Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie do uzytkownikow mf 30xx

do czego sluza 3 przyciski obok tego panelu z pokretlami oraz te 3 wajchy obok gdzie jest podnosnik jak wylacza i wlacza sie przedni naped co oznacza zielona kontrolka na ktorej widoczne sa osie ciagnika

Ten przycisk to włącznik półbiegu pod obciążeniem lub jak kto woli wzmacniacz obrotów lub przyśpieszacz, zielona kontrolka oznacza że przedni napęd jest wlączony a włancza się go pierwszym przyciskiem od góry a połbiegi 3, a blokadę mostu środkowym (chyba nie pomyliłem kolejności).

 

 

dzieki tylko ze ja mam mf 3050 electronic a we wczesniejszych postach czytalem ze electronic nie maja polbiegow a co do tyvh przyciskow (od gory) to na pierwszym nic nie jest narysowane na drugim jest kludka i tak jakby 2 zebatki a na trzecim rysunek taki jak na tej zielonej kontrolce od napedu to jak to w koncu jest??

 

U mnie ten przycisk terz jest wytarty i nic na nim nie ma. Niedziałam bo nie było przejścia do zaworu i Przycisk nie dawał prądu i nie załanczał, jak byś nie miał to by było zaślepione. Ja zrobiłem nowe obejście i działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odkrecałem wtryskiwacze i nic. Mam pytanie jak idą przewody od pompy paliwowej do filtra bo chyba te dwa przewody pomyliłem. Jak one idą od początku pompy przy rozrządzie to do której dziury idzie do filtra do pierwszej ze strzałką w prawo, czy do drugiej ze strzałka w lewo

Mam ursusa C360 3P i nie raz go odpowietrzałem, czy to po wymianie filtra czy po braku paliwa. Odkręcasz dolną śrubkę w pompie paliwowej i pompujesz ręczną jak zacznie sikać sikać samo paliwo i przestanie iść powietrze zakręcasz i robisz to samo z drugą u góry. Odpowietrzyłeś pompę. Odkręcasz pierwszy wtryskiwacz i odpalasz silnik jak wychodzi samo paliwo zakręcasz i powinien ci już załapać jak nie to następny wtryskiwacz. Jeżeli to nic nie da to masz pompę paliwową do naprawy. Albo jęśli ci przy odpowietrzaniu pąpy paliwowel na tych śrubkach nie daje cisnienia - nie sika- to może pompka ręczna wadliwa. Odkręć ją i spróbuj poryszać dzwigienką jak "kumka" to powinna być ok. Mam MF 3050 i tak samo go odpowietrzam i nie ma problemów a na zaciag to nigdy tego nie robię bo jak jest dobrze zapowietrzony to nie da rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos wymienial olej w przednim moscie. Jle tam wchodzi i jaki olej wlac , tylko nie Fuchs gearl ls 90 bo on kosztuje majatek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

Mam problem z cieknaca pompką paliwową(nie mylić z pompą wtryskową) otóż niemogę dojść którędy przepuszcza olej z silnika na zewnątrz sprawdzałem obudowę pompki nie jest peknieta wymieniłem uszczelkę pomiedzu pompką a blokiem silnika i dalej to samo strasznie chlapie olejem poradzcie gdzie jeszcze szukac co sprawdzic bo opadają mi juz rece.

Dzieki pozdro...!

prawdopodobnie masz wyrobione tam gdzie jest zamocowany język . najlepiej wymien pompke na nowo i problem znika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem z cieknaca pompką paliwową(nie mylić z pompą wtryskową) otóż niemogę dojść którędy przepuszcza olej z silnika na zewnątrz sprawdzałem obudowę pompki nie jest peknieta wymieniłem uszczelkę pomiedzu pompką a blokiem silnika i dalej to samo strasznie chlapie olejem poradzcie gdzie jeszcze szukac co sprawdzic bo opadają mi juz rece.

Dzieki pozdro...!

 

 

Miałem taki sam problem i uszczelnianie nic nie dało. Idź do pierwszego lepszego sklepu z częściami do ciągników i na pewno dostaniesz pompkę. Jak pamiętam to kosztuje trochę ponad 30 zł ( przynajmniej jak ja kupowałem )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

Mam problem z cieknaca pompką paliwową(nie mylić z pompą wtryskową) otóż niemogę dojść którędy przepuszcza olej z silnika na zewnątrz sprawdzałem obudowę pompki nie jest peknieta wymieniłem uszczelkę pomiedzu pompką a blokiem silnika i dalej to samo strasznie chlapie olejem poradzcie gdzie jeszcze szukac co sprawdzic bo opadają mi juz rece.

Dzieki pozdro...!

 

U mnie też ciekło, ale ja niebawiłem się w uszczelnienia, szkoda czsu i nerwów. Zadzwoń pod ten numer 012-274-85-76 lub 012-274-8079 Firma AGROJAN. U nich za pompkę do MF 3050 zapłaciłe z dostawą do domu jakieś ok 125 zł. Sama pompka coś ok 90 paru złotych, dostawa w 24 h, sądze że cena jest ok i za taką kaskę nie opłaca się sobie robić problemów z uszczelnianiem. U korbanków jak się nie mylę 280 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie na temat obrotomierza, po odpaleni ciągnika obrotomierz nic nie pokazuje, albo pokazuje bardzo małe obroty, coś powyżej 500, po pewnym czasie czasami po kilku minutach aczasami kilkudziesięciu zaczyna poprawnie działać, a czasami podczas pracy w polu szczególnie na uwrociach znowu pokazuje ok 500 obr/min czy ktoś miał taki problem w MF 3050 i jak go rozwiązał.

Czy ktoś wie jakie powinny być gumy z tyłu ciągnika jak na przód założy się rozmiar 14.9 R24, czy to powinny być 18.4 R34.

Stare mają rozmiar 13.6 R24 a z tyłu 16.9 R34.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapomnialem dodac ze na zaciag

 

Ja mam mf 4270 i na zaciąg go nie odpale

 

+ że ma pompe samoodpowietrzającą jak wymieniam filtry to przepompuje pompką i odpale i spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem tylko dodać że ja nie odpale bo nie chce tylko nie ma takiej możliwości tak samo nie można go na biegu zostawić bo i tak sprzęgło nie trzyma , tylko trzeba na ręcznym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie wie ktoś ile oleju wchodzi w przedni most w MF 3070??? I jaki najlepiej wlac olej???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedż dla kipa

Jeśli Twój obrotomierz wariuje, jedyna rada to naciągnąć paski od alternatora, ponieważ obrotomierz jest napędzany od alternatora.

Czasami trzeba po odpaleniu przygazować aby zgasłą kontrolka od ładowania, ale jeśli paski są dobrze naciągnięte to obrotomierz powinien pracować bez zarzutu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedż dla kipa

Jeśli Twój obrotomierz wariuje, jedyna rada to naciągnąć paski od alternatora, ponieważ obrotomierz jest napędzany od alternatora.

Czasami trzeba po odpaleniu przygazować aby zgasłą kontrolka od ładowania, ale jeśli paski są dobrze naciągnięte to obrotomierz powinien pracować bez zarzutu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Nie wie ktoś ile oleju wchodzi w przedni most w MF 3070??? I jaki najlepiej wlac olej???
z lewej strony odśrodka jest śróba odkręcasz i wlewasz i to jest też miarka doniej ma byc zalej AGROLU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni uzytkownicy MF-ów napiszcie mi coś o MF 698(zalety wady) jakie ma spalanie,czy jest trwały i jak sobie radzi w polu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpowiedż dla kipa

Jeśli Twój obrotomierz wariuje, jedyna rada to naciągnąć paski od alternatora, ponieważ obrotomierz jest napędzany od alternatora.

Czasami trzeba po odpaleniu przygazować aby zgasłą kontrolka od ładowania, ale jeśli paski są dobrze naciągnięte to obrotomierz powinien pracować bez zarzutu.

Pozdrawiam

Dzieki za radę. O przygazowaniu to wiem, no ale ostatnio nawet po przygazowaniu kontrolka trochę się słabo świeci przez krutszy czas na wolnych obrotach. Spróbuje naciągnąć i dam znać co i jak. Jeszcz raz dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie gdzie można tanio kupić tylnią szybę do MF 3050, no i uszczelkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co odpowieda za sterowanie elektrozaworami w MF serii 30xx?? Czy jest to komputer - ten główny układ pod kabiną z prawej strony?? Bo mam na krótko podłączone dwa elektrozawory "żółw zając" i "speedshift". A może ktoś wie ile takie cudo może kosztować?

Proszę o odpowiedź, bo zamierzam się dobrać do tego układu - najgorsze jest to, że jest zalany żywicą (taką czarną twardą masą, której niemogę wydłubać).

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...