damian9871 0 Napisano 20 Września 2006 albo zawór przy pompie.w 60 są dwa zawory przy pompie i drugi przy tłoku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 20 Września 2006 Ale jeśli podnośnik sam opada, to nie wina zaworu przy pompie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik3m 0 Napisano 21 Września 2006 witam wiecie jakie sa skutki wyprzedzenia o jeden ząbek bo tryby nie zchodzą sie w znki na trybach czy to moze byc przyczyna metalicznego stkunia dziki za odp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Września 2006 metaliczny dźwięk przy rozrządzie to zużyte koła i tulejki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik3m 0 Napisano 22 Września 2006 ojj to nie dochodzi od rozrządu to nie jest metaliczne wycie tylko pukanie pod obciązeniem lub pod pełnym gazem kto ustawiał rozrzad w 60 i czy musza sie znaki zchodzic ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Września 2006 a kliny nie mają luzu na kołach 60 jest wrażliwa na to.pukać jeszcze mogą tulejki na korbowodach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomdan3 0 Napisano 23 Września 2006 ja mam taki problem skończyło mi się paliwo i się zapowietrzył mi traktorek a więc tam nad filtrami tymi śrubami się odpowietrza ale właśnie że nie moge wogóle mi nie chce zapalić co mam robić POMOCY Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 23 Września 2006 Dmuchaj sprężarką w bak tak aby powietrze nie uciekała. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomdan3 0 Napisano 23 Września 2006 jak w bak w ten szlaufik od baku?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 23 Września 2006 Odpowietrzyc jeszcze mozesz pompe wtryskowa z tym ze najpierw srubki nad filtrami, potem na boku pompy wtryskowej jest srubka (bodajze klucz 12) - jak stoisz z boku ciagnika, to jest ona prawie na srodku pompy wtryskowej, jak tu poleci paliwko zamiast powietza, to jeszcze 2 razy pompka ruszysz i juz slychac ze bije paliwo na wtryskiwaczu. krecisz rozrusznikiem i odpala Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomdan3 0 Napisano 23 Września 2006 dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 23 Września 2006 ojj to nie dochodzi od rozrządu to nie jest metaliczne wycie tylko pukanie pod obciązeniem lub pod pełnym gazem kto ustawiał rozrzad w 60 i czy musza sie znaki zchodzic ???Znaki muszą się zejść wtedy wiadomo że jest ustawiony raz miałem taki przypadek że pomyliłem się o jeden wtedy zawór walił w tłok stąd ten dźwięk. na kołach masz podwójne kropki w które musi wejść ząbek z jedną kropką. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 26 Września 2006 Czy można i czy trudno jest ustawić przekładnię główną w c-360 po wymianie aby nie wyła? Jak ktoś to robił to jak długo cicho działała bądź działa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 26 Września 2006 wymieniłeś komplet atak i talerz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 26 Września 2006 W 360 jak na prostych zębach przekładnie to ustwianie nic nie pomoże ten typ tak mam ja jak założyłem zetoroskie to już 3 rok śmigam i jest nieporównanie z tym co było wczesniej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 26 Września 2006 zamierzam wymienić, tylko zastanawiam się czy Zetorowskie czy zwykłe. Zetorowskie są drogie, gdzieś z 700 zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
posi 0 Napisano 27 Września 2006 witam mam pytanko, jakie powinno być ciśnienie otwarcia wtryskowacza w c-360, pompa po regeneracji montaż prawidłowy a przy równej jeżdzie kopci na czarno bez specjalnego obciążenia jak ściągne dawke na ograniczniku max to znowu słabo reaguje na pedał gazu, silnik technicznie dobry ciśnienie wporzo, co mogli pompiarze skopać, co jest charakterystyczne to przy równej jeżdzie wyrażnie widac jakbyr rzucał kłębami czarnego dymu. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 27 Września 2006 moja też tak chodzi jak lokomotywa czy na opale czy ON jednakowo i głowica zrobiona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
posi 0 Napisano 27 Września 2006 ale co jest dziwne że kopci a nie ma siły??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 27 Września 2006 Może kąt początku wtrysku źle masz ustawiony? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 27 Września 2006 moja siłe ma.sprawdż filtr powietrza czy zawalony nie jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
posi 0 Napisano 27 Września 2006 kąt wporządku, filter przeczyszczony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 27 Września 2006 ciś jak dobrze pamiętam to ok. 160-170atm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
posi 0 Napisano 27 Września 2006 no to cisnienie mam też dobre, pewnie coś w pompie tylko co ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 27 Września 2006 jak obniżysz dawkę to straci trochę na mocy może wtedy będzie ok, albo przetestuj czy teraz więcej pali niż przed naprawą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach