Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Człowieku poczytaj najpierw to co pisałem o 4011 i zauważysz, że o tym wszystkim wspomnialem. A nie zobaczyłeś ostatni post i masz jakieś aluzje, że niby nie wiem co piszę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Człowieku poczytaj najpierw to co pisałem o 4011

 

,,Człowieku ....." to brzmi dumnie. Czytałem wszystkie posty, i z szacunkiem pochylam starą spracowaną głowę nad ogromem wiadomości.

ps. Jak już naprawdę będziesz coś dokładnie wiedział, daj znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zamiaru się z tobą kłócić. Pracuję na obydwu ciągnikach i jeśli mi powiesz, że gdzieś napisałem nieprawdę to proszę popraw mnie. Ale wątpie żebyś coś znalazł. Powiedziałem, że wszystko pasuje bo co by się nie zepsuło w 40 jadę do sklepu proszę o części sześćdziesiątkowskie i wszystko jest OK. Ostatnio wymianialem uklad hamulcowy(pompa, przewody, czujnik, cylinderki, okładziny), przednią oś, wspornik cały podnośnik i o dziwo obyło się bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JANEK44 jak bys wiedział,że c360 powstała na "podstawie" c4011 to byś się tak nie wypytywał i niesprzeczał,czy wszystko pasuje i czy nie ma problemu z częściami i awaryjnością.

 

KONIEC DYSKUSJI NA TEN TEMAT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedziałem, że wszystko pasuje bo co by się nie zepsuło w 40 jadę do sklepu proszę o części sześćdziesiątkowskie i wszystko jest OK.

Proszę bardzo, oto przykład wymień kolumnę kierownicy.

JANEK44 jak bys wiedział,że c360 powstała na "podstawie" c4011

Jesteś pewien, że C360 powstał bezpośrednio na bazie 4011??? Czasem warto się posprzeczać, człowiek dowiaduje się rzeczy, o których nie wiedział, nawet jak w swoim życiu przepracował parę lat na 4011 i jego następcach, a teraz zawodowo je naprawia. Mam więc prośbę, nie piszcie ,,wiem, na pewno, itp.’’ W przypadkach gdzie czytają to ludzie, którzy z Waszej wiedzy korzystają, bo wiek, wiedza i doświadczenie mówią mi co innego. Faktem jest, że jak się chce wszystko da się zrobić, tylko zawsze jest ale….

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien, że C360 powstał bezpośrednio na bazie 4011??? Czasem warto się posprzeczać, człowiek dowiaduje się rzeczy, o których nie wiedział, nawet jak w swoim życiu przepracował parę lat na 4011 i jego następcach, a teraz zawodowo je naprawia. Mam więc prośbę, nie piszcie ,,wiem, na pewno, itp.’’ W przypadkach gdzie czytają to ludzie, którzy z Waszej wiedzy korzystają, bo wiek, wiedza i doświadczenie mówią mi co innego. Faktem jest, że jak się chce wszystko da się zrobić, tylko zawsze jest ale….

Pozdrawiam.

 

Janek44 masz rację pomiędzy 4011 a 360 była jeszcze 355. a zrobić można wszystko tylko trzeba chcieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Janek44 mowileś, że czytałeś moje wszystkie posty o 4011. Na samym poczatku pisalem, ze układ kierowniczy jest inny a ja mam przerobiony na sześćdziesiątkowski. Nie wiem do czego ty dążysz, chyba nie potrafisz pojąć, że te 2 modele są w 90% identyczne. No ale cóż to twój problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Ciągnik C-355, produkowany również w wersji C-355M, wersja rozwojowa C-4011 i poprzednik Ursusa C-360 (różniącego się od protoplasty głównie kosmetyką i zwiększoną mocą z 45 KM do 52 KM dzięki zmianie rozrządu).

Istotne zmiany w C-360 w stosunku do modelu poprzedniego C-355:

wprowadzono siedzisko kierowcy typu „Grammer",

ustawiono szybką wymianę zaczepu wahliwogo na zaczep do przyczep jednoosiowych,

poprawiono układ hamulcowy,

zunifikowano obciążniki przednie i tylne z C-330,

wprowadzono silnik o mocy 30,2 kW."

O innych różnicach już pisałem. A jeśli z czymś się nie zgadzasz to wyjaśnij to, uzasadnij a nie mów od razu, że ktoś nie wie co pisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Zasadnicza różnica między C-355 a C-355 M to filtr olejowy. Tak w ogóle to 55M zdecydowanie jest bardziej podobna do 60 (światła na błotnikach,

wspomniany filtr, obciążniki na kołach, przednie światła jak

w późniejszych 60). Jedynie tylko silnik od C-355 i

być może zaczep rolniczy, ale tego już nie zweryfikujemy."

 

Znalazłem ten opis na farmphoto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.farmphoto.com/fpv2/message.aspx?mid=318988

 

"C-362 szly na export "na dewizy", troche ich w Polsce

bylo, glownie odpady z exportu, ewentualnie przydzielane

byly prominentom.

Silnik jest ten co w C-360, dodatkowo wyposazony jest we

wspomaganie, pompa olejowa do wspomagania ukladu

kierowniczego umieszczona jest z przodu sprzezarki, naped z

tego samego kola zebatego co sprzezarka. Wyposazony jest w

pompe; hydrauliczna do podnosnika w ta sama; co

Bizon Super, umieszczona z przodu pod filterm powietrza,

naped bezposrednio z walu korbowego poprzez kly na nakretce

mocowania kola pasowego na wale korbowym, naped staly przez

walek przegubowy, ale nie Cardana .

Dzwignia zmiany biegow w podlodze kabiny, biegi sie wrzuca

tak jak w Zetorach czyli lustrzane odbicie kolejnosci w

C-360 (w koncu to skrzynia z Zetora C4011) Zbiorniki paliwa

szt 2 umieszczone pod podlogi kabiny, pod drzwiami. Zbiorniki paliwa umieszczone

sa nizej niz pompa paliwowa, a doplyw paliwa jest

niewymuszony, wiec sa z tym czasami problemy, szczegolnie

zima bo doplyw paliwa wymusza podcisnienie wytwarzane przez

pompe; paliwowa a przowody paliwowe sa dosc dlugie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ze układ kierowniczy jest inny a ja mam przerobiony na sześćdziesiątkowski.

No właśnie, ja też pisałem,że jak się chce wszystko można. Montując w 4011 kolumnę od 360 musiałeś podłożyć dość grubą blachę, w której wierciłeś otwory, inaczej się nie da zamontować kolumny.(pasuje czy nie?) Przyjeżdżając na moją stacje kontroli celem przedłużenia ważności dowodu rej. ja Ci go zabieram, chyba,że masz homologacje na tą przeróbkę. I część pieśni. Na drodze też uważaj, bo możesz mieć poważne kłopoty w razie jakiejś kolizji. Co mi, więc udowodniłeś?????

Pozdrawiam.

ps. A o takim ciągniku jak C-350 słyszałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj o co my się w ogóle kłócimy? Twierdzę, że 60 jest w 90% identyczna jak 40 a różnice wymienilem. Ty mi piszesz jak to sie przerabia kolumnę i ciężko z homologacją na nią (a propos tę przeróbkę wykonali fachowcy ( dobre słowo?) z SKRu i nigdy na przeglądzie do ukladu nie mieli zastrzeżeń). Pytam się w jakim celu to piszesz skoro o tej różnicy juz dawno mówiłem?

Ja ci przecież nie próbuję niczego udowadniać, oburzyłem się natomiast tym, że piszesz o mojej rzekomej niewiedzy o 4011. Mój dziadek długie lata był dyrektorem w SKRze, ojciec remontował dziesiątki tych traktorów, nadal mam 40, sześćdziesiątką pracuję u wuja i uwierz mi, że wiem co piszę o tych 2 modelach. A może kwestionujesz 90% podobieństwo tych ciagników? Bo ja nie wiem o co ci w końcu chodzi...

 

O C-350 trochę slyszałem:

-wersja exportowa 4011 (w charakterystyce zauważyłem tylko jedna różnicę- 50 jest o 90kg cięższa, nie wiem czym dokłądnie się różnią, cieżko cokolwiek znaleźć o tym modelu jeśli masz jakieś sprawdzone info to podziel się, chętnie poczytam)

 

http://www.tractordata.com/td/td3331.html i komu wierzyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@miccao

Wiesz ja też nie wiem. Niech zostanie jak jest, a może chodziło mi o duże litery, a może oto , że podobienstwo miedzy4011 a 360 jest jak podobienstwo matki i córki. Nawet zewnętrznie widać różnice(ale to pewno wpływ ojca)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie Ile może kosztować kabina do 360 3p ta szeroka z obitymi błotnikami.I gdzie bym mógł ją dostać?I czy bym ja dostał w AGROMIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic więcej nie udało mi się znaleźć A i ojciec nic o tym modelu nie wie... Może ty coś o nim wiesz? Zaciekawił mnie ten ciagniczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@miccao

Na tym linku widzisz różnice?http://www.retro.livenet.pl/artykuly/archiwum/c360.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@miccao

Na tym linku widzisz różnice?http://www.retro.livenet.pl/artykuly/archiwum/c360.jpg

 

on ma tłumik nie z tej strony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...