640
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 11:20 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze dodam że jak już byś musiał demontować półoś to najpierw musisz wymontować tą dużą zębatkę zwolnicy(wał koła) bo o nią opiera się łożysko półosi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bimber



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 257
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: 10:26 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok - dzięki - zaraz polecę sprawdzić co i jak Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 278

PostWysłany: 08:18 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten kołnierz to pochwa. Musisz zdemontować całość zwolnicę z pochwą odkręcając od tylnego mostu najpierw. Ale zanim to zrobisz trzeba popuścić taśmę ręcznego hamulca która obejmuje bęben. Do wymiany cylinderka nie trzeba pochwy odkręcać od zwolnicy tylko zdjąć bęben hamulcowy z półosi.
Jest zabezpieczony segerem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1640
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:03 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Aby wymienić cylinderek hamulcowy odkręcasz pochwę od tylnego postu(chyba tak odkręciłeś) i widzisz bęben hamulcowy który po zdjęciu pierścienia zegera powinien zejść.Nieraz jest ciężko ponieważ trzymają szczęki.I jak zdejmiesz bęben to już masz dostęp do cylinderka.U mnie na http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci jest kilka zdjęć z remonty kiedy sam wymieniałem.To może trochę rozjaśnią problem.Aby rozdzielić pochwę z zwolnicą to musisz półoś "wybić na koło"czyli i tak najpierw zdemontować bęben hamulcowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bimber



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 257
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: 00:06 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam - mam pytanko - w 360 (co prawda 3p) ale to nie ma znaczenia - chodzi mi o wymianę cylinderka z lewej strony - no i ..... Laughing Za bardzo emocjonallnie podeszliśmy do tematu i odkręciliśmy zwolnicę z tym kołnierzem Laughing

Teraz popuściłem śruby od samej zwolnicy - poszła z 1 cm i nie chce iśc dalej - jakieś sugestie? Czy młot i brecha Laughing

Sory za może i durne pytanie, ale mechanikiem nie jestem - liczę na pomoc bardziej doświadczonych Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 237
Skąd: warmia

PostWysłany: 13:52 Nie 11 Lis 2012    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Ok, dzięki za informacje.Hamulce ma dobre jak żyleta ale przy okazji można zerknać na wykładziny.Za remont wezmę sie za miesiac bo na razie traktorek pracuje;)pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sławek2209



Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 803
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 10:01 Nie 11 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w wiekowym ciagniku moze byc wytarta os w miejscu kontaktu z symeringiem.sama wymiana uszczelnaczy pomaga nie na dlugo.zwroc na to uwage przy remoncie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 278

PostWysłany: 07:36 Nie 11 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajna robota tylko prawą stronę źle się składa. Wejdź do sklepu to według katalogu da ci komplet uszczelek. Sprawdź też stan okładzin na bębnie. Warto wymienić przy okazji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 7 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach