Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 00:18 Pią 3 Lip 2020


Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 167, 168, 169  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janpol



Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 12
Skąd: podkarpacie

PostWysłany: 12:38 Czw 12 Lut 2009    Temat postu: spalone MTZ-ty Odpowiedz z cytatem

Witam
Parę dni temu spaliły mi się 2 mtz-ty.
Ubezpieczyciel się wykręcił bo były ubezpieczone tylko OC i NW.
Czy ktoś z was miał podobną sytuację i udało mu się coś wymyślić?
Czy uda się je uratować czy czeka je tylko złom??
pozdrawiam

Link ze zdjęciami
http://jann.fotosik.pl/albumy/586079.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
mariusz8701



Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 14:53 Sro 11 Lut 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój mtz82 pali 10 litrów na motoczasa a wuja mtz1025 12litrów on
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
alien24



Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 12

PostWysłany: 14:00 Sro 11 Lut 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KRIS258 napisał:
Proszę Smile o opinie co do ciągnika PRONAR P5 z silnikiem IVECO
Question

Ja takiego nie posiadam ale słyszałem wiele pochlebnych opinii, a ze specyfikacji technicznej to według mnie jeden z lepszych modeli z Pronaru
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sendar



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246

PostWysłany: 13:45 Pon 9 Lut 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam sklep internetowy http://czesci-rolnicze.freezoka.com/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do Zachodnich maszyn rolniczych . Szybko tanio i solidnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KRIS258



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2

PostWysłany: 08:32 Czw 5 Lut 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proszę Smile o opinie co do ciągnika PRONAR P5 z silnikiem IVECO
Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grzegorz200



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 145
Skąd: bialystok

PostWysłany: 21:09 Wto 3 Lut 2009    Temat postu: ...... Odpowiedz z cytatem

do Logbart i Brukwiaczek...najprawdopodobniej tryb od przełańczania rewersu nie zachodzi całą swoją szerokością na drugi.najczęsciej są "wyrobione" widełki z jednej strony, co powoduje , ze przesowka nie wchodzi do konca
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
1Hubert2005



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: okolice Rejowca

PostWysłany: 18:39 Pon 2 Lut 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam takie pytanie a mianowicie chciałbym wymienić stary cieknący rozdzielacz pod kierownicą na coś takiego http://www.allegro.pl/item536049463_uniwersalny_rozdzielacz_hydrauliczny_3_sekcyjny.html czy to będzie działało i nie będzie miało wpływu na regulator przy siedzeniu, chodzi mi o podnoszenie i opuszczanie ramion podnośnika.MTZ mój jest z 97r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jozekrej



Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 114
Skąd: łańcuta

PostWysłany: 16:39 Pon 2 Lut 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WOJTEK1L napisał:
witam wszyskich posiadaczy ciągników marki PRONAR i MTZ!!! ja posiadam PRONARA 82SA (rok prod.2006), i mam problem... a mianowicie grzeje się pompa hydrauliki(jedną wymieniłem, co nie dało żadnego efektu). aby podnieść np. pługi 4 TUR muszę dać mu wysokie obroty- ok2000 aby je ruszył i to idą ciężko. liczę na waszą pomoc Laughing
zawór ci się wyrobił przy rozdzielaczu pod kierownicą i to powoduje grzanie oleju i pompy mozna kupić nowy lub stary przeszlifować tylko wykręć ten od dou bo górny służy do regulacji ciśnienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 08:57 Pon 2 Lut 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak uniesiesz pług to trzyma czy powoli opada?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Brukwiaczek



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 106
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 08:29 Pon 2 Lut 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lagbart napisał:
mam prblem związany z skrzynią biegów w mtz 82 a mianowicie wyskakują mi szybkie biegi (ale to nie jest reduktor biegów polowych i szosowych) chodzi o ten redyktor na głównej dzwigni biegów. mianowicie on mi wyskakuje głownie jak jade 6 biegem i pod obciążeniem jak sam traktor jedzie bez obciążenia to jest wszystko dobrze na innych biegach tego mi nie robi czy jest tam może jakiś zamek coś jak w c-360 czy trzeba skrzynie rozbierać proszę o odpowiedz


U mnie jest to samo gdy jadę szosowymi biegami pod górę z przyczepą lub czymś innym. Bieg wyskakuje i ustawia się pomiędzy pozycją szosowe i polowe. Dobre jest jedynie to że z góry jeszcze mi nie wyskoczył. Miał ktoś oprócz nas ten problem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WOJTEK1L



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: 20:58 Nie 1 Lut 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam wszyskich posiadaczy ciągników marki PRONAR i MTZ!!! ja posiadam PRONARA 82SA (rok prod.2006), i mam problem... a mianowicie grzeje się pompa hydrauliki(jedną wymieniłem, co nie dało żadnego efektu). aby podnieść np. pługi 4 TUR muszę dać mu wysokie obroty- ok2000 aby je ruszył i to idą ciężko. liczę na waszą pomoc Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
agnes



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 121
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:36 Nie 25 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki wszystkim za rade wasze posty przeczytałem dopiero jak go wyjołem ,wystarczy tylko odkręcic opaski na baku rozłaczyć zbiorniki tą grubą gumą i lewy zbiornik cofnąć maksymalnie do tyłu i podnieśc go do góry a sworzeń wyjdzie bez wiekszych problemów. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
a1980



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 120
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 11:01 Sob 24 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="Klemens"]
1Hubert2005 napisał:
Do "agnes" Jeżeli chcesz wyjąć cały siłownik musisz odkręcić koło i wyjąć bak inaczej nie wybijesz bolca przechodzącego przez uszy siłownika i podstawy, a rozbieranie siłownika w ciągniku nie jest takie proste, lecz gorzej będzie z jego złożeniem.Czyli lepiej będzie jak go wyjmiesz.[/quote

agnes. Zdejmować koła nie trzeba i nie trzeba wyjmować zbiornika.Wystarczy jak poluzujesz opaski zbiornika i go przesuniesz w kierunku koła i wówczas da się wybić sworzeń siłownika.
wystarczy poluzować opaski sam tak robiłem,ale koła miałem na max rozstawione.najlepiej w dwie osoby 1 odciąga zbiornik drugi wyjmuje sworzen
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Klemens



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 118
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: 10:38 Sob 24 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="1Hubert2005"]Do "agnes" Jeżeli chcesz wyjąć cały siłownik musisz odkręcić koło i wyjąć bak inaczej nie wybijesz bolca przechodzącego przez uszy siłownika i podstawy, a rozbieranie siłownika w ciągniku nie jest takie proste, lecz gorzej będzie z jego złożeniem.Czyli lepiej będzie jak go wyjmiesz.[/quote

agnes. Zdejmować koła nie trzeba i nie trzeba wyjmować zbiornika.Wystarczy jak poluzujesz opaski zbiornika i go przesuniesz w kierunku koła i wówczas da się wybić sworzeń siłownika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
1Hubert2005



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: okolice Rejowca

PostWysłany: 21:10 Pią 23 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do "agnes" Jeżeli chcesz wyjąć cały siłownik musisz odkręcić koło i wyjąć bak inaczej nie wybijesz bolca przechodzącego przez uszy siłownika i podstawy, a rozbieranie siłownika w ciągniku nie jest takie proste, lecz gorzej będzie z jego złożeniem.Czyli lepiej będzie jak go wyjmiesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zetor84



Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 182
Skąd: krakow

PostWysłany: 21:10 Pią 23 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja jak zmmieniałem uszczelniacze w tłoku to odkręciłem podłoge pod siedzeniem i tłok wyszedł.koła i baku nie odkręcałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Klemens



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 118
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: 19:55 Pią 23 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lesiuagusia napisał:
znaleźli się poloniści całe młode życie człowieka dręczyli i nawet na forum się udzielają a tak z życia kto był dobry z polskiego to był kiepski z matematyki.

Jestem takim samym chłopem jak Ty "lesiuagusia, ale jak mówię i piszę to chcę żeby mnie druga osoba zrozumiała, a wcześniej post trudno było zrozumieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
agnes



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 121
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:55 Sro 21 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam panowie, czy aby wyjąć cylinder podnośnika( to pod podłągą co podnosi i opuszcza podnośnik)) trzeba koniecznie odkręcic lewe koło i wyjąć lewy zbiornik paliwa ,czy może jest jakiś inny sposób ,a może da się wymienić tłok cylindra (ten który wystaje z cylindra i łączy sie bolcem z ramionami podnośnika) bez wyciągania całego cylindra w MTZ 82 4*4 91 ROK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
lesiuagusia



Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 88
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 20:38 Sro 21 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znaleźli się poloniści całe młode życie człowieka dręczyli i nawet na forum się udzielają a tak z życia kto był dobry z polskiego to był kiepski z matematyki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
siwy77



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 77
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 18:10 Sro 21 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lesiuagusia napisał:
nauczyciel polskiego się znalazł pomyliłeś fora

Szanowny Lesiu,a Ty do Agusi też się zwracasz w języku zulu-gula,czy tak bardziej po polskiemu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lesiuagusia



Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 88
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 10:21 Sro 21 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nauczyciel polskiego się znalazł pomyliłeś fora
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Klemens



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 118
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: 08:33 Sro 21 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darbie6 napisał:
Witam czy mugłby mi ktoś wytłumaczyć jak działa zawór do pompowania powjetrza w MTZ 82 bo po przykręceniu przewpdu i włączeniu sprężarki powjetrze jest pompowane do zbjornika a nie jdzie przewodem do koła ,w c-360 wystarczy przykręcić przewód i już pompuje a w MTZcie niechce. Bardzo proszę o pomoc.

mugłby-mógłby
powjetrza-powietrza
przewpdu- zapewne przewodu
zbjornika- zbiornika
jdzie-idzie
niechce-nie chce

sporo tego...a przez to nie rozumiem tego postu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darbie6



Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 3

PostWysłany: 17:33 Wto 20 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam czy mugłby mi ktoś wytłumaczyć jak działa zawór do pompowania powjetrza w MTZ 82 bo po przykręceniu przewpdu i włączeniu sprężarki powjetrze jest pompowane do zbjornika a nie jdzie przewodem do koła ,w c-360 wystarczy przykręcić przewód i już pompuje a w MTZcie niechce. Bardzo proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
a1980



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 120
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 17:58 Sob 17 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sienapl napisał:
WITAM
MAM PROBLEM ZE ZDEMONTOWANIEM POMPY WTRYSKOWEJ W BELARYSIE 820 CZY MOŻE KTOŚ MI POMÓC
POZDRAWIAM
od strony chłodnicy masz 1 czy 2 śruby
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
sienapl



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 7

PostWysłany: 16:45 Sob 17 Sty 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WITAM
MAM PROBLEM ZE ZDEMONTOWANIEM POMPY WTRYSKOWEJ W BELARYSIE 820 CZY MOŻE KTOŚ MI POMÓC
POZDRAWIAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 167, 168, 169  Następny
Strona 45 z 169

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach