Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 23:25 Wto 30 Sie 2016


Agrolok
Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Archi2170



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 2

PostWysłany: 17:26 Nie 12 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam zamiar kupić przedni napęd do Ursusa c 360. Nigdzie nie mogę tego znależć. Działa to dobrze jak w normalnym traktorze 4x4? Monataż tego wymaga dużo przeróbki w ciągniku? Z czego pasuje ten przedni napęd? Proszę o jakieś informację. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JACUS



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 715
Skąd: MALOPOLSKA

PostWysłany: 21:37 Pią 10 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja po prostu kupuje jakis na zlomie i zakladam-tylko trzeba mocowania przerobic a szajba sie nie przejmuje,poprzedni chodzil ze 4lata i z akumulatorem nic sie nie dzialo,teraz mam inny ,ale od czego to nie wiem bo teraz polonez na szrocie to rarytas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
matii



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 357
Skąd: LCH

PostWysłany: 14:47 Pią 10 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Idz do sklepu z czesciami do ciagnikow i tam powiedz ze czcesz takie koło pasowe kosztuje 16 zł . Z poloneza jest koło za małe i wezszy pasek ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miras666



Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 14
Skąd: Łużna

PostWysłany: 17:21 Czw 9 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
prosze o pomoc drodzy forumowicze
mam zamiar do c-360 zamontowac alternator i akurat mam z poloneza i mysle ze by sie nadawal tylko pierwszym problemem jest ze nie wiem jaka srednice powinna miec szajba na tym alternatorze moze ktos ma i mogł by mi podac wymiarzeby dorobic odpowiednia bo od tego trzeba zaczac mysle
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tomek331



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 63

PostWysłany: 20:55 Wto 30 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JACUS napisał:
piotrz napisał:
Do 'JACUS' - nie wiem dokładnie czy chodzi ci o skrzynię czy tylny most. W skrzyni nie ma trybów 5-tego biegu, jest tylko sprzęgiełko które łączy wałek sprzęgłowy z wałkiem głównym.

chodzi mi o to ze wybijalo 5 rozebralem dekiel od skrzyni biegow i widze ze zeby na 1 kole sa polamane i teraz jak do tego sie najlepiej zabrac idzie zima,mam drugi ciagnik wiec moge sie troche pobawic w ostatecznosci zawolam jakiegos mechanika



witam!ja moze troszke nie na temat,a le otóz panowie co moze byc przyczyna iz dzwignia wom w 360 ciezko sie załacza i rozłacza
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JACUS



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 715
Skąd: MALOPOLSKA

PostWysłany: 21:37 Pon 22 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piotrz napisał:
Do 'JACUS' - nie wiem dokładnie czy chodzi ci o skrzynię czy tylny most. W skrzyni nie ma trybów 5-tego biegu, jest tylko sprzęgiełko które łączy wałek sprzęgłowy z wałkiem głównym.

chodzi mi o to ze wybijalo 5 rozebralem dekiel od skrzyni biegow i widze ze zeby na 1 kole sa polamane i teraz jak do tego sie najlepiej zabrac idzie zima,mam drugi ciagnik wiec moge sie troche pobawic w ostatecznosci zawolam jakiegos mechanika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1603
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 19:59 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze raz :jeżeli rozłącza w kabinie(wybija dżwignię do góry) to nie będzie wina tarczy sprzęgłowej.Najpierw wykręć zatrzask (pierwszy z lewej) i zobacz jak chodzi(czy nie jest pęknięta sprężynka).Jeżeli jest sprawny zatrzask,to ściągnąć pokrywę i sprawdzić stan zębatek,widełek wodzików.Pisałem o teście przez bieg:dżwignia z lewej(załączanie WOM) z neutralnego położenia do góry w pierwsze położenie,a dżwignia z prawej(od reduktora biegów)w położenie neutralne i próbować uruchomić obciążony WOM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
krystiam114



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 34

PostWysłany: 18:54 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wybija załaczanie. Probowalem na polbiegach i nic nie pomaga. mysle ze to nty na tarczy puscily. Ale dziwi mnie bo 2 lata temu wymienialem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1603
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 18:47 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krystiam114 napisał:
Mam problem z 3p mianowicie podczas orki zimowej podnośnik przestał podnosić a z nim kręcić się wałek. Po paru próbach okazuje się ze walk z podnośnikiem się podnoszą ale to działa tak ze wałek co chwile się zacina. Nie można włączyć aby chodził dłużej. proszę o pomoc

Witam.Sądzę że problem tkwi w tarczy sprzęgła,lub wałek sprzęgłowy(nie piszesz czy ci wybija załączanie).W rachubę mogą wchodzić jeszcze zębatki napędu niezależnego.Nie wiem czy testowałeś napęd zależny(przez bieg).Proponuję załączyć wałek(przy zgaszonym ciągniku) i pokręcić wałkiem z tyłu,(można zdjąć pokrywę skrzyni) aby łatwiej zlokalizować uszkodzenie.Myślę że bez rozpoławiania się nie obędzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
piotrz



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: Jerzyce kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 14:11 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do 'JACUS' - nie wiem dokładnie czy chodzi ci o skrzynię czy tylny most. W skrzyni nie ma trybów 5-tego biegu, jest tylko sprzęgiełko które łączy wałek sprzęgłowy z wałkiem głównym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krystiam114



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 34

PostWysłany: 14:05 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem z 3p mianowicie podczas orki zimowej podnosnik przestal podnosic a z nim krecic sie walek. Po paru prubach okazuje sie ze walk z podnosnikiem sie podnosza ale to dziala tak ze wazek co chwile sie zacina. Nie mozna wlaczyc aby chodzil dluzej. prosze o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JACUS



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 715
Skąd: MALOPOLSKA

PostWysłany: 11:08 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: skrzynia biegow Odpowiedz z cytatem

czy wymiana trybu 5 biegu to bardzo skomplikowana sprawa,mozna cos samemu zdzialac czy wolac mechanika.odjezdza sie silnikiem czy tylem ? jakie sa pulapki ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1603
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:23 Nie 14 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.W tym tygodniu zamontowałem świecę płomieniową od MF http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog,Ursus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi,katalog+cz*c4*99*c5*9bci/Monta*c5*bc,*c5*9bwieca+p*c5*82omieniowa,MF,Ursus+C-360.wmv.wmv nie wiem jak to zda egzamin(zasilanie opadowe,bez zaworku,bez pompki).W czasie testów wynikł taki problem:kupiłem świecę w Agromie za 25zł.po pierwszym teście drugi raz grzała a nie puściła paliwa.Kupiłem drugą w lokalnym warsztacie za 18zł. w czasie testu grzała i puszczała,ale po zamontowaniu w ciągu doby poziom nafty w zbiorniczku się obniżył o około 0,5cm. znaczy się że nie jest szczelna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 15:46 Czw 11 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ze utwardzany to nie ma problemu bo gosciu robi różne wałki i tryby, ostatnio mi robił wałek do skrzyni brony wirnikowej bo zakładałem z tyłu accodra i musiał byc dłuższy wałek a tam jest konkretne obciązenie i smiga az miło, najpierw utoczył a potem dał do hartowania
zimą sie za to wezme wiec jak cos wymyśle to napewno zdam tu relacje:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 21:15 Wto 9 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobrze kombinujesz tylko niewiem czy ktos to ztoczy,bo to jest utwardzane ale jak nie to od zetora zamontuj bo tak ma wlasnie rozwiazane ,z tym ze jeszcze na walku sprzeglowym womu tez musi byc szerszy tryb
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 14:10 Sob 6 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i tak właśnie mysle ze moznaby zmienic wałek napędowy na inny (dać do utoczenia bo mam taka możliwość) i na tym wałku zrobić szerszy tryb napedzający pompe przez co dając na luz on by nadal "łapał" pompe o ile on by sie jeszcze obracał tylko tego nie wiem własnie
wiem że ktos ma to jakoś rozwiązane i musze sie do niego wybrać zeby sie dowiedziec jak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1603
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 13:17 Sob 6 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Zabiorę głos w dyskusji.Według mnie raczej ciężko było by podzielić(rozdzielić)napęd pompy i wałka.Przy obrotach nie zależnych napęd idzie od przodu skrzyni na wspólnym wałku (schemat z instrukcji napraw http://i53.tinypic.com/euiz2e.jpg według mnie na rysunku"b"napęd powinien być zaznaczony na pierwszej zębatce).Teoretycznie zdejmując widełki na końcu wodzika możemy nie załączać pompy,ale raczej nie o to chodziło,tylko żeby zrobić tak jak jest np. w C-330.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 18:52 Czw 4 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i tak dla korekty to nad luzem masz obroty zalezne samego wałka a na samej górze obroty zależne samej pompy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 18:50 Czw 4 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to to ja kolego wiem tylko mi chodzilo o to zeby zrobic tak zeby pompa miala obroty niezalezne czyli z silnika a wałek stał i bez zadnego biegu np tak jak przy zetorze bo kiedys gdzies słysząłem ze idzie to zrobic tylko trzeba troche tam przerobic przy napędzie pompy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marlonkozaki



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Pożóg Nowy

PostWysłany: 13:35 Czw 4 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Próbował ktoś zrobic tak aby podnośnik działał (pompa "chodziła") a wom nie??


da radę.
Jak masz dźwignie od WOM to jak dasz do samego dołu to chodzi wałek i pompa (obroty niezależne).
Ciu wyżej - wszystko wyłączone
jeszcze wyzej - Pompa na obrotach zależnych (wałek chodzi)
Do samej góry - pompa chodzi, wałek stoi. Tylko to położenia działa przy włożonym biegu. Wtedy dajesz wajchę od reduktora na położenie środkowe i wkładasz bieg. Wtedy w zalezności od biegu chodzi szybciej lub wolniej. Na wstecznym chodzi w lewo. Nie wkładaj 5-ki bo pompę rozwali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 13:04 Czw 4 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich

Próbował ktoś zrobic tak aby podnośnik działał (pompa "chodziła") a wom nie??

co do wskaznika cisnienia to dobry pomysł bo z kontrolkami jest różnie, temperatura też może być ale z paliwem to już kwestia dodatku dla wygody:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marlonkozaki



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Pożóg Nowy

PostWysłany: 10:07 Czw 4 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Bawił się ktoś kiedyś żeby zrobić wskaźnik poziomu paliwa w poczciwej 60-ce??
Dużo zabawy z tym?
Co myslicie o montażu wskaźnika ciśnienia oleju i temperatury (dodatkowo) na desce?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jahooo



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 220
Skąd: Lubelskie - Krasnystaw

PostWysłany: 17:36 Pon 25 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skos na zazębieniu nie może być za duży, max 5-7 stopni, bo inaczej będą problemy z rozłączeniem blokady. Większy nie ma sensu, bo to sprzęgiełko ma swoją ograniczoną wytrzymałość i lepiej, żeby wyskoczyło, niż ma pęknąc.

Pompę zawieź do warsztatu, gdzie mają możliwość zrobić regulator i go wycechować. Luzy na mechaniźmie powodują nierówną pracę, może u ciebie luz ma listwa sterująca (sekcje i wtryski sprawne) i nie do końca pracuje, może być tez przełożona (wystarczy, że na jednej sekcji). Niby niemożliwe, ale różne cuda już na oczy widziałem, chociaż nie jestem wiekowy Smile. Nie wiem skąd jesteś, ale nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem zakładu, który robi porządne, kompleksowe remonty pomp wtryskowych, nawet na allegro widziałem oferty.
Co z tego, że ciśnienie jest OK i wtryski ładnie rozpylają, jak dawka może być nierówna na poszczególnych sekcjach (listwa, wałek krzywkowy) a regulator lata jak pies po oborze. Na pewno pompiarz wykonał tylko test statyczny i tyle. Ja jestem z lubelskiego, u nas pompy porządnie (także drogo) robi zakład "Woliński" oraz jego dawny wspólnik w Lublinie. Ludzie z najnowszymi CommonRailami do niego przyjeżdżają. Powoli kończy się epoka"pana Zenka" z ręczna pompką do wtrysków i brudnymi kapilarami do sprawdzania wydatku w pompie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1603
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:59 Pon 25 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Już kiedyś podawałem swój pomysł na blokadę http://i54.tinypic.com/dr5wkx.jpg Trochę rurek i płaskownika.Dolna część jest spawana z płaskownika o kształcie zbliżonym do oryginalnej a góra jest z rurek i wyjmowana aby nie utrudniać dostępu do akumulatora.Góra jest na wysokości kolana,także do załączenia blokady nie trzeba się schylać ani wstawać.W tym szlifowaniu zębów to osobiście nie widzę celu,ale jeżeli ktoś miał taką potrzebę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marlonkozaki



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Pożóg Nowy

PostWysłany: 05:38 Pon 25 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzant napisał:

Patent jest bardzo prosty tylko trochę roboty. Zęby z blokady trzeba szlifierką przejechac do skosa bo są proste. Na obudowie skrzyni po prowej stronie montujesz taki sam uchwyt jak do dźwigni ręcznego hamulca. Do tego uchwytu dorabiasz ramie o długości około 0,5 metra którym to ramieniem będziesz załączał blokadę. Można jeszcze zamontowac sprężynę która będzie wracała dźwignie ale nie jest to konieczne. Patent ten zastosowałem 2 lata temu i doskonałe się sprawdza. Sąsiad ma tak samo i też działa super. Prawa noga jest wolna blokada zawsze działa a ze względu na długośc ramienia nie trzeba używac wielkiej siły i co najważniejsze nie walisz głową w dach kabiny jak do tej pory. Temat ten już był wielokrotnie opisywany na forum tylko trzeba poczytac


A ile dokładnie te zeby podszlifować??? Ma ktoś dokładniejszy patent?? Wiecie, żeby nie przesadzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 17 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach