Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 11:31 Sob 4 Lip 2020


Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 167, 168, 169  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lornik



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 38
Skąd: swietokrzyskie

PostWysłany: 18:54 Sro 21 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Klemens napisał:
lornik- drobna subtelność, proponuję wymienić zdjęcie, jeśli chcesz wymieniać uwagi z nami na forum.

przepraszam jesli cię gorszy ale to kara za zdrade Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Klemens



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 118
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: 15:39 Sro 21 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lornik- drobna subtelność, proponuję wymienić zdjęcie, jeśli chcesz wymieniać uwagi z nami na forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamilpolib



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 11

PostWysłany: 10:47 Sro 21 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedys może i sie zateskni, ale w moim zyciu to jest nowośc zeby ropa była droższa od benzyny, a wczaraj tego doświadczyłem Shocked A powiedzcie mi jeszcze ile spali na motogodzine, bo obecnie mam t 25 i stwierdzam ze ruskie sprzęty są bardzo oszczędne Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lornik



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 38
Skąd: swietokrzyskie

PostWysłany: 22:24 Wto 20 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="kamilpolib"]Witam po raz pierwszy. Mam pytanie do użytkowników Belarus 50, 52 albo JUMZ z lat 80tych. Planuję coś takiego kupić i chciałbym wiedzieć czy ogólnie drogie są do nich części i jak wychodzą z paliwem bo cena ropy juz bije wszystkie rekordy Evil or Very Mad Prosze o opinie...[/quote

jeśli będzie dobrze utrzymany to smiało bierz
silnik ma ładnie pracować być suchy
jak i hydraulika.
siłownik pracuje prawo lewo możesz traktor podnieśc wypić kawę i ma niedrgnąć.
miałek kilka jest to dobry sprzęt
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin82



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 855
Skąd: warmia

PostWysłany: 22:02 Wto 20 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kamilpolib napisał:
cena ropy juz bije wszystkie rekordy Evil or Very Mad


Jeszcze będziesz wspominał z nostalgią czasy kiedy ropa kosztowała mniej jak 5zł/litr Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamilpolib



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 11

PostWysłany: 11:58 Wto 20 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam po raz pierwszy. Mam pytanie do użytkowników Belarus 50, 52 albo JUMZ z lat 80tych. Planuję coś takiego kupić i chciałbym wiedzieć czy ogólnie drogie są do nich części i jak wychodzą z paliwem bo cena ropy juz bije wszystkie rekordy Evil or Very Mad Prosze o opinie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Peron



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 423

PostWysłany: 21:17 Czw 15 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słabo ładuje mi alternator. Na dużych obrotach jest zaledwie niecałe 13V. Mierzyłem miernikiem, bo myślałem, że może zegar szwankuje. Już drugi raz mam problem z alternatorem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Peron



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 423

PostWysłany: 12:27 Pon 12 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Klemens, ale jak to wyregulować, skoro jak włoże nowe tarcze do tego bębna, w którym znajdują się tarcze i rozpierak, to tarcza górna, (czyli ta, która pracuje najbliżej skrzyni) wyraźnie wystaje jakieś 2mm poza bęben? Na ten rozpierak założyłem nowe sprezynki, więc był ściśnięty maksymalnie i sprawa regulacji nie miała tu nic do rzeczy, bo cięgło od pedału hamulca było całikiem wykrecone. Mi się wydaje, że może te tarcze które kupiłem są nad wymiar, może po prostu jak się stare zedra do blachy to siłą rzeczy i metal będzie bardziej wytarty, więc wtedy grubsze tarcze nad wymiar miałyby sens. Ale pewnie sie myle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Klemens



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 118
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: 05:03 Pon 12 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Peron napisał:
Ja dzisiaj robiłem lewa stronę hamulców w MTZ. Miałem tak, że jak wcisnąłem mocno pedał hamulca, to ciągnik stawał w miejscu, po prostu blokowało koło. Rozebrałem to, tarcze były już przydarte i jedna pęknięta. Założyłem obie nowe i nowe spreżynki. Okazało się, ze nowe tarcze są za szerokie i po skręceniu całości koło jest zablokowane. Rozebrałem od nowa, w miejsce nowej wrzuciłem starą, przemytą w bnzynie tarczę i jest dobrze póki co. Jutro biorę się za prawą stronę, bo praktycznie nie hamulcuje mi. Z lewej strony nie ma przecieków ze skrzyni, uszczelniacz trzyma dobrze jeszcze.

Peron- to nie tarcze są za szerokie, a należałoby dokonać regulacji hamulca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Peron



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 423

PostWysłany: 21:13 Czw 8 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja dzisiaj robiłem lewa stronę hamulców w MTZ. Miałem tak, że jak wcisnąłem mocno pedał hamulca, to ciągnik stawał w miejscu, po prostu blokowało koło. Rozebrałem to, tarcze były już przydarte i jedna pęknięta. Założyłem obie nowe i nowe spreżynki. Okazało się, ze nowe tarcze są za szerokie i po skręceniu całości koło jest zablokowane. Rozebrałem od nowa, w miejsce nowej wrzuciłem starą, przemytą w bnzynie tarczę i jest dobrze póki co. Jutro biorę się za prawą stronę, bo praktycznie nie hamulcuje mi. Z lewej strony nie ma przecieków ze skrzyni, uszczelniacz trzyma dobrze jeszcze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Janek44



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 441
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 18:04 Czw 8 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@kalisk
Tu możesz dowiedzieć się wszystkiego.
http://www.birawit.pl/belarus.htm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
pietrek



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 68

PostWysłany: 07:11 Czw 8 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie czy naprawiał ktos hamulec reczny w mtz 80 jak zabrac sie za ta naprawe i jakie materiały sa mi potrzebne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ulan



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 439
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 12:53 Sro 7 Maj 2008    Temat postu: Literatura MTZ !!!!!!! Odpowiedz z cytatem

Witam!

Posiadam ksiazki do następujacych MTZ'ów:

-Instrukcja obsługi do MTZ-80,82,82H,82P ,Belarus-550E, 552E, 570,572, 510E,512E,520,522

-Katalog MTZ-80,82

- instrukcja obsługi MTZ 900/900.3; 920/920.3; 950/950.3; 952/952.3



Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
kalisk



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 202
Skąd: Podlasie

PostWysłany: 17:46 Pon 5 Maj 2008    Temat postu: belarus 920 Odpowiedz z cytatem

mam pytanie chce kupić sobie belarusa 920. ma ktos taka maszyne??? ile ma koni bo spotkałem 80 koni i wypowiedz ze ma 90 koni??? jest lepszy od belarus 820???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
S-Piotr



Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 740
Skąd: miasto Legnica

PostWysłany: 18:25 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

siwy77 napisał:
siwy77 napisał:
Ma ktoś z Was zamontowany w MTZ rozrusznik szybkobieżny prod. litewskiej UAB JUBANA?.Jego cena jest o około 50% niższa niż Magnetona.Co z jakością-czy się nie psują?.P.

Może ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia w tym temacie?

Założyłem Megatona do C-360 pali rewelacyjnie polecam. A w MTZ mam na24v i daje rade.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ROKITA



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 265
Skąd: WIELKOPOLSKA

PostWysłany: 18:17 Nie 4 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam Belarusa 820.2 z 2007 roku i on ma chyba taki rozrusznik oryginalnie montowany i jak na razie sprawuje sie bardzo dobrze, ciągnik w zimę pali bez problemu nawet bez użycia świecy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
siwy77



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 77
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 23:04 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

siwy77 napisał:
Ma ktoś z Was zamontowany w MTZ rozrusznik szybkobieżny prod. litewskiej UAB JUBANA?.Jego cena jest o około 50% niższa niż Magnetona.Co z jakością-czy się nie psują?.P.

Może ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia w tym temacie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maly



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 41
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 19:40 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Posiadam instrukcje obsługi do MTZ 80, 82 PRONAR NAREW

Mój Email: rkrystian@interia.eu
GG: 10024523
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
nita



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 42
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 16:44 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bernipab napisał:
piotrek19812 napisał:
moze tez byc zle ustawione ramie ktore popycha dazki,jeden zabek na frezie robi spora roznice.
jak przestawic ten ząbek? dodam że nie ma luzów na drążkach a nakrętka pod wąsem jest dokręcona.


oring na tłoczysku do wymiany narętka od sterownia zaworem olejowym może być zbyt mocno odkręcona lekko dokręcić (tam jest chyba zawleczka to tylko o jedną dziurkę ) śrube od wąsa kierowniczego najlepiej przewiercić na przestrzał i założyć zawleczkę spokój na zawsze ale przed wierceniem usunąć podkładkę sprężynującą
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bernipab



Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 7
Skąd: rawa maz.

PostWysłany: 13:56 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piotrek19812 napisał:
moze tez byc zle ustawione ramie ktore popycha dazki,jeden zabek na frezie robi spora roznice.
jak przestawic ten ząbek? dodam że nie ma luzów na drążkach a nakrętka pod wąsem jest dokręcona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bernipab



Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 7
Skąd: rawa maz.

PostWysłany: 13:55 Sob 3 Maj 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piotrek19812 napisał:
moze tez byc zle ustawione ramie ktore popycha dazki,jeden zabek na frezie robi spora roznice.
jak przestawic ten ząbek? dodam że nie ma luzów na drążkach a nakrętka pod wąsem jest dokręcona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
siwy77



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 77
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 21:01 Nie 27 Kwi 2008    Temat postu: Re: luzy na kierownicy Odpowiedz z cytatem

bernipab napisał:
mam przy mtz 82 potworne luzy w kierownicy a przy większych prędkośiach jazdy trudno uprowadzić ciągnik prosto ponadto w prawo skręt mam bardzo duży a w lewo ograniczony.Czy ktos wie co może być, proszę o radę i o pomoc

U mnie była niedokręcona nakrętka dociągająca wąs do wałka kolumny kier.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DAREX



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 39

PostWysłany: 18:19 Nie 27 Kwi 2008    Temat postu: Re: luzy na kierownicy Odpowiedz z cytatem

dominik1989 napisał:
Przerabiał może ktoś z was ostatnio remont skrzyni w MTZ-82? Chciałbym się dowiedzieć jak kształtują się ceny cząści, głównie tryby? Sad
Na jesieni robiłem remont skrzyni biegów w MTZ wymieniłem 8 kól zębatych,18 łożysk 2 wodziki zmechanikiemi z wiankiem na koniec remontu wyszło 2500 pln części kupywałem w Parczewie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
racha



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 106

PostWysłany: 10:39 Nie 27 Kwi 2008    Temat postu: xxx Odpowiedz z cytatem

http://www.allegro.pl/item349829566_zetor_10145_nie_ursus.html
POLECAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dominik1989



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 48
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: 12:03 Sob 26 Kwi 2008    Temat postu: Re: luzy na kierownicy Odpowiedz z cytatem

Przerabiał może ktoś z was ostatnio remont skrzyni w MTZ-82? Chciałbym się dowiedzieć jak kształtują się ceny cząści, głównie tryby? Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 167, 168, 169  Następny
Strona 53 z 169

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach