Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nh32
Dołączył: 12 Lip 2018 Posty: 1
|
Wysłany: 07:15 Czw 12 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Witam,
Elektromagnez sieczkarni kombajnu New Holland TX-32 grzeje się po wymianie łożyska. Wymieniany był elektromagnez i też łożyska kilkakrotnie i trudno znaleźć przyczynę.
Czy ktoś miał taki problem? Jaka powinna był normalna temperatura pracy? Czy wzrost do około 110-120 stopni to normalne?
Prośba o sugestie |
|
Powrót do góry |
|
 |
LUKAS616
Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 21
|
Wysłany: 10:44 Nie 8 Lip 2018 Temat postu: claas dominator 88s rozdzielacz |
|
|
Mam claasa dominatora 88s. Ostatnio popsuł mi się rozdzielacz. Rozebrałem go i okazało się, że był pęknięty talerzyk sprężyny. Włożyłem go i problem polega na tym, że jak przesunę dźwignię sterowania do przodu ( np. opuszczanie hederu) to drążek sam wraca na położenie neutralne (działa sprężyna), a jak przesunę dźwignię w drugą stronę (podnoszenie) to dźwignia pozostaje w tym położeniu i nie wraca do neutralnego położenia. Czy ktoś miał podobny problem i podzieliłby się co jest nie tak. |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1546 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 11:53 Pon 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Witam.Patrząc po kolorze to są również wymienione pewne elementy.Obstawiam że kombajn pracował przy "wybitych" łożyskach/tulejach,co powodowało "stuki"/"drgania" i w efekcie pęknięcia.Należało by uruchomić kombajn i przyjrzeć się czy na danych elementach nie ma jakiś nie naturalnych "zachowań" (drgania , szarpnięcia ,wibracje).Również sprawdzić potencjalne ogniska korozji. |
|
Powrót do góry |
|
 |
jarek_sb
Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 1
|
Wysłany: 22:03 Nie 14 Lut 2016 Temat postu: Deutz 2480 |
|
|
Witam wszystkich,
Przymierzam się do kupna Deutz-Fahra 2480, ale jestem w tym tak samo świerzy jak na tym forum. Chciałbym was prosić o pomoc przy identyfikacji potencjalnych przyczyn uszkodzeń, które zostały pokazane na zdjęciach poniżej. Na jednym widać wstawkę w ramie na drugim zaś spaw w okolicach tylnej osi. Kombajn wydaje się w 100% sprawny, jednak te dwa elementy trochę mnie nie pokoją
Serdecznie dziękuje wszystkim za pomoc i proszę o wyrozumiałość
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
miron
Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 533 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 09:16 Wto 6 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Witam kolegów mam takie pytanie jak sobie radzicie przy koszeniu mocno pochylonego żyta na prawo (w kombajnach claas )bo mi ucieka na bok kłos ciężki i zostaje poza hedrrem jak go przycisnę mocniej motowidłem żeby go wciągało to się owija o motowidło |
|
Powrót do góry |
|
 |
tomasz_as
Dołączył: 15 Mar 2012 Posty: 35 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 19:29 Sro 19 Sie 2015 Temat postu: JD 975 |
|
|
Panowie zerwał mi się pasek od obrotów młocarni, napędza on czujnik który pokazuje obroty młocarni w kabinie w jd 975. Mam pytanie żeby go wymienić trzeba ściągać te duże koła? tak na szybko zmierzyłem sznurkiem długość paska i jest mniejszy niż obwód kół czy ktoś wymieniał /zakładał ten pasek? dzięki za pomoc
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1546 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 20:04 Sro 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
tekmie napisał: | Witam.Dokładnie nie wiem,ale wysokość kombajnu bez daszku jest według instrukcji 358 cm. a wylot "rury" jest na zbliżonym poziomie.Podstawiając przyczepę nowym Deutz Fahr (nie pamiętam modelu) musiał kabiną minąć "rurę " bo się nie mieścił,czyli nie podjechał prosto tak jak np. C-360. |
Miałem okazję zmierzyć i tak dla "potomności" zamieszczam dane."Bezpieczna" wysokość od ziemi to 3 metry.Może być pewne "wahnięcie"w zależności od "równości" terenu
https://lh3.googleusercontent.com/6_rd3qHGuR8m1QKnmQfL-oln8qPI1FoQS4LB-NyeFNI=w1800-h896-no |
|
Powrót do góry |
|
 |
mf3085
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 460 Skąd: Wielkopolska, Kalisz
|
Wysłany: 19:56 Nie 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Jednak pękła półoś krótka przy samym mechanizmie różnicowym . |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1546 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 20:34 Pią 24 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie kiedyś tak poszła tarcza sprzęgła. |
|
Powrót do góry |
|
 |
mf3085
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 460 Skąd: Wielkopolska, Kalisz
|
Wysłany: 19:59 Pią 24 Lip 2015 Temat postu: ZO 56 |
|
|
Co mogło się stać, przy ruszaniu bizonem coś trzasło i znikły wszystkie biegi, przy holowaniu hamulec nożny działa na oba koła to wyklucza półosie, co tam mogło pęknąć ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Długi
Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 1 Skąd: Zwiastowice
|
Wysłany: 09:07 Nie 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Witam, mam zamia zmienić kombajn na Claas Dominator 88 SL, co mi koledzy poradzicie, z którym silnikiem będzie lepszy - Mercedes czy Perkins ? Dla czego w tych kombajnach często pali się silnik oraz kabina ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
miron
Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 533 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 15:27 Czw 9 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
miron napisał: | CLAAS KOSMOS szerokość kosy 220 cm silnik deutz chłodny powietrzem 4 cylindry modelu nie znam czy dałby rade z henrem 270 cm | https://www.youtube.com/watch?v=w3jzMdL7NIM |
|
Powrót do góry |
|
 |
miron
Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 533 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 15:15 Czw 9 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
CLAAS KOSMOS szerokość kosy 220 cm silnik deutz chłodny powietrzem 4 cylindry modelu nie znam czy dałby rade z henrem 270 cm |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1546 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 22:45 Nie 5 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Witam.Dokładnie nie wiem,ale wysokość kombajnu bez daszku jest według instrukcji 358 cm. a wylot "rury" jest na zbliżonym poziomie.Podstawiając przyczepę nowym Deutz Fahr (nie pamiętam modelu) musiał kabiną minąć "rurę " bo się nie mieścił,czyli nie podjechał prosto tak jak np. C-360. |
|
Powrót do góry |
|
 |
gregory
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 35 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 19:41 Nie 5 Lip 2015 Temat postu: wysokość wysypy |
|
|
Witam wszystkich. Interesuje mnie taka rzecz a mianowicie na jaką wysoką naczepę jest w stanie sypnąć Bizon ZO 56. Bym zmierzył u siebie ale nie mam na razie jak a ciekawość jest silniejsza. Dzięki za wypowiedzi. |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1546 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 22:08 Sro 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
To nie wielki problem.Cały czas bez tego koszę (i nie tyko ja) i nie widzę z tego powodu jakiegoś problemu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
danek
Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 149 Skąd: wschód
|
Wysłany: 20:26 Sro 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
dzieki tekme u mnie go niema ani nawet kabelka od instalacji .. |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1546 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 22:31 Pon 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Tak to wygląda w katalogu części zamiennych
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1546 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 21:52 Pon 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
W Bizonie znajduje się na sprzęgle przeciążeniowym (na podajniku ziarnowym z prawej strony u góry zespół 2 kół pasowych i zębatki odbierającej napęd z wału młocarni). Przeciążenie powoduje odsunięcie koła od "zębatki"sprzęgła i zwarcie elementów "stycznych" czujnika zamontowanego na "osi" sprzęgła i przesłanie sygnału na podest kombajnisty.Ja nie mam zamontowanego ale bodaj że w katalogu jest narysowany.Nie w każdym modelu był montowany. |
|
Powrót do góry |
|
 |
danek
Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 149 Skąd: wschód
|
Wysłany: 20:10 Pon 16 Lut 2015 Temat postu: czujnik przeciążenia podajników kłosowych i ziarnowych |
|
|
Koledzy gdzie takowy czujnik sie znajduje i jak możecie podajcie jakies zdjęcie takowego .. |
|
Powrót do góry |
|
 |
danek
Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 149 Skąd: wschód
|
Wysłany: 20:16 Sob 16 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Koledzy planuje zakup Bizonika ( patrze bardziej za rekordem tym czerwonym 1990 r) na co zwracać uwagę przy kupnie żeby nie nadziać się na minę ?!?! |
|
Powrót do góry |
|
 |
slawcio24
Dołączył: 01 Sie 2014 Posty: 1
|
Wysłany: 07:53 Pią 1 Sie 2014 Temat postu: Pytanie |
|
|
Czy wiecie, gdzie można kupic zestaw naprawczy do silnika 6-ścio cylindrowego (Perkins JD 975) Ile to może kosztowac ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1546 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 07:16 Wto 22 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Odnośnie instrukcji to w sieci są.Np. u mnie na Chomikuj.pl czy też http://instrukcja.pl/szukaj/instrukcje/?s=2&title=bizon Odnośnie smarowania to codziennie smaruję wariator(ale nie za dużo żeby nie "zapaskudzić"pasów),olej w silniku i stan wody w chłodnicy,skrzydła nagarniaczy i palce czy też te punkty z łożyskami ślizgowymi.Z łożyskami tocznymi to nie codziennie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
mirekmarian
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 100 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 20:03 Pon 21 Lip 2014 Temat postu: Obsługa codzienna |
|
|
Mam pytanie do operatorów Bizonów mamy Z 056 brak instrukcji, przed akcją żniwa wiadomo jakiś tam przegląd ogólny co skrzywione widoczne luzy przesmarowanie wszystkich miejsc ze smarnikami filtry oleje a co sprawdzacie wy w swoich i co smaruje się co dziennie |
|
Powrót do góry |
|
 |
waldi
Dołączył: 25 Mar 2006 Posty: 2
|
Wysłany: 15:10 Nie 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, sprzedam instrukcję obsługi kombajnu MASSEY FERGUSON 27 po polsku, jest to tłumaczenie z języka francuskiego, bogato ilustrowane, zawiera kompletne tabele ustawień dla poszczególnych upraw takich jak zboża, rzepak, trawy nasienne i wiele innych, schematy: elektryczne, hydrauliczne, smarowania i czyszczenia wraz z opisami, opis działania i kalibrowania UNICONTROLA, ustawienia tryjera i wiele innych przydatnych porad i ustawień podzespołów. Instrukcja ta dedykowana jest do MF 27 ale będzie pasować również do wszystkich kombajnów marek Massey Ferguson, Dronningborg oraz Case Dania posiadających młocarnię o szerokości 140 cm są to modele takie jak: MF 27, 29, 29XP, 31, 31XP, Case Dania D7200, D7500 itp, Dronningborg D7000, D7000S, D7200, D7500, D7800, D8000, D8000S. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4222624847 |
|
Powrót do góry |
|
 |
|