Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

czym różni sie electronic od autotronic ja słyszalem ze sa dwie wersje skrzyni 16x16 i 32x32. Ale wczesniej ktos napisal chyba erdem ze sa skrzynie 8x8 ja mam MF 3050 electronic to jaka ja mam skrzynie i gdzie steruje sie podnosnikiem i co to jest EHR ciagnik mam od tygodnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
erdem;;;a gdy naped jest wyłaczony i wciskasz chamulec to tez powinien włączyć się napęd masz wszystko oki

Wszystko jest ok.Po wciśnięciu chamukca włańcza sie przedni napęd dzięki temu masz chamulce na wszystkie koła, po puszczeniu pedału automatycznie napęd sie wyłańcza.

Ja nie miałem wszystkiego ok w swoim i dlatego już go nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czym różni sie electronic od autotronic ja słyszalem ze sa dwie wersje skrzyni 16x16 i 32x32. Ale wczesniej ktos napisal chyba erdem ze sa skrzynie 8x8 ja mam MF 3050 electronic to jaka ja mam skrzynie i gdzie steruje sie podnosnikiem i co to jest EHR ciagnik mam od tygodnia

 

Nie bardzo wiem czym różni sie elektronic od autotronica ale skrzynie 8x8 podałem bez półbiegów z z pólbiegami to będzie 16x16 druga wersja to 16x16 czyli z półbiegami 32x32.

Ty ile masz biegów? Na tej drugiej źwigni masz tylko rewers przód tył czy masz podwójny rewers A+R , B+R?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam tylko przod i tyl

wiec masz skrzynie 16x16 z półbiegami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki erdem za wszystkie informacje mam jescze jedmo pytanie gdzie w ciagniku jest dostep do tej calej elektroniki piszecie tu o jakis kostkach gdzie to mozna znalezc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba skrzynia 16x16 z polbiegami jest mniej awaryjna niz ta 32x32??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzieki erdem za wszystkie informacje mam jescze jedmo pytanie gdzie w ciagniku jest dostep do tej calej elektroniki piszecie tu o jakis kostkach gdzie to mozna znalezc??

Nie liczac tego co jest pod tą konsolą plastikową po prawej stronie w kabinie jast jeszcze troche tego po prawej stronie pod kabiną zaraz za schodkami, wystarczy tylko odkręcić tą blache od spodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba skrzynia 16x16 z polbiegami jest mniej awaryjna niz ta 32x32??

ja również tak słyszałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
która dzwignia lub pokretlem steruje sie podnosnikiem??
napisz na GG 7163830

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moze mi ktoś powiedziec cos wiecej na temat skrzyni jeżeli mam MF 3070 DATATRONIC???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Moze mi ktoś powiedziec cos wiecej na temat skrzyni jeżeli mam MF 3070 DATATRONIC???
DATATRONIC???NIEMA NIC WSPULNEGO ZE SKRZYNIA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo ma na dzwigniach A+B i 2 razy R???
więc masz 16x16 a przyśpieszacz masz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uzszcelniałem dzisiaj pompe paliwowa u mechanika co sie na tym zna. Gdy załozylem ja w silnik to traktor nie moze zapalic, nibvy piompa nie jest zapowietrzona ale paliwa chyba nie podaje bo nawet nie dymi, czasami dym leci ale nie zapali. Co to moze być moze pompa zle złozona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uzszcelniałem dzisiaj pompe paliwowa u mechanika co sie na tym zna. Gdy załozylem ja w silnik to traktor nie moze zapalic, nibvy piompa nie jest zapowietrzona ale paliwa chyba nie podaje bo nawet nie dymi, czasami dym leci ale nie zapali. Co to moze być moze pompa zle złozona[/ quote] SILNIKI PERKINSA CIĘZKO SIĘ ODPOWIETRZAJO ODKRĘĆ JESZCZE RURKI OD WTRYSKIWACZY I POKRĘĆ MOTOREM AŻ POPŁYNIE POLIWO I WTEDY DOKRĘC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Perkinsa trzeba odpowietrzać od początku , najpierw przy dojściu do filtra potem dwie śruby na pompie ( najpierw dolna potem górna ) i na końcu wtryskiwacze i świeca płomieniowa ale najszybciej , jeżeli masz czym to pocig drania ja tak robi bo niechce mi sie bawic po wzmianie filtra i zwykle zapala po 30 metrach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem z cieknaca pompką paliwową(nie mylić z pompą wtryskową) otóż niemogę dojść którędy przepuszcza olej z silnika na zewnątrz sprawdzałem obudowę pompki nie jest peknieta wymieniłem uszczelkę pomiedzu pompką a blokiem silnika i dalej to samo strasznie chlapie olejem poradzcie gdzie jeszcze szukac co sprawdzic bo opadają mi juz rece.

Dzieki pozdro...!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkrecałem wtryskiwacze i nic. Mam pytanie jak idą przewody od pompy paliwowej do filtra bo chyba te dwa przewody pomyliłem. Jak one idą od początku pompy przy rozrządzie to do której dziury idzie do filtra do pierwszej ze strzałką w prawo, czy do drugiej ze strzałka w lewo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki kip

 

Jeśli możesz to napisz coś więcej o zawoże , skąd wziąć taki zawór z siłownikim , no i jeszcze jak wpiąć sprężarkę , czy potrzeba jakieś dodatkowe koło pasowe ?

 

Witam. Uradziliśmy z mechanikiem że najlepiej będzie umieścić spężarkę po stronie alternatota, niestety będzie na zewnartrz maski silnika, koło pasowe trzeba dotoczyć, u mnie nakole pasowym silnika są 3 otwory i są gwintowane także z umocowaniem dorobionego koła pasowego raczej nie będzie problemu, podzespoły co prawda nie rozmawiałem jakie ale prawdopodobnie z ursusa (360 3P) lub fergusona. Więcej będe mógł podać informacji w trakcie montarzu, no i napisze co i jak jak będzie zrobione i wypróbowane. Narazie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak to jest z przednim napedem w mf 3050 gdy uruchamiam silnik naped jest wlaczony po nacisnieciu przycisku naped sie wylącza jednak gdy wyłącze silnik a pozniej znowu go zapale naped wlacza sie sam wraz z uruchomieniem silnika(oczywiscie pozniej moge go wylaczyc) czy tak jest we wszystkich MF-ach??

 

Umnie w MF 3050 po odpaleniu napęd jest wyłączony. Może coś z kąputerem, ale to chyba nie idzie przez komputer. Możliwe że z przełącznikiem jest coś nie tak, spróbuj go wyjąć z kości i odpalić silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za tą dżwignią od włączania WOM nie mam przycisków tylko zaślepki w mf 3050 co powinno byc w tym miejscu??

Przeglądając katalog zauważyłem że w miejscu tych zaślepek jest montowany włącznik tylniej wycieraczki, koguta icoś jeszcze -niepamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...