Witamy, aby siďż˝ zarejstrowaďż˝ lub zalogowaďż˝,
skorzystaj z opcji dost�pnych po prawej stronie.
Obecny czas to 19:14 Wto 12 Gru 2017


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artur75101



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 10
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 21:09 Pon 10 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Co może być przyczyną przedostawania się paliwa do oleju w 3P. Świecę płomieniową wymieniłem ale to nie to. Może wiecie co może być nie tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pupek



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 50

PostWysłany: 19:29 Sob 8 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Może ktoś wie gdzie teraz na śląsku dobrze robią szlify wałów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
hdsfh12



Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 86
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 09:37 Pon 3 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego,a sprawdzałeś rozrząd?możesz mieć luż na kołach rozrządu i zapłon będzie sie przestawiał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawid_464



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 25

PostWysłany: 17:44 Czw 30 Gru 2010    Temat postu: 30stka kopci ale nie odpala Odpowiedz z cytatem

ostatnio regenerowałem pompe paliwa i wtryski po włozeniu pompy i ustawieniu zapłonu na znaki kopci ale nie odpala
prosze o rade co mam zrobic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2763
Skąd: wlkp

PostWysłany: 16:22 Czw 30 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeden mały dla ułatwienia odpowietrzenia więcej nie ma sensu (bo po co w końcu dziurawy termostat? to tak jakby go w cale nie było)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hdsfh12



Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 86
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 15:49 Czw 30 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co koledzy sądzicie o wierceniu otworków w termostacie?
Ma to jakiś sens?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1640
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 14:53 Czw 30 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Ja też mam zamontowany taki http://www.nokaut.pl/maszyny-rolnicze/termostat-c-360.html Ale to dopiero ok.pół.roku.Na razie działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darko1989



Dołączył: 26 Gru 2010
Posty: 18

PostWysłany: 12:55 Czw 30 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam kolego ja ostatnio tez kupowalem termostat i nie bylo problemu, wząlem wlasnie ten nowego typu do c 360 i jest dobrze bo te z charmonijką to juz przezytek ta charmonijka sie jakos znieksztalcala
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
hdsfh12



Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 86
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 11:36 Czw 30 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Mam pytanie-chce kupić termostat do c 360.Widziałem kilka
typów.Ciągnik z 1984r.Pytam bo widziałem ich opisy -
stary i nowy typ.Do tego takie z harmonijką.Jaki wybrać?
Drugie pytanie-zakładał ktoś z kolegów inny wentylator do chłodnicy?
Słyszałem że lepsze są od zetora,tylko nie wiem jakiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
romeooo



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 100
Skąd: okolice Zamościa

PostWysłany: 19:12 Nie 12 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zobacz to http://otomoto.pl/przedni-naped-zetor-5748-5745-A2575.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
romeooo



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 100
Skąd: okolice Zamościa

PostWysłany: 19:06 Nie 12 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poszukaj na ALLEGRO kiedyś widziałem od ZETORA 5545 pisali ze pasuje do 60tki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Archi2170



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 2

PostWysłany: 17:26 Nie 12 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam zamiar kupić przedni napęd do Ursusa c 360. Nigdzie nie mogę tego znależć. Działa to dobrze jak w normalnym traktorze 4x4? Monataż tego wymaga dużo przeróbki w ciągniku? Z czego pasuje ten przedni napęd? Proszę o jakieś informację. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JACUS



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 729
Skąd: MALOPOLSKA

PostWysłany: 21:37 Pią 10 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja po prostu kupuje jakis na zlomie i zakladam-tylko trzeba mocowania przerobic a szajba sie nie przejmuje,poprzedni chodzil ze 4lata i z akumulatorem nic sie nie dzialo,teraz mam inny ,ale od czego to nie wiem bo teraz polonez na szrocie to rarytas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
matii



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 357
Skąd: LCH

PostWysłany: 14:47 Pią 10 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Idz do sklepu z czesciami do ciagnikow i tam powiedz ze czcesz takie koło pasowe kosztuje 16 zł . Z poloneza jest koło za małe i wezszy pasek ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miras666



Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 14
Skąd: Łużna

PostWysłany: 17:21 Czw 9 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
prosze o pomoc drodzy forumowicze
mam zamiar do c-360 zamontowac alternator i akurat mam z poloneza i mysle ze by sie nadawal tylko pierwszym problemem jest ze nie wiem jaka srednice powinna miec szajba na tym alternatorze moze ktos ma i mogł by mi podac wymiarzeby dorobic odpowiednia bo od tego trzeba zaczac mysle
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tomek331



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 65

PostWysłany: 20:55 Wto 30 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JACUS napisał:
piotrz napisał:
Do 'JACUS' - nie wiem dokładnie czy chodzi ci o skrzynię czy tylny most. W skrzyni nie ma trybów 5-tego biegu, jest tylko sprzęgiełko które łączy wałek sprzęgłowy z wałkiem głównym.

chodzi mi o to ze wybijalo 5 rozebralem dekiel od skrzyni biegow i widze ze zeby na 1 kole sa polamane i teraz jak do tego sie najlepiej zabrac idzie zima,mam drugi ciagnik wiec moge sie troche pobawic w ostatecznosci zawolam jakiegos mechanika



witam!ja moze troszke nie na temat,a le otóz panowie co moze byc przyczyna iz dzwignia wom w 360 ciezko sie załacza i rozłacza
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JACUS



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 729
Skąd: MALOPOLSKA

PostWysłany: 21:37 Pon 22 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piotrz napisał:
Do 'JACUS' - nie wiem dokładnie czy chodzi ci o skrzynię czy tylny most. W skrzyni nie ma trybów 5-tego biegu, jest tylko sprzęgiełko które łączy wałek sprzęgłowy z wałkiem głównym.

chodzi mi o to ze wybijalo 5 rozebralem dekiel od skrzyni biegow i widze ze zeby na 1 kole sa polamane i teraz jak do tego sie najlepiej zabrac idzie zima,mam drugi ciagnik wiec moge sie troche pobawic w ostatecznosci zawolam jakiegos mechanika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1640
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 19:59 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze raz :jeżeli rozłącza w kabinie(wybija dżwignię do góry) to nie będzie wina tarczy sprzęgłowej.Najpierw wykręć zatrzask (pierwszy z lewej) i zobacz jak chodzi(czy nie jest pęknięta sprężynka).Jeżeli jest sprawny zatrzask,to ściągnąć pokrywę i sprawdzić stan zębatek,widełek wodzików.Pisałem o teście przez bieg:dżwignia z lewej(załączanie WOM) z neutralnego położenia do góry w pierwsze położenie,a dżwignia z prawej(od reduktora biegów)w położenie neutralne i próbować uruchomić obciążony WOM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
krystiam114



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 34

PostWysłany: 18:54 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wybija załaczanie. Probowalem na polbiegach i nic nie pomaga. mysle ze to nty na tarczy puscily. Ale dziwi mnie bo 2 lata temu wymienialem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1640
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 18:47 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krystiam114 napisał:
Mam problem z 3p mianowicie podczas orki zimowej podnośnik przestał podnosić a z nim kręcić się wałek. Po paru próbach okazuje się ze walk z podnośnikiem się podnoszą ale to działa tak ze wałek co chwile się zacina. Nie można włączyć aby chodził dłużej. proszę o pomoc

Witam.Sądzę że problem tkwi w tarczy sprzęgła,lub wałek sprzęgłowy(nie piszesz czy ci wybija załączanie).W rachubę mogą wchodzić jeszcze zębatki napędu niezależnego.Nie wiem czy testowałeś napęd zależny(przez bieg).Proponuję załączyć wałek(przy zgaszonym ciągniku) i pokręcić wałkiem z tyłu,(można zdjąć pokrywę skrzyni) aby łatwiej zlokalizować uszkodzenie.Myślę że bez rozpoławiania się nie obędzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
piotrz



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: Jerzyce kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 14:11 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do 'JACUS' - nie wiem dokładnie czy chodzi ci o skrzynię czy tylny most. W skrzyni nie ma trybów 5-tego biegu, jest tylko sprzęgiełko które łączy wałek sprzęgłowy z wałkiem głównym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krystiam114



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 34

PostWysłany: 14:05 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem z 3p mianowicie podczas orki zimowej podnosnik przestal podnosic a z nim krecic sie walek. Po paru prubach okazuje sie ze walk z podnosnikiem sie podnosza ale to dziala tak ze wazek co chwile sie zacina. Nie mozna wlaczyc aby chodzil dluzej. prosze o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JACUS



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 729
Skąd: MALOPOLSKA

PostWysłany: 11:08 Nie 21 Lis 2010    Temat postu: skrzynia biegow Odpowiedz z cytatem

czy wymiana trybu 5 biegu to bardzo skomplikowana sprawa,mozna cos samemu zdzialac czy wolac mechanika.odjezdza sie silnikiem czy tylem ? jakie sa pulapki ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1640
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:23 Nie 14 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.W tym tygodniu zamontowałem świecę płomieniową od MF http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog,Ursus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi,katalog+cz*c4*99*c5*9bci/Monta*c5*bc,*c5*9bwieca+p*c5*82omieniowa,MF,Ursus+C-360.wmv.wmv nie wiem jak to zda egzamin(zasilanie opadowe,bez zaworku,bez pompki).W czasie testów wynikł taki problem:kupiłem świecę w Agromie za 25zł.po pierwszym teście drugi raz grzała a nie puściła paliwa.Kupiłem drugą w lokalnym warsztacie za 18zł. w czasie testu grzała i puszczała,ale po zamontowaniu w ciągu doby poziom nafty w zbiorniczku się obniżył o około 0,5cm. znaczy się że nie jest szczelna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pawlo36



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 753
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 15:46 Czw 11 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ze utwardzany to nie ma problemu bo gosciu robi różne wałki i tryby, ostatnio mi robił wałek do skrzyni brony wirnikowej bo zakładałem z tyłu accodra i musiał byc dłuższy wałek a tam jest konkretne obciązenie i smiga az miło, najpierw utoczył a potem dał do hartowania
zimą sie za to wezme wiec jak cos wymyśle to napewno zdam tu relacje:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 17 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach